Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisTukling med 'hellige' steder etc

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - - Tukling med 'hellige' steder etc

Innlegg av xyrea »

Jeppski skrev:
xyrea skrev: Energiavtrykk vil jo gjelde alt som noen andre har eid eller laget (hvis jeg skjønner begrepet riktig), samme om man får det eller stjeler det? (Eller det blir solgt til en bruktbutikk) Kanskje en egen tråd om dette?
Hva er "energiavtrykk"?

Forklar nærmere er du snill ...
Jeg? Jeg prøver å finne ut hva de mener med det sjøl, du får lese lenger bakover i tråden, der vaser de myyyyye mere enn det lille meg gjør!
Antall ord: 87
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - - Tukling med 'hellige' steder etc

Innlegg av Svartepus »

Jeppski skrev:
xyrea skrev: Energiavtrykk vil jo gjelde alt som noen andre har eid eller laget (hvis jeg skjønner begrepet riktig), samme om man får det eller stjeler det? (Eller det blir solgt til en bruktbutikk) Kanskje en egen tråd om dette?
Hva er "energiavtrykk"?

Forklar nærmere er du snill ...
Hvis du setter ned stumpen din på en doring vil den lenge etterpå bære preg av deg ved at den har gjenværende varmeenergi, døde hudceller, bassilusker og lunken promp på seg. Dette kan være et eksempel på energiavtrykk. Hvis du har vært sint mens du satt og trykket der, blir alt verre. Ingen tør å røre den doringen på minst hundre år.
Antall ord: 122
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links