Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisSvart magi

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Divine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 08 Jan 2021 02:40
3

Svart magi

Innlegg av Divine »

Hei.

Jeg tror at det finnes ting som vi mennesker ikke kan se, men som likevel finnes og vi kan føle. Jeg og familien min har blitt offer for svart magi. Dette har resultert i at en av familiemedlemmene prøvde å ta sitt eget liv. Han ble heldigvis reddet, og dagen etter skjønte han ikke hvorfor han prøvde ta sitt eget liv.

Så lurer på om noen som kan hjelpe oss? Situasjonen er ganske ille. Det er så vanskelig å snakke med folk om dette, så jeg valgte å dele det her. Håper virkelig noen kan svare meg.

Takk for forhånd.
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Svart magi

Innlegg av Asbjørn »

Det kan være det samene kaller for "ganning" - "kaste gand", om det har opprinnelse her i Norge.
Det er mange varianter av slike "svart magi" - måter, men de fleste kan speiles tilbake, ved å se for seg at man setter opp speil som sender magien i retur til der det kom fra.
Det er og mulig å be "Høyere makter" om hjelp til å returnere det negative.
A
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Svart magi

Innlegg av Artemis »

Divine skrev: 24 Jan 2021 00:34 Hei.

Jeg tror at det finnes ting som vi mennesker ikke kan se, men som likevel finnes og vi kan føle. Jeg og familien min har blitt offer for svart magi. Dette har resultert i at en av familiemedlemmene prøvde å ta sitt eget liv. Han ble heldigvis reddet, og dagen etter skjønte han ikke hvorfor han prøvde ta sitt eget liv.

Så lurer på om noen som kan hjelpe oss? Situasjonen er ganske ille. Det er så vanskelig å snakke med folk om dette, så jeg valgte å dele det her. Håper virkelig noen kan svare meg.

Takk for forhånd.
Jeg er ikke sikker, men jeg tror jeg kan ha blitt utsatt for noe av det samme. Det var sommeren 2019, og det skjedde mye med meg, bl. a. en ulykke og flere ting etter det. Det er ikke nødvendigvis sikkert at noen har gjort det med vilje, men f eks sterk sjalusi rettet mot noen kan sende mye dårlig energi mot vedkommende. Dette er noe det er sterk tro på i mange kulturer, bl. a. i Hellas der de har disse "onde øye"-amulettene i glass (de finnes i andre land også).

Det Asbjørn sier er lurt, men det er flere ting du kan gjøre. Det jeg gjorde var at jeg googlet 'spells' - husker ikke helt hva slags søkeord jeg brukte, men 'return negative energy' e.l. Og jeg utførte et par av dem jeg fant, det var ganske fort gjort. Jeg var faktisk i Hellas da, så hadde også kjøpt meg armbånd og halssmykke med det onde øyet på, og hadde det på meg i tiden etterpå. I og med at disse amulettene er noe mange tror på, så tenker jeg at det ligger en sterk kollektiv energi i å benytte seg av dem. Etter at jeg hadde sagt disse ordene og returnert energien kjente jeg en ro og følte at det var gjort, sørget også for å lage en beskyttelse rundt meg selv (det kan man gjøre ved å forestille seg et gyldent egg rundt seg e.l., det er mange måter å gjøre det på). Det er viktig å ikke bli redd og oppskaket og føle at noen har makt over deg. Det er ikke sånn, det er bare energi. Men energi er virkelig nok det.
Antall ord: 401

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Divine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 08 Jan 2021 02:40
3

Re: Svart magi

Innlegg av Divine »

Asbjørn skrev: 24 Jan 2021 10:51 Det kan være det samene kaller for "ganning" - "kaste gand", om det har opprinnelse her i Norge.
Det er mange varianter av slike "svart magi" - måter, men de fleste kan speiles tilbake, ved å se for seg at man setter opp speil som sender magien i retur til der det kom fra.
Det er og mulig å be "Høyere makter" om hjelp til å returnere det negative.
A
Takk for svar. Men hva mener du med ''Høyre makter''?
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Divine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 08 Jan 2021 02:40
3

Re: Svart magi

Innlegg av Divine »

Artemis skrev: 24 Jan 2021 13:30
Divine skrev: 24 Jan 2021 00:34 Hei.

Jeg tror at det finnes ting som vi mennesker ikke kan se, men som likevel finnes og vi kan føle. Jeg og familien min har blitt offer for svart magi. Dette har resultert i at en av familiemedlemmene prøvde å ta sitt eget liv. Han ble heldigvis reddet, og dagen etter skjønte han ikke hvorfor han prøvde ta sitt eget liv.

Så lurer på om noen som kan hjelpe oss? Situasjonen er ganske ille. Det er så vanskelig å snakke med folk om dette, så jeg valgte å dele det her. Håper virkelig noen kan svare meg.

Takk for forhånd.
Jeg er ikke sikker, men jeg tror jeg kan ha blitt utsatt for noe av det samme. Det var sommeren 2019, og det skjedde mye med meg, bl. a. en ulykke og flere ting etter det. Det er ikke nødvendigvis sikkert at noen har gjort det med vilje, men f eks sterk sjalusi rettet mot noen kan sende mye dårlig energi mot vedkommende. Dette er noe det er sterk tro på i mange kulturer, bl. a. i Hellas der de har disse "onde øye"-amulettene i glass (de finnes i andre land også).

Det Asbjørn sier er lurt, men det er flere ting du kan gjøre. Det jeg gjorde var at jeg googlet 'spells' - husker ikke helt hva slags søkeord jeg brukte, men 'return negative energy' e.l. Og jeg utførte et par av dem jeg fant, det var ganske fort gjort. Jeg var faktisk i Hellas da, så hadde også kjøpt meg armbånd og halssmykke med det onde øyet på, og hadde det på meg i tiden etterpå. I og med at disse amulettene er noe mange tror på, så tenker jeg at det ligger en sterk kollektiv energi i å benytte seg av dem. Etter at jeg hadde sagt disse ordene og returnert energien kjente jeg en ro og følte at det var gjort, sørget også for å lage en beskyttelse rundt meg selv (det kan man gjøre ved å forestille seg et gyldent egg rundt seg e.l., det er mange måter å gjøre det på). Det er viktig å ikke bli redd og oppskaket og føle at noen har makt over deg. Det er ikke sånn, det er bare energi. Men energi er virkelig nok det.


Takk for svar!! Jeg har prøvd flere ting, men ingenting funker. Jeg vet hvem som har gjort dette mot meg og familien min. Jeg er fra et land hvor sånne ting praktiseres ganske ofte, og det er flere som driver med dette. Har søkt å kontakte flere magikere/personer i utlandet som hjelper med å knuse/løse svart magi, men får ikke kontakt med noen. Har hørt fra flere om at man kan kontakte en prest eller noen som jobber kirkene for å få hjelp. Tror du jeg kan få hjelp fra dem??
Antall ord: 504

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Svart magi

Innlegg av Asbjørn »

Divine skrev: 26 Jan 2021 02:11 Men hva mener du med ''Høyre makter''?
Det kommer litt an på hva du selv tror på;
Gud, Allah, Tor og Odin, Universet, Hjelpere, Engler, osv.
For meg er de "Høyere makter" - en og samme energi, men med mange navn.
( og så har vi negativ energi, men den holder jeg meg helst unna. ;) )

A
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !