Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Hei, jeg vil spå.

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Svartepus »

Jeg er så freidig at jeg ber om å bli spådd på nytt ;) Jeg har et lite ønske som jeg lurer på om det er noen sjanse for om det går i oppfyllelse? Hvorfor/hvorfor ikke? Er det noe jeg selv bør gjøre eller tenke på for å få det til?
På forhånd tusen takk om du gidder :mozilla_smile:
Antall ord: 63
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Svartepus skrev:Jeg er så freidig at jeg ber om å bli spådd på nytt ;) Jeg har et lite ønske som jeg lurer på om det er noen sjanse for om det går i oppfyllelse? Hvorfor/hvorfor ikke? Er det noe jeg selv bør gjøre eller tenke på for å få det til?
På forhånd tusen takk om du gidder :mozilla_smile:
Hei, jeg legger et legg med bordkort. På fortid kommer det opp i kortene at du har mistet ei bestevenninne og det var noe papirarbeid rundt det. Men du vant. I fremtidkortet står det at det kommer 8 venner inn i livet ditt og at dere tar en runde dere i mellom.

På nåtidkortet står det et svangerskap på 7 måneder og du blir svært lykkelig og du får verdens beste partner og det blir mye aktivitet i huset og en problemfri graviditet. Men pass deg for den mannen som er ute etter litt moro på din bekostning.

På fremtiden står det litt blokkert for å nå inn i. Det står et uhell på graviditet 7 måneder, eller 7 uker på vei og partneren er veldig stolt foreldre. Men for din skyld ender det bra.

Så jeg lurer på hva ønske ditt er etter å ha lagt dette bordlegget.....

Mvh. Mariel

Mvh. Mariel
Antall ord: 225

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Svartepus »

Mariel skrev:
Svartepus skrev:Jeg er så freidig at jeg ber om å bli spådd på nytt ;) Jeg har et lite ønske som jeg lurer på om det er noen sjanse for om det går i oppfyllelse? Hvorfor/hvorfor ikke? Er det noe jeg selv bør gjøre eller tenke på for å få det til?
På forhånd tusen takk om du gidder :mozilla_smile:
Hei, jeg legger et legg med bordkort. På fortid kommer det opp i kortene at du har mistet ei bestevenninne og det var noe papirarbeid rundt det. Men du vant. I fremtidkortet står det at det kommer 8 venner inn i livet ditt og at dere tar en runde dere i mellom.

På nåtidkortet står det et svangerskap på 7 måneder og du blir svært lykkelig og du får verdens beste partner og det blir mye aktivitet i huset og en problemfri graviditet. Men pass deg for den mannen som er ute etter litt moro på din bekostning.

På fremtiden står det litt blokkert for å nå inn i. Det står et uhell på graviditet 7 måneder, eller 7 uker på vei og partneren er veldig stolt foreldre. Men for din skyld ender det bra.

Så jeg lurer på hva ønske ditt er etter å ha lagt dette bordlegget.....

Mvh. Mariel

Mvh. Mariel
Takk for at du tok deg tid!
Ønsket mitt handler faktisk om graviditet ;) Derfor blir jeg litt forvirret når du ser et problemfritt svangerskap i nåtiden men et mer problemfylt i fremtiden, og begge handler om 7. måned eller noe. :dontknow

Jeg har forøvrig ikke mistet noen venninne med noe papirarbeid involvert. De åtte vennene høres spesielt ut siden jeg har få nære venner. Men uansett snilt av deg å legge kort for meg, og du er jo slett ikke dårlig til å lese kort når du fanget opp noe av det jeg hadde i tankene om graviditet ;) Igjen, tusen takk!
Antall ord: 333
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dezzi_515
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 22 Mai 2016 16:35
7
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Dezzi_515 »

Hei! Fint om du kan spå meg også. Trenger litt veiledning om dagen :)
Antall ord: 13
"Whatever you are, be a good one."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Dezzi_515 skrev:Hei! Fint om du kan spå meg også. Trenger litt veiledning om dagen :)
Hei, jeg får opp uten hjelpemidler at du skal bruke tid i naturen til å oppnå sinnsro, og at det blir overflod av penger. Du har en sjelevenn og de blir ny romantikk og nye vennskap og det er viktig å fokusere på tilbaketrekning.

Mvh. Mariel
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dezzi_515
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 22 Mai 2016 16:35
7
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Dezzi_515 »

Mariel skrev:
Dezzi_515 skrev:Hei! Fint om du kan spå meg også. Trenger litt veiledning om dagen :)
Hei, jeg får opp uten hjelpemidler at du skal bruke tid i naturen til å oppnå sinnsro, og at det blir overflod av penger. Du har en sjelevenn og de blir ny romantikk og nye vennskap og det er viktig å fokusere på tilbaketrekning.

Mvh. Mariel

Tusen takk for at du tok deg tid :)
Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Flott at du har denne tråden oppe å gå :)
Antall ord: 89
"Whatever you are, be a good one."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Mariel skrev:Hei, jeg vil spå. Jeg prøver og feiler, kanskje jeg slår til en dag. :lykkelig

Mvh. Mariel.
Jeg har laget noen kort, det er bordkort og om noen vil så spår jeg i de.
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
adonai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 30 Jun 2016 01:23
7
Blitt takket: 1 gang

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av adonai »

Søkende skeptiker her og ny på forumet. Du må gjerne prøve å spå meg :)
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

adonai skrev:Søkende skeptiker her og ny på forumet. Du må gjerne prøve å spå meg :)
Hei. Jeg prøver og forsøker. På fortid står det i kortene en partner og at det var den store kjærligheten og det ble ekteskapskontrakt men det ligger en forlovede i fortid. På nåtiden står det i kortene et frieri, en adopsjonskontrakt og legg i fra deg fortiden og det står en annullering. På fremtid står det i kortene en partner, en forlovelse og en samværsavtale og det står også barnløshet.

Mvh. Mariel :dontknow
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
adonai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 30 Jun 2016 01:23
7
Blitt takket: 1 gang

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av adonai »

Takk. Jeg kjente meg personlig ikke igjen i det du skriver, men tusen takk for at du tok deg tid til å prøve :) Lykke til med framtidige spådommer.
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

adonai skrev:Takk. Jeg kjente meg personlig ikke igjen i det du skriver, men tusen takk for at du tok deg tid til å prøve :) Lykke til med framtidige spådommer.
Hei. Jeg tror ikke bordkortene fungerte helt. Jeg laget dem selv, men jeg tror ikke det slo blink med de. Om noen vil kan jeg prøve å spå uten hjelpemidler og ikke i de spåkortene jeg laget. Jeg visste selv jeg var på villspor, men dere vet selv at det ikke stemte og det gjorde det ikke. Men heldigvis vet dere selv at spåkortene jeg laget ikke fungerte. :g_w

Mvh. Mariel :flyfly
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Terra »

Sletter dette da spørsmålet mitt nok ikke blir noe av likevel ;)
Sist redigert av Terra på 08 Jul 2016 12:58, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 13
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
adonai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 30 Jun 2016 01:23
7
Blitt takket: 1 gang

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av adonai »

Mariel skrev:
adonai skrev:Takk. Jeg kjente meg personlig ikke igjen i det du skriver, men tusen takk for at du tok deg tid til å prøve :) Lykke til med framtidige spådommer.
Hei. Jeg tror ikke bordkortene fungerte helt. Jeg laget dem selv, men jeg tror ikke det slo blink med de. Om noen vil kan jeg prøve å spå uten hjelpemidler og ikke i de spåkortene jeg laget. Jeg visste selv jeg var på villspor, men dere vet selv at det ikke stemte og det gjorde det ikke. Men heldigvis vet dere selv at spåkortene jeg laget ikke fungerte. :g_w

Mvh. Mariel :flyfly
Ja, du må gjerne prøve igjen uten hjelpemidler :) Jeg stiller meg disponibel som forsøkskanin.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

adonai skrev:
Mariel skrev:
adonai skrev:Takk. Jeg kjente meg personlig ikke igjen i det du skriver, men tusen takk for at du tok deg tid til å prøve :) Lykke til med framtidige spådommer.
Hei. Jeg tror ikke bordkortene fungerte helt. Jeg laget dem selv, men jeg tror ikke det slo blink med de. Om noen vil kan jeg prøve å spå uten hjelpemidler og ikke i de spåkortene jeg laget. Jeg visste selv jeg var på villspor, men dere vet selv at det ikke stemte og det gjorde det ikke. Men heldigvis vet dere selv at spåkortene jeg laget ikke fungerte. :g_w

Mvh. Mariel :flyfly
Ja, du må gjerne prøve igjen uten hjelpemidler :) Jeg stiller meg disponibel som forsøkskanin.
Hei. På fortid kan jeg se en person med lyst halv langt hår og fregner, ei kvinne vil jeg si. Det dukker opp i sjelevenn men at du kan gå videre. På nåtid ser jeg at du ikke trenger å bekymre deg for økonomi for det kommer til å bli penger i overflod, men husk at du er viktigst og ikke pengene som i deg i person. Ellers på fremtiden ser jeg at du kommer i en harmoni som ikke er til å tro og du smiler dagen lang.

Mvh. Maryael
Antall ord: 213

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
adonai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 30 Jun 2016 01:23
7
Blitt takket: 1 gang

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av adonai »

Så hyggelig spådom. Takk for at du tok deg tid. Vanskelig å si her og nå hvor treffsikker du har vært men det ville selvsagt vært hyggelig om noe av dette vil materialisere seg i livet mitt. Særlig dette med harmoni. Tusen takk.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links