Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Hei, jeg vil spå.

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

ludoburgero skrev:Hei igjen!

Går det an å spå om noe mer spesifikt? Jeg lurer f.eks. veldig på om jeg noen gang blir kvitt tinnitus og om jobbutsikter i nær fremtid? Er utsiktsmessig i Ingenmannsland når det gjelder dette for øyeblikket, dessverre.
Jeg har lagt et legg. Du skriver at du er i ingenmannsland. På fortid i kortene får jeg opp at du har en stor sorg som trenger tid til å bli helbredet og at du trenger å tilgi deg selv og andre for det som har skjedd i fortiden. På nåtid står det at det er happy times hvis du bare lager positive, optimistiske lange planer og du er på rett vei. På fremtid står det at du kommer til å nyte livets luksus, at du kommer til å tilbringe tid til deg selv og får et godt selvbilde.

Jeg trakk et kort faktisk for tinitus, det står at du skal nyte de vakre små tingene i livet og at du skal vite at du trenger alt det du blir sørget for og det står at du skal bruke kvalitetstid på å ta vare på kroppen din med massasje, yoga og alt som får deg til å føle deg frisk, vital og at du lever litt i luksus. Og det står også i dette kortet at du skal være litt i naturen og ta kjærlig vare på deg selv og andre og at det er en tid for en utmerket emosjonell og psykisk helse.

Mvh. Mariel
Antall ord: 258

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Mina skrev:Hei,
Har vært innom mange ganger i over en lengre periode, og synes det var på tide å registrere meg. Tenker det kan være morsomt å begynne med å bli spådd. Så hvis du fortsatt har lyst og anledning så gjerne det.
Jeg har lagt et kortlegg. På fortid står det at ting ikke gikk som du ville og at du skal se positivt på den situasjonen og at du ikke skal gråte over spilt melk. På nåtid står det i kortene at ting ser lysere ut og at en vanskelig situasjon er over og at du skal ta deg en tur. På fremtid står det at du kommer til å se tilbake og evaluere og at du finner fakta og at du kommer til å gå i en ny retning.

Mvh. Mariel
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Penny23 skrev:Melder meg gjerne jeg også hvis du ønsker flere :-)
Jeg har lagt et kortlegg. På fortid står det i kortene at du har hatt et lykkelig familieliv og at du sikret deg økonomisk og at du fant det magiske i det lille i livet. På nåtid står det i kortene at du er fanget i noe og at du skal gi næring til drømmene dine og ta vare på deg selv og andre. På fremtid i kortene står det at du ikke kommer til å forvente det verste og vokt deg for selvprofetier og at du kommer til å sove godt om nettene.

Mvh. Mariel.
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Kiara »

Hei :vink
Vil gjerne bli spådd, om du gidder..
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av ludoburgero »

Tusen takk igjen, Mariel! :)
:vink
Antall ord: 4
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariann
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 04 Feb 2016 23:26
8
Blitt takket: 1 gang

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariann »

Bare å spå meg, hvis du har lyst :)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Liz1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 13 Jun 2015 12:16
8

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Liz1 »

Hei! :)

Har aldri blitt spådd før, så hadde jo vært gøy!
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Kiara skrev:Hei :vink
Vil gjerne bli spådd, om du gidder..
Hei, jeg legger et kortlegg. På fortid står det i kortene at det har vært happy times og at du har lagt positive og optimistiske langsiktige planer og at du kom på rett vei. På nåtid står det i kortene at det har dukket opp en spennende mulighet og at du har en karriere som utvider seg og at du skal forandre livet ditt nå. På fremtid står det i kortene at du blir klar til å oppnå det du vil og at du manifesterer det og at livet ditt i fremtiden blir som magisk. Slik tolket jeg kortene.

Mvh. Mariel.
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Mariann skrev:Bare å spå meg, hvis du har lyst :)
Jeg legger et kortlegg. På fortid står det i kortene at det var en mann som var generøs, profesjonell, ansvarsfull og praktisk og at det var en suksessfull tid og at du trygt aksepterte muligheter du ble tilbudt. På nåtid står det i kortene at du er klar til å oppnå det du vil og at du manifesterer det du oppnår og at livet ditt er magisk. På fremtid står det i kortene at du kommer til å lytte til din intuisjon og ha tålmodighet og at du tenker igjennom forsiktig hva du vil oppnå før du setter i gang.

Mvh. Mariel
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Liz1 skrev:Hei! :)

Har aldri blitt spådd før, så hadde jo vært gøy!
Jeg legger et kortlegg. På fortid står det i kortene at du hadde lite tro på deg selv men du fulgte drømmene dine og at det var uventende muligheter. På nåtid står det i kortene at du har fått en strøm nå av sikkerhet og at du har en lovende karriere og at du har viktige dokumenter og kontrakter. På fremtid står det i kortene at du får gode nye ideer og inspirasjon og ser sannheten i en situasjon og det blir en utfordrende begynnelse.

Mvh. Mariel
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Molla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 20 Feb 2016 01:08
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Molla »

Hei! Jeg vil gjerne bli spådd :) Jeg har aldri blitt det, bortsett fra når jeg legger selv ;) En gang må jo bli den første!
Antall ord: 27
Ingen lov eller forordning er mektigere enn forståelse. - Platon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Molla skrev:Hei! Jeg vil gjerne bli spådd :) Jeg har aldri blitt det, bortsett fra når jeg legger selv ;) En gang må jo bli den første!
Jeg har ikke kort akkurat nå, så jeg få prøve uten. Så får jeg se hva som dukker opp i hodet mitt på fortiden, nåtiden og fremtiden din.

På fortid får jeg opp en stor kjærlighetssorg som du har vokst på, selv om det var akkurat som om det ikke var noe som betydde noe for deg.

På nåtiden "får jeg opp" at du ser det viktige og betydningsfulle i livet.

På fremtid får jeg opp at du blir sett på som veldig verdigfull, viktig og betydningsfull for andre.

Mvh. Mariel
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Gunn71 »

Må gjerne spå meg igjen og om noen kan se mitt danske sertifikat så vil jeg gjerne vite hvor det er.
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Gunn71 skrev:Må gjerne spå meg igjen og om noen kan se mitt danske sertifikat så vil jeg gjerne vite hvor det er.
Det er et bonus med både salt og pepper i maten.

På fortid ser og dukker det opp du ble en leder som er selvstendig og oppegående i alt.

På nåtid dukker det opp at du kan ta litt tid til deg selv og tenke bakover men så for å se fremover og noe med at du blir lettet over at det slipper taket i deg.

På fremtid ser det ut som om du går lettet fremover og har lagt det gamle bak og unner tid til deg selv og litt luksus som ikke nødvendigvis trenger å koste så mye. Det er mye luksus man kan unne seg på mange måter som ikke koster penger.

Mvh. Mariel
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Gunn71 »

Tusen takk Mariell her stemmer mye og går bedre tider i møte.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links