Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Hei, jeg vil spå.

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Hei, jeg vil spå. Jeg prøver og feiler, kanskje jeg slår til en dag. :lykkelig

Mvh. Mariel.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Svartepus »

Jeg har vært ganske aktiv selv i spåinga her inne så jeg stiller meg gjerne tilgjengelig som prøvekanin om du vil prøve! Trenger du noe spesielt eller holder det med spørsmål/tema? Jeg vil gjerne bli spådd på familieliv og helse/velvære fremover om du kan :mozilla_smile:
Antall ord: 56
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Gunn71 »

Mariel skrev:Hei, jeg vil spå. Jeg prøver og feiler, kanskje jeg slår til en dag. :lykkelig

Mvh. Mariel.
Stiller meg også til rådighet :D å bli spådd er alltid spennende.

Mvh Gunn
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av ludoburgero »

Kast meg til ulvene og la mitt blod gyte!
Antall ord: 9
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Svartepus skrev:Jeg har vært ganske aktiv selv i spåinga her inne så jeg stiller meg gjerne tilgjengelig som prøvekanin om du vil prøve! Trenger du noe spesielt eller holder det med spørsmål/tema? Jeg vil gjerne bli spådd på familieliv og helse/velvære fremover om du kan :mozilla_smile:
Hei.

På helse står det at du forventer det verste, og at du kanskje kan ha selvoppfyllende profetier og at du sover dårlig om natten, du har søvnløse netter.

På velvære står det at du kommer til å trives med deg selv i ditt, du får et partnerskap som hjelper deg i din egen velvære og at du skal fortsette å gå videre.

På familieliv står det at ting ser lyst ut og at det er en vanskelig familiesituasjon som kommer til å ende og at det blir en tur på dere.

Slik tolket jeg kortene, jeg håper det hjalp litt.

Mvh. Mariel.
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Borte.. »

ludoburgero skrev:Kast meg til ulvene og la mitt blod gyte!
Bare en liten avsporing: I knew it! Jeg er ikke den eneste som har hørt det uttrykket før, men Astarte rettet på meg og sa at gyte er noe fisken gjør.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Gunn71 skrev:
Mariel skrev:Hei, jeg vil spå. Jeg prøver og feiler, kanskje jeg slår til en dag. :lykkelig

Mvh. Mariel.
Stiller meg også til rådighet :D å bli spådd er alltid spennende.

Mvh Gunn
Hei, jeg legger et legg. På fortid står det i kortene at det var en kvinne i din fortid som var følsom, empatisk, tålmodig og kjærlig i vanntegn. Det slår meg at det var en lærerinne, jeg vet ikke hvorfor det slo meg. Det står også på fortid i kortene at du har stolt på din intuisjon og at du har hadd omsorg for deg selv og andre. På nåtid står det i kortene står det at du har kommet inn i ditt eget og at du inngår i denne nåtiden nye partnerskap og kontrakter. På fremtid står det at det kommer en mann inn i livet ditt som er i vanntegn som er emosjonell, romantisk, engasjert og klager ikke og syter så mye. Det står også i kortene på fremtid at du opplever en kjærlighet og det blir et frieri. Det står at du får balansert behovene dine emosjonelt og at du får invitasjon til en sosial begivenhet.

Mvh. Mariel.
Antall ord: 215

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Borte.. »

Du må bare prøve deg ut på meg også, om du fremdeles trenger å øve mer etter at de andre er tatt :)
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Karma skrev:Du må bare prøve deg ut på meg også, om du fremdeles trenger å øve mer etter at de andre er tatt :)
Jeg bryr meg ikke om publisitet. Jeg trenger vel alltid å øve. :loool

Jeg legger et legg på fortid, nåtid og fremtid.

På fortid står det i kortene at du hadde en person i livet ditt som var følsom, eventyrlig, selvforstående, og rolig. Det står at du sto i en situasjon som trengte umiddelbar oppmerksomhet og det var tid for en viktig avgjørelse i situasjonen og at du tenkte igjennom alt forsiktig. På nåtid står det i kortene at du har et intimt eller flere kanskje intime relasjoner og at du veier dine avgjørelser forsiktig og at du har god helse. På fremtid står det i kortene at du får en kraft/makt innenfor det kreative og at du blir kjent for høyt kvalitetsarbeid og at du blir en team player.

Mvh. Mariel
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Svartepus »

Mariel skrev:
Svartepus skrev:Jeg har vært ganske aktiv selv i spåinga her inne så jeg stiller meg gjerne tilgjengelig som prøvekanin om du vil prøve! Trenger du noe spesielt eller holder det med spørsmål/tema? Jeg vil gjerne bli spådd på familieliv og helse/velvære fremover om du kan :mozilla_smile:
Hei.

På helse står det at du forventer det verste, og at du kanskje kan ha selvoppfyllende profetier og at du sover dårlig om natten, du har søvnløse netter.

På velvære står det at du kommer til å trives med deg selv i ditt, du får et partnerskap som hjelper deg i din egen velvære og at du skal fortsette å gå videre.

På familieliv står det at ting ser lyst ut og at det er en vanskelig familiesituasjon som kommer til å ende og at det blir en tur på dere.

Slik tolket jeg kortene, jeg håper det hjalp litt.

Mvh. Mariel.
Jeg vet selv at det er veldig greit med tilbakemelding på spådommer så man vet om man har truffet eller ikke, så jeg skriver en kort tilbakemelding ;)

Jeg er ganske fæl til å tenke det verste, både i forhold til helse og andre områder av livet, så det er nok ganske sant... Men jeg sover ikke dårlig om natten og har langt i fra søvnløse netter, tvert i mot sover jeg som en stein og går omtrent i dvale nå om vinteren.
Det er noe greier i familien min nå ja og jeg vet ganske sikkert at du har rett i at det snart ender. Den turen får jeg ikke helt til å stemme men hvem vet.

Velværedelen var litt forvirrende så den skjønte jeg ikke så mye av, men kanskje jeg skjønner mer om noen måneder. Jeg tenkte i utgangspunktet at velvære henger tett sammen med helse ;)

Men takk for at du tok deg tid! :mozilla_smile:
Antall ord: 340
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av g.r.y »

Mariel skrev:Hei, jeg vil spå. Jeg prøver og feiler, kanskje jeg slår til en dag. :lykkelig

Mvh. Mariel.


Føyer meg inn i rekken jeg oxo, om du fortsatt har tid/lyst/anledning :)
Antall ord: 35
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

g.r.y skrev:
Mariel skrev:Hei, jeg vil spå. Jeg prøver og feiler, kanskje jeg slår til en dag. :lykkelig

Mvh. Mariel.


Føyer meg inn i rekken jeg oxo, om du fortsatt har tid/lyst/anledning :)
Jeg har lagt et legg. På fortid i kortene står det at du har oppnådd å utvikle deg, "arbeidet" for fred og har jobbet slik at du har alt det du trenger. Det står også at du har hatt et godt hjem. På nåtid står det at du har alt det du trenger, det blir sørget for og at du skal gi drømmene dine næring og at du skal ta vare på deg selv også og andre. På fremtiden står det at du kan oppleve og tro at du ikke får alt det som du trenger, men du blir sørget så du trenger ikke å beskymre deg i den situasjonen. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver det, men du har blitt sørget for en lang tid. Og i denne tiden må du ha visdommen at du skal akseptere hjelp i fra andre og at du trenger ikke å se på deg selv som unyttig for du er ressurssterk.

Mvh. Mariel
Antall ord: 208

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av ludoburgero »

Jeg omformulerer meg fra blodig fiskesuppe til noe annet:
Hei! Har du lyst å prøve et legg på meg også? :)
Antall ord: 20
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

ludoburgero skrev:Jeg omformulerer meg fra blodig fiskesuppe til noe annet:
Hei! Har du lyst å prøve et legg på meg også? :)
Hei. På fortid står det i kortene at du har hatt et lykkelig familieliv og at du ble økonomisk sikret og begynte å se de magiske tingene i livet. På nåtid står det i kortene at du har en sorg som trenger med tid å overkomme og at du skal tilgi deg selv og andre. På fremtid står det i kortene at det kommer en kvinne inn i livet ditt som har et stort hjerte, empatisk, tålmodig og elskelig og at et forhold løfter seg opp til et nytt nivå og at du skal stole på intuisjonen din og at du skal ta vare på deg selv og andre.

Mvh. Mariel.
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Chimera »

Har egentlig trukket meg ut herfra, men hvis du vil kan du prøve et legg på meg også.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links