Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
superbanan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 13 Jul 2012 12:13
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av superbanan »

Kan du sin noe om hva som skal skje meg i mars/april? 🤔 (Skal prøve å svare litt kjappere denne gangen). Har noen foruroligende kort på årshoroskopet mitt her men klarer ikke få tak på hva det er 😬
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Astray
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 04 Des 2020 00:01
3
Blitt takket: 3 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Astray »

Kan du fortelle meg litt om hva jeg har i vente det neste halvåret?
Veldig viktig for meg å vite. På forhånd takk.
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Om du orker, blir jeg veldig glad for om kortene har noe de vil si meg? :vink
Mye har skjedd og det har vært et par tunge år for meg. Blir veldig glad om du kikker i kortene for meg, Svartepus.
Antall ord: 41
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

superbanan skrev: 26 Jan 2021 23:22 Kan du sin noe om hva som skal skje meg i mars/april? 🤔 (Skal prøve å svare litt kjappere denne gangen). Har noen foruroligende kort på årshoroskopet mitt her men klarer ikke få tak på hva det er 😬
Her ble jeg visst for sen, da vi allerede har passert mars og april. Men om du vil ha kort på noe annet, så si ifra :)
Antall ord: 71
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Astray skrev: 04 Mar 2021 03:24 Kan du fortelle meg litt om hva jeg har i vente det neste halvåret?
Veldig viktig for meg å vite. På forhånd takk.
Ca to måneder på etterskudd, men i tilfelle du fremdeles vil vite om det neste halve året, så trekker jeg to kort til deg.

Kort 1:
Et positivt kort som sier at du klarer å legge til side problemene og byrdene fra fortiden. Enten klarer du å finne en måte å leve med dem på, eller så klarer du å bli ferdige med dem og gå videre. Den neste tiden blir en ny begynnelse for deg (kanskje har det allerede startet?), og du vil få nye muligheter og utfordringer (positiv betydning). Du må bare ha troa på at du kan oppnå det du ønsker. Det du trenger å gjøre, er å slippe deg løs og hoppe ut i det ukjente. Du vet det er på tide. Ikke nøl, du har gode krefter i ryggen. Dette er både en slutt på noe og en begynnelse på noe. Ikke tenk på tidligere erfaringer og kunnskap, bare vær impulsiv og kast deg ut i det. Nå har du lov til å være litt naiv og stole blindt på at du finner rette veien.

Kort 2:
Du er en beskytter, en som har et genuint ønske om å ta vare på naturen og klimaet, vår felles verden. Du brenner for dette men vet også at det krever dedikasjon og selvdisiplin. Føler du at du ikke gjør nok? Det krever tid og innsats, og du føler nok at du må ofre noe. Det du kan gjøre er å gå foran som et godt eksempel og inspirere andre. Gjør så godt du kan og vær dedikert, så kan du virkelig gjøre en stor forskjell.

Håper du får noe som helst ut av dette. Føler kanskje spesielt at det siste kortet ble litt svevende, men nå kjenner jeg jo deg ikke, så kanskje finner du noe brukanes der.
Antall ord: 342
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev: 17 Apr 2021 20:45 Om du orker, blir jeg veldig glad for om kortene har noe de vil si meg? :vink
Mye har skjedd og det har vært et par tunge år for meg. Blir veldig glad om du kikker i kortene for meg, Svartepus.
Endelig fant jeg kortene, beklager sent svar. Du får to kort du også, ett for det som har skjedd, og ett for tiden fremover:

Kort 1 (det som har vært):
Her trakk jeg kort nr 13; "Reisen". Ingen tvil om at du har vært gjennom en reise som har voldt deg en del smerte. Enten har du mistet noen, eller så har det skjedd andre opprivende ting i livet ditt, noe som virkelig har endret livet ditt. En del av livet ditt har endret seg og du har startet en ny syklus. Du vet det at det du har mistet i løpet av reisen er en del av livet, men føler likevel sorg og savn etter det som tok slutt. Selv om det føles ekstremt og destruktivt, har du som sagt startet en ny syklus i livet, på godt og vondt.

Kort 2 (det som kommer):
Her kommer kortet for frustrasjon... Det kan se ut som at mye frustrasjon rettes litt ufokusert mot alt og alle (her brukes en metafor som viser piler som skytes ukontrollert i alle retninger). Kortet antyder at dette kan være rykter som spres om deg eller noen du bryr deg om. I så fall advarer kortene om at du ikke bør gi disse din oppmerksomhet, men heller se på dem som en distraksjon som du bare skal overse. Ikke gi dem makt ved å gi dem din tid og energi. Det krever mye av deg, men trekk pusten og fokuser på ditt mål, det du vil. Tør også å spøke med ting, le og vær selvironisk. Humor kan ta brodden av mye. Vis ryktesprederne at du er den modne og fornuftige, og at du ikke lar deres forsøk på å ødelegge for deg gå inn på deg. Du har et mål og det målet klarer du å nå så lenge du kun fokuserer på deg og ditt. De andre ødelegger mest for seg selv, og er egentlig bare en distraksjon i ditt liv. Du trenger kun å fokusere på dine problemer, ikke andres. Du er herre over ditt eget liv.
Antall ord: 403
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev: 02 Mai 2021 12:47
Terra skrev: 17 Apr 2021 20:45 Om du orker, blir jeg veldig glad for om kortene har noe de vil si meg? :vink
Mye har skjedd og det har vært et par tunge år for meg. Blir veldig glad om du kikker i kortene for meg, Svartepus.
Endelig fant jeg kortene, beklager sent svar. Du får to kort du også, ett for det som har skjedd, og ett for tiden fremover:

Kort 1 (det som har vært):
Her trakk jeg kort nr 13; "Reisen". Ingen tvil om at du har vært gjennom en reise som har voldt deg en del smerte. Enten har du mistet noen, eller så har det skjedd andre opprivende ting i livet ditt, noe som virkelig har endret livet ditt. En del av livet ditt har endret seg og du har startet en ny syklus. Du vet det at det du har mistet i løpet av reisen er en del av livet, men føler likevel sorg og savn etter det som tok slutt. Selv om det føles ekstremt og destruktivt, har du som sagt startet en ny syklus i livet, på godt og vondt.

Kort 2 (det som kommer):
Her kommer kortet for frustrasjon... Det kan se ut som at mye frustrasjon rettes litt ufokusert mot alt og alle (her brukes en metafor som viser piler som skytes ukontrollert i alle retninger). Kortet antyder at dette kan være rykter som spres om deg eller noen du bryr deg om. I så fall advarer kortene om at du ikke bør gi disse din oppmerksomhet, men heller se på dem som en distraksjon som du bare skal overse. Ikke gi dem makt ved å gi dem din tid og energi. Det krever mye av deg, men trekk pusten og fokuser på ditt mål, det du vil. Tør også å spøke med ting, le og vær selvironisk. Humor kan ta brodden av mye. Vis ryktesprederne at du er den modne og fornuftige, og at du ikke lar deres forsøk på å ødelegge for deg gå inn på deg. Du har et mål og det målet klarer du å nå så lenge du kun fokuserer på deg og ditt. De andre ødelegger mest for seg selv, og er egentlig bare en distraksjon i ditt liv. Du trenger kun å fokusere på dine problemer, ikke andres. Du er herre over ditt eget liv.
Tusen takk Svartepus! :-)
Ja, her kjenner jeg meg godt igjen. Mistet 5 kjæledyr i løpet av en tidsperiode på 5 år, og to av dem mistet jeg rett før jul. Det har også vært mye sykdom og død blant mennesker i min nære krets. Mye død og elendighet, og jeg kjenner det har tatt på. Helsen min har også skrantet en god del de par siste årene, men nå ser det ut til å begynne å gå litt fremover på det holdet. Også mye annet har vært svært vondt og vanskelig, og der tror jeg nok du har rett i det du sier i kort 2. Og det gjelder å sette skylden der den hører hjemme, så jeg prøver å ikke la disse to personene rundt meg få ødelegge meg helt. Har kuttet dem helt ut. Vanskelig, siden de er i inngiftet slekt. Den ene har oppført seg helt uakseptabelt og den andre velger å tro på ham når han blånekter for det han har gjort. Heldigvis har jeg fått god støtte av dem rundt meg som er glad i meg og som vet at det er jeg som snakker sant i denne vanskelige saken. De kjenner til hva denne personen tidligere har gjort av stygge ting mot andre for å si det sånn. Livet går jo videre, men det er tyngre nå enn før. Kortene gir meg trøst i den situasjonen jeg er i, og jeg begynner så smått å se fremover igjen.
Antall ord: 668
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Astray
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 04 Des 2020 00:01
3
Blitt takket: 3 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Astray »

Svartepus skrev: 02 Mai 2021 12:25
Astray skrev: 04 Mar 2021 03:24 Kan du fortelle meg litt om hva jeg har i vente det neste halvåret?
Veldig viktig for meg å vite. På forhånd takk.
Ca to måneder på etterskudd, men i tilfelle du fremdeles vil vite om det neste halve året, så trekker jeg to kort til deg.

Kort 1:
Et positivt kort som sier at du klarer å legge til side problemene og byrdene fra fortiden. Enten klarer du å finne en måte å leve med dem på, eller så klarer du å bli ferdige med dem og gå videre. Den neste tiden blir en ny begynnelse for deg (kanskje har det allerede startet?), og du vil få nye muligheter og utfordringer (positiv betydning). Du må bare ha troa på at du kan oppnå det du ønsker. Det du trenger å gjøre, er å slippe deg løs og hoppe ut i det ukjente. Du vet det er på tide. Ikke nøl, du har gode krefter i ryggen. Dette er både en slutt på noe og en begynnelse på noe. Ikke tenk på tidligere erfaringer og kunnskap, bare vær impulsiv og kast deg ut i det. Nå har du lov til å være litt naiv og stole blindt på at du finner rette veien.

Kort 2:
Du er en beskytter, en som har et genuint ønske om å ta vare på naturen og klimaet, vår felles verden. Du brenner for dette men vet også at det krever dedikasjon og selvdisiplin. Føler du at du ikke gjør nok? Det krever tid og innsats, og du føler nok at du må ofre noe. Det du kan gjøre er å gå foran som et godt eksempel og inspirere andre. Gjør så godt du kan og vær dedikert, så kan du virkelig gjøre en stor forskjell.

Håper du får noe som helst ut av dette. Føler kanskje spesielt at det siste kortet ble litt svevende, men nå kjenner jeg jo deg ikke, så kanskje finner du noe brukanes der.
Sist gang jeg ble spådd her inne stemte det ganske bra.
Det var 4 år siden.
Vi får se, vi får se.
Antall ord: 374

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
superbanan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 13 Jul 2012 12:13
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av superbanan »

Svartepus skrev: 02 Mai 2021 12:07
superbanan skrev: 26 Jan 2021 23:22 Kan du sin noe om hva som skal skje meg i mars/april? 🤔 (Skal prøve å svare litt kjappere denne gangen). Har noen foruroligende kort på årshoroskopet mitt her men klarer ikke få tak på hva det er 😬
Her ble jeg visst for sen, da vi allerede har passert mars og april. Men om du vil ha kort på noe annet, så si ifra :)
Ser du noe på kjærlighetslivet mitt fremover? 🥰
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Sola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 02 Des 2016 17:00
7
Har takket: 1 gang

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Sola »

Vil du trekke et kort for meg?
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

superbanan skrev: 19 Mai 2021 20:10
Ser du noe på kjærlighetslivet mitt fremover? 🥰
[/quote]

Ut i fra det kortet jeg trakk (eller rettere sagt; trakk seg selv), så er det ikke helt riktig tidspunkt for å fokusere på kjærlighet akkurat nå. Det kan se ut som at du har andre viktigere ting å tenke på, kanskje er det noen i familien eller blant vennene som trenger deg mer.
Det er også noe som tyder på at du trenger mer selvtillit og tro på deg selv før du kaster deg ut i kjærligheten. Men kortet lover også at du vil vinne på å fokusere på familie og venner nå, og til og med kanskje får bedre selvtillit av å hjelpe andre. Dette kan hjelpe deg senere når du skal ta opp igjen søken etter kjærligheten.
Antall ord: 139
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Sola skrev: 28 Mai 2021 22:33 Vil du trekke et kort for meg?
Du får et positivt kort som sier at du er inne i en periode med indre trygghet og glede. Kanskje kommer det fra en spirituell kilde. Du når målene dine, føler at du har et rikt liv og har/får en følelse av fullførelse. Noe er gjort og gjennomført med et bra resultat. Dette påvirker faktisk andre rundt deg også, og du både inspirerer og motiverer andre rundt deg.
Antall ord: 93
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
superbanan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 13 Jul 2012 12:13
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av superbanan »

Svartepus skrev: 06 Jun 2021 10:14
superbanan skrev: 19 Mai 2021 20:10
Ser du noe på kjærlighetslivet mitt fremover? 🥰
Ut i fra det kortet jeg trakk (eller rettere sagt; trakk seg selv), så er det ikke helt riktig tidspunkt for å fokusere på kjærlighet akkurat nå. Det kan se ut som at du har andre viktigere ting å tenke på, kanskje er det noen i familien eller blant vennene som trenger deg mer.
Det er også noe som tyder på at du trenger mer selvtillit og tro på deg selv før du kaster deg ut i kjærligheten. Men kortet lover også at du vil vinne på å fokusere på familie og venner nå, og til og med kanskje får bedre selvtillit av å hjelpe andre. Dette kan hjelpe deg senere når du skal ta opp igjen søken etter kjærligheten.
[/quote]

Tusen takk for svar. Kan sikkert stemme det. Kan jeg spørre om jobb også, om du ser noe der? :-)
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !