Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Og så over til Ludoen med alle sine tanker og spørsmål! :lol:
Det finnes noe som heter sommer her nord men det varierer jo litt hvor sommeraktig den blir. Noen ganger er den over før vi har fått vrengt av oss ullbuksene og tatt på bikinien, men så igjen er den riktig så vakker. I år er sommeren egentlig ganske fin. Ingen tropesommer så langt men det har da vært over 20 plussgrader og sol flere dager, og staudene mine ser ut til å trives. Så joda, sommeren er nok evig fin nok den ;)
Men så var det disse spørsmålene dine da. Hold deg fast, for nå kommer kortenes svar tolket gjennom min rare hjerne og varierende intuisjon! Værsågod:

1) Hvordan vil jobben bli for meg? Vil jeg klare å håndtere presset, vil jeg gjøre den minst like godt som de andre, og vil det etter hvert bli fast stilling på meg?

Siden du fikk et kort som står for generøsitet så ser det meget lovende ut, skal jeg si deg! Det ser ut som at du vil klare fint å håndtere presset og også vil gjøre det like bra som de andre. Du vet jo at den innsatsen du legger ned nå vil betale seg senere. Muligheten for å få fast stilling er absolutt der og kortet minner om at du må huske å minne deg selv på i fremtiden at grunnen til at du kom så langt og fikk en trygg jobb var fordi du har jobbet for det! Fordi du er dyktig i jobben din og har gjort alt arbeidet selv. I tillegg er du god til å bygge andre opp og det gjør at du får folk med deg og vil få støtte fra dem når du trenger det. Et lite visdomsord fra kortet: Å være snill er viktigere enn å være vis, og det å erkjenne dette er grunnlaget for virkelig visdom.

2) Hvordan er mine økonomiske utsikter i forbindelse med jobben? Er det også andre inntektskilder som kan være potensielle for meg? Jeg tenker nemlig at jeg må jobbe mye for å ha relativt god økonomi.

Si det du. Sånn som jeg tolker kortet vil kanskje nettopp dette med lønna bli det som hindrer deg i å være helt fornøyd med jobben. Du trives greit i jobben og føler kanskje at det vil være dumt å snu rundt på livet igjen for å finne en ny jobb eller en ekstra jobb. Endringer i livet er stressende og til tider også vondt, men det er ikke utelukkende negativt dersom du trenger endringen. Kortet sier du må virkelig tenke på hva du prioriterer i livet og hva som er viktigst for deg. Det er noe du ikke er helt fornøyd med, noe føles oppbrukt eller slitt ut og du vil nok etterhvert føle at det er på tide med noe nytt. Føler du behov for endringer sier kortet at du må gjøre det. Å renske opp i tingenes tilstand og bytte beite vil gi deg en følelse av lettelse som vil overgå all følelse av savn eller anger. Noen ganger trengs det ei real opprenskning, rett og slett. Kanskje du etterhvert kommer dit. Så ja, kortene antyder at det er andre inntekstkilder som passer deg bedre, om ikke nå så ihvertfall senere.

3) Vil jeg oppleve kjærlighet i et parforhold igjen om ikke alt for lenge? Vil jeg møte nye mennesker i livet mitt? Er det noen som har meg i kikkerten, eller bør jeg være mer "aktpågivende" (låll to the lulz) denne gangen? Hva slags personlighet bør jeg styre unna? Hvor finner jeg noen å være glad i som er glad i meg? Vil jeg få bedre orden på mine egne følelser igjen?

Her trakk jeg faktisk et personkort, et dronningkort som jo ofte står for en kvinne ;)
Generelt sett sier kortet at du i utgangspunktet ikke har noe trøbbel med å tiltrekke deg damer, da du har en naturlig sensualitet i deg som de fascineres av. I tillegg er du generøs og god til å analysere både folk og situasjoner, noe som gjør deg til en ganske god menneskekjenner. Denne måten å være analytisk på gjør deg også litt "hard to get" da du ikke tar hvem som helst, og det kan være tiltrekkende på damene.

Dersom denne steindronninga kommer susende inn i livet ditt og tar deg med storm, vil du oppleve at hun er praktisk anlagt, har en imøtekommende personlighet og liker å unne seg noe fint eller godt. Hun er kanskje ikke direkte noe luksusdyr men liker å leve det gode liv. Likevel er hun en ganske enkel og naturlig personlighet, og hun er ærlig og lojal. Denne dama sier i fra dersom hun mener noe eller noen (inkludert deg) trenger forbedringer. På sitt verste kan hun være litt krevende og petimeteraktig. Kortet antyder at hun jobber med noe innen samling og organisering av spesielle ting, kanskje kurator på et museum?

Angående følelsene dine så råder kortet til være nøye på hva du bruker energien din på, også når det gjelder forhold og følelser. Bruk din evne til å se an og analysere litt. Kanskje er ikke tiden helt inne for å aktivt jakte på kvinnen i ditt liv, men heller å ligge litt bakpå og observere. Dersom du finner denne kuratoren kan det jo hende at hun ser interesse i deg og er villig til å jobbe for å få deg? Husk hun liker jo å samle på de rette tingene, så hun er nok nøye på hvem hun vil ha i livet sitt også og der er dere vel ganske like?

Ellers råder kortet til å la familien komme først, og det antyder faktisk også at du vil møte nye mennesker. Det nevnes en gruppe mennesker, kanskje en slags klubb eller noe?

Så joda, Ludo! Det ligger an til både jobb og ny kjærleik, men det kan kanskje ta litt tid. Du trenger tid til å tenke og analysere litt, og du trenger tid til å bygge og forme fremtiden din. Men ting vil skje og det ser ut som at du vil treffe nye mennesker, kanskje til og med ei dame, og du vil oppleve endringer på både godt og vondt. Mest godt! :D
Antall ord: 1074
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av ludoburgero »

Hjertelige takk, Svartepus, for at du tok deg tid og at du fikk lagt og tolket dette til meg!
Jeg sitter og sitrer med stor iver, og beundrer tolkningene!

Håper at det ligger noe i det, og med "alternativ inntektskilde" skjønte jeg fort at det iallefall ikke var noen lottogevinst i helga. Økonomisk sett har jeg brukt altfor mye penger på tipping/lotteri, tannlege og nytelsesmidler (les godteri, mat og kaffe på farten). Det er ikke kult å ikke være særlig lykkelig, og når økonomien er på minussiden så blir det bare ekstra kjipt når fremtiden er så uviss. Det er jo faktisk en del desperasjon bak hele tanken om at jeg vil "bli spådd". Når det på den annen side heller ønskes fred og ro, harmoni og trygghet.

Og når du kommer med tolkningene her, så opplever jeg faktisk en slags artig kombo av spenning og trygghet. En rastløshet av det mer muntre slaget... :)

Så, jeg er veldig takknemlig for at du gjør dette! Jeg kjenner meg godt igjen i "tolkning punkt 1", da dette samsvarer ganske eksakt med sånn jeg har det. Også i stor grad punkt 2. Punkt 3 gjør meg veldig, veldig, veldig nysgjerrig. Jeg innser at en (nok en...) turbulent epoke er over, og at tøffe forandringer, bråe, brutale og ubehagelige må til for at jeg nå skal få det bedre. Jeg ønsker ikke å være i noe limbo for lenge. Det er ikke lenger så trygt med "det vante". Det er presserende, så dette er nok grunnen til noe av det du ser i at jeg bør fokusere på familie.

Jeg står tross alt og forsøker å "holde liv i en familie som er gått i oppløsning allerede da den startet". Det krever mye energi, og det tapper direkte av helsa mi som en konsekvens. Både den fysiske og den mentale helsa. Jeg er veldig glad for at du likevel nevner det at jeg bør det, for "deler" av familien min er jo noe jeg alltid kommer til å ha med meg, og min sønn og jeg er jo fremdeles likefullt familie! :)

Sitter inne med så mye jeg aldri har delt, og sitter inne med så mye jeg har behov for å uttrykke meg for, som aldri får rom eller anledning til å sive eller streife eller utbasuneres... at jeg kjenner det blir to tøffe måneder nå uten "gruppa" mi å gå i og snakke med. Sommerferie er ikke udelt positivt ;)

Vel, nok plapr!
Jeg setter pris på treffsikkerheten din og at du tar deg tid! Ære være deg!
Antall ord: 446
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dezzi_515
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 22 Mai 2016 16:35
7
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Dezzi_515 »

Svartepus skrev:
Dezzi_515 skrev:Hei! :) Selv om jeg er ganske så fersk på forumet, så håper jeg at jeg har vært aktiv nok iht. kriteriene dine! :)

Vil gjerne at du ser litt på dette med vennskap. Hadde også vært fint med litt veiledning om fremtiden, hvis det er mulig :)
Trekker et kort på vennskap og så trekker jeg ett kort på fremtiden. Nå rommer jo fremtiden ganske mye men forhåpentligvis fokuserer kortet på det viktigste. "Fremtiden" i tarotverdenen pleier jeg å anse som ca 6 mnd frem i tid, maks ett år. Here we go:

Vennskap
Kortet drar frem et dypt og varmt vennskap, men likevel et ikke helt problemfritt vennskap. Det kan se ut som at dere har sklidd litt fra hverandre, kanskje fordi den ene jobber mindre enn den andre for å holde liv i vennskapet. Kortet er positivt og sier din jobb nå er å holde stø kurs mot målet, nemlig vedlikeholde og gjenoppbygge vennskapet. Du vet jo at dette er verdt å jobbe for og at du ikke har råd til å miste denne vennen. Du har heller ikke råd til å bare la vennskapet skli over i et lunkent bekjentskap. Dere er altfor nære og har for mye historie sammen til det.
Det kan se ut som at du også vil lære noe nytt om og se nye sider av vennen din i løpet av denne prosessen.

Fremtiden
Destruktive følelser som nervøsitet, sjalusi, misunnelse og usikkerhet. Du føler kanskje at du konkurrerer mot noen og holder på å tape kampen. Dette skaper en del harme og frustrasjon. Antakelig bunner dette i at du har lidd et tap og føler at du hadde fortjent bedre. Du vil måtte innse at noen har mer enn andre, både av materiell goder men også ren skjær flaks. Dette kan føles urettferdig men sånn er livet. For å komme gjennom dette og fri deg fra de vonde følelsene (som jo går mest ut over deg selv), råder kortet til å vise ydmykhet, aksept og tilgivelse, selv om du føler sinne og at det som skjer ikke er din feil. Fokuser på det positive i livet ditt! Hvis du ikke kan få det du vil ha, må du lære deg å sette mer pris på det du har. I bunn og grunn konkurrerer du mest mot deg selv, så ved å akseptere og sette pris på det du har, vil du kvitte deg med en del av denne destruktive konkurransefølelsen.
Tusen takk for at du tok deg tid Svartepus! :)
Jeg skjønner veldig hva du mener med dette innenfor vennskap! Godt å få en bekreftelse på at vi har et vennskap verdt å kjempe for! Hva spådommen sier at jeg har i vente for fremtiden virker jo ikke positivt i det hele tatt?... :( Nervøsitet og usikkerhet kan jeg kaaanskje assosiere med noen planer fremover, men sjalusi og materialistisk tankegang høres hvertfall per NÅ ut som en liten skivebom.
Er det mulig å få stille et oppfølgingsspørsmål? :)
Hvordan blir det med balansen mellom selvstendighet og forhold til familie fremover da?
Antall ord: 526
"Whatever you are, be a good one."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Dezzi_515 skrev: Er det mulig å få stille et oppfølgingsspørsmål? :)
Hvordan blir det med balansen mellom selvstendighet og forhold til familie fremover da?
Kortet sier at du har lett for å tilpasse deg omstendighetene rundt deg, så det blir nok neppe noe problem å finne denne balansen. Det nevnes at dere kan stole på hverandre og at det blir tatt avgjørelser som er vel gjennomtenkte og med andres ve og vel i tankene. Jeg tror nok både du og andre involverte har tenkt gjennom de avgjørelsene dere har tatt eller må ta.
De eneste negative aspektene som kommer frem er at noen ikke er særlig villig til å lytte til andre, og kanskje lever litt mye i fantasien sin. Fantasier og gode hensikter er vel og bra, men dere må alle ta tak og ta de avgjørelsene som er nødvendige. Dersom løsrivelse føles riktig er det noe du garantert vil klare å tilpasse deg. Men kortet ber deg også om å spørre deg selv hvem som står deg nærmest og som du trenger mest i livet. Å løsrive seg betyr jo ikke nødvendigvis å kutte kontakten.
Antall ord: 195
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dezzi_515
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 22 Mai 2016 16:35
7
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Dezzi_515 »

Tusen hjertelig takk for god veiledning! Føler meg tryggere på at ting vil gå i orden :)
Må si at det er imponerende hvor godt du traff nå :)
Antall ord: 28
"Whatever you are, be a good one."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Penny23 »

Hei igjen Svartepus! :-D Kan du hjelpe meg litt med to spørsmål? Jeg stresser så fælt for tiden.

- Jeg lurer på om du kan se om hvordan de vil gå med studiene fremover, jeg går mitt siste år nå. Men jeg har en del fag jeg må ta opp igjen. Vil jeg klare å få meg en god jobb når jeg er ferdig?

- Så er det denne kjærligheten igjen. Har vært en del karer som har gått ut og inn av livet mitt. Men for 1,5-2 år siden møtte jeg en fyr jeg bare ikke klarer å komme meg helt over. Har datet noen karer etter dette, men han er fortsatt i hodet mitt. Har prøvet så hardt å komme meg videre, men hver gang det blir litt bedre så dukker han opp igjen. Kan du se om det noen sinne kommer til å bli oss igjen? Evt hva jeg bør gjøre?
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Penny23 skrev:Hei igjen Svartepus! :-D Kan du hjelpe meg litt med to spørsmål? Jeg stresser så fælt for tiden.

- Jeg lurer på om du kan se om hvordan de vil gå med studiene fremover, jeg går mitt siste år nå. Men jeg har en del fag jeg må ta opp igjen. Vil jeg klare å få meg en god jobb når jeg er ferdig?

- Så er det denne kjærligheten igjen. Har vært en del karer som har gått ut og inn av livet mitt. Men for 1,5-2 år siden møtte jeg en fyr jeg bare ikke klarer å komme meg helt over. Har datet noen karer etter dette, men han er fortsatt i hodet mitt. Har prøvet så hardt å komme meg videre, men hver gang det blir litt bedre så dukker han opp igjen. Kan du se om det noen sinne kommer til å bli oss igjen? Evt hva jeg bør gjøre?
Jeg skal trekke noen kort så snart jeg får ånden over meg. Men et lite spørsmål: er denne fyren den samme som jeg har spådd deg om før?
Antall ord: 197
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Penny23 »

Ganske sikker på at du ikke har spådd meg om han før :-)
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Penny23 skrev:Ganske sikker på at du ikke har spådd meg om han før :-)
Jeg lurte bare siden jeg har spådd deg tidligere i tråden (mai/juni 2016) om en kar du nettopp hadde møtt :D Ikke at det har noe å si, men det er litt greit å vite om det er et oppfølgende spørsmål eller et nytt spørsmål om en helt annen fyr.
Antall ord: 72
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Penny23 »

Svartepus skrev:
Penny23 skrev:Ganske sikker på at du ikke har spådd meg om han før :-)
Jeg lurte bare siden jeg har spådd deg tidligere i tråden (mai/juni 2016) om en kar du nettopp hadde møtt :D Ikke at det har noe å si, men det er litt greit å vite om det er et oppfølgende spørsmål eller et nytt spørsmål om en helt annen fyr.

Det er to forskjellige :-) Sendte deg en PM nå :-D
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Penny23 skrev:
Svartepus skrev:
Penny23 skrev:Ganske sikker på at du ikke har spådd meg om han før :-)
Jeg lurte bare siden jeg har spådd deg tidligere i tråden (mai/juni 2016) om en kar du nettopp hadde møtt :D Ikke at det har noe å si, men det er litt greit å vite om det er et oppfølgende spørsmål eller et nytt spørsmål om en helt annen fyr.

Det er to forskjellige :-) Sendte deg en PM nå :-D
Ok, da kan du jo like godt få spådommen også på PM :) Kommer etterhvert ;)
Antall ord: 101
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Penny23 »

Svartepus skrev:
Penny23 skrev:
Svartepus skrev:
Penny23 skrev:Ganske sikker på at du ikke har spådd meg om han før :-)
Jeg lurte bare siden jeg har spådd deg tidligere i tråden (mai/juni 2016) om en kar du nettopp hadde møtt :D Ikke at det har noe å si, men det er litt greit å vite om det er et oppfølgende spørsmål eller et nytt spørsmål om en helt annen fyr.

Det er to forskjellige :-) Sendte deg en PM nå :-D
Ok, da kan du jo like godt få spådommen også på PM :) Kommer etterhvert ;)
Tusen takk :-D
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:
Terra skrev:Jeg lurer på jobbsituasjonen min fremover. Kan du se noe der for meg, Svartepus? :)
Jeg trakk "Fire steiner" og det står for beskyttelse.
du har nok hatt noen tilbakeslag og hindre på din karrierevei, kanskje også fordi du har vært litt usikker på hva du vil bli "når du blir stor". Kortet antyder at du vil få den hjelp og beskyttelse du trenger til å nå dit du vil. Men i tillegg til hjelp utenfra har du også mye potensiale i deg siden du bærer på erfaring med det å miste noe/noen og likevel har et brennende engasjement i deg. Du har medlidenhet og empati med andre fordi du selv har følt på tap og nederlag. Dette kan du også bruke i arbeidslivet. I tillegg vil du komme deg langt ved å stole på din sterke etiske sans, dine veldefinerte grenser og den kunnskapen du besitter (og også vet du besitter). Selv når det stormer rundt deg og du begynner å føle angst for å ikke strekke til, sier kortet at du må ha troen på at ting vil ordne seg og det vil bli lysere tider. Sånne som deg som er så opptatt av andres velbefinnende vil oppleve å møte andre på din vei som har samme verdier som deg; å beskytte og ta vare på dem som trenger det. Fortsett å jobbe med å være en hjelper for andre, og du vil oppleve å få det samme igjen når du trenger det.
Jeg må bare si det, Svartepus, at du traff så det sang her! Flink er du! :lykkelig
Antall ord: 266
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev: Jeg må bare si det, Svartepus, at du traff så det sang her! Flink er du! :lykkelig
Yey! :lykkelig
Antall ord: 19
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av ludoburgero »

Finnes det noe godt som vil seire til slutt, og vil sannheten komme frem?
Eller kan man like gjerne bare gi opp?

Det blir vel 3 kort.

Du er god, Svartepus, iallefall! Jeg setter pris på alt du har gjort.
Jeg er bare så lei alt nå, at skyggene masseformerer seg... det blir sikkert "mørkere en stund før det blir lys", men jeg vil ikke at det lyset til slutt - etter at lyset som er meg har brent ut - skal være det lyset jeg ser når jeg dør, for denne driten tar helt knekken på meg. Sørgmodig hilsen, osv.
Antall ord: 105
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links