Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

ludoburgero skrev:Finnes det noe godt som vil seire til slutt, og vil sannheten komme frem?
Eller kan man like gjerne bare gi opp?

Det blir vel 3 kort.

Du er god, Svartepus, iallefall! Jeg setter pris på alt du har gjort.
Jeg er bare så lei alt nå, at skyggene masseformerer seg... det blir sikkert "mørkere en stund før det blir lys", men jeg vil ikke at det lyset til slutt - etter at lyset som er meg har brent ut - skal være det lyset jeg ser når jeg dør, for denne driten tar helt knekken på meg. Sørgmodig hilsen, osv.
Jeg skal legge tre kort for deg i løpet av helga! I promise.

Krampaktig optimistisk hilsen fra en Svartepus som har trua på at du kommer deg gjennom dette, og som ikke godtar at det kun er ett siste lys igjen i tunellen. Det finnes flere tuneller og dermed også flere lys!
Antall ord: 160
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Ok, herr Ludo. Nå sitter jeg her midt på natta, trøtt som en strømpe med hull i eller noe, klar for å legge tre kort for deg. And so it begins...:

Finnes det noe godt som vil seire til slutt?

Wow, her trakk jeg nok et kort som sier mye om hvordan du har det inni deg; The blasted oak. Ødeleggelse, å miste fotfestet, og det å føle utrygghet og følelsen av å få grunnen revet vekk under seg. Kortet forteller om smerte, vanskeligheter, katastrofefølelse og det å miste alt plutselig. Det handler mest om tilfeldigheter og er derfor ikke noe du må tolke som noen straff for deg. Naturen er sånn, brå og i stand til å gjøre stor skade for oss mennesker som tross alt er ganske små i den store sammenhengen. Midt oppi all elendigheten vil du oppleve at alt det vonde som skyller gjennom livet ditt faktisk også vil ha en positiv effekt: det vil virke rensende på den måten at det renser bort det falske og uekte i livet ditt. Alle illusjonene man luller seg inn i røskes brutalt bort og man tvinges til å tenke annerledes og starte på nytt. Poetisk nok sier kortet at ekte styrke og utholdenhet ikke er noe man kan kjøpe, det er noe man tilegner seg når det stormer som verst. Kortet kaller dette naturens eget "wild card". En håndsrekning når du minst venter det og nesten har gitt opp. Så svaret er ja, det finnes noe godt og det vil seire til slutt.

Vil sannheten komme frem?

Hvis du holder fokus på å gjøre ditt for å la sannheten komme frem, og ikke gir opp for lett, antyder kortet at noe kan skje midtvinters. Søk gjerne støtte av en person som er pålitelig og i stand til å stå ved din side uansett om ting stormer litt rundt deg. Denne personen er en ganske robust person som er flink innen det å jobbe med hendene og skape håndtverk. En person med sans for detaljer og som sjekker alle muligheter. Hvis du vet hvem dette kan være, våg å be vedkommende om støtte.

Kan man like gjerne bare gi opp?

Nei du kan ikke gi opp. Innerst inne har du visst lenge at forandringer kreves, og du har nok underbevisst begynt å forberede deg på å ta et stort steg ut i det ukjente. Kortet sier at det er på tide å innse at enkelte ting er for tungt å bære med deg lenger, og må legges bak deg når du nå snart moter deg opp og hopper i det nye. Kortet beskriver deg som en vandrer, en eventyrer som til tross for søken etter trygghet, også trenger å få vandre på ukjente stier. Stol på at du finner veien uansett hvor fortapt du føler deg. Stol på at ting ordner seg selv om det føles utrygt å forlate det gamle og gå mot det nye. Dette kortet forteller om både en slutt og en begynnelse, noe er allerede slutt og du må godta dette og la det gamle kun bli et minne om det som var. Fremtiden venter på deg og ditt neste trekk. Merkelig nok sier kortet at dine tidligere erfaringer og kunnskaper kanskje ikke er særlig til hjelp for deg nå, men at du må gå inn i ditt nye liv med blanke ark. Når du først har tatt første steget er det heller ingen vei tilbake.

Så nei, du kan ikke like gjerne gi opp. Det er faktisk mange gode krefter rundt deg nå, så hvis du tar avgjørelsen om å legge det gamle bak deg og starte på nytt, vil du kjenne at ting letner. Kortet oppfordrer til å holde deg på stien med blikket rettet mot målet og ikke gi opp. Du vil lære mye nytt på denne reisen og snart er du fremme ved målet; en ny begynnelse. En syklus i livet ditt har tatt slutt og en ny starter. Sånn er naturen og sånn er også du.
Antall ord: 683
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 02 Des 2016 17:00
7
Har takket: 1 gang

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Sola »

Om du vil være så snill å se litt på kjærligheten:)
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Sola skrev:Om du vil være så snill å se litt på kjærligheten:)
Siden det ikke akkurat er noen stor pågang her i tråden, skal jeg legge et par kort på deg og kjærligheten. Du skal få ett orakelkort og ett tarotkort ;) Here we go:

Surikaten (orakelkort): står for å oppsøke støtte fra venner som er lik deg selv. Ikke vær redd for å be om hjelp, uansett om du synes du har for liten grunn til det. Ingen grunn er for liten og de som bryr seg om deg vil mer enn gjerne hjelpe deg.
Mer direkte mot kjærlighet, så står kortet for å ikke la være å satse på et forhold bare fordi du er redd for å bli såret. Surikaten sier at selv om du har blitt brent i fortiden, må du tørre å satse på et nytt forhold. Ellers kan du miste sjansen til å bli kjent med et menneske som er til å stole på.

Den mektige bjørnen hoppet ut av tarotstokken, så da regner jeg med den vil si deg noe. Denne karen er en stor isbjørn som er knyttet mot en spesiell dato; 21. desember.
I forhold til valg er kortet litt mystisk da det ikke handler om rett og galt, skyld og uskyld. Det handler om naturens gang. Det forteller deg at du trenger å virkelig forstå deg selv og hva du trenger, før du kan finne det du leter etter. Hvis du venter lenge nok, vil det komme endringer. Hva disse endringene går ut på og hvordan du takler dem, er i stor grad opp til deg selv. Du trenger å tilgi deg selv og/eller andre.
Kortet råder deg til å være ærlig, tilgivende, tålmodig og stole på at endringene kommer. Det er et snev av karma og kosmiske lover oppi dette, og universet glemmer ingenting.

Sånn litt løsrevet fra kortene vil jeg tro at du trenger å jobbe med deg selv ved å slutte å dømme deg selv og potensielle partnere, og lære deg til å stole på at hvis du bare er åpen for endringer så skjer det endringer. Det virker som at dette ikke er helt rette tiden til å ta avgjørelser i kjærlighetslivet, men at du heller burde tenke litt gjennom ting, bli bedre kjent med deg selv og ditt potensiale, og så heller gå våren i møte med ny energi. Isbjørnen antyder at våren er tiden for energi og glede. Nå på vinteren er kanskje det beste å gjøre som bjørnen; gå i dvale og spare på kruttet til lysere tider. I såfall vil kanskje 21. desember være en dag som bringer med seg noe som dytter deg i denne retninga.
Antall ord: 463
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Har Sola allerede glemt at hun ba om et legg?

:nevermind
Antall ord: 10
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Penny23 »

Hei Svartepus!! Spår du enda? Du traff ganske bra på meg forrige gang. Jeg lurte på om du kunne se på noe igjen? Har prøvet å legge litt kort selv på situasjonen, men jeg blir ikke helt klok på det. Har prøvet å få litt veiledning med erkeenglekortene, og får de samme kortene. Men med tarot som gir litt mer svar, så blir jeg ikke helt klok.

Har vært litt kontakt mellom meg og eksen den siste tiden. Jeg lurte derfor på om du kan se om dette kommer til å bli noe igjen?
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Penny23 skrev:Hei Svartepus!! Spår du enda? Du traff ganske bra på meg forrige gang. Jeg lurte på om du kunne se på noe igjen? Har prøvet å legge litt kort selv på situasjonen, men jeg blir ikke helt klok på det. Har prøvet å få litt veiledning med erkeenglekortene, og får de samme kortene. Men med tarot som gir litt mer svar, så blir jeg ikke helt klok.

Har vært litt kontakt mellom meg og eksen den siste tiden. Jeg lurte derfor på om du kan se om dette kommer til å bli noe igjen?
Ja jeg spår nå litt sånn "spåradisk" :lol:

Skal vi nå se på deg og eksen...
Jeg hadde ikke før begynt å blande kortene før to kort ramlet ut av stokken. Jeg tenker vi lar de to kortene snakke:

Første kort snakker om å nærmest puste liv i ønsker og ideer. Kortet snakker om en god blanding av å ønske noe nytt, samtidig som du er trygg på det gamle. Dette passer jo bra i et forhold til en eks. Du kjenner eksen og vet hva du går til, samtidig som det er en ny start med håp om noe nytt.
Kortet sier også at du er veldig bestemt på hva du vil, så spørsmålet er jo da hva eksen din vil.

Kort nummer to antyder også en bestemthet og dedikasjon til noe. Dette er noe du virkelig vil. Jeg tror nok begge kortene handler om deg og de følelsene og tankene du har. Det er mye vilje og ønske om at det skal bli noe mellom dere. Hva eksen mener om saken klarer jeg ikke se i kortene, men det er i hvertfall ingenting i kortene som tyder på noe negativt. De gir klar beskjed om å stå på og jobbe for det du vil ;)
Antall ord: 311
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Penny23 »

Svartepus skrev:
Penny23 skrev:Hei Svartepus!! Spår du enda? Du traff ganske bra på meg forrige gang. Jeg lurte på om du kunne se på noe igjen? Har prøvet å legge litt kort selv på situasjonen, men jeg blir ikke helt klok på det. Har prøvet å få litt veiledning med erkeenglekortene, og får de samme kortene. Men med tarot som gir litt mer svar, så blir jeg ikke helt klok.

Har vært litt kontakt mellom meg og eksen den siste tiden. Jeg lurte derfor på om du kan se om dette kommer til å bli noe igjen?
Ja jeg spår nå litt sånn "spåradisk" :lol:

Skal vi nå se på deg og eksen...
Jeg hadde ikke før begynt å blande kortene før to kort ramlet ut av stokken. Jeg tenker vi lar de to kortene snakke:

Første kort snakker om å nærmest puste liv i ønsker og ideer. Kortet snakker om en god blanding av å ønske noe nytt, samtidig som du er trygg på det gamle. Dette passer jo bra i et forhold til en eks. Du kjenner eksen og vet hva du går til, samtidig som det er en ny start med håp om noe nytt.
Kortet sier også at du er veldig bestemt på hva du vil, så spørsmålet er jo da hva eksen din vil.

Kort nummer to antyder også en bestemthet og dedikasjon til noe. Dette er noe du virkelig vil. Jeg tror nok begge kortene handler om deg og de følelsene og tankene du har. Det er mye vilje og ønske om at det skal bli noe mellom dere. Hva eksen mener om saken klarer jeg ikke se i kortene, men det er i hvertfall ingenting i kortene som tyder på noe negativt. De gir klar beskjed om å stå på og jobbe for det du vil ;)
Tusen takk, Svartepus!! :-D Da skal jeg fortsette å tenke positivt og ikke gi opp :-)
Antall ord: 327

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Gunn71 »

Hei og god jul og godt nytt år.

spå meg værsåsnill er fortvilet over hele min existens. og lurer på om hva fremtiden har meg i møte. tror du har spådd meg før også. og nå i det siste har vi også opplevd en viss aktivitet her i huset som jeg tror er noen meg bekjent som vil gi meg en (enten) advarsel eller en beskjed og da lurer jeg på hva kortene sier om dette. gjorde jeg det jeg gjorde rett? forsones jeg med vedkommende? og vil dette vare eller vil det ende i litt av hvert. jeg trenger råd. også om min økonomi om du ser noe av den der også.

Håper du kan se noe i kortene om du har tid og mulighet. klem fra veldig usikker.
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Gunn71 skrev:Hei og god jul og godt nytt år.

spå meg værsåsnill er fortvilet over hele min existens. og lurer på om hva fremtiden har meg i møte. tror du har spådd meg før også. og nå i det siste har vi også opplevd en viss aktivitet her i huset som jeg tror er noen meg bekjent som vil gi meg en (enten) advarsel eller en beskjed og da lurer jeg på hva kortene sier om dette. gjorde jeg det jeg gjorde rett? forsones jeg med vedkommende? og vil dette vare eller vil det ende i litt av hvert. jeg trenger råd. også om min økonomi om du ser noe av den der også.

Håper du kan se noe i kortene om du har tid og mulighet. klem fra veldig usikker.
Her var det mye å svare på men jeg skal gjøre så godt jeg kan:

Angående aktiviteten i huset:

Kortet "Reisen" dukket opp her, og det er et kort som er nært knyttet til døden og det som er knyttet til enden av et liv. Dette tyder nok på at aktiviteten har med en avdød person å gjøre ja. I forhold til advarsel eller beskjed er jeg ikke sikker på om kortet kan si så mye (verken jeg eller kortene har kontakt med avdøde slektninger), men kortet står for det å godta døden som noe naturlig og ikke som noe ondt. Hvert øyeblikk er verdifullt og alt liv er hellig, så ta vare på dem og det du har. Det gir også beskjed om å se deg selv i hvitøyet, ta tak i egen frykt og lengsel. Hvis du trenger en endring må du bare gjøre det, uten å nøle eller komme med unnskyldninger. Ta vare på minnene om det som var, men gi slipp på sorgen og se fremover.

Gjorde du det rette?

Seersken sier ja. Hun står for balanse mellom følelser, intellekt og viljestyrke, og det å ta vel gjennomtenkte og positive avgjørelser. Du bestemte deg og tok et valg, og du har modnet som person på veien.

Forsones du med vedkommende? Vil det vare?

Kortet "Avgjørelse" sier at du har tatt et stort og viktig steg mot bedre tider. Du kan gå videre med fortrolighet og en visshet om at du har gjort det riktige for deg. Alt ligger til rette for at ting ordner seg, så svaret fra kortet er at så lenge du jobber for det, så vil det vare.

Økonomi:

Her trakk jeg to kort (det føltes rett), og de sier at du har en tendens til å ha dårlig tro på deg selv og mangle selvdisiplin. I verste tilfelle kan du også være litt ansvarsløs. Dette skaper mye panikk og usikkerhet som også virker dårlig inn på det økonomiske området. Du må rett og slett bare se på hvordan du er, hvilke (u)vaner du har og hvordan dette virker inn på økonomien din. Du kan ikke endre fortiden men du kan velge å lære av egne feil og skape deg strategier for å unngå å ta uansvarlige valg, og lære deg nye måter å ta hånd om økonomien på. Når du bare våger å være ærlig med deg selv om dine dårlige vaner og hva som ligger bak de dårlige valgene, har du alle muligheter i deg til å skape nye og gode økonomiske vaner og ta sunnere økonomiske valg.

Fremtiden generelt (nærmeste framtid):

Her trakk jeg den grønne kvinnen med all sin feminine energi. Hun er knyttet til sommeren (rundt 21. juni) og står for fruktbarhet og det å være i kontakt med naturen. Et positivt kort som står for lysere tider og alt som er fruktbart. Vis takknemlighet for det du får og vær raus mot andre ved å dele på godene. Vær deg selv på godt og ondt, og vis respekt for både naturen og menneskene du omgås. Den grønne kvinnen er selveste moder jord og er nært knyttet til tanken om karma, det å gi andre det du ønsker å motta.
Antall ord: 698
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Gunn71 »

Svartepus skrev:
Gunn71 skrev:Hei og god jul og godt nytt år.

spå meg værsåsnill er fortvilet over hele min existens. og lurer på om hva fremtiden har meg i møte. tror du har spådd meg før også. og nå i det siste har vi også opplevd en viss aktivitet her i huset som jeg tror er noen meg bekjent som vil gi meg en (enten) advarsel eller en beskjed og da lurer jeg på hva kortene sier om dette. gjorde jeg det jeg gjorde rett? forsones jeg med vedkommende? og vil dette vare eller vil det ende i litt av hvert. jeg trenger råd. også om min økonomi om du ser noe av den der også.

Håper du kan se noe i kortene om du har tid og mulighet. klem fra veldig usikker.
Her var det mye å svare på men jeg skal gjøre så godt jeg kan:

Angående aktiviteten i huset:

Kortet "Reisen" dukket opp her, og det er et kort som er nært knyttet til døden og det som er knyttet til enden av et liv. Dette tyder nok på at aktiviteten har med en avdød person å gjøre ja. I forhold til advarsel eller beskjed er jeg ikke sikker på om kortet kan si så mye (verken jeg eller kortene har kontakt med avdøde slektninger), men kortet står for det å godta døden som noe naturlig og ikke som noe ondt. Hvert øyeblikk er verdifullt og alt liv er hellig, så ta vare på dem og det du har. Det gir også beskjed om å se deg selv i hvitøyet, ta tak i egen frykt og lengsel. Hvis du trenger en endring må du bare gjøre det, uten å nøle eller komme med unnskyldninger. Ta vare på minnene om det som var, men gi slipp på sorgen og se fremover.

Gjorde du det rette?

Seersken sier ja. Hun står for balanse mellom følelser, intellekt og viljestyrke, og det å ta vel gjennomtenkte og positive avgjørelser. Du bestemte deg og tok et valg, og du har modnet som person på veien.

Forsones du med vedkommende? Vil det vare?

Kortet "Avgjørelse" sier at du har tatt et stort og viktig steg mot bedre tider. Du kan gå videre med fortrolighet og en visshet om at du har gjort det riktige for deg. Alt ligger til rette for at ting ordner seg, så svaret fra kortet er at så lenge du jobber for det, så vil det vare.

Økonomi:

Her trakk jeg to kort (det føltes rett), og de sier at du har en tendens til å ha dårlig tro på deg selv og mangle selvdisiplin. I verste tilfelle kan du også være litt ansvarsløs. Dette skaper mye panikk og usikkerhet som også virker dårlig inn på det økonomiske området. Du må rett og slett bare se på hvordan du er, hvilke (u)vaner du har og hvordan dette virker inn på økonomien din. Du kan ikke endre fortiden men du kan velge å lære av egne feil og skape deg strategier for å unngå å ta uansvarlige valg, og lære deg nye måter å ta hånd om økonomien på. Når du bare våger å være ærlig med deg selv om dine dårlige vaner og hva som ligger bak de dårlige valgene, har du alle muligheter i deg til å skape nye og gode økonomiske vaner og ta sunnere økonomiske valg.

Fremtiden generelt (nærmeste framtid):

Her trakk jeg den grønne kvinnen med all sin feminine energi. Hun er knyttet til sommeren (rundt 21. juni) og står for fruktbarhet og det å være i kontakt med naturen. Et positivt kort som står for lysere tider og alt som er fruktbart. Vis takknemlighet for det du får og vær raus mot andre ved å dele på godene. Vær deg selv på godt og ondt, og vis respekt for både naturen og menneskene du omgås. Den grønne kvinnen er selveste moder jord og er nært knyttet til tanken om karma, det å gi andre det du ønsker å motta.
Tusen hjerterlig takk for svar svartepus. Du treffer rett igjen. men har og sliter med ett hunted house som går på meg direkte. dette kan jeg nok finne mer svar på i kortene du la. for når vedkommende skader meg fysisk så blir jeg JA redd. og ja det har vært dødsfall i huset her. og jeg tror det er vedkommende som ikke har gått over. har derfor tilkaldt medium for og få renset huset her atter en gang. så tusen tusen takk for hjelpen. mange bamseklemmer fra ei som var ille fortvilet.
Antall ord: 798

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Gunn71 »

Heisann tusen takk Svartepus for spåingen. du skal få en liten update av meg her. Jeg tror det var noen som overtok kroppen min som ikke var helt god (mildt sagt) for hadde det ikke vært for kjæresten så hadde jeg nok ikke levd nå. Jeg hadde våknet på sofaen etter middag og gått rett i seng. der hadde jeg ( alltså ikke meg men den som var i meg ) forsøkt og kvele meg med en ledning, min ene arm var det risset inn HEY på og jeg har null idee hva som har skjedd. jeg snakket med en stemme som over hode ikke var min. og rett og slett lo med en merkerlig ondskapsfull latter. glass ble kastet i gulvet det samme ble askebeger og lyset i taket ( vifte ) som man må dra i en ledning for og få startet bare startet av seg selv. så jeg spurte min datter og en annen jeg har bodd sammen med som også har blitt kvalt / presset ned i sofaen om de merket noe på tempramang osv.
Det viser seg alle her blir depprimert når de er her. og føler noen følger etter seg inn på kjøkkenet. til og med hunden bjeffer mot et hvisst hjørne her i huset. jeg skulle pusse opp og flyttet derfor ett ferda skrin fra 1840 da begynte det for allvor her. det risset i veggene som klør hunden nektet og gå på soverommet. og ja resten står over her. og når jeg tenker etter så startet alt i 2005-2006 da jeg kjøpte kisten på auksjon. jeg fikk min bror som er kristen til og velsigne huset bad for oss alle og solgte kisten. etter dette har det vært helt rolig her. og jeg tenker er dette mulig????? hodepinen har forvunnet og håp er sådd. vedkommende som kjøpte kisten (stakkars) jeg gav han beskjed. dagen etter punkterte han, han glemte hente barna, han glemte og kjøpe kake til basar og han hadde en kamerat som ble sur og tverr og bare sov mens han var der. så jeg lurer veldig på om du kan se om dette er rett. for du har rett i allt annet.

dette ble ett langt skriv men jeg ville bare oppdatere deg at du har rett i så meget du er dyktig som få og her var også det jeg mener er svaret på endel av spm jeg hadde til deg. ha en strååålende dag videre. keep up your good work

klems.
Antall ord: 431

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av lullu »

Hei hei:)

Tar du flere, så stiller jeg gjerne opp!

Jeg har akkurat gått ut av et forhold og lurer på om det er noe nytt og spennende på kjærlighetsfronten fremover?
Antall ord: 33
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Hei Lullu!
Sent men forhåpentligvis godt svar. Dette sier kortene om kjærligheten fremover:

Det er en form for motstand fra en annen person og det handler om sjalusi og kamp om oppmerksomhet. Kanskje får du et godt øye til en som har flere beundrere? Pass på at det ikke blir en skikkelig feide der ondskapsfull sladder tar overhånd.
Antall ord: 62
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av lullu »

Svartepus skrev:Hei Lullu!
Sent men forhåpentligvis godt svar. Dette sier kortene om kjærligheten fremover:

Det er en form for motstand fra en annen person og det handler om sjalusi og kamp om oppmerksomhet. Kanskje får du et godt øye til en som har flere beundrere? Pass på at det ikke blir en skikkelig feide der ondskapsfull sladder tar overhånd.
Tusen takk :kosepus
Jeg klarer ikke helt å forstå hva det henviser til akkurat nå, men jeg skal tygge på den og ha den i bakhodet så får vi se
Antall ord: 93
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links