Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
loppa88
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 06 Okt 2015 13:48
8
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bodø
Blitt takket: 1 gang

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av loppa88 »

Jeg har ikke vært aktiv her med denne profilen, måtte lage ny da jeg ikke kom inn på den gamle, men på den var jeg litt aktiv. (Jeg er aktiv i form av at jeg er inne og leser en god del).
Håper du kanskje vil spå meg allikevel :engel

Om du vil være så snill så lurer jeg på ting ang kjærligheten :p
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Asbjørn »

loppa88 skrev:Jeg har ikke vært aktiv her med denne profilen, måtte lage ny da jeg ikke kom inn på den gamle, men på den var jeg litt aktiv. (Jeg er aktiv i form av at jeg er inne og leser en god del).
Håper du kanskje vil spå meg allikevel :engel

Om du vil være så snill så lurer jeg på ting ang kjærligheten :p
Dersom du har en konto fra før, så send meg en PM med det gamle brukernavnet / epostadresse, osv, så skal jeg fikse tilgangen til den, da det ikke er bra å ha flere kontoer.
( jeg har gjenopprettet mange gamle kontoer, pga epostadressefeil, osv.)

Asbjørn
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
loppa88
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 06 Okt 2015 13:48
8
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bodø
Blitt takket: 1 gang

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av loppa88 »

Asbjørn skrev:
loppa88 skrev:Jeg har ikke vært aktiv her med denne profilen, måtte lage ny da jeg ikke kom inn på den gamle, men på den var jeg litt aktiv. (Jeg er aktiv i form av at jeg er inne og leser en god del).
Håper du kanskje vil spå meg allikevel :engel

Om du vil være så snill så lurer jeg på ting ang kjærligheten :p
Dersom du har en konto fra før, så send meg en PM med det gamle brukernavnet / epostadresse, osv, så skal jeg fikse tilgangen til den, da det ikke er bra å ha flere kontoer.
( jeg har gjenopprettet mange gamle kontoer, pga epostadressefeil, osv.)

Asbjørn

Jeg husker verken brukernavn eller epostadressen lengre. Vil tro den er slettet for lenge siden :)
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Bearchild skrev:
Svartepus skrev: Jeg kan godt konferere med tarotkortene også om du vil. De pleier å være litt mindre filosofiske og litt mer rett på sak, og egner seg bedre dersom du ønsker et svar ;)
Veldig snilt av deg! :)
Jeg må bare få lov til å gruble litt på spørsmål først. Eller kanskje det er akkurat det jeg ikke skal? :dontknow
Du kan jo prøve med en "generelt nå" og se om du/ jeg får noe fornuftig svar!
Jeg satte meg ned og blandet kortene, og plutselig spratt et kort ut av stokken; To piler. Dette kortet symboliserer urettferdighet. Det ser ut som at det skjer eller vil skje noe snart som ikke vil gå din vei i første omgang, på grunn av urettferdighet. Dette bunner i feilantakelser fra andre, kanskje til og med direkte falske anklager. Det ligger arroganse og mangel på forståelse bak disse falske antagelsene/anklagene. Den/de som har fart med feilinformasjon kan ha personlige interesser i å vri på sannheten til andre og det kan bli en del frustrasjon ut av dette både for deg og for andre som er interessert i å få vite sannheten om den saken det gjelder. En fattig trøst er at sannheten mest sannsynlig vil komme frem etterhvert og den/de som har spredd løgnene vil miste troverdighet og tillit hos andre.
Kortet råder den som er utsatt for løgnene til å være enda mer åpen om saken og fortelle sannheten, for den beste beskyttelse av sannheten er mer sannhet.

Så spørs det da om du får noe ut av dette ::=
Antall ord: 272
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

loppa88 skrev:Jeg har ikke vært aktiv her med denne profilen, måtte lage ny da jeg ikke kom inn på den gamle, men på den var jeg litt aktiv. (Jeg er aktiv i form av at jeg er inne og leser en god del).
Håper du kanskje vil spå meg allikevel :engel

Om du vil være så snill så lurer jeg på ting ang kjærligheten :p
Ok, kjærleiken altså...
Sånn generelt sett utifra kortet jeg trakk (det trakk seg omtrent selv ved å være litt viltert), så sier Hjulet at du skaper din egen skjebne innenfor kjærlighetslivet såvel som på andre områder. Enkelte ting er vanskelig å endre og det du bærer med deg i livet er en av de tingene som er svært vanskelig å gjøre noe med. Dine erfaringer og opplevelser fra tidligere forhold og forelskelser har preget deg, naturlig nok, og dette er selvsagt med på å farge både hvordan du stiller deg til kjærlighet og også hvordan andre ser deg. Selv om du av og til vil oppleve at overraskende ting skjer plutselig og uventet, så er det sånn at du i stor grad velger selv din egen skjebne og må ta kontroll over den selv. Men enkelt er det ikke. For hvert spørsmål du stiller, vil du se at du har uendelig mange muligheter. I tillegg må du selvsagt også ta ansvar for de valgene du gjør. Ikke overdriv eller gjør noe du kan komme til å angre på! Det er en fin balanse mellom forutbestemt skjebne og din egne valg. Nesten som et puslespill du må fullføre, men som har noen brikker som forandrer seg etter hvilke valg du tar underveis. Roter du det skikkelig til, vil det skje ting utenfor din kontroll og det vil kanskje ikke bli helt som du ønsker. Så ta kontroll over kjærlighetslivet, ta valgene du ønsker og stå for det du bestemmer deg for. Ikke legg alt ansvar på at ting skal ordne seg helt av seg selv.
Antall ord: 346
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Diffusa »

Hallais Svartepus !! :salute:

Hva med å titte litt på meg? Vææærsååååsniiiill!! :sunny
Antall ord: 11
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Diffusa skrev:Hallais Svartepus !! :salute:

Hva med å titte litt på meg? Vææærsååååsniiiill!! :sunny
Njaaaaaa...

Okeida, siden du spør så pent! ;)

Du får Bueskytteren! Buen hennes representerer fortiden og den påvirker hvordan du styrer pilen din mot fremtidige mål. Hun råder deg til å virkelig satse nå og fokusere på det du vil oppnå i livet. Det ligger an til å kunne skje noe veldig spennende og bra i livet ditt snart men det avhenger av at du selv tør å satse. Du må være litt modig nå og gjøre som bueskytteren; spenn buen, sikt på målet og slipp pilen når du er klar. Det er viktig at du tenker gjennom hva det er du vil oppnå, hvorfor og hvordan du tenker å gå frem for å få det du vil. Trekk pusten dypt, samle alle dine tanker til en eneste viktig tanke; det som ligger foran deg som du vil ha. Nå er det på tide å ta sats, la deg rive med og ta imot det som kommer! ;)
Bueskytteren er et positivt kort som forteller mye om ressursene du har i deg og de mulighetene som nå ligger foran deg, så bruk det godt!
Antall ord: 199
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Magos »

Jeg ønsker meg en ny jobb. Kan du se noe der? :)
Antall ord: 11
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av g.r.y »

Svartepus skrev:
g.r.y skrev:Melder meg gjerne til tjeneste jeg oxo! :)
Ålrait! Siden du ikke ba om svar på noe spesielt, får du et orakelkort ;) Noen ord på veien fra dyreåndene som du kan tygge på og kanskje bruke til noe fornuftig.

Du får faktisk noen ord fra huskatten: Huskatten råder deg til å rive deg løs fra gamle vaner og bli mindre avhengig av det gode gamle og mest behagelige i livet. Kanskje er det en person du er litt for mye knyttet til og avhengig av, eller kanskje har du rett og slett bare grodd fast i noen dårlige vaner. Ta noen nye bevisste valg og ta fullt ansvar for dem! Ta et steg tilbake og vurder hva du kan luke bort i livet ditt eller evetuelt bare begrense. Øv deg på å sette grenser, be om det du vil ha og ta avgjørelser basert på hva som fungerer best for deg. Kjenn på at du bestemmer over deg selv og tør å si nei til det du ikke ønsker!
Tusen takk! Ganske mye som passet her, da jeg faktisk er rimelig dårlig på å ta tak i ting som innebærer større forandringer inkl. en periode med følelsen av 'opprevenhet'..
Antall ord: 212
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Magos skrev:Jeg ønsker meg en ny jobb. Kan du se noe der? :)
Skal vi se om jeg og kortene ser noe der...

Kortene er som vanlig lite rett på sak, men det jeg kan lese ut av det kortet jeg trakk er at du kanskje trekkes mot diplomati, det å se ting fra flere sider og det å hjelpe andre. Du har en sterk tro på rettferdighet, ærlighet og ære. Du er stort sett en veldig velbalansert person med stor selvkontroll. For enkelte kan selvkontrollen din oppfattes som en litt fastlåst og sta personlighet. Du gir ikke inntrykk av å la deg vippe særlig lett av pinnen. Men i jobbsammenheng betyr det at du er klar på dine verdier og meninger, og kan være en god støtte for dem som trenger noen til å tale sin sak eller bare ha en lojal støttespiller. Dette kan gi seg uttrykk i en jobb innenfor det å hjelpe folk. Kortet antyder en slags hjelpelinje eller kundesupport.
Du kan også passe til å drive med en eller annen form for kunstneriske uttrykk, det å vise frem egne eller andres arbeider.

Kanskje treffer du på en person som er flink til å føre folk sammen og gi dem muligheter til å vokse og finne sin plass. Vedkommende fungerer som en mentor og vil ha en utpreget vennlig og fredelig personlighetstype. En person som er medfølende og genuint opptatt av andres velbefinnende. På den negative siden kan vedkommende vippe litt for langt over streken og spille for mye på andres samvittighet og medfølelse.

Kortene råder deg til å stille deg selv spørsmålene: hvem trenger deg mest? Hvor trengs din toleranse mest? Hva er ditt kall og din plikt som menneske?
Antall ord: 286
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Penny23 »

Hei Svartepus!! :-D Kunne du tenkt deg å se litt på kjærlighetslivet mitt? :-)
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Jeg lurer på jobbsituasjonen min fremover. Kan du se noe der for meg, Svartepus? :)
Antall ord: 14
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Magos »

Svartepus skrev:
Magos skrev:Jeg ønsker meg en ny jobb. Kan du se noe der? :)
Skal vi se om jeg og kortene ser noe der...

Kortene er som vanlig lite rett på sak, men det jeg kan lese ut av det kortet jeg trakk er at du kanskje trekkes mot diplomati, det å se ting fra flere sider og det å hjelpe andre. Du har en sterk tro på rettferdighet, ærlighet og ære. Du er stort sett en veldig velbalansert person med stor selvkontroll. For enkelte kan selvkontrollen din oppfattes som en litt fastlåst og sta personlighet. Du gir ikke inntrykk av å la deg vippe særlig lett av pinnen. Men i jobbsammenheng betyr det at du er klar på dine verdier og meninger, og kan være en god støtte for dem som trenger noen til å tale sin sak eller bare ha en lojal støttespiller. Dette kan gi seg uttrykk i en jobb innenfor det å hjelpe folk. Kortet antyder en slags hjelpelinje eller kundesupport.
Du kan også passe til å drive med en eller annen form for kunstneriske uttrykk, det å vise frem egne eller andres arbeider.

Kanskje treffer du på en person som er flink til å føre folk sammen og gi dem muligheter til å vokse og finne sin plass. Vedkommende fungerer som en mentor og vil ha en utpreget vennlig og fredelig personlighetstype. En person som er medfølende og genuint opptatt av andres velbefinnende. På den negative siden kan vedkommende vippe litt for langt over streken og spille for mye på andres samvittighet og medfølelse.

Kortene råder deg til å stille deg selv spørsmålene: hvem trenger deg mest? Hvor trengs din toleranse mest? Hva er ditt kall og din plikt som menneske?
Tusen takk! Her blir det litt å tenke på. :)
Antall ord: 296
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Lilja »

Veldig inaktiv Lilja trenger et spark bak!

Jeg er utilfreds, men klarer ikke (vil/tør ikke?) å se dypt nok i hva jeg bør gjøre for å løse opp i knuten... Noen gode råd fra en klok konepus? :beg
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Penny23 skrev:Hei Svartepus!! :-D Kunne du tenkt deg å se litt på kjærlighetslivet mitt? :-)
Ja ok, siden det er freddan og sånn ;)

Det var visst sjamanen som ville si noe om kjærlighetslivet ditt. Han er ikke så lett å forstå seg på, mystisk og magisk som han er, men han står for det naturlige, dyriske og det å bevege seg inn i en annen verden. Det jeg leser ut av kortet med fokus på kjærlighet er sterke følelser. Enten er du i et lidenskapelig forhold eller så er du intenst betatt av en person eller fler. Det er noe dyrisk og rått over lidenskapen, men det føles naturlig og rett for deg. Jeg aner seksuell spenning og det å drømme/fantasere om en person eller ideen om hvordan du tror/håper denne personen er.
Jeg får også følelsen av at det hele føles som et nytt kapittel for deg, og at du på en merkelig måte veksler mellom å føle nervøsitet og usikkerhet og å føle en slags trygghet på at dette er akkurat det du trenger. Det er ikke noe negativt eller skremmende, bare sitrende og pirrende følelser som akkurat nå føles sterkere enn du er vant med.
Sjamanen lover ingen evig kjærlighet men antyder ihvertfall noe spennende og positivt som du lengter etter og trenger i livet ditt.

Veldig vanskelig å skrive det jeg føler når jeg leser kortet for det er så mange slags rare følelser som jeg ser for meg i bilder inni meg men som er vanskelig å beskrive med ord. Jeg får en følelse av at det handler aller mest om det seksuelle, men det utelukker jo ikke et forhold som er mer enn bare seksuelt grunnet.
Antall ord: 301
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links