Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
CarlFredrik
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 15 Jan 2016 22:54
8
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Bergen
Har takket: 1 gang

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av CarlFredrik »

Svartepus skrev:
Nå skal vi se hva kortene får frem... (og ja jeg sliter litt med å være kort, så du får ha meg unnskyldt all teksten...)

Evnene dine og utviklingen av disse:
Du fikk kortet "ni piler" som representerer det å dedikere seg til noe. Siden du spurte om evnene dine er det jo naturlig å tolke kortet i forhold til dette, og kortet er også nært knyttet til evner innenfor det åndelige og filosofiske. Det du trenger for å utvikle evnene er oppriktighet, selvdisiplin og hardt arbeid. Det kommer til å kreve mye tid og innsats fra deg og kortet sier at dersom du føler deg kallet til å bli dyktig innen det åndelige, krever det også at du viser deg ansvarsfull og er villig til å ofre noe. Kortet peker på dette med innvirkningen vi mennesker har på miljøet og verden rundt oss, og da spesielt den negative innvirkningen, og minner om at du ved å velge en åndelig retning i livet også må være veldig bevisst på ditt ansvar på dette planet. Dette handler både om negative energier men også noe så enkelt (og samtidig vanskelig) som å respektere andres livssyn og trosretninger. Kortet sier du bør gå foran med et godt eksempel på dette området og være en veiviser for andre, og da spesielt barn og unge. Ingen vet hva fremtiden bringer og hvor alvorlige spor vi setter med vår til tider voldsomme fremferd, men å utvikle seg innen det åndelige krever at man jobber for å bidra til å endre negative energier og holdninger i menneskene rundt seg.
Så ja, om du er villig til å jobbe og ofre litt for å utvikle evnene dine, har du absolutt muligheten til det!

Lærlingeplass og nytt yrke:
Her hoppet kortet "Fire beholdere" frem og det kortet står faktisk for kjedsomhet og det å føle seg låst i noe som føles lite inspirerende og givende. Bortkastet energi og en følelse av tretthet.
Kortet handler om det å føle seg låst i livet og mangel på inspirasjon og tiltakslyst. Men uansett hvor oppgitt man føler seg, ligger alle mulighetene der klar til å gripes. Kanskje man til og med opplever at man plutselig har så mange muligheter at man nesten blir svimmel. Det man må gjøre er å bestemme seg for hvilken retning man føler er den riktige og kaste seg ut i det. Kortet sier du uansett ikke skal være redd for utfordringen, men gripe muligheten og utnytte den til det fulle.
Kanskje du har følt deg usikker før men nå tatt en avgjørelse og lurer på hvordan det vil gå? Ut i fra kortet virker det som at du bør ta sats og hoppe i det uten å nøle. Skulle det være feil for deg, er det uansett bedre å ha gjort noe enn å sitte og nøle uten å handle. Lærlingeplassen er nok uansett en inngangsport til noe bra for deg, enten du blir værende i yrket eller du finner ut at du vil velge en annen retning.
Veldig interessant, kan stemme godt dette! Denne skal jeg gruble over en liten stund. Tusen takk for at du tok deg tid til dette! :lykkelig
Antall ord: 538

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sommer25
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 05 Apr 2016 14:23
7

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av sommer25 »

Hei :mozilla_smile: ser etter snille sjeler som vil spå meg. Trenger sårt svar/veiledning i livet. Et lite rop om hjelp.

Hvordan vil det gå med min far?
Lurer på hva fremtiden vil bringe?
Husbygging på drømmeplassen - går drømmen i oppfyllelse?
Hva sier kortene om min evne til det paranormale?

Tusen hjertelig takk på forhånd!!
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

sommer25 skrev:Hei :mozilla_smile: ser etter snille sjeler som vil spå meg. Trenger sårt svar/veiledning i livet. Et lite rop om hjelp.

Hvordan vil det gå med min far?
Lurer på hva fremtiden vil bringe?
Husbygging på drømmeplassen - går drømmen i oppfyllelse?
Hva sier kortene om min evne til det paranormale?

Tusen hjertelig takk på forhånd!!
Det var mange spørsmål som krever ganske lange svar, men jeg tar meg den frihet å svare deg ganske kort, da jeg ønsker å prøve å svare på alt men ikke har kapasitet til å svare inngående på alle spørsmålene. Dersom du ønsker å gå mer i dybden, kan du stille et spørsmål på nytt. Jeg trekker ett kort pr spørsmål/tema:

Din far
Her får jeg opp sorg over det som har vært og det å gi slipp på både fortiden og vanskelige følelser. Sterke følelser som går i bølger. En avslutning og følelse av fullførelse. Se med glede på det som har vært og at et liv har vært levd fullt ut.

Fremtiden din
"Som man sår, høster man". Vi er gjester på jorden og i naturen, ikke herskere. Kortet her ber om at du tenker gjennom dine egne valg og er klar over at de legger grunnlaget for hva som kommer senere. Skal du oppnå tilgivelse eller belønning må du legge grunnlaget for det selv. Kortet nevner en gnagende følelse av skyld over noe som er gjort feil eller en følelse av bitterhet over en urettferdig situasjon. Du har måttet ta ansvar for noe og dette følger deg videre fremover. Gå mot den kommende sesongen med ærlighet og integritet, og vær også åpen for å endre mening om noe politisk eller etisk. Gjør det som du vet er riktig for å senere kunne få det du trenger.

Husbygging
Dersom du er bestemt på å få dette til, kan du klare det. Men kortet advarer om at det kan innebære at du må ofre noe på det personlige planet da livet ditt vil endres på flere måter. Du vil kunne legge det gamle bak deg og starte noe nytt, men det krever også en god dose kreativitet og improvisasjon da ikke alt ligger klart foran deg. Andre ting som popper opp: reise, utålmodighet, planer som flammer opp og dør like fort ut igjen, adskillelse i avstand. Du må tydeligvis forlate både mennesker og en plass som betyr noe for deg for å få dette prosjektet til. Hvis du bare tenker gjennom dette og ikke overser viktige detaljer i iver etter å slå til, kan dette absolutt bli noe av.

Din evne innen det paranormale
Kortet her står for tiltrekkelse mot noe og utforsking av potensialet ditt på dette området, så det er tydelig at du utforsker dine muligheter og evner her. Fokus her er på det å utveksle energier og en balanse mellom tiltrekning og motsetninger. Som på andre områder i livet må du gi noe for å få noe. Den evnen jeg får frem her er i retning av empati og det å lese andre mennesker. Dette ligger naturlig i deg men kan også utforskes og utvikles videre.

Generelt sett: enten er du forelsket eller så har du funnet din sjelevenn. Det siste kortet svinger veldig mot det å møte noen man føler med én gang er en passende partner i livet, og en sterk følelse av at dette er en god person å ha ved sin side fremover.
Antall ord: 601
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Du må gjerne gi meg en liten tilbakemelding på det jeg skrev, sommer25. Greit å vite om man er helt på bærtur eller er inne på noe. Fint med respons i det hele og store når man har brukt tid og energi på å legge kort ;)
Antall ord: 46
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Borte.. »

Ok, så over 6 måneder senere, lurer jeg på om du har lyst å prøve deg igjen? Det ser ut som om jeg er på vei mot den retningen som det ble nevnt sist. Greien nå er at jeg er i midt i et veikryss og skal prøve å komme meg en plass og ting er litt all over the place. Så spørsmålet er vel hvordan ting er ut fremover, type herfra og 5-6 måneder i tid. Det er litt vagt, men jeg skal heller være mer utfyllende om det trengs. Hadde bare vært interessant å se hva som kom opp. :)
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Karma skrev:Ok, så over 6 måneder senere, lurer jeg på om du har lyst å prøve deg igjen? Det ser ut som om jeg er på vei mot den retningen som det ble nevnt sist. Greien nå er at jeg er i midt i et veikryss og skal prøve å komme meg en plass og ting er litt all over the place. Så spørsmålet er vel hvordan ting er ut fremover, type herfra og 5-6 måneder i tid. Det er litt vagt, men jeg skal heller være mer utfyllende om det trengs. Hadde bare vært interessant å se hva som kom opp. :)
Vagt kan være interessant så jeg prøver å legge et par kort for tiden nå og fremover, så får vi se hva i alle dager som kommer opp (mens jeg drikker vin, det blir sikkert bra!). Værsgo':

Jaaa, det ble rare kort men jeg får prøve.

Sånn ca nå for tiden:
Her får jeg opp et kort som står for hvile. Kortet sier noe om at du trenger å stoppe litt opp og lade batteriene etter en periode med stress, mye jobb eller følelsesmessige traumer. Det antydes at du ikke har sovet nok eller ikke sover godt, og dette kan faktisk gå ut over tankene dine og evnen til å ta avgjørelser. Her mener kortet at mye av kaoset i livet ditt ligger: at ting er litt ekstra overveldende fordi du er trøtt og sliten. Sørg for mye hvile og å få deg god søvn, og stol på det underbevisstheten forteller deg. Du mangler trygghet i livet nå og trygghet føles svært viktig for deg nå.

De nærmeste månedene fremover:
Her kommer merkelig nok opp et kort som står for sjalusi. Det er noe her som enten handler om deg eller hvordan andre behandler deg. Det er destruktive følelser i form av sjalusi, misunnelse og frykt, og muligens ligger det en form for konkurranse bak dette. Det kan komme fra venner, familie eller jobbkollegaer og kan bunne ut i usikkerhet eller fordommer. Kanskje oppfyller du ikke en eller annens forventninger til hvordan du burde være eller leve. Dette kan også handle om at noen føler seg berettiget til å fortelle deg hvordan du skal være eller gjøre. Men igjen, dette er antakelig sjalusi og misunnelse. Den eneste måten å unngå å bli såret av dette er å fokusere all din energi på ditt eget liv og det du er fornøyd med og la andre tenke og mene det de vil.
Et vanskelig kort å tolke men det sier i hvertfall at det er snakk om sterke følelser her.

Jeg følte for å trekke et til kort for fremtiden for å prøve å få svar på hva som skjer fremover i livet ditt, så jeg trakk... Månen. Et enda vanskeligere kort. Det sier noe om at du har hatt en liten stemme i deg som du kanskje begynner å lytte mer til fremover. En liten stemme som sier at du trekkes mot ny kunnskap, og da kanskje studier som handler om filosofi eller et trossystem/en læreretning. Du kjenner draget mot en ny vei i livet og kortet sier også noe om et ønske om å finne en partner å utforske dette nye livet og alt det innebærer sammen med. Faktisk nevner kortet seksualitet, så muligens kjenner du kanskje litt seksuell spenning eller frustrasjon som får utløp? Klisjeaktig nok er det snakk om en følelse av å være en del av det store altet, den store felles bevisstheten.

Jeg sitter med en følelse av at det er veldig mange følelser i deg nå og også i tiden fremover. Du tenker mye og lengter etter noe nytt og spennende. Kanskje noe som føles i overkant dristig men som samtidig føles skremmende rett for deg. Jeg ser ingen advarsler i kortene så jeg tror egentlig de varsler om at du bør gå inn i det ukjente med godt mot. Ingen grunn til å nøle. Ikke gjør det som føles tryggest og mest fornuftig, velg det som føles mest spennende for det er faktisk det rette for deg. Skrekkblandet fryd kan være en veldig riktig følelse, nesten som å løpe mørkredd gjennom mørket for å komme til et mål. Det er litt skremmende og føles utrygt, men du vet innerst inne at det ikke er noen ting å være redd for ;)

Ja lykke til med å få noe ut av dette! :lol: Jeg prøvde i hvert fall men kortene var litt diffuse og tydeligvis mest opptatt av følelser i stedet for faktiske hendelser. Men jaja, det ble som det ble ::=
Antall ord: 799
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Penny23 »

Hei Svartepus! Hvis du har tid og vil, så lurte jeg på om du kunne "se" på noe for meg? Møtte en utrolig skjønn og grei fyr for noen uker siden som jeg virkelig ble veldig betatt av. Men er ikke så lenge siden han ble singel. Kunne du tenke deg å legge kort på om det er en mulighet for at det kan bli noe mellom meg og han? Klem fra Penny
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Penny23 skrev:Hei Svartepus! Hvis du har tid og vil, så lurte jeg på om du kunne "se" på noe for meg? Møtte en utrolig skjønn og grei fyr for noen uker siden som jeg virkelig ble veldig betatt av. Men er ikke så lenge siden han ble singel. Kunne du tenke deg å legge kort på om det er en mulighet for at det kan bli noe mellom meg og han? Klem fra Penny
Jeg kan nok neppe verken garantere at det blir dere eller avvise at det blir dere. Men her er tendensene jeg fikk ut av kortene jeg trakk:

Deg:
Livsgnist, lys og varme i livet. Hvis dette er noe du vil, må du selv jobbe for å tenne gnisten både i deg selv og han du er betatt av. Kanskje føles det uvant å være den som jakter, men nå som det er tent en gnist i deg og du er betatt er det jo bare å fyre løs og prøve å få has på mannen. Kortene antyder at du følger et visst mønster når det kommer til hvem du faller for, og denne mannen er intet unntak. Ta sjansen, og skulle det ikke bli dere sier kortet at du kommer til å ende opp med å bli godt kjent med ham og kanskje få en enda dypere respekt for ham. Lærdom og verdifull erfaring kommer også frem her.

Han:
Han ser ut til å være en person som er veldig opptatt av rettferdighet og diplomati. Han er god til å se ting fra flere sider og kan hjelpe sine medmennesker til å se ting klarere og med nye øyne. Han har høy moral og er god til å snakke for seg, og er grundig i sin tolkning av verden rundt seg.
Hvorvidt han gjengjelder følelsene dine sier ikke kortene noe om, men sånn som jeg tolker det er dette absolutt en mann du vil få mye ut av å bli kjent med. Du vil nok lære mye av ham, inkludert om deg selv og dine holdninger. Han er også en god venn og god støtte hvis du trenger hjelp i en vanskelig situasjon.

Jeg tolker dette som at du bør prøve, for det verste som kan skje er at dere bare blir god venner og at han uansett vil bety mye for deg fremover, bare på et annet plan enn det du helst vil akkurat nå ;)
Antall ord: 408
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dezzi_515
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 22 Mai 2016 16:35
7
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Dezzi_515 »

Hei! :) Selv om jeg er ganske så fersk på forumet, så håper jeg at jeg har vært aktiv nok iht. kriteriene dine! :)

Vil gjerne at du ser litt på dette med vennskap. Hadde også vært fint med litt veiledning om fremtiden, hvis det er mulig :)
Antall ord: 48
"Whatever you are, be a good one."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av ludoburgero »

Hallo! Nå som jeg er blitt en av dine stamkunder, lurte jeg på om du kanskje vil slå av en prat i en bunke med kort og ta en virtuell kaffe med meg? Litt drøs, liksom?

Nå har jeg et par veldig konkrete spørsmål, hvis du har tiden og lysten. Hvis ikke: nyt sommeren med en eneste gang! (jeg er så lite klarsynt at jeg vet ikke om den finnes nord for Bergen) :lol:

1) Hvordan vil jobben bli for meg? Vil jeg klare å håndtere presset, vil jeg gjøre den minst like godt som de andre, og vil det etter hvert bli fast stilling på meg?

2) Hvordan er mine økonomiske utsikter i forbindelse med jobben? Er det også andre inntektskilder som kan være potensielle for meg? Jeg tenker nemlig at jeg må jobbe mye for å ha relativt god økonomi.

3) Vil jeg oppleve kjærlighet i et parforhold igjen om ikke alt for lenge? Vil jeg møte nye mennesker i livet mitt? Er det noen som har meg i kikkerten, eller bør jeg være mer "aktpågivende" (låll to the lulz) denne gangen? Hva slags personlighet bør jeg styre unna? Hvor finner jeg noen å være glad i som er glad i meg? Vil jeg få bedre orden på mine egne følelser igjen?

:fisking

Jeg ønsker deg en god sommer og håper du har det fint!
Det blir neppe noen "ordentlig" reise på meg i år - det blir antagelig mye jobbing.
Tar det igjen neste år, så får det bli som det blir akkurat for nå :)
Antall ord: 269
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Penny23 »

Tusen hjertelig takk, Svartepus!! Veldig spennende :-D Da tar jeg sjansen ;-)
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Dezzi og Ludo: dere skal selvsagt få, men det må kanskje påregnes ca en ukes ventetid da jeg er opptatt med diverse eventyr denne helga, bokstavelig talt ;)

Penny23 skrev:Tusen hjertelig takk, Svartepus!! Veldig spennende :-D Da tar jeg sjansen ;-)
Good for you! Man angrer jo mest på det man aldri gjorde! :D
Antall ord: 53
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Dere rykker stadig lengre frem i køen! Om noen dager får jeg kanskje ånden over meg. I promise!
Antall ord: 20
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av ludoburgero »

Ser frem til det! Håper du har hatt noen fine diverse eventyr denne helga! :D
Antall ord: 15
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Dezzi_515 skrev:Hei! :) Selv om jeg er ganske så fersk på forumet, så håper jeg at jeg har vært aktiv nok iht. kriteriene dine! :)

Vil gjerne at du ser litt på dette med vennskap. Hadde også vært fint med litt veiledning om fremtiden, hvis det er mulig :)
Trekker et kort på vennskap og så trekker jeg ett kort på fremtiden. Nå rommer jo fremtiden ganske mye men forhåpentligvis fokuserer kortet på det viktigste. "Fremtiden" i tarotverdenen pleier jeg å anse som ca 6 mnd frem i tid, maks ett år. Here we go:

Vennskap
Kortet drar frem et dypt og varmt vennskap, men likevel et ikke helt problemfritt vennskap. Det kan se ut som at dere har sklidd litt fra hverandre, kanskje fordi den ene jobber mindre enn den andre for å holde liv i vennskapet. Kortet er positivt og sier din jobb nå er å holde stø kurs mot målet, nemlig vedlikeholde og gjenoppbygge vennskapet. Du vet jo at dette er verdt å jobbe for og at du ikke har råd til å miste denne vennen. Du har heller ikke råd til å bare la vennskapet skli over i et lunkent bekjentskap. Dere er altfor nære og har for mye historie sammen til det.
Det kan se ut som at du også vil lære noe nytt om og se nye sider av vennen din i løpet av denne prosessen.

Fremtiden
Destruktive følelser som nervøsitet, sjalusi, misunnelse og usikkerhet. Du føler kanskje at du konkurrerer mot noen og holder på å tape kampen. Dette skaper en del harme og frustrasjon. Antakelig bunner dette i at du har lidd et tap og føler at du hadde fortjent bedre. Du vil måtte innse at noen har mer enn andre, både av materiell goder men også ren skjær flaks. Dette kan føles urettferdig men sånn er livet. For å komme gjennom dette og fri deg fra de vonde følelsene (som jo går mest ut over deg selv), råder kortet til å vise ydmykhet, aksept og tilgivelse, selv om du føler sinne og at det som skjer ikke er din feil. Fokuser på det positive i livet ditt! Hvis du ikke kan få det du vil ha, må du lære deg å sette mer pris på det du har. I bunn og grunn konkurrerer du mest mot deg selv, så ved å akseptere og sette pris på det du har, vil du kvitte deg med en del av denne destruktive konkurransefølelsen.
Antall ord: 422
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links