Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Artemis »

Terra skrev:
Artemis skrev:
Terra skrev:Jeg trekker et kort for den som vil. :telt
Jeg melder meg igjen, jeg :)
Du fikk gode kort Artemis. Det kommer opp glede og folk du kan stole på. Du tar ledelsen og går mot bedre tider ser det ut til. .morna
I dag fikk jeg gode nyheter angående en sak som har stresset meg veldig, så dette ser ut til å stemme. Det er noe annet jeg var spent på om kom opp i kortene, som skjedde i helga, men det ser ut til å gå mye bedre enn fryktet (ikke meg, men noen i familien). Ble veldig glad da jeg fikk høre dette. Var litt spent på om det kom opp i kortene, men i og med at det er gode kort som kommer opp tenker jeg at det er et godt omen også for dette :)
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Terra »

Artemis skrev:
Terra skrev:
Artemis skrev:
Terra skrev:Jeg trekker et kort for den som vil. :telt
Jeg melder meg igjen, jeg :)
Du fikk gode kort Artemis. Det kommer opp glede og folk du kan stole på. Du tar ledelsen og går mot bedre tider ser det ut til. .morna
I dag fikk jeg gode nyheter angående en sak som har stresset meg veldig, så dette ser ut til å stemme. Det er noe annet jeg var spent på om kom opp i kortene, som skjedde i helga, men det ser ut til å gå mye bedre enn fryktet (ikke meg, men noen i familien). Ble veldig glad da jeg fikk høre dette. Var litt spent på om det kom opp i kortene, men i og med at det er gode kort som kommer opp tenker jeg at det er et godt omen også for dette :)
Det var familiekortet som kom opp, og etter det bedre tider, så jeg håper det stemmer som du tror her. Vi får håpe på det beste. Jeg har tatt frem bordkortene igjen, så moro at de fortsatt har noe for seg. De har jo ligget "i dvale" en god stund nå. Tusen takk for tilbakemeldingen Artemis! :blomst
Antall ord: 204
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av lullu »

Jeg vil gjerne ha et kort :)
Antall ord: 6
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Paradise_Lost »

Trekk et kort for meg... for året ut.
Tror mer og mere på at dette er bullshit, men... den som lever får se
Antall ord: 24
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Terra »

lullu skrev:Jeg vil gjerne ha et kort :)
Hos deg falt bunnkorte ut av stokken, hjerter 9, så da skulle det nok til deg. Det er mye glede og det kan være feiring og sammenkomster med familie og venner. Ønsker du har kan gå i oppfyllelse. Mulig noe hyggelig som skjer nå i høst. I alle fall er det lyst, fint og du er fornøyd og glad her!

Så trakk jeg et kort på vanlig vis, og det ble ruter 10. Jeg tror det viser at du har suksess med kortene dine, de du trekker, men det kan også være at intuisjonen din våkner mer nå i disse dager. Du kan drømme mye om dagene, eller alt dette vil kanskje komme mer frem til vinteren. Det ser også ut til å gå i orden med ting og tang du måtte trenge å få klarhet og orden i og det ligger støttet og trygghet rundt deg og hjemmet ditt og familien din. Du og de du er glad i har det bra her virker det som. Du kan få hjelp og støtte fra familie og venner. Jeg har lyst til å si at samhold og masse lykke og glede ligger godt for deg her i kortene. Du virker å ha suksess med det du foretar deg i livet ditt nå i høst og denne vinteren.

Litt oppsummert, det ser lyst og fint ut i kortene dine. Både det som rører seg om følelser og det som har med økonomi og eiendom og eiendeler ser ut til å være på stell og du føler deg trygg og fornøyd med livet ditt nå fremover. Fordi du har fortjent det! :elskerdet
Antall ord: 287
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Asbjørn »

Paradise_Lost skrev:Trekk et kort for meg... for året ut.
Tror mer og mere på at dette er bullshit, men... den som lever får se
Jeg trakk et kort, og det sier :

Måten du du skriver, og oppfører deg på ovenfor andre,
medfører at andre ikke lengre vil ha noe med deg å gjøre.
Dette er en uvane du må endre, eller så vil du miste folk rundt deg...

A
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Paradise_Lost »

Jeg har mistet alt allerede.
Lost cause.
Antall ord: 7
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Asbjørn »

Paradise_Lost skrev:Jeg har mistet alt allerede.
Lost cause.
Da er det som jeg har sagt tidligere her inne, - på tide å legge om kursen, siden den gamle kursen ikke fungerer.
Det er KUN deg selv som kan gjøre noe med det, - INGEN ANDRE !

A
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av lullu »

Terra skrev:
lullu skrev:Jeg vil gjerne ha et kort :)
Hos deg falt bunnkorte ut av stokken, hjerter 9, så da skulle det nok til deg. Det er mye glede og det kan være feiring og sammenkomster med familie og venner. Ønsker du har kan gå i oppfyllelse. Mulig noe hyggelig som skjer nå i høst. I alle fall er det lyst, fint og du er fornøyd og glad her!

Så trakk jeg et kort på vanlig vis, og det ble ruter 10. Jeg tror det viser at du har suksess med kortene dine, de du trekker, men det kan også være at intuisjonen din våkner mer nå i disse dager. Du kan drømme mye om dagene, eller alt dette vil kanskje komme mer frem til vinteren. Det ser også ut til å gå i orden med ting og tang du måtte trenge å få klarhet og orden i og det ligger støttet og trygghet rundt deg og hjemmet ditt og familien din. Du og de du er glad i har det bra her virker det som. Du kan få hjelp og støtte fra familie og venner. Jeg har lyst til å si at samhold og masse lykke og glede ligger godt for deg her i kortene. Du virker å ha suksess med det du foretar deg i livet ditt nå i høst og denne vinteren.

Litt oppsummert, det ser lyst og fint ut i kortene dine. Både det som rører seg om følelser og det som har med økonomi og eiendom og eiendeler ser ut til å være på stell og du føler deg trygg og fornøyd med livet ditt nå fremover. Fordi du har fortjent det! :elskerdet
Takk takk kjære du :kosepus
Det hørtes virkelig bra ut. :lykkelig
Antall ord: 300
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Paradise_Lost »

Asbjørn skrev:
Paradise_Lost skrev:Jeg har mistet alt allerede.
Lost cause.
Da er det som jeg har sagt tidligere her inne, - på tide å legge om kursen, siden den gamle kursen ikke fungerer.
Det er KUN deg selv som kan gjøre noe med det, - INGEN ANDRE !

A
Ja, du har vel rett...
Antall ord: 54
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
evøy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 42
Startet: 21 Feb 2009 14:48
15
Blitt takket: 6 ganger

Re: Terras spåtråd

Innlegg av evøy »

Tar gjerne et kort hvis du orker. Gjerne om økonomi. Tusen takk.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Terra »

evøy skrev:Tar gjerne et kort hvis du orker. Gjerne om økonomi. Tusen takk.
Hei Evøy, hyggelig å se deg her igjen! :-)
Det ser ut til at det har skjedd noe med e-posten din og profilen? Jeg hadde noe liknende men fikk det fikset. Hvis du sender en pm. til Asbjørn om det kan han sikkert ordne det for deg.

Så over til spådommen.

For meg ser det ut til at du sjonglerer litt med økonomien din og at du ikke riktig helt vet hva du skal gjøre. Jeg får inn fortvilelse, kan det stemme? Det kommer opp både stress og bekymring i kortene dine her i alle fall. Det virker å være vanskelig for deg rundt dette, men du kan komme på en løsning. Kanskje du plutselig ser en løsning du ikke har tenkt på før, eller at du får hjelp av en annen person som kan komme med en brukbar løsning. Men uansett ser det ut til at dette vil løse seg med tiden. Så jeg vil si at det nok går bra, men vær forsiktig og fornuftig når det gjelder penger og pengebruk generelt. Krysser fingrene for deg at det du lurte på går bra.
Antall ord: 215
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
evøy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 42
Startet: 21 Feb 2009 14:48
15
Blitt takket: 6 ganger

Re: Terras spåtråd

Innlegg av evøy »

Tusen takk for det, alltid hyggelig og se deg også.
Var ikke klar over problemet med e-post og profil, takk for at du sa fra, må prøve å få ordnet det.
Er nok riktig at jeg har vært uforsiktig med pengene i det siste så kommer litt på hæla. Bra at det ser ut til at det ordner seg . Er en fornuftig person rundt økonomi men nå har fristelsen tatt overhånd. Takk igjen for at du tok deg tid.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Trekker et kort

Innlegg av Terra »

Jeg har blitt inspirert av Doreen Virtue og trekker et Jesuskort for den som vil. :lol:

For den som lurer heter kortene Loving Words from Jesus og er laget av Doreen Virtue og Greg Olsen :mozilla_wink:
Antall ord: 36
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Trekker et kort

Innlegg av Artemis »

OK, bring it on Terra :fisking
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links