Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Vortex »

Hei, du må gjerne trekke et kort for meg også på generelt basis. Har aldri postet i denne delen av forumet før, men føler at det kanskje passer nå. Takk. :)
Antall ord: 32
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Vortex skrev:Hei, du må gjerne trekke et kort for meg også på generelt basis. Har aldri postet i denne delen av forumet før, men føler at det kanskje passer nå. Takk. :)
Hei, kortet du fikk forteller om at noen ganger er det tøffe tider. Hold ut. Ting vil bli bedre, og du er ikke så alene som du føler deg. Du kan ha hatt en vanskelig tid – antagelig med pengesaker, men det kan være helseproblemer eller andre utfordringer også. Du har det ikke helt godt nå for å si det sånn. Du kan føle deg utenfor, alene og hjelpeløs, som om denne realiteten er den eneste du noensinne vil kjenne, men opp med hodet, for også dette vil gå over. Kanskje er det en gnist av håp midt i mørket, og at du bare er for sliten til å se det. Ikke gi opp håpet, uansett hvor håpløst det kan virke.
Antall ord: 163
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Vortex »

Hei Terra. Ja, jeg kan vel med en gang si at jeg kjenner meg igjen i det du skriver, da du faktisk er inne på alle punktene som jeg hanskes med for tiden og har gjort en liten stund. Men håpet skal jeg ikke miste. Takk for at du tok deg tid Terra, satt stor pris på det. :)
Antall ord: 59
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev: Det kan komme noen nyheter rundt en mann som kan være født i et ildtegn. Han trenger ikke å være født i et ildtegn, men kanskje... Det kan være noen nyheter som kommer raskt nå og om det har vært forsinkelser rundt noe så kan det være slutt på dette meget snart og ting kan begynne å skje i raskt tempo. Muligheten for en reise er også der. Det er heller ikke umulig at det er noen penger involvert her et sted. Det virker å være en del aktivitet rundt i din familie i alle fall. Reisen kan være en ferie, eller det kan være en forretningsreise for denne mannen.
Jeg synes det er interessant å ta opp gamle spådommer/lesinger og sjekke om noe har skjedd som stemmer overens med det man får opp. Det som er litt gøy er at her traff du godt. Jeg visste det ikke da siden det var en overraskelse på bursdagen min et par måneder senere, men jeg fikk altså en reise i bursdagsgave av min far som er født i ildtegn. Den reisen ble gjennomført ganske nylig. Så her stemte ting veldig godt! :) Han har også nevnt noen penger (et lite forskudd på arven).

Jeg håpte jo i juni at du skulle se noe om min samboer og meg, men selv om jeg ante allerede da at det handlet om faren min så falt ikke brikkene ordentlig på plass før jeg nå i ettertid leste dette innlegget! Kjempemorsomt å finne noe så spot on, siden tarotkortene ofte er litt vage og vanskelige å forstå seg på.

Når jeg nå først er innom tråden, kan du væresåsnillmedsukkerpå og trekke et kort eller to på jobb? Jeg står litt fast, tviler litt på fremtiden og grubler mye på dette området. Spesielt hovedjobben min (har to jobber). Kan du se litt på dette, så blir jeg kjempeglad!
Antall ord: 333
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:
Terra skrev: Det kan komme noen nyheter rundt en mann som kan være født i et ildtegn. Han trenger ikke å være født i et ildtegn, men kanskje... Det kan være noen nyheter som kommer raskt nå og om det har vært forsinkelser rundt noe så kan det være slutt på dette meget snart og ting kan begynne å skje i raskt tempo. Muligheten for en reise er også der. Det er heller ikke umulig at det er noen penger involvert her et sted. Det virker å være en del aktivitet rundt i din familie i alle fall. Reisen kan være en ferie, eller det kan være en forretningsreise for denne mannen.
Jeg synes det er interessant å ta opp gamle spådommer/lesinger og sjekke om noe har skjedd som stemmer overens med det man får opp. Det som er litt gøy er at her traff du godt. Jeg visste det ikke da siden det var en overraskelse på bursdagen min et par måneder senere, men jeg fikk altså en reise i bursdagsgave av min far som er født i ildtegn. Den reisen ble gjennomført ganske nylig. Så her stemte ting veldig godt! :) Han har også nevnt noen penger (et lite forskudd på arven).

Jeg håpte jo i juni at du skulle se noe om min samboer og meg, men selv om jeg ante allerede da at det handlet om faren min så falt ikke brikkene ordentlig på plass før jeg nå i ettertid leste dette innlegget! Kjempemorsomt å finne noe så spot on, siden tarotkortene ofte er litt vage og vanskelige å forstå seg på.

Når jeg nå først er innom tråden, kan du væresåsnillmedsukkerpå og trekke et kort eller to på jobb? Jeg står litt fast, tviler litt på fremtiden og grubler mye på dette området. Spesielt hovedjobben min (har to jobber). Kan du se litt på dette, så blir jeg kjempeglad!
Tusen takk for tilbakemelding! :-) Trekker 2 kort og håper de kan gi litt mening i det du lurer på.

Det kan være vanskelig å samarbeide med andre, men belønningen er verdt strevet med å prøve å få alles synspunkt til å sammenfalle. Det er ikke for ingenting at de sier at to hoder tenker bedre enn et. Hvis du er involvert i et prosjekt med andre (eller prøver å håndtere familiesaker, for eksempel), forsøk å se det fra de andre som er involvert sitt synspunkt, og ha et åpent sinn. Selv om noen ikke tenker som deg er det ikke dermed sagt at deres ideer er mindre verdt eller ubrukelige. Når alt kommer til alt trengs det mange instrumenter for å lage et orkester, men du verden, så nydelig musikk det blir! Det kan være at du er involvert med andre som krever samarbeid eller at du snart vil bli det. Dette se ut til å være positivt og det gjelder å være en lagspiller og prøve å få til et så godt samarbeid som mulig.

Vi prøver alle å balansere livet, men la oss innse det: få av oss greier det. Vi gjør vårt beste for å synkronisere alt sammen, men livet er fullt av uventede utfordringer og når vi vi endelig tror at vi har greid å samle sammen alt, blir noe nytt kastet inn i det hele og vi er igjen i gang med å forsøke å finne fotfeste. Sannheten er at ingen greier å beholde perfekt balanse særlig lenge. Det eneste vi kan gjøre er å fortsette å prøve og gjøre vårt beste når vi står ansikt til ansikt med den virkelige verdens utfordringer som vi alle møter. Å fokuser på balanse kan være lurt. Kanskje du jobber for mye og leker for lite? Eller at du bekymrer deg for mye og vil at alt skal være på stell, og at du med fordel kan senke skuldrene litt og ha en mer leken tilnærming til det hele. Arbeid og lek, strev og hvile; alt til sin tid.
Antall ord: 685
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Svartepus »

Det med samarbeid og mye bekymring stemmer godt. Det jeg sliter mest med er en viktig person i bedriften som jeg rett og slett ikke går overens med. Dette gir mye konflikt, spesielt inni meg da jeg prøver å godta at hun er som hun er og at vi bare må samarbeide så godt som mulig. Det fungerer på overflaten men gjør meg stresset og sliten. Og ikke minst lei av å ha det sånn.
Akkurat nå skulle jeg gjerne ønsket at jeg kunne ha sluttet i den jobben og brukt mer tid til lek. Men det er dessverre ikke noen jobber innenfor mitt felt her i omegn og å flytte er ikke et alternativ. Så da er jeg fanget i dette nettet av stress og vonde følelser.

Takk for at du tok deg tid. Jeg skal tygge videre på dette.
Antall ord: 143
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Terra spår deg

Innlegg av lullu »

Så moro:)
Jeg hiver meg på, gjerne generelt
Antall ord: 8
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Terra »

lullu skrev:Så moro:)
Jeg hiver meg på, gjerne generelt
Lullu, du fikk et tarotkort som forteller deg at samarbeid er tingen akkurat nå. Samarbeid lønner seg nemlig og det er en tid for forbedring og fremgang for deg. Kortet lover at du vil få lønn for strevet og at du kan få anerkjennelse fra andre. Spesielt kan dette gjelde nå i jula og i januar måned. hball
Antall ord: 70
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Terra spår deg

Innlegg av lullu »

Terra skrev:
lullu skrev:Så moro:)
Jeg hiver meg på, gjerne generelt
Lullu, du fikk et tarotkort som forteller deg at samarbeid er tingen akkurat nå. Samarbeid lønner seg nemlig og det er en tid for forbedring og fremgang for deg. Kortet lover at du vil få lønn for strevet og at du kan få anerkjennelse fra andre. Spesielt kan dette gjelde nå i jula og i januar måned. hball
Tusen takk snille du.
Forstår godt hva kortet sikter til.
Antall ord: 83
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RedMan80
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 10 Des 2017 19:14
6

Re: Terra spår deg

Innlegg av RedMan80 »

Hei jeg er ny her men hvis du vil så har jeg lyst å bli spådd..8) for mye å velge i fortiden...tnx
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Terra »

RedMan80 skrev:Hei jeg er ny her men hvis du vil så har jeg lyst å bli spådd..8) for mye å velge i fortiden...tnx
Hei RedMan80 og velkommen til forumet vårt! Håper du kommer til å trives her :mozilla_smile:
For deg brukte jeg tarotkort. Det virker som om du driver og studerer på noe, det kan ha med økonomi eller noen form for prosjekter du tenker på. Det kommer også opp noe rundt samarbeid med andre og det ser da ut til at de liker det du gjør eller foreslår, som om de bifaller det på en måte. Det kan også hende at du diskuterer med andre hva du skal gjøre og hvordan, og at de kanskje kan coache deg litt der rundt det. Du kan nok virkeliggjøre dine drømmer og få lykkeligere tider fremover for du har kanskje hatt det litt trøblete en stund nå? Så det virker som du er på rett vei med det du har tenkt på å gjøre og at det lysner fremover da. Du får ha lykke til!
Antall ord: 184
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Artemis »

Er det mulig å spørre om en liten spådom, Terra? Jeg tror du i så fall skjønner på hvilket område jeg gjerne vil ha litt input ... ;) :D
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Terra »

Artemis skrev:Er det mulig å spørre om en liten spådom, Terra? Jeg tror du i så fall skjønner på hvilket område jeg gjerne vil ha litt input ... ;) :D
Ja, klart det går an Artemis. Og joda, antennene slo seg på med en gang her de vet du :-)
Det falt ut et kort av stokken, det ble mine gode, gamle RW tarotkort for deg ;-)
Det er muligheter og suksess knyttet til noe du alt har involvert deg i... og det gjelder å være tålmodig under denne prosessen, og det legges planer fremover her... Kanskje er det du som venter på en beskjed, den kan være langveisfra, men trenger ikke å være det altså, og så kommer den beskjeden til deg, den du har ventet på. Jeg tror det kan bli en fin tid for deg fremover. :whee

P. S. Spør meg gjerne siden om du har lyst på noe videre her, da jeg venter nye kort på julaften, animal tarot av Doreen Virtue ;-)
Antall ord: 168
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Artemis »

Oi oi, det var da hyggelig å høre :D Tusen takk, kjære Terra! Ikke umulig at jeg gjerne vil ha flere kort, kos deg masse med kortene når de "dukker opp" på julaften! :luv
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Terra spår deg

Innlegg av Minsinn »

Hei Terra :)
Om du fortsatt er aktiv i denne tråden, så ønsker Minsinn seg et kort, og noe forteller meg at Minsinn ikke trenger å fortelle hvilket området hun tenker på <3
Antall ord: 32
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links