Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av Terra »

Har fått låne en kortstokk. Vet ingen ting om den, men kunne tenke meg å bare trekke et kort for deg uten å lese i medfølgende hefte og se hva som kan komme opp der. Ønsker du et kort? :)
Antall ord: 40
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av Asbjørn »

Jepp, kjør igang ;)

A
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av Terra »

Asbjørn skrev: 27 Jan 2020 20:37 Jepp, kjør igang ;)

A
Da kjører vi til du...
Det er en dame som ser lei seg ut og hun har et bilde av en mann like ved seg. Jeg tror hun tenker på denne mannen. Det er mye som skjer i kulissene rundt henne, men hun ser det ikke. Hun ser ut til å se tilbake på det som var og på et savn etter noe som for henne ikke går an å gripe fatt i nå. Hun er skikkelig i tenkeboksen. Bak henne ser vi solen skinne igjennom et vindu, men hun virker ikke å legge merke til lyset. Hun henger fast i tankene sine og dveler ved noe...
Antall ord: 119
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av Asbjørn »

Terra skrev: 27 Jan 2020 22:26
Asbjørn skrev: 27 Jan 2020 20:37 Jepp, kjør igang ;)

A
Da kjører vi til du...
Det er en dame som ser lei seg ut og hun har et bilde av en mann like ved seg. Jeg tror hun tenker på denne mannen. Det er mye som skjer i kulissene rundt henne, men hun ser det ikke. Hun ser ut til å se tilbake på det som var og på et savn etter noe som for henne ikke går an å gripe fatt i nå. Hun er skikkelig i tenkeboksen. Bak henne ser vi solen skinne igjennom et vindu, men hun virker ikke å legge merke til lyset. Hun henger fast i tankene sine og dveler ved noe...
Ser forbindelse med dette, men kommenterer resten i PM.
A
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hansola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 27 Jan 2020 14:50
4
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 4 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av hansola »

Legg gjerne kort for meg :-) ......det har jeg aldri vært med på før
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av Terra »

hansola skrev: 29 Jan 2020 12:50 Legg gjerne kort for meg :-) ......det har jeg aldri vært med på før
Du fikk et nydelig kort med en vakker kvinne som er omringet av natur og dyr. Hun sitter og ser spesielt på et rede med fugleegg samtidig som jeg ser at hun er opptatt av å holde kroppen sin sunn og veltrent. Og tanker om fruktbarhet og graviditet kommer automatisk inn... En hvit hest i bakgrunnen og en fugl sitter i et tre like ved. Det er en liten foss og et stort tre like ved denne vakre kvinnen. Hun er kledd i et rødt omslagsskjørt, eller er det et badehåndkle kanskje. På ryggen sin har hun tatovert livets tre.
Antall ord: 124
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hansola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 27 Jan 2020 14:50
4
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 4 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av hansola »

Takk!!
...vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, men det hørtes interessant ut!
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av Terra »

hansola skrev: 29 Jan 2020 14:01 Takk!!
...vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, men det hørtes interessant ut!
Denne kvinnen kan være et bilde på deg, selv om du er en mann. Fruktbarhet kan stå for noe som er fruktbart i livet ditt. Noe du tenker at du har lyst til å gjøre som kan være bra for deg. Eggene er tanker som er sådd og som du nærer slik at det kan bli til noe i det virkelige liv. Rødt står for meg som kraft og handling. Det hele føles i alle fall som harmonisk og positivt, og dyrene rundt er mer som hjelpere som er der for deg, passer litt på deg. Velvilje og støtte.
Antall ord: 129
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hansola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 27 Jan 2020 14:50
4
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 4 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av hansola »

hmm... dette gir jo bra mening. Jeg gjorde nettopp endel interessante oppdagelser om meg selv i et møte med et "medium" for 4 dager siden
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av Artemis »

Terra skrev: 27 Jan 2020 18:10 Har fått låne en kortstokk. Vet ingen ting om den, men kunne tenke meg å bare trekke et kort for deg uten å lese i medfølgende hefte og se hva som kan komme opp der. Ønsker du et kort? :)
Åh, spennende! Tar gjerne et kort :)
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Legger kort mm.

Innlegg av lullu »

Gjerne😊
Antall ord: 1
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av Terra »

lullu skrev: 30 Jan 2020 04:31Gjerne😊
Artemis, jeg har ikke gått forbi deg, det er bare det at jeg fikk det for meg at jeg bare måtte trekke et kort for Lullu først på grunn av en følelse av masse energirørelser der. Jeg kommer videre til deg om litt ;)

Lullu, denne må på pm, for maken til energier har jeg ikke kjent på lenge! :-o
Antall ord: 70
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av Terra »

Artemis skrev: 30 Jan 2020 00:40
Terra skrev: 27 Jan 2020 18:10 Har fått låne en kortstokk. Vet ingen ting om den, men kunne tenke meg å bare trekke et kort for deg uten å lese i medfølgende hefte og se hva som kan komme opp der. Ønsker du et kort? :)
Åh, spennende! Tar gjerne et kort :)
Oisann, Artemis, du fikk jammen et sterkt og fint kort! :)
En vakker og meget kunstnerisk dame som har evne til å skape mye i livet sitt og rundt seg. Hun holder en gullnøkkel i hånden sin og en lås. Noe sier meg at hun driver og låser opp noen universelle mysterier og sannheter og vil finne ut av mange ting i livet sitt som hun har gått og lurt på. Hun er selvhjulpen, kreativ, klok, belest og meget bestemt. Henne piller man ikke på nesen ustraffet... om noen i det hele tatt tør da... Det står i alle fall respekt av henne. Jeg tror hun holder på å åpne noen av sine indre dører og hun holder et speil. Jeg tror hun oppdager nye ting ved seg selv og gransker seg selv. Dette er ikke negativt, men positivt ladet og hun føler en enorm styrke og ro. Hun får ting til å skje. På hodet har hun et blomstrende livets tre. Hun har tanker og ideer hun vil sette ut i livet og får dem til å gro. Bier svermer rundt henne og ting vil begynne så smått å bære frukter. Når tiden er inne for det. Det er som om hun trekker gardinene til side og er klar til å begynne å gå ut i verden og leve ut drømmer, savn og håp. "Ja," sier hun. "Jeg går ut og gjør det!"
Antall ord: 304
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Legger kort mm.

Innlegg av Artemis »

Terra skrev: 30 Jan 2020 22:51 Oisann, Artemis, du fikk jammen et sterkt og fint kort! :)
En vakker og meget kunstnerisk dame som har evne til å skape mye i livet sitt og rundt seg. Hun holder en gullnøkkel i hånden sin og en lås. Noe sier meg at hun driver og låser opp noen universelle mysterier og sannheter og vil finne ut av mange ting i livet sitt som hun har gått og lurt på. Hun er selvhjulpen, kreativ, klok, belest og meget bestemt. Henne piller man ikke på nesen ustraffet... om noen i det hele tatt tør da... Det står i alle fall respekt av henne. Jeg tror hun holder på å åpne noen av sine indre dører og hun holder et speil. Jeg tror hun oppdager nye ting ved seg selv og gransker seg selv. Dette er ikke negativt, men positivt ladet og hun føler en enorm styrke og ro. Hun får ting til å skje. På hodet har hun et blomstrende livets tre. Hun har tanker og ideer hun vil sette ut i livet og får dem til å gro. Bier svermer rundt henne og ting vil begynne så smått å bære frukter. Når tiden er inne for det. Det er som om hun trekker gardinene til side og er klar til å begynne å gå ut i verden og leve ut drømmer, savn og håp. "Ja," sier hun. "Jeg går ut og gjør det!"
Så nydelig Terra, tusen takk :sommerf
Antall ord: 256

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Legger kort mm.

Innlegg av lullu »

Terra skrev: 30 Jan 2020 22:22
lullu skrev: 30 Jan 2020 04:31Gjerne😊
Artemis, jeg har ikke gått forbi deg, det er bare det at jeg fikk det for meg at jeg bare måtte trekke et kort for Lullu først på grunn av en følelse av masse energirørelser der. Jeg kommer videre til deg om litt ;)

Lullu, denne må på pm, for maken til energier har jeg ikke kjent på lenge! :-o
Vet ikke om jeg skal takke eller ikke jeg rofl
Du forstår hva jeg mener.
Men du er spot on
Antall ord: 97
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links