Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Magos skrev: 13 Apr 2021 13:29
Terra skrev: 07 Feb 2016 19:14 Hei!   :mozilla_smile:

Er det noen som ønsker seg et kort?
Skriv inn et ønsket tema, eller få et generelt kort. Si hva du vil ha  :heart:

Mvh. Terra :heart:
Hei Terra!
Jeg tar gjerne et generelt kort om du fortsatt trekker? :-)
Hei Magos! :mozilla_smile:

Du kan få vite noe om en mann som det stormer litt rundt. Det er som om det er en mur som faller ned og noe kommer for dagen... Du kan bli lettere sjokkert over det du får vite, men du takler det bra. For her ser jeg deg stå i din egen energi og mestrer det som skjer rundt deg. Jeg tror ikke dette er noe som berører deg nært personlig, men at det er mer en du kjenner du får høre om. Noe som skjer med eller rundt en mann.
Antall ord: 155
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Magos »

Terra skrev: 13 Apr 2021 13:51
Magos skrev: 13 Apr 2021 13:29
Terra skrev: 07 Feb 2016 19:14 Hei!   :mozilla_smile:

Er det noen som ønsker seg et kort?
Skriv inn et ønsket tema, eller få et generelt kort. Si hva du vil ha  :heart:

Mvh. Terra :heart:
Hei Terra!
Jeg tar gjerne et generelt kort om du fortsatt trekker? :-)
Hei Magos! :mozilla_smile:

Du kan få vite noe om en mann som det stormer litt rundt. Det er som om det er en mur som faller ned og noe kommer for dagen... Du kan bli lettere sjokkert over det du får vite, men du takler det bra. For her ser jeg deg stå i din egen energi og mestrer det som skjer rundt deg. Jeg tror ikke dette er noe som berører deg nært personlig, men at det er mer en du kjenner du får høre om. Noe som skjer med eller rundt en mann.
Tusen takk! Jeg vet om to personer dette kan vise til. :-)
Antall ord: 173
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Svartepus »

Hei Terra!

Hvis du gidder, så tar jeg gjerne imot et kort eller to! Bare sånn generelt om de nesten månedene.
Antall ord: 23
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Asbjørn »

Tar gjerne et kort eller to jeg også ;)

A
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev: 17 Apr 2021 21:01 Hei Terra!

Hvis du gidder, så tar jeg gjerne imot et kort eller to! Bare sånn generelt om de nesten månedene.
Hei Svartepus! :mozilla_smile:

Du kan komme til å få en god ny ide rundt noe og det kan bli en ny start med rikelig med handlekraft fra din side, som også kan gi deg en slags seier på noe som betyr en del for deg. Mye hardt arbeid må kanskje til og du kan da ha behov for å beskytte deg selv litt, men det ser da ut til at du greier å få til det du har satt deg fore. For selv om du kan føle deg litt sliten og usikker fremover, ser det ut til at du fullfører løpet og kommer i mål så og si. Også ligger det muligens en viktig beslutning fremover som du skal ta, og da ser det ut til å gå rettferdig for seg. Det kan være noe rundt en kontrakt eller noen papirer her også.
Antall ord: 175
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Morris »

Jeg tar gjerne et kort når du har tid og lyst.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Asbjørn skrev: 17 Apr 2021 22:57 Tar gjerne et kort eller to jeg også ;)

A
Hei Asbjørn! :mozilla_smile:

Det er noe med en jordnær, kreativ og omsorgsfull dame rundt deg. Det ser ut til at hun driver og studerer og tenker på noe. Det kan godt være at du vil gi henne noen gode råd og at du kommer til å hjelpe henne på et eller annet vis med noe slik at noen utfordringer kan bli løst på en god måte. Foran deg ligger det også en ny mulighet eller et nytt prosjekt som du legger din energi i. Det kan være noe du ivrer litt for og setter ut i handling på en eller annen måte.
Antall ord: 127
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Morris skrev: 18 Apr 2021 14:52 Jeg tar gjerne et kort når du har tid og lyst.
Hei Morris! :mozilla_smile:

Her kommer det opp massevis av hardt arbeid og du kan komme til å føle deg litt sliten. Bare pass på å få nok søvn og hvile også, selv om du måtte ha mange prosjekter på gang som du vil ha gjort. Det ser da ut til å bli en positiv forandring her på deg rundt et eller annet og da kan ting gå lettere fremover med både det ene og det andre du måtte sysle med i livet ditt. Faktisk ser det ut til å bli begynnelsen på noe veldig fint i livet ditt her fremover. Det ser fint ut rundt hjemmet ditt og din økonomi og dine eiendeler generelt. For meg virker det som om det kommer til å skje noe gledelig her fremover. Noe lyst, lett og fint og jeg tror du vil føle en del glede over dette som skjer.
Antall ord: 168
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Asbjørn »

Takk, Terra!!
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev: 18 Apr 2021 14:48
Svartepus skrev: 17 Apr 2021 21:01 Hei Terra!

Hvis du gidder, så tar jeg gjerne imot et kort eller to! Bare sånn generelt om de nesten månedene.
Hei Svartepus! :mozilla_smile:

Du kan komme til å få en god ny ide rundt noe og det kan bli en ny start med rikelig med handlekraft fra din side, som også kan gi deg en slags seier på noe som betyr en del for deg. Mye hardt arbeid må kanskje til og du kan da ha behov for å beskytte deg selv litt, men det ser da ut til at du greier å få til det du har satt deg fore. For selv om du kan føle deg litt sliten og usikker fremover, ser det ut til at du fullfører løpet og kommer i mål så og si. Også ligger det muligens en viktig beslutning fremover som du skal ta, og da ser det ut til å gå rettferdig for seg. Det kan være noe rundt en kontrakt eller noen papirer her også.
Tusen takk! Liker veldig godt at jeg kommer i mål til tross for at jeg er sliten. Det håper jeg handler om helsa, da jeg venter på utredning for høyt stoffskifte og er delvis sykemeldt på grunn av slitenhet og kropp som ikke vil det jeg helst vil. Krysser fingrene for medisin som funker og etterhvert bedre form og tilbake til der jeg var før jeg ble dårlig :)

Den viktige beslutningen har kanskje med nedskjæring på ene jobben å gjøre. Vi har allerede hatt overtallighetsmøter og vet hvor mye kutt vi får, og jeg er fornøyd med det de planlegger, så ja det blir nok rettferdig.
Jeg har vært litt opptatt idag, men skal legge kort til deg i tråden min så snart jeg har en ledig stund og opplagt hode og kropp! ;)
Antall ord: 326
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Morris »

Terra skrev: 18 Apr 2021 15:30 Her kommer det opp massevis av hardt arbeid og du kan komme til å føle deg litt sliten. Bare pass på å få nok søvn og hvile også, selv om du måtte ha mange prosjekter på gang som du vil ha gjort. Det ser da ut til å bli en positiv forandring
Takk skal du ha Terra! Dette høres jo oppmuntrende ut! Det ligger jo alltids baller i lufta over ting en skulle ha gjort. Til uka får jeg første vaksinedose med Pfizer, så det er jo en opptur i seg selv. Den virker slik at man blir litt slapp et par dager, så det kan jo være den.
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Morris skrev: 18 Apr 2021 17:51
Terra skrev: 18 Apr 2021 15:30 Her kommer det opp massevis av hardt arbeid og du kan komme til å føle deg litt sliten. Bare pass på å få nok søvn og hvile også, selv om du måtte ha mange prosjekter på gang som du vil ha gjort. Det ser da ut til å bli en positiv forandring
Takk skal du ha Terra! Dette høres jo oppmuntrende ut! Det ligger jo alltids baller i lufta over ting en skulle ha gjort. Til uka får jeg første vaksinedose med Pfizer, så det er jo en opptur i seg selv. Den virker slik at man blir litt slapp et par dager, så det kan jo være den.
Herlig! Ville bare si at jeg kjenner 1 i 60 årene, to i 70 årene og en i 80 årene som har fått 1. dose av Pfizer vaksinen og ingen av dem kjent noe som helst verken av stikket eller etterpå av bivirkninger. Så ikke sikkert du blir uvel etter 1. dose heller ;-)
Tror jeg kommer til å få samme type vaksine når min tid er inne og håper på ingen bivirkninger :-)
Men kjenner til en hel gjeng som fikk samme vaksine og ble nokså dårlige en tid etterpå. En 4-5 dager med litt sånn influensafølelse. Men det gikk heldigvis over. Tror de er mellom 45 og 65 år ;-)
Antall ord: 242
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Morris »

Terra skrev: 18 Apr 2021 18:17 Ville bare si at jeg kjenner 1 i 60 årene, to i 70 årene og en i 80 årene som har fått 1. dose av Pfizer vaksinen og ingen av dem kjent noe som helst verken av stikket eller etterpå av bivirkninger.
Nei, det er ikke sikkert! Men det avhenger jo av kroppslige faktorer. Jeg pleier aldri å bli syk og er i god fysisk form og må ta blodfortynnende medisin for det idrettsutøvere søker å få mer av - hemoglobin ;-) så jeg tar høydetreningen i lavlandet og slipper å trene så ofte for å være i form. (Hi hi!)
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Terra skrev: 18 Apr 2021 15:16
Asbjørn skrev: 17 Apr 2021 22:57 Tar gjerne et kort eller to jeg også ;)

A
Hei Asbjørn! :mozilla_smile:

Det er noe med en jordnær, kreativ og omsorgsfull dame rundt deg. Det ser ut til at hun driver og studerer og tenker på noe. Det kan godt være at du vil gi henne noen gode råd og at du kommer til å hjelpe henne på et eller annet vis med noe slik at noen utfordringer kan bli løst på en god måte. Foran deg ligger det også en ny mulighet eller et nytt prosjekt som du legger din energi i. Det kan være noe du ivrer litt for og setter ut i handling på en eller annen måte.
Da ser det ut som deler av denne spådommen nettopp ble oppfylt! Tusen takk for hjelpen Asbjørn! :lykkelig
Antall ord: 153
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Asbjørn »

Terra skrev: 22 Apr 2021 21:59
Terra skrev: 18 Apr 2021 15:16
Asbjørn skrev: 17 Apr 2021 22:57 Tar gjerne et kort eller to jeg også ;)

A
Hei Asbjørn! :mozilla_smile:

Det er noe med en jordnær, kreativ og omsorgsfull dame rundt deg. Det ser ut til at hun driver og studerer og tenker på noe. Det kan godt være at du vil gi henne noen gode råd og at du kommer til å hjelpe henne på et eller annet vis med noe slik at noen utfordringer kan bli løst på en god måte. Foran deg ligger det også en ny mulighet eller et nytt prosjekt som du legger din energi i. Det kan være noe du ivrer litt for og setter ut i handling på en eller annen måte.
Da ser det ut som deler av denne spådommen nettopp ble oppfylt! Tusen takk for hjelpen Asbjørn! :lykkelig
Hehe, har du fått tak i batteri ? Og testa PC ?
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links