Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av lullu »

Terra skrev:
lullu skrev:Jeg tar gjerne et kort om du fortsatt trekker
Bilde
:kosepus takk takk kjære du
Antall ord: 18
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Paradise_Lost »

Hvor langt inn i fremtiden ser disse kortene dine?
Antall ord: 9
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2807
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Terra »

Paradise_Lost skrev:Hvor langt inn i fremtiden ser disse kortene dine?
Godt spørsmål, det kan variere veldig hvor lang tid det tar før ting skjer. Alt fra samme dag, eller innen en 14. dagers tid, i løpet av et år eller til og med kan det ta flere år før det skjer. Vanligvis setter jeg derfor ingen tid på når ting eventuelt vil skje. Ting har det med å skje når det skal og når tiden er inne. Det er som om ting skal legge seg til rette først, så ting skjer i rett tid og på rett sted. Jeg tror det er derfor mange som spår ikke pleier å spå om tid. Og at de som spår om tid ofte bommer på tiden. Det kan forsinke seg i forhold eller skje før de har sakt at det skal skje for å si det sånn. Håper det var grei forklaring på det du lurte på.
Antall ord: 167
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Paradise_Lost »

Terra skrev:
Paradise_Lost skrev:Hvor langt inn i fremtiden ser disse kortene dine?
Godt spørsmål, det kan variere veldig hvor lang tid det tar før ting skjer. Alt fra samme dag, eller innen en 14. dagers tid, i løpet av et år eller til og med kan det ta flere år før det skjer. Vanligvis setter jeg derfor ingen tid på når ting eventuelt vil skje. Ting har det med å skje når det skal og når tiden er inne. Det er som om ting skal legge seg til rette først, så ting skjer i rett tid og på rett sted. Jeg tror det er derfor mange som spår ikke pleier å spå om tid. Og at de som spår om tid ofte bommer på tiden. Det kan forsinke seg i forhold eller skje før de har sakt at det skal skje for å si det sånn. Håper det var grei forklaring på det du lurte på.
Du sa ting kunne skje fortere enn jeg trodde og at vinteren ble en fin tid for meg.
Er bare jeg som er utålmodig og lei av tilværelsen.
Så derfor spør jeg.
Antall ord: 204
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2807
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Terra »

Paradise_Lost skrev:
Terra skrev:
Paradise_Lost skrev:Hvor langt inn i fremtiden ser disse kortene dine?
Godt spørsmål, det kan variere veldig hvor lang tid det tar før ting skjer. Alt fra samme dag, eller innen en 14. dagers tid, i løpet av et år eller til og med kan det ta flere år før det skjer. Vanligvis setter jeg derfor ingen tid på når ting eventuelt vil skje. Ting har det med å skje når det skal og når tiden er inne. Det er som om ting skal legge seg til rette først, så ting skjer i rett tid og på rett sted. Jeg tror det er derfor mange som spår ikke pleier å spå om tid. Og at de som spår om tid ofte bommer på tiden. Det kan forsinke seg i forhold eller skje før de har sakt at det skal skje for å si det sånn. Håper det var grei forklaring på det du lurte på.
Du sa ting kunne skje fortere enn jeg trodde og at vinteren ble en fin tid for meg.
Er bare jeg som er utålmodig og lei av tilværelsen.
Så derfor spør jeg.
Aha, ja jeg skjønner. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet (den er det ikke bare du som mangler, her er vi flere, så du er i godt selskap der...). Så det gjelder å aldri gi opp og ha tro og håp om at bedre tider kommer til en. Særlig når livet er på det verste. Før eller siden har det med å løsne, i alle fall litt. Livet er ikke for amatører, prøv det den som vil... Krysser fingrene for at ting ordner seg til det beste for deg og at livet blir litt lettere snart.
Antall ord: 313
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Paradise_Lost »

Terra skrev:
Paradise_Lost skrev:
Terra skrev:
Paradise_Lost skrev:Hvor langt inn i fremtiden ser disse kortene dine?
Godt spørsmål, det kan variere veldig hvor lang tid det tar før ting skjer. Alt fra samme dag, eller innen en 14. dagers tid, i løpet av et år eller til og med kan det ta flere år før det skjer. Vanligvis setter jeg derfor ingen tid på når ting eventuelt vil skje. Ting har det med å skje når det skal og når tiden er inne. Det er som om ting skal legge seg til rette først, så ting skjer i rett tid og på rett sted. Jeg tror det er derfor mange som spår ikke pleier å spå om tid. Og at de som spår om tid ofte bommer på tiden. Det kan forsinke seg i forhold eller skje før de har sakt at det skal skje for å si det sånn. Håper det var grei forklaring på det du lurte på.
Du sa ting kunne skje fortere enn jeg trodde og at vinteren ble en fin tid for meg.
Er bare jeg som er utålmodig og lei av tilværelsen.
Så derfor spør jeg.
Aha, ja jeg skjønner. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet (den er det ikke bare du som mangler, her er vi flere, så du er i godt selskap der...). Så det gjelder å aldri gi opp og ha tro og håp om at bedre tider kommer til en. Særlig når livet er på det verste. Før eller siden har det med å løsne, i alle fall litt. Livet er ikke for amatører, prøv det den som vil... Krysser fingrene for at ting ordner seg til det beste for deg og at livet blir litt lettere snart.
Ja, de burde ligge noe i de kortene ellers har jeg faen ikke mye å leve for.
Antall ord: 331
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2807
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Terra »

Paradise_Lost, denne er til deg. Før du skrev den pm' en så tenkte jeg på deg og la et kort for deg. Men følte ikke jeg skulle legge kort for deg før du spurte. Så her er kortet som ER til deg. Jeg verken kan eller vil svare på det du spør om men du får det kortet jeg føler at du skulle ha, så får du tenke over selv hva det betyr for deg. Ok? ;-)

Bilde
The Empress
In the Single-Card Draw position
A card in this position illuminates the present moment or the question at hand.

Meaning: This is the motherhood, fertility, and power-of-nature card. When this card appears in a reading, it is a message from the Mother Goddess to respect the force and power of nature and the body’s ability to reproduce. If the Empress card appears in a reading along with the Ace of Wands or the Ace of Cups, then it symbolizes pregnancy or that conception may be likely at this time. This card can also indicate an opportunity to bring new, creative ideas into the world. Protect and cherish the loving relationships in your life. Focus on your family and your home, and enjoy the energy and excitement your children bring into your life. "Birth" your new ideas. Embrace creativity and your own sexuality, and work joyously and respectfully with the powers of nature.

Keywords: The Mother aspect of the Goddess. Bringing new ideas into existence. Feminine power, love, sexuality, motherhood. Fertility, birth, creativity. Hearth and home, protecting love in your life, full moon magick. The power of nature.
Antall ord: 277
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Paradise_Lost »

Jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke dette...
Den kjerringa slår meg som two-faced og løgnaktig og jeg ser ikke sammenhengen i dette kortet.
Antall ord: 27
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2807
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Terra »

Paradise_Lost skrev:Jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke dette...
Den kjerringa slår meg som two-faced og løgnaktig og jeg ser ikke sammenhengen i dette kortet.
Ok. Har du prøvd å sette deg inn i hennes situasjon? Kan være noen Clues der? Ikke sikkert hun er så ille eller? Jeg vet jo ikke hva som har skjedd vet du og ønsker ikke å henge ut noen. Mine tanker er at alle fortjener en ny sjanse og at man ser det fra den andres ståsted for mang en gang, om ikke alltid, så er det to sider av en sak. Dette er ikke for å gi noen skylden for noe men for at ting kan repareres om mulig og at en skal prøve å forstå den annen part. En kan ikke alltid forstå eller godta den andres gjerninger eller synspunkt, men en kan prøve å forstå hva som foregår i den andres hode i det minste. Og om noen kaller en "den kjærringa" er det ikke noe hyggelig om enn skulle oppfatte det, er det vel? Ville du selv ha likt det? Bare tenk deg litt om og kjenn på følelsene dine rundt det så vet du nok svaret selv vil jeg tro. Vi må prøve å behandle både oss selv og andre med respekt, selv om det ikke alltid er så lett når vi føler oss lurt, såret eller bedratt. Ønsker deg alt godt.
Antall ord: 245
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Paradise_Lost »

Jeg er nordlending. Kjerring er ganske vanlig utrykk her oppe og ikke et skjellsord. Det kommer fra "kjære".
Men at det er mye løgn og two-faced opplegg med henne har jeg skjønt og fått bekreftet fra andre.
Det er ikke alt som henger på greip her med henne. Og jeg må vite svaret for jeg tenker å forlate dette stedet
for godt å kutte alle bånd med fortiden. Det er ikke mere å hente her virker det som.

Jeg tenkte å spørre en pendel, men vi hadde bare et smykke som ga ganske tvetydige svar.
Mest bare kanskje. Jeg har ingen tålmodighet og lever et totalt stagnerende liv og trenger en utvei.
Jeg er totalt rådvill i hvilken retning noe som helst skal ta nå som om de kortene du la stemmer er jo det bra.
Men hva vet jeg? Could be just bullshit! Jeg må jo bare vente å se, men det har jo gått 2-3 måneder allerede.
Antall ord: 166
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2807
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Terra »

Ok, da er det nok best at du finner ut så mye som mulig om det det gjelder og at du ikke gjør noe overilet. Fornuft og hjerte bør kanskje gå sammen her... ;-)
Antall ord: 35
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Paradise_Lost »

Jeg aner ikke. Jeg får se om det er noe til det de kortene sier.
If not... aner ikke hva jeg gjør. Driter i alt og mister motet sannsynligvis.
Antall ord: 31
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2807
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Terra »

Jeg trekker et kort for den som vil. :telt
Antall ord: 8
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Artemis »

Terra skrev:Jeg trekker et kort for den som vil. :telt
Jeg melder meg igjen, jeg :)
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2807
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Terra »

Artemis skrev:
Terra skrev:Jeg trekker et kort for den som vil. :telt
Jeg melder meg igjen, jeg :)
Du fikk gode kort Artemis. Det kommer opp glede og folk du kan stole på. Du tar ledelsen og går mot bedre tider ser det ut til. .morna
Antall ord: 45
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links