Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Asbjørn »

Terra skrev: 14 Okt 2020 21:14
Asbjørn skrev: 14 Okt 2020 17:57
Klart det, skjer litt forskjellig for tiden, så gjerne !

A
Ja, her ser det da ut til at du skal bruke tid på fredfull meditasjon og meningsfull ensomhet. Også blir du bedt om å la ditt lys skinne som et eksempel for andre. Kortet forteller også om det å søke etter eller bli en åndelig mentor. Og det å se innover i seg selv. :yin-yang
Takker !
:)
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av lullu »

Terra skrev: 14 Okt 2020 21:18
lullu skrev: 14 Okt 2020 19:12Gjerne 😉
Kortet forteller deg at det er noe som ender og leder til nye begynnelser. Behovet er der for å gi slipp på situasjoner eller mennesker som holder deg tilbake. Dette kan føre deg til en åndelig transformasjon. :whee
Tusen takk :kosepus
Antall ord: 53
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Artemis »

Terra skrev: 14 Okt 2020 13:58 406

Jeg har fått nye kort, Angel Wisdom Tarot av Radleigh Valentine.
Er det noen som vil ha et kort? :kosepus
Gratulerer med nye kort :luv

Jeg har et veldig konkret spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på, men det kan vel hende det blir vanskelig, det gjelder om jeg kommer til å få bruk for evt. billetter til juleferie hvis jeg kjøper dem nå … :dontknow Men tar gjerne et kort uansett :)
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Artemis skrev: 20 Okt 2020 16:45
Terra skrev: 14 Okt 2020 13:58 406

Jeg har fått nye kort, Angel Wisdom Tarot av Radleigh Valentine.
Er det noen som vil ha et kort? :kosepus
Gratulerer med nye kort :luv

Jeg har et veldig konkret spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på, men det kan vel hende det blir vanskelig, det gjelder om jeg kommer til å få bruk for evt. billetter til juleferie hvis jeg kjøper dem nå … :dontknow Men tar gjerne et kort uansett :)
Tusen takk! :vink

Svaret på det må nok bli nei, er jeg redd. Pandemien setter nok en stopper for så mye nå for tiden. Jeg ville nok ikke turt å satse på å kjøpe billett nå.

Kortet hinter nok også om dette da det forteller om en midlertidig pause for refleksjon og innsikt. Du kan også få en oppvåkning hvor du ser ting i et helt nytt lys. I denne tiden som er nå er det viktig at du tar vare på deg selv og at du omfavner din egen ensartethet. Veldedige handlinger av noe slag kommer også opp i kortet du fikk. :klemme
Antall ord: 187
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Artemis »

Terra skrev: 20 Okt 2020 17:01
Artemis skrev: 20 Okt 2020 16:45
Terra skrev: 14 Okt 2020 13:58 406

Jeg har fått nye kort, Angel Wisdom Tarot av Radleigh Valentine.
Er det noen som vil ha et kort? :kosepus
Gratulerer med nye kort :luv

Jeg har et veldig konkret spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på, men det kan vel hende det blir vanskelig, det gjelder om jeg kommer til å få bruk for evt. billetter til juleferie hvis jeg kjøper dem nå … :dontknow Men tar gjerne et kort uansett :)
Tusen takk! :vink

Svaret på det må nok bli nei, er jeg redd. Pandemien setter nok en stopper for så mye nå for tiden. Jeg ville nok ikke turt å satse på å kjøpe billett nå.

Kortet hinter nok også om dette da det forteller om en midlertidig pause for refleksjon og innsikt. Du kan også få en oppvåkning hvor du ser ting i et helt nytt lys. I denne tiden som er nå er det viktig at du tar vare på deg selv og at du omfavner din egen ensartethet. Veldedige handlinger av noe slag kommer også opp i kortet du fikk. :klemme
Takk kjære Terra :)

Jeg tenkte egentlig ikke på pandemien, men på noe positivt som gjør at jeg ikke drar … Tenker at mht. pandemi er jeg trygg mht. å kjøpe billetter fordi hvis det blir avlysninger får jeg jo pengene igjen :)

Men ellers gir kortet mening, har nok allerede fått denne oppvåkningen og det med å ta vare på min ensartethet og meg selv stemmer nok veldig godt med det :sommerf
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Artemis »

Er det ikke egenart det egentlig heter, forresten? Ensartet er vel nesten det motsatte :lol:

Jeg kjøpte billetter - de var veldig billige nå og det er dumt å vente for lenge når det gjelder jul. Noen av oss har jo familien andre steder i landet, ikke så kjekt å sitte alene i jula, så litt reising må til selv i koronatider :)
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Artemis skrev: 21 Okt 2020 12:30 Er det ikke egenart det egentlig heter, forresten? Ensartet er vel nesten det motsatte :lol:

Jeg kjøpte billetter - de var veldig billige nå og det er dumt å vente for lenge når det gjelder jul. Noen av oss har jo familien andre steder i landet, ikke så kjekt å sitte alene i jula, så litt reising må til selv i koronatider :)
Jo, det kan du sikkert ha rett i vennen ;-)

Da er det bare å håpe at det ikke kommer på noen forsinkelser eller annet tull og at du får en fin reise da :wx
Antall ord: 101
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Artemis »

Terra skrev: 21 Okt 2020 12:36
Jo, det kan du sikkert ha rett i vennen ;-)

Da er det bare å håpe at det ikke kommer på noen forsinkelser eller annet tull og at du får en fin reise da :wx
Takk Terra :luv

Jeg er jo ikke 100% sikker på om det blir noen reise, men fant ut at det er bedre å bestille billige billetter nå og evt. tape pengene enn å vente til de blir dyrere og bli nødt til å kjøpe og SÅ finne ut at jeg likevel ikke kan dra .fnise
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie_93
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 29 Okt 2020 10:51
3
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Marie_93 »

Jeg vil gjerne ha et kort som gir svar på min kjærlighetsrelasjon til en som jeg ikke kommer over som jeg håper kommer til å snu <3
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Marie_93 skrev: 31 Okt 2020 13:20 Jeg vil gjerne ha et kort som gir svar på min kjærlighetsrelasjon til en som jeg ikke kommer over som jeg håper kommer til å snu <3
Kortet du fikk snakker om konflikter med andre på grunn av forskjellige meninger. Det anbefaler deg til å gå vekk fra ethvert drama unntatt hvis situasjonen virkelig er verdt din tid, stå da opp for deg selv. Og kortet ymter frempå at det er noen meget ambisiøse mennesker innblandet i situasjonen.

Nå vet ikke jeg om du føler deg litt klokere, men det var kortets tale i dag til deg.

Ha en fin Halloween! :wx
Antall ord: 110
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie_93
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 29 Okt 2020 10:51
3
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Marie_93 »

Terra skrev: 31 Okt 2020 13:26
Marie_93 skrev: 31 Okt 2020 13:20 Jeg vil gjerne ha et kort som gir svar på min kjærlighetsrelasjon til en som jeg ikke kommer over som jeg håper kommer til å snu <3
Kortet du fikk snakker om konflikter med andre på grunn av forskjellige meninger. Det anbefaler deg til å gå vekk fra ethvert drama unntatt hvis situasjonen virkelig er verdt din tid, stå da opp for deg selv. Og kortet ymter frempå at det er noen meget ambisiøse mennesker innblandet i situasjonen.

Nå vet ikke jeg om du føler deg litt klokere, men det var kortets tale i dag til deg.

Ha en fin Halloween! :wx
Det ga meg ikke helt svaret på akkurat den situasjonen, men mer angående bekjente faktisk - Er det greit om jeg sender deg en melding å forklarer litt casen?
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Marie_93 skrev: 31 Okt 2020 13:38
Terra skrev: 31 Okt 2020 13:26
Marie_93 skrev: 31 Okt 2020 13:20 Jeg vil gjerne ha et kort som gir svar på min kjærlighetsrelasjon til en som jeg ikke kommer over som jeg håper kommer til å snu <3
Kortet du fikk snakker om konflikter med andre på grunn av forskjellige meninger. Det anbefaler deg til å gå vekk fra ethvert drama unntatt hvis situasjonen virkelig er verdt din tid, stå da opp for deg selv. Og kortet ymter frempå at det er noen meget ambisiøse mennesker innblandet i situasjonen.

Nå vet ikke jeg om du føler deg litt klokere, men det var kortets tale i dag til deg.

Ha en fin Halloween! :wx
Det ga meg ikke helt svaret på akkurat den situasjonen, men mer angående bekjente faktisk - Er det greit om jeg sender deg en melding å forklarer litt casen?
Jeg har sendt deg en pm ;-)
Antall ord: 159
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Skal det være et kort?

Innlegg av Asbjørn »

Ja takk! :)

A
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Skal det være et kort?

Innlegg av Terra »

Asbjørn skrev: 23 Jan 2021 10:09 Ja takk! :)

A
410
Du fikk Magikeren - Alkemy, og det kortet synes jeg faktisk likner litt på deg også. Og for meg er du Magikeren i kortstokken :-)

Når du befinner deg i linje med Åndens vilje er mirakler mulige. Når du ser dette kortet påminner det deg om at med bare din vilje og dine ferdigheter kommer du til å få et begrenset resultat. Når du husker på ditt partnerskap med Ånden er alt bra. Du trenger å oppdage ditt engasjement for dette medskapende alkymiske forholdet og se hvor vakkert resultatene manifesteres. Gjennom deg arbeider Ånden med magi.

Kortet er fra stokken Den gode tarot av Colette Baron-Reid.
Antall ord: 118
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Skal det være et kort?

Innlegg av Asbjørn »

Takker ! Hehe, trudde ikke jeg var avbildet i kortstokk altså ;) hehe
Ha ei fin helg !
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links