Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker Jesuskort

Innlegg av Terra »

Også kom jeg på det, Mariel, at en klok dame sa til meg en gang at hun tenkte på at det med at i min fars hus er det mange rom (den sitter hos meg også... :roll: ) kan bety at det finnes flere der ute i rommet... At vi ikke er alene men at det finnes andre skapninger på andre planeter. Den likte jeg :)
Antall ord: 63
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker Jesuskort

Innlegg av Terra »

Mariel skrev:Ja gjerne det. :beg
Mariel, du fikk dette :)

Sannelig, sannelig, jeg sier dere: Hvis dere ber Far om noe, skal han gi dere det i mitt navn.

(Johannes 16,23)
Antall ord: 31
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Terra trekker Jesuskort

Innlegg av Mariel »

Terra skrev:Jeg fikk i dag i gave Loving Words from Jesus. Doreen Virtue kort.
Om du ønsker det trekker jeg gjerne et kort for deg :sunny
Mvh. Terra

Selv fikk jeg dette:
Evangeliet etter Johannes
Kapittel 14,27

Kristi fred
Fred etterlater jeg dere. Min fred gir jeg dere, ikke den fred som verden gir. La ikke hjertet bli grepet av angst og motløshet.
Unnskyld meg Terra, men jeg lurer på om du kan hjelpe meg litt i dette. Jeg er helt oppi kortene som du har fått og jeg gleder meg og håper mange vil at du skal legge disse kortene, jeg er ikke gitt de kortene. Unnskyld at jeg skriver det, men jeg tror Jesus er stigmatisert. Men jeg lurer på en ting; jeg har lest Guds Ord, og det dukker opp bibelvers, kan jeg hvis jeg skal spå, for gud rår og jeg spår, og det dukker opp et bibelvers skrive det eller nevne det til de som vil bli spådd av meg? Jeg må jo selvfølgelig gjøre dem oppmerksom på at det dukker opp bibelvers. Det dukker også opp for eksempel Jesaia 14. 10 og da bruker jeg å slå opp på det i Guds Ord. Dette ble kanskje litt for mye, men jeg bare lurer og håper på råd og veiledning. Noen sier de også er profeter og kan profetere over fremtiden. Jeg har vært borti mye rart, men jeg holder meg til det jordnære og ikke ha tro på at jeg kan være overnaturlig.

Mvh. Mariel
Antall ord: 264

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Terra trekker Jesuskort

Innlegg av Mariel »

Terra skrev:Også kom jeg på det, Mariel, at en klok dame sa til meg en gang at hun tenkte på at det med at i min fars hus er det mange rom (den sitter hos meg også... :roll: ) kan bety at det finnes flere der ute i rommet... At vi ikke er alene men at det finnes andre skapninger på andre planeter. Den likte jeg :)
Hei. Ja, det kan godt tenkes, da vil jeg ha et rom i universet.

Mvh. Mariel
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Terra trekker Jesuskort

Innlegg av Mariel »

Terra skrev:
Mariel skrev:Ja gjerne det. :beg
Mariel, du fikk dette :)

Sannelig, sannelig, jeg sier dere: Hvis dere ber Far om noe, skal han gi dere det i mitt navn.

(Johannes 16,23)
Takk. :mozilla_smile:
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ZigZag
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 213
Startet: 02 Feb 2016 10:41
8
Har takket: 26 ganger
Blitt takket: 10 ganger

Re: Terra trekker Jesuskort

Innlegg av ZigZag »

Jeg digger Jesuskortene jeg as..
Kort nr 2 du trakk for meg var favoritten min!
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker Jesuskort

Innlegg av Terra »

ZigZag skrev:Jeg digger Jesuskortene jeg as..
Kort nr 2 du trakk for meg var favoritten min!
Kult. En fin ide Doreen fikk med disse kortene. Hun er synsk og sier hun ser Jesus og kunstneren har malt ham på den måten som Doreen ser ham på. Kortene er herlige de.
Antall ord: 52
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker Jesuskort

Innlegg av Terra »

Mariel skrev:Unnskyld meg Terra, men jeg lurer på om du kan hjelpe meg litt i dette. Jeg er helt oppi kortene som du har fått og jeg gleder meg og håper mange vil at du skal legge disse kortene, jeg er ikke gitt de kortene. Unnskyld at jeg skriver det, men jeg tror Jesus er stigmatisert. Men jeg lurer på en ting; jeg har lest Guds Ord, og det dukker opp bibelvers, kan jeg hvis jeg skal spå, for gud rår og jeg spår, og det dukker opp et bibelvers skrive det eller nevne det til de som vil bli spådd av meg? Jeg må jo selvfølgelig gjøre dem oppmerksom på at det dukker opp bibelvers. Det dukker også opp for eksempel Jesaia 14. 10 og da bruker jeg å slå opp på det i Guds Ord. Dette ble kanskje litt for mye, men jeg bare lurer og håper på råd og veiledning. Noen sier de også er profeter og kan profetere over fremtiden. Jeg har vært borti mye rart, men jeg holder meg til det jordnære og ikke ha tro på at jeg kan være overnaturlig.

Mvh. Mariel
Haha, Mariel nå må jeg flire litt her... Vi er visst litt like der... Her om dagen fikk jeg plutselig en "telepatisk beskjed" kan vi jo kalle det. Føltes sånn som når en får inn ting som om noen sier det uten ord. Jeg fikk følgende og måtte gå og sjekke i bibelen... "Slå opp i bibelen på Matteus 28, vers 17." Javel, jeg så gjorde og der sto det: Misjonsbefalingen... 17 Og da de fikk se ham, falt de ned og tilbad ham; men noen tvilte. Jeg har ikke lest så mye i bibelen og det med vers osv er ikke noe jeg pleier å ha greie på for å si det sånn. Det var før jeg fikk disse kortene så rart var det. Men nok om det. Hadde bare lyst til å fortelle deg det ;)

Det er jo mange som ikke tåler Jesus, Gud eller bibel og ikke vil høre noe rundt det og det er jo helt greit. Slitsomt når noen vil prøve å påtvinge en sin tro eller sitt livssyn - uansett hva det måtte være. Vi har heldigvis en fri vilje vi kan bruke som vi vil og takk for det. Men når du får inn ting som du sier kan det faktisk være noen gullord der som personen faktisk skal ha. Sånn tenker jeg i alle fall. Så det du kan gjøre er å si at noen ganger får jeg inn ting jeg ikke helt vet hvor jeg får fra og tar sjansen på å gi deg det for kanskje er det noe her i denne ordlyden som rører noe ved deg eller lignende. Det trenger jo ikke ha noe med religion å gjøre. Det er jo bare bibelsitater og der er det jo en del kloke ord og setninger. Det handler jo om livet og mange kan nok finne trøst i de ordene vil jeg tro. Jeg tror de fleste er ganske åpne for input av åndelig karakter. Bare de slipper å føle at noen er ute etter å kristne dem på noen måte. For det er jo ikke intensjonen. Det er gullordene som blir servert om livet og laden som gis bort - helt gratis og uten betingelser.

Det ble visst litt mye dette her. Men i alle fall noen tanker jeg gjør meg da rundt dette. Jeg vet jo at du får inn så mye bra, Mariel. (Haha, du fikk bare så rett om det du spådde meg om et annet sted. De 3 kan ikke gå sammen, det blir full krig og sjalusidrama... :iiik ).
Antall ord: 643
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Terra trekker Jesuskort

Innlegg av Mariel »

Terra skrev:
Mariel skrev:Unnskyld meg Terra, men jeg lurer på om du kan hjelpe meg litt i dette. Jeg er helt oppi kortene som du har fått og jeg gleder meg og håper mange vil at du skal legge disse kortene, jeg er ikke gitt de kortene. Unnskyld at jeg skriver det, men jeg tror Jesus er stigmatisert. Men jeg lurer på en ting; jeg har lest Guds Ord, og det dukker opp bibelvers, kan jeg hvis jeg skal spå, for gud rår og jeg spår, og det dukker opp et bibelvers skrive det eller nevne det til de som vil bli spådd av meg? Jeg må jo selvfølgelig gjøre dem oppmerksom på at det dukker opp bibelvers. Det dukker også opp for eksempel Jesaia 14. 10 og da bruker jeg å slå opp på det i Guds Ord. Dette ble kanskje litt for mye, men jeg bare lurer og håper på råd og veiledning. Noen sier de også er profeter og kan profetere over fremtiden. Jeg har vært borti mye rart, men jeg holder meg til det jordnære og ikke ha tro på at jeg kan være overnaturlig.

Mvh. Mariel
Haha, Mariel nå må jeg flire litt her... Vi er visst litt like der... Her om dagen fikk jeg plutselig en "telepatisk beskjed" kan vi jo kalle det. Føltes sånn som når en får inn ting som om noen sier det uten ord. Jeg fikk følgende og måtte gå og sjekke i bibelen... "Slå opp i bibelen på Matteus 28, vers 17." Javel, jeg så gjorde og der sto det: Misjonsbefalingen... 17 Og da de fikk se ham, falt de ned og tilbad ham; men noen tvilte. Jeg har ikke lest så mye i bibelen og det med vers osv er ikke noe jeg pleier å ha greie på for å si det sånn. Det var før jeg fikk disse kortene så rart var det. Men nok om det. Hadde bare lyst til å fortelle deg det ;)

Det er jo mange som ikke tåler Jesus, Gud eller bibel og ikke vil høre noe rundt det og det er jo helt greit. Slitsomt når noen vil prøve å påtvinge en sin tro eller sitt livssyn - uansett hva det måtte være. Vi har heldigvis en fri vilje vi kan bruke som vi vil og takk for det. Men når du får inn ting som du sier kan det faktisk være noen gullord der som personen faktisk skal ha. Sånn tenker jeg i alle fall. Så det du kan gjøre er å si at noen ganger får jeg inn ting jeg ikke helt vet hvor jeg får fra og tar sjansen på å gi deg det for kanskje er det noe her i denne ordlyden som rører noe ved deg eller lignende. Det trenger jo ikke ha noe med religion å gjøre. Det er jo bare bibelsitater og der er det jo en del kloke ord og setninger. Det handler jo om livet og mange kan nok finne trøst i de ordene vil jeg tro. Jeg tror de fleste er ganske åpne for input av åndelig karakter. Bare de slipper å føle at noen er ute etter å kristne dem på noen måte. For det er jo ikke intensjonen. Det er gullordene som blir servert om livet og laden som gis bort - helt gratis og uten betingelser.

Det ble visst litt mye dette her. Men i alle fall noen tanker jeg gjør meg da rundt dette. Jeg vet jo at du får inn så mye bra, Mariel. (Haha, du fikk bare så rett om det du spådde meg om et annet sted. De 3 kan ikke gå sammen, det blir full krig og sjalusidrama... :iiik ).
Det går ikke bra, så jeg holder på Gud rår og jeg spår. :loool
Antall ord: 661

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker Jesuskort

Innlegg av Terra »

Den er grei ;)
Antall ord: 3
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Terra trekker Jesuskort

Innlegg av Mariel »

Terra skrev:Den er grei ;)
Takk. :-)

Mvh. Mariel
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Terra trekker Jesuskort

Innlegg av g.r.y »

Terra skrev:
g.r.y skrev:Så kult! Jeg har aldri hørt om disse kortene før engang jeg, så om du har tid & anledning, tar jeg gjerne et jeg oxo :)
Gry, du fikk :)

«Det skal bli som dere tror.»
(Matteus 9,29)
Takker! :klemme
Antall ord: 45
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Alvekvinne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 23 Nov 2015 13:19
8
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Fairy tarot

Innlegg av Alvekvinne »

Er ny her, men du kunne gjerne trekke et kort for meg? På forhånd tusen takk :notworthy:
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Fairy tarot

Innlegg av Terra »

Alvekvinne skrev:Er ny her, men du kunne gjerne trekke et kort for meg? På forhånd tusen takk :notworthy:
For deg ser det ut til å bli en lys fremtid som manifesterer seg gjennom hardt arbeid og kreativitet. Og partnerskap med andre som deler dine drømmer. Faktisk kan du gjøre store fremskritt nå fremover.
Antall ord: 55
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ZigZag
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 213
Startet: 02 Feb 2016 10:41
8
Har takket: 26 ganger
Blitt takket: 10 ganger

Re: Fairy tarot

Innlegg av ZigZag »

Hvis du fortsatt trekker fairy-tarot så kunne jeg tenkt meg et kort.
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links