Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Kanin til ditt magiske livskart kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Asbjørn »

lullu skrev:
Asbjørn skrev:Jatakk !
Det du trenger å vite: måneskinn

Måneskinnet lokker deg. Kom, og stol på at intuisjonen vil lede deg til steder som ikke alltid virker logiske. Dine innskytelser vil være helt riktige. Motstå fristelsen til å overprøve dine egne beslutninger, for ditt indre blikk er ekstra skarpt akkurat no. Du kan se under overflaten på omgivelsene og virkelig lese mellom linjene. Dette er et godt tidspunkt til å bruke orakelkort eller andre profetiske systemer til å samle info.
Husk at intuisjonens språk er symbolsk. Det snakker til deg på en nesten umerkelig måte - gjennom en innskytelse, en "prikking", en tydelig lyd eller et dyr eller en gjenstadbsom krysser din vei. Ånden sender deg budskap for å hjelp deg nå. Suksessen er din dersom du følger tegnene

Takker ! ! !
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Terra »

lullu skrev:
Terra skrev:Det takker jeg veldig gjerne ja til! ;-)
Det du trenger å vite: oppvåkningen.

Ta et overblikk over livet ditt - ser du hvordan du har vokst og utviklet deg over tid?
Kanskje har du felt "hammer" og indentiteter og skapt nye for deg selv, eller i det minste modnet i din oppfatning av deg selv og den verden du lever i. Du vet at ting tar tid og den tidstabellen ånden følger, er sjelden i takt med din egen.
Dette kortet antyder at en drøm du lenge har båret på, begynner å vise tegn til liv. Du må prøve å la være lokke den videre eller forme den i henhold til dine egne ønsker. Ånden vet hvordan denne drømmen best kan manifestere seg, og livet ditt kan bli enda bedre enn du i det hele tatt var i stand til å forestille deg. Nå er tiden inne til ærbødighet og ærefrykt. La konturene av din vei videre bli formet av det guddommeliges hender. Det eneste du behøver å gjøre, er å møte opp
Å, det var et fint kort. Tusen takk! :klemme
Antall ord: 188
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Artemis »

Jeg tar gjerne et kort denne gangen om du har mulighet, Lullu :)
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av lullu »

Artemis skrev:Jeg tar gjerne et kort denne gangen om du har mulighet, Lullu :)
Forvandlinger er kortet til deg
Sommerfuglene må gjøre en stor innsats for å få vingene sine. Forvandlingsprosessen kan ofte være smertefull, for den skjer aldri uten tap og oppofrelse. Hvis du skal forvandle deg fra en form til en annen, må en del av deg dø
Det er ikke lett å gi slipp på noe, spesielt ikke nå du er vant til å tenke på livet ditt og måten du lever det på, på en bestemt måte. Akkurat som en slange kaster av seg den døde hammen, eller en larve dør for at en sommerfugl kan bli født , kreves det av deg at du forkaster de gamle ideene dine og åpner deg for en nødvendig forandring så du kan leve livet ditt på best mulig måte. Kanskje blir du bedt om å gi slipp på et dårlig selvbilde, en drøm som ikke lenger er til nytte for deg, et forhold som tapper deg for energi eler usunne vaner. Til tross for frykten du føler, må du aksptere at dette er en forvandlingens tid for deg. Det innebærer også noen tap, men du kommer til å bli svært begeistret for det du blir til
Antall ord: 216
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av lullu »

Magos skrev:
lullu skrev:Noen som har lyst på et kort?
Ja takk! Gjerne det. :mozilla_smile:
Magisk bønn ble kortet til deg

Når du ser kortet Magisk bønn, er det en påminnelse om at bønnene dine vil bli hørt. Ånden venter alltid på å få hjelpe deg - og gi deg healing - når du har behov for det. Når det er sagt, er den beste bønnen: Din vilje skje gjennom meg, din vilje skje og ikke min
Bevisst kontakt med din høyere kraft oppnås gjennom ritualer av bønn og meditasjon. Snakk og lytt til den guddommelige kraften innenfor skapelsens felt. Overgi dine ønsker og lengsler til ånden. Det er ikke sikkert du får det du ønsker deg, men du kommer helt sikkert til å få det du trenger. Skjebnen din venter på deg. Så lenge du holder bevisst kontakt med din høyere kraft, kan du være trygg på at du befinner deg på rett vei
Antall ord: 168
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Magos »

lullu skrev:
Magos skrev:
lullu skrev:Noen som har lyst på et kort?
Ja takk! Gjerne det. :mozilla_smile:
Magisk bønn ble kortet til deg

Når du ser kortet Magisk bønn, er det en påminnelse om at bønnene dine vil bli hørt. Ånden venter alltid på å få hjelpe deg - og gi deg healing - når du har behov for det. Når det er sagt, er den beste bønnen: Din vilje skje gjennom meg, din vilje skje og ikke min
Bevisst kontakt med din høyere kraft oppnås gjennom ritualer av bønn og meditasjon. Snakk og lytt til den guddommelige kraften innenfor skapelsens felt. Overgi dine ønsker og lengsler til ånden. Det er ikke sikkert du får det du ønsker deg, men du kommer helt sikkert til å få det du trenger. Skjebnen din venter på deg. Så lenge du holder bevisst kontakt med din høyere kraft, kan du være trygg på at du befinner deg på rett vei
Det var kjempefint. Tusen takk! :-)
Antall ord: 175
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Artemis »

lullu skrev:
Artemis skrev:Jeg tar gjerne et kort denne gangen om du har mulighet, Lullu :)
Forvandlinger er kortet til deg
Sommerfuglene må gjøre en stor innsats for å få vingene sine. Forvandlingsprosessen kan ofte være smertefull, for den skjer aldri uten tap og oppofrelse. Hvis du skal forvandle deg fra en form til en annen, må en del av deg dø
Det er ikke lett å gi slipp på noe, spesielt ikke nå du er vant til å tenke på livet ditt og måten du lever det på, på en bestemt måte. Akkurat som en slange kaster av seg den døde hammen, eller en larve dør for at en sommerfugl kan bli født , kreves det av deg at du forkaster de gamle ideene dine og åpner deg for en nødvendig forandring så du kan leve livet ditt på best mulig måte. Kanskje blir du bedt om å gi slipp på et dårlig selvbilde, en drøm som ikke lenger er til nytte for deg, et forhold som tapper deg for energi eler usunne vaner. Til tross for frykten du føler, må du aksptere at dette er en forvandlingens tid for deg. Det innebærer også noen tap, men du kommer til å bli svært begeistret for det du blir til
Nå falt det en liten tåre her faktisk, det traff veldig godt! Jeg har det veldig tøft om dagen og det kan kjennes ganske håpløst - så dette var for meg en bekreftelse på at det ikke er forgjeves. Tusen takk! :sommerf
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av lullu »

Artemis skrev:
lullu skrev:
Artemis skrev:Jeg tar gjerne et kort denne gangen om du har mulighet, Lullu :)
Forvandlinger er kortet til deg
Sommerfuglene må gjøre en stor innsats for å få vingene sine. Forvandlingsprosessen kan ofte være smertefull, for den skjer aldri uten tap og oppofrelse. Hvis du skal forvandle deg fra en form til en annen, må en del av deg dø
Det er ikke lett å gi slipp på noe, spesielt ikke nå du er vant til å tenke på livet ditt og måten du lever det på, på en bestemt måte. Akkurat som en slange kaster av seg den døde hammen, eller en larve dør for at en sommerfugl kan bli født , kreves det av deg at du forkaster de gamle ideene dine og åpner deg for en nødvendig forandring så du kan leve livet ditt på best mulig måte. Kanskje blir du bedt om å gi slipp på et dårlig selvbilde, en drøm som ikke lenger er til nytte for deg, et forhold som tapper deg for energi eler usunne vaner. Til tross for frykten du føler, må du aksptere at dette er en forvandlingens tid for deg. Det innebærer også noen tap, men du kommer til å bli svært begeistret for det du blir til
Nå falt det en liten tåre her faktisk, det traff veldig godt! Jeg har det veldig tøft om dagen og det kan kjennes ganske håpløst - så dette var for meg en bekreftelse på at det ikke er forgjeves. Tusen takk! :sommerf
Så trist at du har det tungt om dagen.
Håper kortet hjalp litt :kosepus
Antall ord: 277
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Artemis »

lullu skrev:
Artemis skrev:
lullu skrev:
Artemis skrev:Jeg tar gjerne et kort denne gangen om du har mulighet, Lullu :)
Forvandlinger er kortet til deg
Sommerfuglene må gjøre en stor innsats for å få vingene sine. Forvandlingsprosessen kan ofte være smertefull, for den skjer aldri uten tap og oppofrelse. Hvis du skal forvandle deg fra en form til en annen, må en del av deg dø
Det er ikke lett å gi slipp på noe, spesielt ikke nå du er vant til å tenke på livet ditt og måten du lever det på, på en bestemt måte. Akkurat som en slange kaster av seg den døde hammen, eller en larve dør for at en sommerfugl kan bli født , kreves det av deg at du forkaster de gamle ideene dine og åpner deg for en nødvendig forandring så du kan leve livet ditt på best mulig måte. Kanskje blir du bedt om å gi slipp på et dårlig selvbilde, en drøm som ikke lenger er til nytte for deg, et forhold som tapper deg for energi eler usunne vaner. Til tross for frykten du føler, må du aksptere at dette er en forvandlingens tid for deg. Det innebærer også noen tap, men du kommer til å bli svært begeistret for det du blir til
Nå falt det en liten tåre her faktisk, det traff veldig godt! Jeg har det veldig tøft om dagen og det kan kjennes ganske håpløst - så dette var for meg en bekreftelse på at det ikke er forgjeves. Tusen takk! :sommerf
Så trist at du har det tungt om dagen.
Håper kortet hjalp litt :kosepus
Vel, det er som kortet sier, "forvandlingsprosessen kan ofte være smertefull, for den skjer aldri uten tap og oppofrelse". Det var en god beskrivelse av situasjonen jeg er. Jeg har fått inn det bildet med sommerfuglen før (bl a i en drøm), og derfor føltes det ganske sterkt da jeg fikk akkurat det kortet - en god bekreftelse :luv
Antall ord: 341

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Paradise_Lost »

Hva vil det si å være "kanin"? Kan jeg også få et kort?
Antall ord: 13
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av lullu »

Paradise_Lost skrev:Hva vil det si å være "kanin"? Kan jeg også få et kort?
Det du trenger å vite: styrke

Nå har du styrke til å fullføre selv de mest utfordrende oppgaver. Du kan oppnå kontakt med universets kraft og kanalisere den. Kortet styrke indikerer at ideene dine blir satt på prøve og finpusset, og at forholdene dine blir utdypet. Uansett hva som skjer, kan ingenting fjerne deg fra evolusjonens gang. Etter hvert som potensialet i forbindelsene dine blir tydeligere, blir du i stand til å ta i bruk de kreative energiene som er tilgjengelige for deg.
Fatt mot og stup uti, for det er magi i den prosessen som skal til før du finner en form å anta. Når du husker at virkelig styrke oppstår gjennom en kombinasjon av din egen innsats og tillit til en høyere makt som arbeider gjennom deg, er alt mulig. Nå kan du gjøre hva som helst
Antall ord: 158
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
admin
Verifisert
Nettstedsansvarlig
Nettstedsansvarlig
Innlegg: 52
Startet: 04 Des 2002 11:31
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 23 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av admin »

Etpar innlegg er slettet.
Dette underforumet er for at folk skal kunne øve seg, uten at det skal koste noe for noen.
Her er folk gjerne nybegynnere, og forsøker seg frem.
Husk det !

Admin
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Terra »

Trekker du fortsatt kort Lullu? :mozilla_smile:

Om så, ønsker jeg et kort på spørsmålet om jeg er på rett vei i en spesiell sak (kortene vet hva det gjelder).
Antall ord: 32
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Magos »

Tar gjerne et kort om du orker fler. :mozilla_smile:
Antall ord: 10
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av lullu »

Terra skrev:Trekker du fortsatt kort Lullu? :mozilla_smile:

Om så, ønsker jeg et kort på spørsmålet om jeg er på rett vei i en spesiell sak (kortene vet hva det gjelder).
Dette trenger du å vite nå: Valget
Du står ovenfor et dilemma eller ved et veiskille, og du må gjør et bevist valg med hensyn til den neste riktige handlingen din. Uansett hva dette valget går ut på, må du ta ansvaret for det - og likevel er det ingen grunn til å være redd. Du har kanskje ikke alle svarene akkurat nå, for du kjenner ikke veien videre før du har gitt deg i kast med den og tatt noen skritt på den.
Stol på intuisjonen din. Be om et tegn fra ånden, så vil du bli ført til den rette veien. Hvis du passer på å være bevisst og oppmerksom, vil valget ditt være det rette på dette tidspunktet. Livet handler alltid om å lære. Suksess ligger i å velge bevisst, veiledet av intuisjon og ånden.
Antall ord: 175
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links