Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Hei! Kan noen "lese min fremtid?"

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Erlend90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 13 Feb 2018 08:14
6
Kjønn (valgfri): Herremann

Hei! Kan noen "lese min fremtid?"

Innlegg av Erlend90 »

Hei!

Har stemmer i hodet som påstår at jeg kommer til å få hjerneslag,
måtte gå med gipset fot,
og/eller dø i nærmeste fremtid (de nærmeste år)

Kan dette stemme?

Hilsen Erlend.
Antall ord: 37
Hei! Erlend fra Troms her. Send meg PM hvis du vil bli kjent! :) tlf: 91 554 233.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Hei! Kan noen "lese min fremtid?"

Innlegg av Aviator »

Hvorfor i all verden skal dette stemme? Som du sier selv så er dette bare stemmer i hodet.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Hei! Kan noen "lese min fremtid?"

Innlegg av Aviator »

Fremtiden din skaper du selv, basert på hvilke vei valg du gjør i livet :)
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hei! Kan noen "lese min fremtid?"

Innlegg av Terra »

Ikke hør på stemmer eller andre som forteller deg slikt. Egoet vårt kan fortelle oss mye rart som absolutt ikke kommer til å skje. Det kan være frykt for at ting skal skje og så kommer sånne slemme tanker inn. Ha heller tro på at gode ting skal skje deg. Og hvis noen forteller deg at de er synske eller medier og forteller deg fæle ting om død og ulykke så skal du ikke høre på dem. Mange liker å gjøre seg viktige og kan skremme andre med ting som uansett ikke kommer til å skje. De tar rett og slett feil og er uegnet som medier eller synske.
Antall ord: 114
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Erlend90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 13 Feb 2018 08:14
6
Kjønn (valgfri): Herremann

Re: Hei! Kan noen "lese min fremtid?"

Innlegg av Erlend90 »

Ok. Takk for svar. :)

Noen som ser "Noe annet?"
Antall ord: 9
Hei! Erlend fra Troms her. Send meg PM hvis du vil bli kjent! :) tlf: 91 554 233.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Hei! Kan noen "lese min fremtid?"

Innlegg av Asbjørn »

Erlend90 skrev:Har stemmer i hodet som påstår at jeg kommer til å få hjerneslag,
måtte gå med gipset fot,
og/eller dø i nærmeste fremtid (de nærmeste år)

Kan dette stemme?
Sannsynligvis ikke !!!

MEN : Du skal være klar over et fenomen som kan komme av slike beskjeder, dersom du faller for å tro på de, nemlig noe vi kaller for "selvoppfyllende profeti" -
hvor en hører en spådom, og tror så mye på den, at man selv er med på å få den til å slå til.

Hjernen er nemlig i stand til å kunne påvirke kroppen, både positivt og negativt.
Hvis du tror på at "du skal få . . " - så legger hjernen opp til at det skal skje, fordi du er så sikker på at det skal skje.
Det vi kaller for psykens kraft over materien.

Eksempel :
Hvis person A blir spådd at "h*n skal bli påkjørt", og aksepterer spådommen for "sann" - så vil vedkommende nå ikke passe seg for bilene, for "h*n skal jo bli påkjørt".
Og vips så vil spådommen oppfylles, - slik at h*n blir påkjørt.
En hendelse som IKKE ville skjedd om vedkommende ikke hadde hørt denne spådommen, - fordi h*n da ville passet seg slik h*n pleier.

"Selvoppfyllende profetier" - er slik sett veldig farlige, fordi hjernen påvirkes av den, - om man tror på den - og man passer seg ikke som man ellers ville gjort.

Så ta derfor alle slike utsagn med en stooor klype salt, sjansen for at det vil skje er somregel veldig veldig liten.
Og om man får samme beskjed mange ganger, så blir det ikke mer sant av den grunn...

"Månen er formet som en 5tagget stjerne" - blir ikke mer sant om det messes døgnet rundt 24/7.

A
Antall ord: 310

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hei! Kan noen "lese min fremtid?"

Innlegg av Svartepus »

Fremtiden er vanskelig å spå da hvert minste valg man tar påvirker og endrer fremtiden. Men du kan få et tarotkort hos meg. Ta det for det det er; noe å ha i bakhodet til refleksjon og kanskje trøst. Tenk at det er mer noen tips og råd enn en spådom som er 100% satt ;)

Kortet du får står for kjedsomhet. Ikke vanlig, ordinær kjedsomhet, men apati og mangel på tiltak. Det antydes psykisk trøbbel og dårlig evne til å se mulighetene som ligger foran deg. Du føler deg kanskje fanget i tilværelsen og livet ditt, og har utviklet et slags sort hull av fortvilelse som suger livsgleden ut av deg og tærer på deg innenfra. Du mister lett energi og troa på at ting kan bli bedre og all denne negative energien sendes ut til omgivelsene dine og vil også speiles tilbake til deg og forverre din situasjon. En ond sirkel som er veldig vanskelig å komme ut av når man er så langt nede og så blind for alle mulighetene rundt seg.

Når du sier at stemmene sier at du kommer til å bli syk og/eller dø er dette stemmer som skapes av dette fortvilte sorte tomrommet inni deg. Det er psyken din som spiller deg et stort puss og alt som går galt blir bekreftelser på hvor rett disse stemmene har. Men stemmene har ikke rett! Hvorfor skulle du ha noen større sjanse å bli syk og dø enn andre? Hva vil du helst: bruke resten av livet ditt (enten det blir langt eller kort, ingen vet) på bekymringer, vonde stemmer og krisetenkning om at du er syk og snart vil dø? Eller er det kanskje en bedre ide å bruke livet ditt på å utnytte alle mulighetene som ligger der for deg? De er der, du ser dem bare ikke fordi du går med skylapper av vonde tanker og følelser.
Kortet sier at du må jobbe med de vonde tankene og begynne å se mulighetene, selv de bittesmå mulighetene. Gå aktivt inn for å finne muligheter selv der du ikke tror de finnes. Snu selvoppfyllende profetier til noe positivt og skap dine egne muligheter. Klarer du dette vil du oppleve at mer og mer positive ting speiles tilbake til deg og du er på vei inn i en god spiral der det baller på seg med stadig flere positive hendelser og opplevelser. Opplever du tilbakeslag i form av nederlag og skuffelser eller at du ikke får noe til (for det vil du garantert, sånn er livet for alle), så ikke se på dem som en bekreftelse eller tegn på din miserable skjebne, men heller som utfordringer du må komme gjennom og rydde unna for å deretter fortsette i den gode spiralen. Det er ikke lett men det er overhodet ikke umulig!

Det viktigste for deg å huske er at du i stor grad skaper ditt eget liv. Fremtiden er ikke en ferdigskrevet historie som ikke kan endres, den er en åpen bok som du selv skriver. Hvis du hadde kunnet spurt noen som ligger på dødsleiet hva de skulle ønske de kunne ha gjort annerledes, tror du de ville svare at de angrer på at de ikke var mer forberedt på å dø og at de burde ha bekymret seg mer? Jeg tror du vet svaret: de fleste sier akkurat det samme: de angrer på alt de ikke gjorde, alle mulighetene de ikke benyttet seg av og at de brukte så mye tid på å bekymre seg. Du kan dessverre ikke bestemme hvor langt liv du får, men du kan bestemme hva du skal fylle livet ditt med.
Antall ord: 611
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hei! Kan noen "lese min fremtid?"

Innlegg av Terra »

Jeg følger Svartepus sitt gode initiativ og trakk like godt et kort for deg som litt oppmuntring og input. Vel, jeg trengte faktisk ikke å trekke det, det bare spratt ut når jeg skulle stokke kortene så det skulle nok til deg det.

Kortet sier at du enten har en sterk lengsel etter eller skritt som tas mot uavhengighet eller en ny, mer kreativ karriere, hvis den gamle karrieren eller livsstilen har stagnert eller er kvelende. Det kan også indikere på eget firma, ofte gjennom et kreativt talent som plutselig skyter fart.

Det kreative kan vel være musikken tenker jeg på da.
Antall ord: 104
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !