Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Ønsker meg prøvekaniner

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Minsinn »

[/quote]Tusen takk Minsinn! "Litt redd" var mest fordi jeg var redd for hva du ville få opp … eller ikke få opp, hehe. Mht. jobb blir det nok ikke helt relevant for meg, men kanskje det er i forhold til en annen situasjon jeg er spent på? Jeg leser litt mellom linjene her. Det har en viss forbindelse til en tidligere "jobb"-situasjon. Og jeg tenker på en reise evt., men har ingenting imot om den må utgå hvis denne nye situasjonen oppstår :D

Litt usikker på denne kvinnen, men om det er så at hun kommer med nyheter kan det hende jeg vet hvem det er :-P
[/quote]

Gode Artemis! :vink Godt å få tilbakemelding. Og tror nok du må lese litt mellom linjene, dette som kom opp er det som jeg leser kun utfra kortene, og uten at jeg vet noe om hva som opptar deg. Lenormand-kort er som oftest best på konkrete situasjoner/spørsmål, så jeg ville nok fått en annen sammenfatning om jeg hadde hatt litt bakgrunnsinformasjon her - da mitt klarsyn ikke fungere sånn at jeg "vet alt" før jeg går inn på de enkelte energifelt. Jeg tenker at det må bli budskapet til alle prøvekaninene; les litt mellom linjene, og tenk utfra den situasjonen du er i/det du lurer på. Og jeg synes jo det er litt spennende at du kan kjenne igjen noe av det, når du leser mellom linjene.
Lykke til, uansett hva som kommer din vei :luv
Antall ord: 251
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Artemis »

Minsinn skrev: 02 Mar 2020 13:37

Gode Artemis! :vink Godt å få tilbakemelding. Og tror nok du må lese litt mellom linjene, dette som kom opp er det som jeg leser kun utfra kortene, og uten at jeg vet noe om hva som opptar deg. Lenormand-kort er som oftest best på konkrete situasjoner/spørsmål, så jeg ville nok fått en annen sammenfatning om jeg hadde hatt litt bakgrunnsinformasjon her - da mitt klarsyn ikke fungere sånn at jeg "vet alt" før jeg går inn på de enkelte energifelt. Jeg tenker at det må bli budskapet til alle prøvekaninene; les litt mellom linjene, og tenk utfra den situasjonen du er i/det du lurer på. Og jeg synes jo det er litt spennende at du kan kjenne igjen noe av det, når du leser mellom linjene.
Lykke til, uansett hva som kommer din vei :luv
Ja, jeg kan absolutt kjenne igjen og se sammenhengen i det du får opp, hvis jeg leser det som den situasjonen jeg er opptatt av! Og det du skriver om godt hjerte og ikke si alt er også noe jeg finner mening i. Har tenkt litt på det da det ligger en del historie her, det gjelder å kommunisere godt ja. Veldig interessant dette med reisen, for det er en ganske stor ting for meg som jeg har lurt mye på. Har nok hatt følelsen av at jeg ikke skal planlegge denne for mye, men se hva som skjer før jeg kommer så langt.

Så ja, det gir mening, og spesielt når det virker overveiende positivt - litt "grugg" får jeg heller regne med :lol:

Tusen takk igjen :blomst

PS: Flotte kort forresten - googlet dem nå :)
Antall ord: 287

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Chimera »

Minsinn skrev: 02 Mar 2020 08:01
Chimera skrev: 01 Mar 2020 23:24 Melder meg på jeg også, hvis det er greit.
Selvfølgelig er det greit, Chimera - jeg ber jo om prøvekaniner her, flott at du melder deg :lykkelig

Men - håper du ikke angrer deg nå, fordi på deg kom det opp ganske tunge kort. Jeg tar dem som dem kommer opp, om de gir mening i dag så håper jeg de også kan gi litt håp og optimisme, hvis de ikke gir mening i deg, så skal du bare la de ligge, og ikke tenke mer på dem. :klemme

Kortene dine handler om usikkerhet, muligens i forhold til jobb, arbeidsledighet, livsopphold. Kan også være noe juridisk som preger deg for tiden. Uansett hva det er, så er det tungt, du kan oppleve at du er både sliten og lei av hele greia.
Her kommer nyheter til deg, og de kommer egentlig veldig raskt, det er en som du kan stole fullt og helt på som kommer med budskapet, kan også være en person som jobber for at du skal få det best mulige utfallet i denne situasjonen. Du skal ta til deg at du kan stole fullt og helt på henne. Hun har kunnskap, og hun er på din side, selv om du tviler litt på det av og til. Nå vet jeg ikke hva saken handler om, men det ser ut til at kan ta litt tid før det blir ordning på den. Det ligger en slags kamp her, og det ligger til slutt et valg du må ta. Det ser ikke ut som du får det helt som du vil, men at du klarer å gå inn på et slags kompromiss.
Kjære deg, dette var litt vanskelige kort - ta kontakt på PM hvis du vil ha mer belysning eller oppklaring :luv
Takker så meget!
Ja, jeg regna med at du fikk opp ganske tunge kort. Du traff blink når det gjelder arbeidsledighet, de siste tiåret har det ikke vært mulig å få annet enn sesongarbeid og jeg har gitt opp å få noe fast, mest grunnet alder og feil utdannelse. Når det gjelder juridiske ting så er det heldigvis ikke noe alvorlig på gang, det eneste jeg kommer på er en uenighet med noen om hva som burde være lov eller ei i en viss situasjon.
Antall ord: 400

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Artemis »

Minsinn skrev: 02 Mar 2020 08:25

Artemis, da - seff har jeg tid til flere! :notworthy:
Hmm...her kommer kort som tyder på en ny situasjon på jobb. Har du nylig fått - eller venter på - en form for forfremmelse, lønnsøke eller noe sånt, kanskje? Det ser ikke ut til at det er ny jobb, men at det er en endring i jobbsituasjon. I tillegg ser det ut til at denne endringen kan skape litt smågrugg på hjemmefronten.
Her bare kaster jeg meg inn i de kortene som kommer, så får du heller la være å ta det til deg hvis det ikke gir noen gjenklang i deg ballaballa
Det er en kvinne som kommer opp som en nøkkelperson i din situasjon, muligens en leder. Hun bringer med seg nyheter til deg - det kan være hun som kommer med budskapet om ny jobbsituasjon. Videre ser det ut som at ny situasjon på jobb fører til at en planlagt reise må gå ut, den reisen er i så fall en privatreise - og jeg tror det er i den forbindelse at smågrugget på hjemmefronten kan komme fram. Og når jeg sier "smågrugg" så mener jeg "smågrugg", det er ikke stort, ikke mye, men litt irritasjon som man kommer forbi så lenge man husker på å kommunisere.
Du har et godt hjerte, og det skal du bruke - både i jobb og i privaten. Du er også en ærlig sjel, og det skal du fortsette å være, fordi det er det som gjør at du lykkes i det du starter opp med. Bare husk på at det å alltid være ærlig ikke nødvendigvis alltid betyr å si alt. Det som er viktig er at det du sier alltid er sant, og at du ikke lar være å si ting som er viktige for andre. Alt annet kan du velge å holde litt for deg selv. Nå ligger det altså an til at du stiger i gradene (og lønn) på jobb, men det ligger også an til at du så i aller høyeste grad stiger i gradene på hjemmefronten. Her ligger masse glede etter "smågrugget", så for å si det på min dialekt: "Peis på!", her er det ingenting å tape verken på jobb eller hjemme; så lenge du er ærlig, samtidig som du bruker din egen visdom; si det som er nødvendig, men si det på en sånn måte at du ivaretar både din og den andres integritet.

:luv
Hm, dette var pussig! Jeg syntes denne beskjeden var litt "rar" i forhold til det jeg først relaterte den til, og nå tror jeg at jeg forstår hva det handlet om! I dag skjedde det nemlig litt uventede ting, helt riktig at en kvinne var nøkkelperson (samme jeg tenkte på tidligere, men da i en litt annen rolle) og jeg må si jeg fikk bruk for rådene dine, selv om jeg ikke koblet det til denne readingen før senere. Jeg har skrevet e-post og slettet mye jeg først tenkte å si, skrevet på nytt og sendt. Det var noe annet planlagt som falt bort i dag, ikke en reise - men kan det være at det er dette det dreier seg om likevel mon tro? Dette er ikke en kjempestor sak, men nokså irriterende - men jeg ser en del ting i et litt annet lys nå, og føler på en måte at dette dreier seg om noe "jobbrelatert" likevel - ihvertfall noe jeg kan komme til å jobbe med, og kanskje allerede på en måte gjør det, bare uten betaling :lol:

Dette høres sikkert fryktelig kryptisk ut, så hvis du lurer kan jeg heller forklare på PM :). Men uansett, her er det flere saker som belyses, så jeg tror jeg ser hva jeg kan gjøre fremover også! Takk kloke Minsinn :luv
Antall ord: 648

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Minsinn »

Artemis skrev: 04 Mar 2020 01:02 Hm, dette var pussig! Jeg syntes denne beskjeden var litt "rar" i forhold til det jeg først relaterte den til, og nå tror jeg at jeg forstår hva det handlet om! I dag skjedde det nemlig litt uventede ting, helt riktig at en kvinne var nøkkelperson (samme jeg tenkte på tidligere, men da i en litt annen rolle) og jeg må si jeg fikk bruk for rådene dine, selv om jeg ikke koblet det til denne readingen før senere. Jeg har skrevet e-post og slettet mye jeg først tenkte å si, skrevet på nytt og sendt. Det var noe annet planlagt som falt bort i dag, ikke en reise - men kan det være at det er dette det dreier seg om likevel mon tro? Dette er ikke en kjempestor sak, men nokså irriterende - men jeg ser en del ting i et litt annet lys nå, og føler på en måte at dette dreier seg om noe "jobbrelatert" likevel - ihvertfall noe jeg kan komme til å jobbe med, og kanskje allerede på en måte gjør det, bare uten betaling :lol:

Dette høres sikkert fryktelig kryptisk ut, så hvis du lurer kan jeg heller forklare på PM :). Men uansett, her er det flere saker som belyses, så jeg tror jeg ser hva jeg kan gjøre fremover også! Takk kloke Minsinn :luv
Så bra at kortene ga mening likevel. Disse kortene er så spennende å bruke, siden de liksom har en ekstra dimensjon i seg - men da vet jeg at disse snakker til meg, og at jeg trygt kan bruke dem også. Bare hyggelig å kunne være til hjelp, og tusen takk for god tilbakemelding! :luv
Antall ord: 288
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Minsinn »

Da setter vi denne i "dvale", jeg har fått mine prøvekaniner, og jeg har fått de tilbakemeldingene jeg følte behov for å få.

Tusen takk :klemme
Antall ord: 28
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av ludoburgero »

Ja takk, veldig gjerne! 🙂
Antall ord: 4
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links