Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Ønsker meg prøvekaniner

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Minsinn »

Jeg har kjøpt meg nye kort - Celtic Lenormand. De er nydelige, og har en ekstra dimensjon i seg som mine andre Lenormand-stokker ikke har. Jeg ønsker meg derfor prøvekaniner sånn at jeg kan bli godt kjent med disse kortene også - så om du har noe du kan tenke deg at jeg kan få lov til å se på, så meld fra her. Vi tar det i tråden, med mindre det kommer noe veldig personlig fram - da kjører vi PM istedet. Også må jeg ha tilbakemelding - det er liksom litt av vitsen når jeg vil lære noe også :luv
Antall ord: 104
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Asbjørn »

Jatakk, ta gjerne forskjellige tema, - se hva intuisjonen kommer opp med.. :)

A
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Minsinn »

Asbjørn skrev: 29 Feb 2020 11:33 Jatakk, ta gjerne forskjellige tema, - se hva intuisjonen kommer opp med.. :)

A
Skal vi se, Asbjørn. Det første temaet som banet seg vei var jobb/arbeid. Vet ikke om det er et tema som du tenker en del på for tiden, men det som fram i kortene, var at her kommer det noe helt nytt inn i bildet for deg. Det virker som noe snus "oppned", at det er tid for å prøve noe annet. Det kommer opp en kvinne også, så enten er dette noe du tenker å gå i gang med sammen med en kvinne, eller så er det et eksisterende arbeidsforhold der du velger å trekke inn en kvinne - enten en medarbeider eller en sjef. Damen er uansett en klok dame, som det er veldig smart å ha med på laget. Som resultat ligger pengekortet, skjønner du, så dette kommer til å bli en forretningssuksess. Ikke vær redd for å gjøre endringen, det blir masse penger av det =D>

Det neste som dukket opp i hodet mitt var "bosted". Jeg tror ikke du tenker på å flytte, iallefall ikke fra den plassen du bor på, men mulig at du tenker å gjøre noe med bostedet: oppussing/renovering, eller kanskje - nei, flytting er ikke tema, kjenner jeg. Men "noe" i forhold til bosted/bolig. Og, det rare er, at det er neste de samme kostene som kom opp som på tema arbeid. Jeg tenker derfor at du vurderer å tilrettelegge for arbeid hjemmefra, mulig å danne/utvide firma med en kvinne. Det vil kreve penger å gjøre noe med boligen for å tilrettelegge for dette, men de pengene er der, Asbjørn! Både pengene og damen. Det er mulig kjenner på en liten tvil i forhold til å gjøre hjemmet om til arbeidsplass, eller at du er litt bekymret for hva som kan skje dersom du og din forretningspartner skulle bli uenig om noe. I så fall ber kortene deg om å sørge for å utarbeide en kontrakt, som kan regulere forholdene i firmaet. Dette er litt vanskelig; men husk på at det også er viktig å ha et testamentet på plass, om man velger å starte firma sammen med sin partner. Denne kontrakten kortene tar med sier nemlig noe om at den bør være "livslang", den skal vare lenge.

En kjapp oppsummering: Go for it, jeg tror dette er en og samme sak - ikke vær så bekymret, sørg for at formalitetene er på plass. Dette blir en suksess

:luv
Antall ord: 416
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Asbjørn »

Tja, vet faktisk ikke hva dette skulle være, men kan hende det er fordi det ligger litt frem i tid ?
Greit å vite om, om det skjer, da er en litt forberedt ;)

A
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av lullu »

Gjerne gjerne😊
Antall ord: 2
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Terra »

Å, så spennende Minsinn! Ja, takk veldig gjerne. Bare se hva du kommer opp med i kortene du :kosepus
Antall ord: 17
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Minsinn »

lullu skrev: 29 Feb 2020 15:02 Gjerne gjerne😊
lullu gode :vink
Her ser det ut som det er noe følelsesmessig som skal belyses. Det virker som du står litt i startgropa på noe som du på en måte kan oppleve at du blir nesten litt slått i bakken av. Det er ikke helt nytt, men det er fortsatt nytt - tror du kan føle deg en del overveldet, men da i positiv retning. Litt sånn "dette er nesten for stort til å være sant. Men vet du, lullu, det ER sant. Våg å tro, våg å håpe. Det beste kortet i hele stokken kommer fram, her blir det likevekt. Husk av avstand ikke lenger er noen hindring.

:luv
Antall ord: 123
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Minsinn »

Terra skrev: 29 Feb 2020 18:28 Å, så spennende Minsinn! Ja, takk veldig gjerne. Bare se hva du kommer opp med i kortene du :kosepus
Terra :klemme
På deg kommer arbeidslivet fram. Her ligger en form for kontrakt som skaper litt hodebry for deg, kan det se ut som. Virker som du ikke vet helt hva du skal tenke om det. Det er iallefall noe som kan virke litt uklart, eller at du har betenkeligheten med å gå inn på dette. Det kan også være en form for en avtale, men i så fall skriftlig, eller om noe skriftlig.

Du er nødt til å ta et valg, men det ser også ut som om du synes det er vanskelig. Dette handler om noe grunnleggende i deg, kommunikasjon kommer opp som en sterk faktor, men også det å hegne om hjemmet ditt, om ditt privatliv. Valget må gjøres ut fra din egen intuisjon, Terra, det er mulig at det her er noe karmisk som skal på plass, det er viktig at du vektlegger følelser og intuisjon når du gjør valget. Jeg tror faktisk at du egentlig vet hva som er riktig, bare du kjenner godt nok etter. Det er også viktig at du tenker nøye gjennom hvordan du formidler valget ditt til den/de som behøver å vite om det, men du er godt på kommunikasjon, så det klarer du.

:luv
Antall ord: 231
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Terra »

Hjertelig takk Minsinn :blomster
Som alltid, her var det noe kjent ja... Fulltreffer. :blunke
Antall ord: 12
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av lullu »

Minsinn skrev: 01 Mar 2020 09:55
lullu skrev: 29 Feb 2020 15:02 Gjerne gjerne😊
lullu gode :vink
Her ser det ut som det er noe følelsesmessig som skal belyses. Det virker som du står litt i startgropa på noe som du på en måte kan oppleve at du blir nesten litt slått i bakken av. Det er ikke helt nytt, men det er fortsatt nytt - tror du kan føle deg en del overveldet, men da i positiv retning. Litt sånn "dette er nesten for stort til å være sant. Men vet du, lullu, det ER sant. Våg å tro, våg å håpe. Det beste kortet i hele stokken kommer fram, her blir det likevekt. Husk av avstand ikke lenger er noen hindring.

:luv
Tusen takk kjære du.
Gleder meg til å se hva fremtiden bringer nå😊
Antall ord: 143
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Chimera »

Melder meg på jeg også, hvis det er greit.
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Artemis »

Nesten litt redd for å spørre, men … Jeg tar sjansen, hvis du har tid til flere :cool

(Følte meg litt "ledet" inn her nå, så da må det vel være en mening med det :lol:)
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Minsinn »

Chimera skrev: 01 Mar 2020 23:24 Melder meg på jeg også, hvis det er greit.
Selvfølgelig er det greit, Chimera - jeg ber jo om prøvekaniner her, flott at du melder deg :lykkelig

Men - håper du ikke angrer deg nå, fordi på deg kom det opp ganske tunge kort. Jeg tar dem som dem kommer opp, om de gir mening i dag så håper jeg de også kan gi litt håp og optimisme, hvis de ikke gir mening i deg, så skal du bare la de ligge, og ikke tenke mer på dem. :klemme

Kortene dine handler om usikkerhet, muligens i forhold til jobb, arbeidsledighet, livsopphold. Kan også være noe juridisk som preger deg for tiden. Uansett hva det er, så er det tungt, du kan oppleve at du er både sliten og lei av hele greia.
Her kommer nyheter til deg, og de kommer egentlig veldig raskt, det er en som du kan stole fullt og helt på som kommer med budskapet, kan også være en person som jobber for at du skal få det best mulige utfallet i denne situasjonen. Du skal ta til deg at du kan stole fullt og helt på henne. Hun har kunnskap, og hun er på din side, selv om du tviler litt på det av og til. Nå vet jeg ikke hva saken handler om, men det ser ut til at kan ta litt tid før det blir ordning på den. Det ligger en slags kamp her, og det ligger til slutt et valg du må ta. Det ser ikke ut som du får det helt som du vil, men at du klarer å gå inn på et slags kompromiss.
Kjære deg, dette var litt vanskelige kort - ta kontakt på PM hvis du vil ha mer belysning eller oppklaring :luv
Antall ord: 305
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Minsinn »

Artemis skrev: 02 Mar 2020 01:18 Nesten litt redd for å spørre, men … Jeg tar sjansen, hvis du har tid til flere :cool

(Følte meg litt "ledet" inn her nå, så da må det vel være en mening med det :lol:)
Artemis, da - seff har jeg tid til flere! :notworthy:
Hmm...her kommer kort som tyder på en ny situasjon på jobb. Har du nylig fått - eller venter på - en form for forfremmelse, lønnsøke eller noe sånt, kanskje? Det ser ikke ut til at det er ny jobb, men at det er en endring i jobbsituasjon. I tillegg ser det ut til at denne endringen kan skape litt smågrugg på hjemmefronten.
Her bare kaster jeg meg inn i de kortene som kommer, så får du heller la være å ta det til deg hvis det ikke gir noen gjenklang i deg ballaballa
Det er en kvinne som kommer opp som en nøkkelperson i din situasjon, muligens en leder. Hun bringer med seg nyheter til deg - det kan være hun som kommer med budskapet om ny jobbsituasjon. Videre ser det ut som at ny situasjon på jobb fører til at en planlagt reise må gå ut, den reisen er i så fall en privatreise - og jeg tror det er i den forbindelse at smågrugget på hjemmefronten kan komme fram. Og når jeg sier "smågrugg" så mener jeg "smågrugg", det er ikke stort, ikke mye, men litt irritasjon som man kommer forbi så lenge man husker på å kommunisere.
Du har et godt hjerte, og det skal du bruke - både i jobb og i privaten. Du er også en ærlig sjel, og det skal du fortsette å være, fordi det er det som gjør at du lykkes i det du starter opp med. Bare husk på at det å alltid være ærlig ikke nødvendigvis alltid betyr å si alt. Det som er viktig er at det du sier alltid er sant, og at du ikke lar være å si ting som er viktige for andre. Alt annet kan du velge å holde litt for deg selv. Nå ligger det altså an til at du stiger i gradene (og lønn) på jobb, men det ligger også an til at du så i aller høyeste grad stiger i gradene på hjemmefronten. Her ligger masse glede etter "smågrugget", så for å si det på min dialekt: "Peis på!", her er det ingenting å tape verken på jobb eller hjemme; så lenge du er ærlig, samtidig som du bruker din egen visdom; si det som er nødvendig, men si det på en sånn måte at du ivaretar både din og den andres integritet.

:luv
Antall ord: 454
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Ønsker meg prøvekaniner

Innlegg av Artemis »

Minsinn skrev: 02 Mar 2020 08:25
Artemis skrev: 02 Mar 2020 01:18 Nesten litt redd for å spørre, men … Jeg tar sjansen, hvis du har tid til flere :cool

(Følte meg litt "ledet" inn her nå, så da må det vel være en mening med det :lol:)
Artemis, da - seff har jeg tid til flere! :notworthy:
Hmm...her kommer kort som tyder på en ny situasjon på jobb. Har du nylig fått - eller venter på - en form for forfremmelse, lønnsøke eller noe sånt, kanskje? Det ser ikke ut til at det er ny jobb, men at det er en endring i jobbsituasjon. I tillegg ser det ut til at denne endringen kan skape litt smågrugg på hjemmefronten.
Her bare kaster jeg meg inn i de kortene som kommer, så får du heller la være å ta det til deg hvis det ikke gir noen gjenklang i deg ballaballa
Det er en kvinne som kommer opp som en nøkkelperson i din situasjon, muligens en leder. Hun bringer med seg nyheter til deg - det kan være hun som kommer med budskapet om ny jobbsituasjon. Videre ser det ut som at ny situasjon på jobb fører til at en planlagt reise må gå ut, den reisen er i så fall en privatreise - og jeg tror det er i den forbindelse at smågrugget på hjemmefronten kan komme fram. Og når jeg sier "smågrugg" så mener jeg "smågrugg", det er ikke stort, ikke mye, men litt irritasjon som man kommer forbi så lenge man husker på å kommunisere.
Du har et godt hjerte, og det skal du bruke - både i jobb og i privaten. Du er også en ærlig sjel, og det skal du fortsette å være, fordi det er det som gjør at du lykkes i det du starter opp med. Bare husk på at det å alltid være ærlig ikke nødvendigvis alltid betyr å si alt. Det som er viktig er at det du sier alltid er sant, og at du ikke lar være å si ting som er viktige for andre. Alt annet kan du velge å holde litt for deg selv. Nå ligger det altså an til at du stiger i gradene (og lønn) på jobb, men det ligger også an til at du så i aller høyeste grad stiger i gradene på hjemmefronten. Her ligger masse glede etter "smågrugget", så for å si det på min dialekt: "Peis på!", her er det ingenting å tape verken på jobb eller hjemme; så lenge du er ærlig, samtidig som du bruker din egen visdom; si det som er nødvendig, men si det på en sånn måte at du ivaretar både din og den andres integritet.

:luv
Tusen takk Minsinn! "Litt redd" var mest fordi jeg var redd for hva du ville få opp … eller ikke få opp, hehe. Mht. jobb blir det nok ikke helt relevant for meg, men kanskje det er i forhold til en annen situasjon jeg er spent på? Jeg leser litt mellom linjene her. Det har en viss forbindelse til en tidligere "jobb"-situasjon. Og jeg tenker på en reise evt., men har ingenting imot om den må utgå hvis denne nye situasjonen oppstår :D

Litt usikker på denne kvinnen, men om det er så at hun kommer med nyheter kan det hende jeg vet hvem det er :-P
Antall ord: 567

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links