Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenAstral Projeksjon

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
problem
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 470
Startet: 22 Aug 2007 23:15
16
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av problem »

Jeg synes det er morsomt at alle troende har hver sin oppfattelse av hvordan den åndelige verden fungerer eller hvordan man skal komme til himmelen osv. Det er ikke så rart i grunnen, alle har forskjellige erfaringer. Men det gjør bare at det er mindre sannsynlighet for at nettopp det DU tror er sant.
Sist redigert av problem på 21 Des 2007 14:48, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Kimbara skrev:
David Skywalker skrev:Forresten så er en av hovedgrunnene til psykose pga åndelige erfaringer at man er for dårlig "jordet" - og har dårlig forbindelser til sin egen kropp og ikke takler energier fra astralverdenen f.eks eller andre dimensjoner. Det er flere som er inne eller har vært inne på mentalsykehus fordi de ikke taklet diverse energier angående erfaringer med det åndelige. Det er naturlig i en slik verden som denne nå. Det er mye manglende kunnskap om åndelige erfaringer i samfunnet generelt og blant folk som jobber på mentalsykehus o.l. men i informasjonsalderen så kan man hente informasjon man tiltrekkes mot - så det er bare å lete etter info man synes høres greit ut - utifra ens intuisjon. Og hvem man skal stole på ang informasjon - det er opp til hver og en.
Nei, dette er regelrett feil.

Psykoser oppstår enten pga. sykdom i hjernens forskjellige deler, eller det kan oppstå som følge av påvirkning av miljø eller andre menneskers atferd og behandling av en.
Det du snakker om er bare løse påstander uten reellt grunnlag.
Ja, det er feil i din bevissthet. Du tror på det du skriver der. Det tiltrekkes du av. Den informasjonen passer inn i ditt trossystem(som vi alle her - summen av flere ting). Helt greit. Jeg har ikke tenkt å utfordre deg - fordi det er bortkastet energi. Så jeg kan si som du sa til meg. Ja, det tror du på. Det får jeg bare respektere. Helt greit.
Antall ord: 256
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

David Skywalker skrev:
Kimbara skrev:
David Skywalker skrev:Jeg sier at det ikke er farlig så lenge man vet hva man driver på med. Så lenge man vet hva man skal gjøre og ha som intensjoner. Jeg sier lykke til - og jeg og andre kan gi dem råd. Og som du vet,Kimbara...vi lever i en verden hvor det foregår positive såvel som negative ting. Astralverdenen speiler vår verden - vår bevissthet. Mennesker som åpner seg opp for det åndelige vil åpne seg opp for mye rart om de ikke er bevisst på visse ting.Alle mennesker blir påvirket via astralverdenen når vi sover. Og det handler om å sortere ut hva man vil ta på alvor ang tanker f.eks.
Ja, dette er hva du tror.
For dem som er vant med kommunikasjon med andre dimensjoner og åndeverdenen så er det visshet,tro,intuitiv informasjon osv fra ens indre veileder + erfaringer med det åndelige. Du har din tro og erfaringsmaterialet bak deg i livet og jeg har mitt. Og folk velger selv hva de tiltrekkes av ang informasjon. Også ang dette emnet.
Ja, men forskjellen på oss er at jeg ikke tar for gitt at fantastiske ting jeg leser eller får høre om faktisk er reellt når det ikke foreligger annet enn vitneutsagn eller dårlig utførte forsøk. Og SPESIELT ikke når det er stoffer inneholdende hallusinogener inne i bildet. Og jeg lar ikke min egen fantasi diktere hva som er virkelig og ikke. Jeg klarer å se forskjell.
Antall ord: 262
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

problem skrev:
David Skywalker skrev: Det er flere som er inne eller har vært inne på mentalsykehus fordi de ikke taklet diverse energier angående erfaringer med det åndelige. Og hvem man skal stole på ang informasjon - det er opp til hver og en.
Hæhæ, ja, la oss høre på hva de sinnsyke har å si. Jeg tror du må tenke over én gang til hvem du skal tro på.
Det er noen som har vært der som har kommet ut og klart seg fint og jobber med det åndelige i dag........så de vet av erfaring hva som har skjedd med dem. I fortiden ble flere feilaktig diagnosert som sinnsyke bare fordi de var åpne for det åndelige..........
Antall ord: 122
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

David Skywalker skrev:
Kimbara skrev:
David Skywalker skrev:Forresten så er en av hovedgrunnene til psykose pga åndelige erfaringer at man er for dårlig "jordet" - og har dårlig forbindelser til sin egen kropp og ikke takler energier fra astralverdenen f.eks eller andre dimensjoner. Det er flere som er inne eller har vært inne på mentalsykehus fordi de ikke taklet diverse energier angående erfaringer med det åndelige. Det er naturlig i en slik verden som denne nå. Det er mye manglende kunnskap om åndelige erfaringer i samfunnet generelt og blant folk som jobber på mentalsykehus o.l. men i informasjonsalderen så kan man hente informasjon man tiltrekkes mot - så det er bare å lete etter info man synes høres greit ut - utifra ens intuisjon. Og hvem man skal stole på ang informasjon - det er opp til hver og en.
Nei, dette er regelrett feil.

Psykoser oppstår enten pga. sykdom i hjernens forskjellige deler, eller det kan oppstå som følge av påvirkning av miljø eller andre menneskers atferd og behandling av en.
Det du snakker om er bare løse påstander uten reellt grunnlag.
Ja, det er feil i din bevissthet. Du tror på det du skriver der. Det tiltrekkes du av. Den informasjonen passer inn i ditt trossystem(som vi alle her - summen av flere ting). Helt greit. Jeg har ikke tenkt å utfordre deg - fordi det er bortkastet energi. Så jeg kan si som du sa til meg. Ja, det tror du på. Det får jeg bare respektere. Helt greit.
Nei, her tar du skremmende feil igjen. Dette er ikke noe trossystem, det er nøye forsket på, og det foreligger fysiske bevis. Det kan undersøkes, i motsetning til det du påstår.
Antall ord: 294
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
problem
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 470
Startet: 22 Aug 2007 23:15
16
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av problem »

David Skywalker skrev:
problem skrev:
David Skywalker skrev: Det er flere som er inne eller har vært inne på mentalsykehus fordi de ikke taklet diverse energier angående erfaringer med det åndelige. Og hvem man skal stole på ang informasjon - det er opp til hver og en.
Hæhæ, ja, la oss høre på hva de sinnsyke har å si. Jeg tror du må tenke over én gang til hvem du skal tro på.
Det er noen som har vært der som har kommet ut og klart seg fint og jobber med det åndelige i dag........så de vet av erfaring hva som har skjedd med dem. I fortiden ble flere feilaktig diagnosert som sinnsyke bare fordi de var åpne for det åndelige..........
Hvis de ikke taklet det som skjedde med dem er det ikke akkuart feilaktig diagnosering å putte dem på mentalsykehus.
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Kimbara skrev:
David Skywalker skrev:
Kimbara skrev:
David Skywalker skrev:Jeg sier at det ikke er farlig så lenge man vet hva man driver på med. Så lenge man vet hva man skal gjøre og ha som intensjoner. Jeg sier lykke til - og jeg og andre kan gi dem råd. Og som du vet,Kimbara...vi lever i en verden hvor det foregår positive såvel som negative ting. Astralverdenen speiler vår verden - vår bevissthet. Mennesker som åpner seg opp for det åndelige vil åpne seg opp for mye rart om de ikke er bevisst på visse ting.Alle mennesker blir påvirket via astralverdenen når vi sover. Og det handler om å sortere ut hva man vil ta på alvor ang tanker f.eks.
Ja, dette er hva du tror.
For dem som er vant med kommunikasjon med andre dimensjoner og åndeverdenen så er det visshet,tro,intuitiv informasjon osv fra ens indre veileder + erfaringer med det åndelige. Du har din tro og erfaringsmaterialet bak deg i livet og jeg har mitt. Og folk velger selv hva de tiltrekkes av ang informasjon. Også ang dette emnet.
Ja, men forskjellen på oss er at jeg ikke tar for gitt at fantastiske ting jeg leser eller får høre om faktisk er reellt når det ikke foreligger annet enn vitneutsagn eller dårlig utførte forsøk. Og SPESIELT ikke når det er stoffer inneholdende hallusinogener inne i bildet. Og jeg lar ikke min egen fantasi diktere hva som er virkelig og ikke. Jeg klarer å se forskjell.
Jeg skal ta et interessant eksempel på visshet. Jeg fikk beskjed via min indre veileder om å studere emnet Ayahuasca(og lignende som du kaller for hallusinogener - men mer riktige ord i min bevissthet er enteogener og kraftplanter) før jeg erfarte den. Og jeg fikk en visshet om at det har foregått og foregår en voldsom kontroll i vår kollektive bevissthet ang disse plantene. Fordi de åpner opp for dimensjoner av vår bevissthet som har dypere relasjoner til Jorden(som er en levende organisme og har bevissthet - men som du ikke er åpen for akkurat nå). Jeg hadde rett - fordi jeg erfarte det min visshet sa og fulgte ikke det du og andre følger ang den kollektive bevisstheten har sagt om disse plantene(jeg fulgte min indre veileder - intuisjon- visshet).

Når man ikke er åpen for det åndelige i sitt eget trossystem i livet her og nå så vil alt det jeg og andre sier være FANTASTISK eller FANTASIFULLT for dem.(for deg også som du sier). Jeg har møtt de mørke energiene i den kollektive bevisstheten ang hva de sier oss om disse plantene jeg har nevnt. Jeg har kjent det på kroppen - i hele min bevissthet. Det foregår mye slik type frekvenskontroll av det åndelige ang informasjon i vår bevissthet.

Noen sier jeg er gal. Andre at det gir dem resonans. Vi lever i en verden hvor det foregår mye frekvenskontroll av informasjon - og som sier at vi ikke skal ta det åndelige på alvor. Og at vi skal følge sånn og sånn doktriner - tankesystemer osv....For noen er det veldig vanskelig å erkjenne og forstå. Og det handler om også å løse opp ego-identitetsmønstre fra tidligere liv/inkarnasjoner.......vi lever i en verden hvor mange styres endel av sitt ego-identitet og ikke høyere selv-identitet som har med det åndelige å gjøre. Det er vanskelig for en person som lar seg styre av ego-identiten sin å skjønne det nå - men en vet aldri hva som skjer med den personen i fremtiden. Det er det ingen som har kontroll over. Mange skeptikere som har skiftet mening pga dypere erfaringer i livet........
Antall ord: 636
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Kimbara skrev:
David Skywalker skrev:
Kimbara skrev:
David Skywalker skrev:Forresten så er en av hovedgrunnene til psykose pga åndelige erfaringer at man er for dårlig "jordet" - og har dårlig forbindelser til sin egen kropp og ikke takler energier fra astralverdenen f.eks eller andre dimensjoner. Det er flere som er inne eller har vært inne på mentalsykehus fordi de ikke taklet diverse energier angående erfaringer med det åndelige. Det er naturlig i en slik verden som denne nå. Det er mye manglende kunnskap om åndelige erfaringer i samfunnet generelt og blant folk som jobber på mentalsykehus o.l. men i informasjonsalderen så kan man hente informasjon man tiltrekkes mot - så det er bare å lete etter info man synes høres greit ut - utifra ens intuisjon. Og hvem man skal stole på ang informasjon - det er opp til hver og en.
Nei, dette er regelrett feil.

Psykoser oppstår enten pga. sykdom i hjernens forskjellige deler, eller det kan oppstå som følge av påvirkning av miljø eller andre menneskers atferd og behandling av en.
Det du snakker om er bare løse påstander uten reellt grunnlag.
Ja, det er feil i din bevissthet. Du tror på det du skriver der. Det tiltrekkes du av. Den informasjonen passer inn i ditt trossystem(som vi alle her - summen av flere ting). Helt greit. Jeg har ikke tenkt å utfordre deg - fordi det er bortkastet energi. Så jeg kan si som du sa til meg. Ja, det tror du på. Det får jeg bare respektere. Helt greit.
Nei, her tar du skremmende feil igjen. Dette er ikke noe trossystem, det er nøye forsket på, og det foreligger fysiske bevis. Det kan undersøkes, i motsetning til det du påstår.
Når en har slik innstilling i sin bevisshet så sender man ut signaler om KONTROLL av alt som skjer i livet ditt og at du skal stole på andre ang ting og tang i livet...du gir din kraft over på andre for å bestemme hva du skal tro på. Frekvenskontroll i din bevissthet. Er det det du ønsker - at alt handler om kontroll og at det begrenser din egen evne til å ekspandere i din bevissthet?At alt er kontrollert til fingerspissene og stenger ute endel ting som vår bevissthet har å tilby angående det åndelige spesielt? Hvorfor sender du ut din egen kraft til andre?Det er jo nettopp det du gjør - og spiller på lag med ego-identiteten hvor man ikke gir slipp på endel mønstre der....

Det er litt morsomt å høre på skeptikere sier ...jeg har ikke noe trossystem....alle har det....de som liker å følge vitenskapen som om det skulle være deres religion - så sender de ut signaler om at alt som skjer i deres bevissthet skal bli KONTROLLERT av andre...de sender ut sin egen kraft - og sender ut detta mantra:

"JEG SENDER UT MIN EGEN KRAFT FOR AT VITENSKAPEN SKAL SI HVA JEG SKAL TENKE OG MENE OM TING. JEG SENDER UT MIN KRAFT VIA MIN BEVISSTHET. JEG STOLER OG TROR PÅ AT VITENSKAPEN HAR SVARENE. JEG ØNSKER FREKVENSKONTROLL I MIN BEVISSTHET.JEG ER PASSIV OG VIL IKKE TA ANSVAR FOR Å JOBBE MED MEG SELV. JEG STOLER PÅ ANDRE"

Det er slike signaler en sender ut om man stoler blindt på vitenskapen - som generelt fornekter det åndelige og sin egen skaperkraft her i verden at man kan påvirke hele planetens vel og ve - den kollektive bevisstheten.

Og vitenskapen generelt er jo KONTROLLERT av andre som ikke ønsker at vi skal få vite noe om vår skaperevne - og at vi kan påvirke hele jordas kollektive bevissthet. Man er i en slags hypnotisk-tilstand hvor man sender ut sin kraft til andre og ikke tar ansvar for planetens vel og ve. Det er det man velger. Og det får man bare respektere. Fordi uventede ting i livet som snur opp ned på ens trossystem skjer ofte nå for mennesker og ingen har kontroll over det.
Sist redigert av David Skywalker på 21 Des 2007 15:13, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 675
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

problem skrev:
David Skywalker skrev:
problem skrev:
David Skywalker skrev: Det er flere som er inne eller har vært inne på mentalsykehus fordi de ikke taklet diverse energier angående erfaringer med det åndelige. Og hvem man skal stole på ang informasjon - det er opp til hver og en.
Hæhæ, ja, la oss høre på hva de sinnsyke har å si. Jeg tror du må tenke over én gang til hvem du skal tro på.
Det er noen som har vært der som har kommet ut og klart seg fint og jobber med det åndelige i dag........så de vet av erfaring hva som har skjedd med dem. I fortiden ble flere feilaktig diagnosert som sinnsyke bare fordi de var åpne for det åndelige..........
Hvis de ikke taklet det som skjedde med dem er det ikke akkuart feilaktig diagnosering å putte dem på mentalsykehus.
Her snakket jeg om noen som hadde taklet det fint - men familie,venner,mennesker rundt om i samfunnet taklet det ikke....og sendte personen til mentalsykehus..veldig vanlig i fortiden og det skjer faktisk også visse steder i dag....det er speiling av enorm kontroll i ens bevissthet. Alt som skjer i verdenen er speiling av ens bevissthet..alle er med å skaper den verden som er nå utifra dette livet og andre liv......så om man er misfornøyd med ting og tang i livet så handler det om å skape et bedre liv som igjen påvirker hele Jordas liv.....det er en utrolig fantastisk tanke å tenke seg - men det er reellt - om man erkjenner det.....det handler mer om tro - det handler også om å erfare. Loven om tiltrekningskraft gir oss hint om dette. En kan selv prøve ut - men da må man gjøre det av hele sitt hjerte og sinn.....men alle går sin vei og man må respektere at alle er forskjellige og har forskjellige veier i livet.
Antall ord: 319
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

David Skywalker skrev:
Kimbara skrev:
Nei, her tar du skremmende feil igjen. Dette er ikke noe trossystem, det er nøye forsket på, og det foreligger fysiske bevis. Det kan undersøkes, i motsetning til det du påstår.
Når en har slik innstilling i sin bevisshet så sender man ut signaler om KONTROLL av alt som skjer i livet ditt og at du skal stole på andre ang ting og tang i livet...du gir din kraft over på andre for å bestemme hva du skal tro på. Frekvenskontroll i din bevissthet. Er det det du ønsker - at alt handler om kontroll og at det begrenser din egen evne til å ekspandere i din bevissthet?At alt er kontrollert til fingerspissene og stenger ute endel ting som vår bevissthet har å tilby angående det åndelige spesielt? Hvorfor sender du ut din egen kraft til andre?Det er jo nettopp det du gjør - og spiller på lag med ego-identiteten hvor man ikke gir slipp på endel mønstre der....
Jeg stoler på mennesker som evner å legge frem faktiske bevis for det de snakker om. At de forteller om ting som kan etterprøves og testes. Da skjønner jeg at de ikke bare er påvirket av stoffer, sin egen psyke, eller andre liknende ting.

Du, derimot, tør ikke innse at du rett og slett tar feil i veldig mye av det du sier, og at resten umulig kan etterprøves og mest sannsynlig også er feil. Du virker ikke voksen nok til å godta at verden ikke kun er eventyr og fantasi. Rett meg gjerne om jeg tar feil, men det er det inntrykket du gir. Jeg ser ikke noe poeng i å diskutere dette med deg videre. Evnen du har til å bastant fornekte fakta og reell informasjon er for stor til å kunne føre noen skikkelig diskusjon.
Antall ord: 311
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Kimbara skrev:
David Skywalker skrev:
Kimbara skrev:
Nei, her tar du skremmende feil igjen. Dette er ikke noe trossystem, det er nøye forsket på, og det foreligger fysiske bevis. Det kan undersøkes, i motsetning til det du påstår.
Når en har slik innstilling i sin bevisshet så sender man ut signaler om KONTROLL av alt som skjer i livet ditt og at du skal stole på andre ang ting og tang i livet...du gir din kraft over på andre for å bestemme hva du skal tro på. Frekvenskontroll i din bevissthet. Er det det du ønsker - at alt handler om kontroll og at det begrenser din egen evne til å ekspandere i din bevissthet?At alt er kontrollert til fingerspissene og stenger ute endel ting som vår bevissthet har å tilby angående det åndelige spesielt? Hvorfor sender du ut din egen kraft til andre?Det er jo nettopp det du gjør - og spiller på lag med ego-identiteten hvor man ikke gir slipp på endel mønstre der....
Jeg stoler på mennesker som evner å legge frem faktiske bevis for det de snakker om. At de forteller om ting som kan etterprøves og testes. Da skjønner jeg at de ikke bare er påvirket av stoffer, sin egen psyke, eller andre liknende ting.

Du, derimot, tør ikke innse at du rett og slett tar feil i veldig mye av det du sier, og at resten umulig kan etterprøves og mest sannsynlig også er feil. Du virker ikke voksen nok til å godta at verden ikke kun er eventyr og fantasi. Rett meg gjerne om jeg tar feil, men det er det inntrykket du gir. Jeg ser ikke noe poeng i å diskutere dette med deg videre. Evnen du har til å bastant fornekte fakta og reell informasjon er for stor til å kunne føre noen skikkelig diskusjon.
Jeg våger å ta ansvar for alle mine handlinger i dette livet og i andre inkarnasjoner på godt og vondt - og gi slipp på endel ego-identitetsmønstre og følge indre veivisermanual fra høyere selv. Som påvirker hele planeten. Det du velger er din greie og ikke noe jeg har kontroll over. Og jeg har et mantra jeg sier til det evige: "følg det du er tiltrukket av i alt i livet" - men jeg fikk veldig lyst til å kommentere ditt svar ang at du ikke har trossystem i din bevissthet som alle har - og det handler om å bruke sin egen kraft eller gi den bort. En får gjøre det man vil i livet og man tror på det man tiltrekkes av inkl informasjon og det ene og det andre.

Bevisstheten er ikke bare et veldig stort mysterium for vitenskapen som har endel frekvenskontroll i seg som sender ut signaler om at vi ikke er åndelige. Nøkkelen til å forstå alt i livet handler om å forstå seg selv - og ikke minst kjenne sin egen bevissthet. Sin egen skaperkraft. Å være slaver for andres kontroll i vår bevissthet er det lett å følge i denne verden.
Antall ord: 514
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
problem
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 470
Startet: 22 Aug 2007 23:15
16
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av problem »

David Skywalker skrev:Jeg våger å ta ansvar for alle mine handlinger i dette livet og i andre inkarnasjoner på godt og vondt - og gi slipp på endel ego-identitetsmønstre og følge indre veivisermanual fra høyere selv.
(...)
En får gjøre det man vil i livet og man tror på det man tiltrekkes av inkl informasjon og det ene og det andre.
At noen tror noe gjør det ikke atuomatisk sant. Man kan ikke velge hva som er sant eller ikke. Man kan ikke bare gi slipp på "ego-identitetsmønstret" sitt heller, egoet er det man oppfatter verden med. At menneskers tro er så forskjellig bekrefter bare menneskets irrasjonalitet, og dermed kan vi ikke stole på noe annet enn det som kan bevises.
Å være slaver for andres kontroll i vår bevissthet er det lett å følge i denne verden.
Ved å fornekte bevis er du selv ikke annet enn en slave av din egen tro.
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

David Skywalker skrev:
Kimbara skrev:
David Skywalker skrev:
Kimbara skrev:
Nei, her tar du skremmende feil igjen. Dette er ikke noe trossystem, det er nøye forsket på, og det foreligger fysiske bevis. Det kan undersøkes, i motsetning til det du påstår.
Når en har slik innstilling i sin bevisshet så sender man ut signaler om KONTROLL av alt som skjer i livet ditt og at du skal stole på andre ang ting og tang i livet...du gir din kraft over på andre for å bestemme hva du skal tro på. Frekvenskontroll i din bevissthet. Er det det du ønsker - at alt handler om kontroll og at det begrenser din egen evne til å ekspandere i din bevissthet?At alt er kontrollert til fingerspissene og stenger ute endel ting som vår bevissthet har å tilby angående det åndelige spesielt? Hvorfor sender du ut din egen kraft til andre?Det er jo nettopp det du gjør - og spiller på lag med ego-identiteten hvor man ikke gir slipp på endel mønstre der....
Jeg stoler på mennesker som evner å legge frem faktiske bevis for det de snakker om. At de forteller om ting som kan etterprøves og testes. Da skjønner jeg at de ikke bare er påvirket av stoffer, sin egen psyke, eller andre liknende ting.

Du, derimot, tør ikke innse at du rett og slett tar feil i veldig mye av det du sier, og at resten umulig kan etterprøves og mest sannsynlig også er feil. Du virker ikke voksen nok til å godta at verden ikke kun er eventyr og fantasi. Rett meg gjerne om jeg tar feil, men det er det inntrykket du gir. Jeg ser ikke noe poeng i å diskutere dette med deg videre. Evnen du har til å bastant fornekte fakta og reell informasjon er for stor til å kunne føre noen skikkelig diskusjon.
Jeg våger å ta ansvar for alle mine handlinger i dette livet og i andre inkarnasjoner på godt og vondt - og gi slipp på endel ego-identitetsmønstre og følge indre veivisermanual fra høyere selv. Som påvirker hele planeten. Det du velger er din greie og ikke noe jeg har kontroll over. Og jeg har et mantra jeg sier til det evige: "følg det du er tiltrukket av i alt i livet" - men jeg fikk veldig lyst til å kommentere ditt svar ang at du ikke har trossystem i din bevissthet som alle har - og det handler om å bruke sin egen kraft eller gi den bort. En får gjøre det man vil i livet og man tror på det man tiltrekkes av inkl informasjon og det ene og det andre.

Bevisstheten er ikke bare et veldig stort mysterium for vitenskapen som har endel frekvenskontroll i seg som sender ut signaler om at vi ikke er åndelige. Nøkkelen til å forstå alt i livet handler om å forstå seg selv - og ikke minst kjenne sin egen bevissthet. Sin egen skaperkraft. Å være slaver for andres kontroll i vår bevissthet er det lett å følge i denne verden.
Og du ser på deg selv som så ren for andres inngripen i din tankegang? Nok et punkt du tar så uendelig feil i. Alt det du tror på er formet av noen. Alle de fine ordene du liker å bruke er det noen som har funnet opp og forklart deg betydningen av. Alle de idéer og trosretninger du ramser opp og er en del av, er det noen andre som har beskrevet og lært bort.
Du er tilhenger av sjamanisme; en eldgammel "kunstform" som du har lært.

Du er nok like indoktrinert som alle andre, enten du liker det eller ikke. Her er igjen forskjellen at du har latt deg indoktrinere av noe som ikke har rot i virkeligheten, mens jeg har tatt til meg lærdom som er basert på håndfaste bevis.
Antall ord: 654
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Re: Astral Projeksjon

Innlegg av Eaglespirit »

FireSpirit skrev:Jeg er ganske interessert i Astral Projeksjon (ut av kroppen)

Kan noen vennligst gi meg en detaljert Liste over hvordan?
og Er det sant at ånder/demoner kan ta over kroppen imens?
Har også hørt At folk vrir seg i smerte på gulvet etterpå :S

Blir veldig takkenmlig :D
Astralprojeksjon er egentlig ganske lett å få til, men det det krever øvelse.
meditasjon og puste teknikk.
pust inn og sakte ut og du er i gang.
Konsentrer deg om pusten hele tiden, mens du mediterer.
Det er viktig at du puster sakte ut. :mozilla_cool:
Antall ord: 96
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Re: Astral Projeksjon

Innlegg av Liza »

FireSpirit skrev:Jeg er ganske interessert i Astral Projeksjon (ut av kroppen)

Kan noen vennligst gi meg en detaljert Liste over hvordan?
og Er det sant at ånder/demoner kan ta over kroppen imens?
Har også hørt At folk vrir seg i smerte på gulvet etterpå :S

Blir veldig takkenmlig :D
Her er noe jeg fant på google:

TRENING FOR ASTRALREISER - "REISER" DER BEVISSTHETEN KAN FRIGJØRES FRA DEN FYSISKE KROPPEN - SAMTIDIG SOM DAGSBEVISSTHETEN ER INNKOPLET.
(det normale er jo at denne koples ut i slike normale astralreiser som helt naturlig skjer om natten mens man sover)
NB - viktig: Før man startes opptreningen på dette bør man ha lært seg så mye av den teoretiske forståelsen av den overfysiske verdens struktur og mekanismer, at man ikke har noen frykt for denne virkelighet - men HAR TILLIT, INNSIKT OG KJÆRLIGHET. Altså er det meget viktig å ha overvunnet alt av frykt før man går igang med dette. I motsatt fall kan man lett havne i en dagsbevisst forvirring, som gjør at man kan havne som midlertidig innlagt pasient på et psykiatrisk behandlingshjem
1. vær helt alene - garantert uten å kunne bli forstyrret - ta ut telefon og lås døren
2. slapp kroppen helt av - ligg ned på en seng eller divan
3. pust sakte og tenk på eksperimentet
4. konsentrer på et punkt 2m over eller foran deg.
5. lukk nå øynene, konsentrer deg eller tving deg selv til å tenke at du gjennom ditt astrale legeme ser på kroppen din fra dette punket over deg - fra ca.2m avstand. Konsentrer på dette!! Se for deg en sløraktig, fin kropp som grovt tilsvarer din fysiske kropp, og at denne separeres fra den fysiske "grovkroppen" og stiger noe over denne liggende fysiske kroppen. Hold øynene lukket til å begynne med - fordi du føler kanskje at du rister eller vrir deg.
6. med tålmodighet og øvelse vil du erfare et lite "elektrisk sjokk" - og se kroppen som ligger der nede med øynene lukket - 2m nede.

7. kanskje vil du føle at du er inne i en stor gummiballong som du skyver imot - uten at noe videre skjer. Men plutselig er du igjennom - og det føles et smell - som om du punkterer en ballong.
8. skremmes du tilbake i den fysiske kroppen må du begynne forfra igjen - men vent til en annen dag. Du må iallefall sove først.
9. la deg selv drifte rundt i rommet som om du var en såpeboble - utforsk rommet på en måte som du ikke kunne gjøre før
10. DU MÅ VÆRE OVERBEVIST SELV AT DU KAN GJØRE ASTRALREISER!! OG HUSK Å SLAPPE HELT AV.
11. etter å ha tilvennet deg å se din ytre kropp utenfra - prøv da å besøke en bekjent som du kjenner godt - fordi alle detaljer om dennes bosted, utseende, etc, må skapes i din bevissthet.
12. gå - dra - i astrallegemet den samme vei som du kjenner - men HOLD KLART I TANKENE BILDET AV DEN SOM DU VIL BESØKE. Husk at du ikke kan rote deg bort - da du er forbundet med den fysiske kroppen via den såkalte "sølvstrengen" - og slik finner du alltid tilbake BARE VED Å TENKE AT DU VIL TILBAKE TIL DEN FYSISKE KROPPEN. MEN - husk ikke å ha frykt - selv om du ser flere tankeskapte astrale elementalvesener, som kanskje kan se skremmende ut og som kanskje forsøker å skremme deg. DE KAN IKKE GJØRE DEG NOE SOM HELST - BORTSETT FRA AT DE UNDERHOLDES OG FØDES AV DIN EVENTUELLE FRYKT.
13. ALTSÅ - når du vil tilbake så tenk på din fysiske kropp!! Da er du straks tilbake over den - eller du smetter rett tilbake inn i den. Eller at du tanke/bevissthetsmessig må la deg synke ned i den.
14. kommer du "skjevt!" inn eller ned, må du forsøke å sovne for å få alt på "rett plass" i forhold til den fysiske kroppen. Under søvn går den inn/ut slik at den faller naturlig på plass - eller synkroniseres naturlig til de øvrige tyngre og finere legemer.
Det finnes altså tankeskapte "stygge" astrale skapninger som er lave elementaler, som senere i utviklingen skal inn i dyreriket og senere - som mennesker. Alkoholikere som ser "rosa elefanter" ser nettopp slike astralvesener når deres astrallegemer er "ruset ut" (forgiftet ut) av det fysiske. Men derved trekkes man til de laveste astrale soner. Stoffet meskalin gjør det samme, men det skader overselvet som øvrige narkotiske stoffer
ELEMENTALER er trinnet over tankeformer. Disse skapes bevisst og ubevisst av mennesker - men har et slags "pseudoliv" på egen hånd. De kan sies å være "mennesker" i et meget tidlig trinn i utviklingen. De er som "astrale aper" i forhold til menneskenes normale utviklingstrinn. Eksempelvis forsøker de ofte å skremme den astralreisende - de er nysgjerrige og kan også være nærgående - men husk altså å ikke ha frykt! De finnes kun på de laveste plan - og vil man stige forbi dem.
TANKEFORMER ble skapt av de gamle egyptiske prester for at de mumifiserte kroppene av FARAOENE kunne beskyttes mot gravrøvere etc.
På midlere astralplan kan du besøke venner og bekjente, byer, steder, museer etc. Her forstår du alle språk ettersom all kommunikasjon foregår via telepati.
ET annet sted i boken gis det en alternativ metode som går på å huske de normale "nattlige reiser" i astralkroppen.

FORBEREDELSE
BE til din underbevissthet om at du skal huske det som oppleves i astrallegemet - be om at du får gå ut av kroppen OG HUSKE ALT SOM SKJER - OM DETTE TILLATES FRA OVERSELVETS OVERSIKTSPUNKT. Gjenta bønnen mange ganger om dagen - morgen - middag - aften og natt. Og i lang tid - og øv på visualiseringen om at du går ut av kroppen.
lag evt. et mantra for å prege underbevisstheten - et mantra om at du skal ut å reise og HUSKE ALT.
FASTSETT en bestemt dag noen uker i forveien - da du skal ut Å FLY.
Når dagen kommer - ta ut telefonen - slå av lyset - vær rolig og avslappet. Hold fred i ditt indre og i forhold til andre.
legg deg rolig i din seng - mer eller mindre avkledd - kanskje et lett teppe over deg - men du skal heller ikke fryse. PUST ROLIG OG PRØV IKKE Å SOVNE. Men om du sovner skulle du allikevel huske alt om du har fått innpreget det sterkt nok i underbevisstheten.
Ligg i ro og forestill at den lette kroppen skyves ut av den vanlige. Det kan føles en lett risting e.l. Kanskje vil du føle at du faller - men det er astralkroppen som "faller" ned tilbake i den fysiske kroppen.
På samme måten som med opptrening av fysiske ferdigheter - så krever det å oppøve metafysiske evner også tolmodig trening og øvelse - igjen og igjen.
Antall ord: 1142
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !