Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenAstral Projeksjon

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
FireSpirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 24 Jun 2007 15:19
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Astral Projeksjon

Innlegg av FireSpirit »

Jeg er ganske interessert i Astral Projeksjon (ut av kroppen)

Kan noen vennligst gi meg en detaljert Liste over hvordan?
og Er det sant at ånder/demoner kan ta over kroppen imens?
Har også hørt At folk vrir seg i smerte på gulvet etterpå :S

Blir veldig takkenmlig :D
Antall ord: 49
Mister du alt Er det likevell langt til du ikke har noe.
Mister du troen er alt tapt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Is that guy with the scythe a friend of you?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 465
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

Visst du søker her på forumet så tror jeg nok du vil finne ganske mye om temaet :mozilla_wink:
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FireSpirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 24 Jun 2007 15:19
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av FireSpirit »

Hmm... Du finner ikke så mange linker der set står: Lær astral projeksjon her! :D

Synest PN Skulle ha ett eget forum hvor folk kan skrive inn kunnskaper! Det var det jeg lette etter da jeg gikk innpå her for første gang :)

Håper du ser dette admin x]
Antall ord: 51
Mister du alt Er det likevell langt til du ikke har noe.
Mister du troen er alt tapt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Is that guy with the scythe a friend of you?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 465
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

FireSpirit skrev:Hmm... Du finner ikke så mange linker der set står: Lær astral projeksjon her! :D

Synest PN Skulle ha ett eget forum hvor folk kan skrive inn kunnskaper! Det var det jeg lette etter da jeg gikk innpå her for første gang :)

Håper du ser dette admin x]

Har ikke paranormal et sånt sted der du kan fåreslå ting. En forslagskasse? Hva med å lage en egen tråd og fåreslå det?

Bare et forslag altså :)
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FireSpirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 24 Jun 2007 15:19
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av FireSpirit »

Jo de har nok det... Skal skrive i morra :)

Etter fisketur x]
Antall ord: 12
Mister du alt Er det likevell langt til du ikke har noe.
Mister du troen er alt tapt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Is that guy with the scythe a friend of you?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

astral reising er ikke bra. du kan ende opp på psykiatrisk pleiehjem hvis du ikke gjør alt riktig
Antall ord: 19
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Liza skrev:astral reising er ikke bra. du kan ende opp på psykiatrisk pleiehjem hvis du ikke gjør alt riktig
Sludder. Det er det samme som at oijabrett er farlige; bare vandrehistorier og tøys.
Antall ord: 36
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Astralverdenen er i 4 dimensjonen(hvor vi også påvirkes endel via vår mental- og følelseskropp) og det er både lysvesener i alle slags former og vesener av det mørke(negative). Så det er viktig når man utforsker astralverdenen å beskytte seg og ikke minst spørre dem som man møter om de er fra HIGHER DIVINE of LIGHT....hvis de ikke svarer når du har stilt dem spørsmål 3 ganger så er det bare å si at du ikke vil ha kontakt med dem. Det er mye rart i astralverdenen. Så det er viktig å være bevisst på dette. Man kan tiltrekke seg energier som man ikke ville i utgangspunktet.

Siden vi lever i dualitetens verden akkurat nå så er det naturlig at det finnes mange mørke energier i astralverdenen såvel som lyse energier. En annen viktig ting er å ha intensjoner når man er ute og reiser - f.eks om man vil møte stjerne-opphavet sitt evt lysmestre - engler - erkeengler - naturånder osv osv.
Antall ord: 176
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

David Skywalker skrev:Astralverdenen er i 4 dimensjonen(hvor vi også påvirkes endel via vår mental- og følelseskropp) og det er både lysvesener i alle slags former og vesener av det mørke(negative). Så det er viktig når man utforsker astralverdenen å beskytte seg og ikke minst spørre dem som man møter om de er fra HIGHER DIVINE of LIGHT....hvis de ikke svarer når du har stilt dem spørsmål 3 ganger så er det bare å si at du ikke vil ha kontakt med dem. Det er mye rart i astralverdenen. Så det er viktig å være bevisst på dette. Man kan tiltrekke seg energier som man ikke ville i utgangspunktet.
Jeg sier det igjen, Skywalker, ikke snakk om dette som om det er en gitt sannhet. Dette foregår i ditt eget hode.
Astralreiser er ikke farlig, for det er kun ens egne tanker og psyke. Dog; er man uhyre lett påvirkelig og sart så kan man la seg overbevise så kraftig at det faktisk blir skadelig som bieffekt fordi man kan utvikle psykoser f.eks.
Antall ord: 188
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Jeg sier at det ikke er farlig så lenge man vet hva man driver på med. Så lenge man vet hva man skal gjøre og ha som intensjoner. Jeg sier lykke til - og jeg og andre kan gi dem råd. Og som du vet,Kimbara...vi lever i en verden hvor det foregår positive såvel som negative ting. Astralverdenen speiler vår verden - vår bevissthet. Mennesker som åpner seg opp for det åndelige vil åpne seg opp for mye rart om de ikke er bevisst på visse ting.Alle mennesker blir påvirket via astralverdenen når vi sover. Og det handler om å sortere ut hva man vil ta på alvor ang tanker f.eks.
Antall ord: 120
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

David Skywalker skrev:Jeg sier at det ikke er farlig så lenge man vet hva man driver på med. Så lenge man vet hva man skal gjøre og ha som intensjoner. Jeg sier lykke til - og jeg og andre kan gi dem råd. Og som du vet,Kimbara...vi lever i en verden hvor det foregår positive såvel som negative ting. Astralverdenen speiler vår verden - vår bevissthet. Mennesker som åpner seg opp for det åndelige vil åpne seg opp for mye rart om de ikke er bevisst på visse ting.Alle mennesker blir påvirket via astralverdenen når vi sover. Og det handler om å sortere ut hva man vil ta på alvor ang tanker f.eks.
Ja, dette er hva du tror.
Antall ord: 129
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
problem
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 470
Startet: 22 Aug 2007 23:15
16
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av problem »

David Skywalker skrev:Jeg sier at det ikke er farlig så lenge man vet hva man driver på med. Så lenge man vet hva man skal gjøre og ha som intensjoner. Jeg sier lykke til - og jeg og andre kan gi dem råd. Og som du vet,Kimbara...vi lever i en verden hvor det foregår positive såvel som negative ting. Astralverdenen speiler vår verden - vår bevissthet. Mennesker som åpner seg opp for det åndelige vil åpne seg opp for mye rart om de ikke er bevisst på visse ting.Alle mennesker blir påvirket via astralverdenen når vi sover. Og det handler om å sortere ut hva man vil ta på alvor ang tanker f.eks.
Kan jeg få spørre hvordan du vet dette for sikkert?
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Forresten så er en av hovedgrunnene til psykose pga åndelige erfaringer at man er for dårlig "jordet" - og har dårlig forbindelser til sin egen kropp og ikke takler energier fra astralverdenen f.eks eller andre dimensjoner. Det er flere som er inne eller har vært inne på mentalsykehus fordi de ikke taklet diverse energier angående erfaringer med det åndelige. Det er naturlig i en slik verden som denne nå. Det er mye manglende kunnskap om åndelige erfaringer i samfunnet generelt og blant folk som jobber på mentalsykehus o.l. men i informasjonsalderen så kan man hente informasjon man tiltrekkes mot - så det er bare å lete etter info man synes høres greit ut - utifra ens intuisjon. Og hvem man skal stole på ang informasjon - det er opp til hver og en.
Antall ord: 135
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

David Skywalker skrev:Forresten så er en av hovedgrunnene til psykose pga åndelige erfaringer at man er for dårlig "jordet" - og har dårlig forbindelser til sin egen kropp og ikke takler energier fra astralverdenen f.eks eller andre dimensjoner. Det er flere som er inne eller har vært inne på mentalsykehus fordi de ikke taklet diverse energier angående erfaringer med det åndelige. Det er naturlig i en slik verden som denne nå. Det er mye manglende kunnskap om åndelige erfaringer i samfunnet generelt og blant folk som jobber på mentalsykehus o.l. men i informasjonsalderen så kan man hente informasjon man tiltrekkes mot - så det er bare å lete etter info man synes høres greit ut - utifra ens intuisjon. Og hvem man skal stole på ang informasjon - det er opp til hver og en.
Nei, dette er regelrett feil.

Psykoser oppstår enten pga. sykdom i hjernens forskjellige deler, eller det kan oppstå som følge av påvirkning av miljø eller andre menneskers atferd og behandling av en.
Det du snakker om er bare løse påstander uten reellt grunnlag.
Antall ord: 186
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Kimbara skrev:
David Skywalker skrev:Jeg sier at det ikke er farlig så lenge man vet hva man driver på med. Så lenge man vet hva man skal gjøre og ha som intensjoner. Jeg sier lykke til - og jeg og andre kan gi dem råd. Og som du vet,Kimbara...vi lever i en verden hvor det foregår positive såvel som negative ting. Astralverdenen speiler vår verden - vår bevissthet. Mennesker som åpner seg opp for det åndelige vil åpne seg opp for mye rart om de ikke er bevisst på visse ting.Alle mennesker blir påvirket via astralverdenen når vi sover. Og det handler om å sortere ut hva man vil ta på alvor ang tanker f.eks.
Ja, dette er hva du tror.
For dem som er vant med kommunikasjon med andre dimensjoner og åndeverdenen så er det visshet,tro,intuitiv informasjon osv fra ens indre veileder + erfaringer med det åndelige. Du har din tro og erfaringsmaterialet bak deg i livet og jeg har mitt. Og folk velger selv hva de tiltrekkes av ang informasjon. Også ang dette emnet.
Antall ord: 187
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links