Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenRemote Viewing

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Re:

Innlegg av Chimera »

KB skrev:
Rakel skrev:Ja, jeg har vært med på dette. Jeg deltok i et forsøk med Dale Graff gjennom nettet. Han har ledet prosjekt STARGATE med å oppspore ettersøkte personer osv. med bruk av Remote Viewing på oppdrag fra CIA. Vi skulle forsøke å motta informasjon og meddele hva vi fikk opp. Vi visste ingenting, om det var bilde eller annet. Han ville se om vi kunne motta informasjon tvers over landegrenser, og hvordan avstand hadde noe å si for nøyaktigheten av informasjonen.

Vi fikk beskjed om å konsentrere oss om Destination 301, (kodeord DT301 tror jeg det var) Jeg bestemte meg for å gjøre et forsøk med drømmer, da det er slik jeg har mottatt mest informasjon tidligere.
Vi fikk også dato og tidspunkt når vi skulle gjøre dette.
Da jeg gikk og la meg, konsentrerte jeg meg om DT301, og ba om å fokusere på det og å motta informasjon.
Da jeg våknet hadde jeg hatt en veldig rar drøm, og trodde egentlig at det bare var tull. Følte meg dum da jeg postet inn "svaret" mitt, men bestemte meg for å la det trå til.
Jeg drømte at jeg svømte under vann og plukket fisker som hang i en tråd. Det var et vann, en skog bak, og et slags "slott" med restaurant osv.
Så gikk jeg blandt noen hekker med masse fugler. De var rare, levde ikke, men sto på hekkene bare til pynt liksom. Så kom en stor bjørn/tiger? og jeg hørte en stemme som sa: "-Det blir ekstreme værforandringer den neste tiden. Store regnskyll"

Skjønner dere at jeg følte meg lur da jeg postet drømmen...... :oops:

Jeg ble rystet da jeg fikk lese resultatene på nettet.
Der hadde de rangert hvem som traff nærmest, og jeg sto som nr. 2 blandt de 10 beste. Det viste seg at han hadde vært på en kjent attraksjon i Amerika. Temaet der var "Regnskog"!!!
Det sto at han hadde stått ved en statue av en tiger, og gått mye rundt denne. Han hadde sittet på restaurant og betraktet fisker som hang i tråder, og sett på utstoppede fugler som hang i tak og langs veggene.

Dette var min erfaring med Remote Viewing. Utrolig spennende!!
Jeg vet at han har gitt ut flere bøker om dette temaet, men tror de foreløpig kun fås i engelsk utgave. Bøkene heter "River Dreams", og "Tracks in the psychic wilderness" som handler om ESP, Remote Viewing osv.

Dere kan kanskje delta selv. Jeg kom i kontakt med disse gjennom foreningen ASD http://www.asdreams.org/ Dette var ca. 8 år siden. Traff dem på diskusjonsforumet. (Bulletin Board)

Høres spennende ut. Men pass deg for CIA. Enkelte kan ha hensikter som går ut på å systematisere mind controll våpen. Slik at drømmer som en gir tilbakemelding på kan gjøre våpen mer presise. Men når det er sagt. Hvordan opplevde du dette? Jeg er nysjgerrig siden jeg selv har fått presentert bilder til meg. - Og sett objekter fly over omårdet rett etterpå. Altså at det var objektet som sansynnligvis skapte disse bildene....

Jeg tror på Remote Viewing. Men tror også på at elektromagnetisk stråling kan påvirke indre bilder til folk. Pga uavhengige kilder av folk som har jobbet på plasser hvor det utvikles slike våpen, i tillegg til egne opplevelser.
Du KB, kjenner du Maarit? Det virker som om dere har en god del til felles :-) Hun driver jo også å kjemper mot mind control...
http://groups.google.com/group/no.alt.f ... 91252f3eaf
Antall ord: 614

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
emenja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 51
Startet: 07 Feb 2006 22:48
18
Kjønn (valgfri): Yin
Lokalisering: Oslo

Re:

Innlegg av emenja »

skessa skrev:jeg kan gå ut av kroppen min / flytte bevistheten min, kall det hva du vil.
jeg kann ihvertfall se bak meg, se hva som kommer rundt nesste svinng, eller se ting fra fugle perspektiv, 1m oppe 10m 100m 1000m 10000m you name it.
kan også se vonter sykdommer++ inni folk
jeg ser det på en fjern offte litt uklar måte.
Samme her.

Ser også at "noe" skreller mennesket og at jeg kan studere kroppsdeler som lever, nyrer, hjerte fra vev til vev og nerve til nerve. Ganske sprøtt. Men sykdommer ser jeg ikke pr kroppsdel, men "fra et indre".
Antall ord: 103
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spectre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 19 Feb 2010 00:05
14
Blitt takket: 1 gang

Re: Remote Viewing

Innlegg av Spectre »

Anbefaler de som interesserer seg for Remote Viewing å sette seg litt i dokumentasjonen som er offentliggjort av "Operation Star Gate". Et forskningsprosjekt USA hadde for å kunne bruke Remote Viewing til militære og federale operasjoner.

Dokumentasjonen som er offentlig ligger her:
http://www.remoteviewed.com/remote_view ... litary.htm

Mye interessante forsøkslogger.
Antall ord: 53
"No sailor controls the sea. Only a foolish sailor would say such a thing. Similary, no lucid dreamer controls the dream. Lika a sailor on the sea, we lucid dreamers direct our perceptual awareness within the larger state of dreaming"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Remote Viewing

Innlegg av Nattstjerne »

wow dette var en gammel tråd!

Alltid trodd at remote viewing var sånn at en ser bilder i avslappet tilstand jeg.Over alt mulig egentlig..hmm interessant emne iallefall.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LightBeamer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 17 Sep 2016 15:02
7
Blitt takket: 2 ganger

Re: Remote Viewing

Innlegg av LightBeamer »

Dette skulle jeg gjerne prøvd ut. Jeg har fra før fotografisk
hukommelse, og kan se feks video av min bytur i Oslo i
hodet og spille den av. Det er like tydelig som å se det rett
foran meg i virkeligheten. Jeg trenger ikke en gang å lukke
øynene. Jeg skal lære meg remote viewing hvis det går
ann på nettet.

:lykkelig
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links