Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenRemote Viewing

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 443
Startet: 03 Mai 2005 22:22
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av paraunormal »

Lille Drøm skrev:Jeg har også hatt det på lignende måte. Før var jeg redd på disse "reisene", men nå har jeg funnet ut hvordan jeg kan fremkalle dem uten å være redd.

Fyll deg med lys (viktig)
Pust saktere og saktere, til du kjenner en slags prikking i hele kroppen.
På den tiden får du høyere hjerterytme, noe som gjør at adrelaninet ditt øker.
Når du kjenner kroppen din "blir borte" ikke vær redd! Da er du på vei ut, ønsk det velkommen og dra dit du vil!
Lykke til og stor klem!
Prikkingen er jo et tegn på oksygenmangel, om hjernen får for lite oksygen begynner man "se" lyse prikker eller stjerner. Om man kjenner at kroppen blir borte på grunn av oksygenmangel så synes jeg man skal ringe etter sykebil, særlig om det er tung luft i rommet man er i.
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Neeveliiaa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 26 Des 2005 15:12
18

Innlegg av Neeveliiaa »

Jeg har også hatt det på lignende måte. Før var jeg redd på disse "reisene", men nå har jeg funnet ut hvordan jeg kan fremkalle dem uten å være redd.

Fyll deg med lys (viktig)
Pust saktere og saktere, til du kjenner en slags prikking i hele kroppen.
På den tiden får du høyere hjerterytme, noe som gjør at adrelaninet ditt øker.
Når du kjenner kroppen din "blir borte" ikke vær redd! Da er du på vei ut, ønsk det velkommen og dra dit du vil!
Lykke til og stor klem
Prikkingen er jo et tegn på oksygenmangel, om hjernen får for lite oksygen begynner man "se" lyse prikker eller stjerner. Om man kjenner at kroppen blir borte på grunn av oksygenmangel så synes jeg man skal ringe etter sykebil, særlig om det er tung luft i rommet man er i.
Enig med den nederste. Ikke fullt så bra måte å gjøre det på kanskje? :o
Antall ord: 165
Cecilie.. :)
- Livet er farlig, ingen har overlevd det enda.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
suss24

Innlegg av suss24 »

Synes mye av dette høres ut som søvnparalyse jeg....ikke astralreiser...
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kattavår
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 34
Startet: 04 Okt 2006 16:22
17

Innlegg av Kattavår »

Nanna skrev:[/u]Kurset har vært utsatt to ganger allerede, fordi de angivelig har fått så mange norske påmeldinger, at de har bestemt seg for å oversette kurset til norsk. Den siste melding gikk ut på at de skulle i gang den 14. mai. Jeg gleder meg som en unge. Håper du ombestemmer deg med hensyn til å delta. Jo flere vi er, flere er det å dele erfaringer med. Jeg er ikke så stiv i engelsk, så jeg vil mer enn gjerne ha noen fra norden å dele erfaringene med. :)
Vennlig hilsen
Nanna.
[/i]
Hei Nanna,

Bare lurte på om du har fullført dette enda. Jeg meldte meg akkurat på. Like etter at jeg skrev et innlegg her om Astral Projeksjon, oppdaget jeg denne tråden og at det finnes kurs - til min store overraskelse! Veldig trist hvis de har utsatt det da - for jeg meldte meg akkurat som sagt på - og jeg har ikke mottatt noen mail som bekrefter enda.....

Det hadde vært artig å dele erfaringer med både deg og med andre som deltar! Jeg er ganske stiv i engelsk. Har bodd i USA, så om det skulle bli noe språkforvirring, så kan jeg også være behjelpelig med å oversette om det skulle være noe behov i det hele tatt, selvsagt. Hvis du eller andre har lyst til å kontakte meg for utveksling av erfaringer med dette - jeg er HELT fersk... så føl deg fri til å kontakte meg på swingingblues@hotmail.com

Håper å høre fra dere!

Kattavår
Antall ord: 257

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 284
Startet: 25 Mai 2006 08:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

Må bare få sagt at denne tråden er helt på bærtur hva emnetittel angår. Ingen i denne tråden har vært i nærheten av å snakke om Remote Viewing (bortsett fra kanskje Rakel). For mer informasjon, les tråden jeg har laget her.
Antall ord: 47
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
mrhyde
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 12 Nov 2007 00:31
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Remote Viewing

Innlegg av mrhyde »

MATRIX skrev:Jeg Lurer på om det er noen her som har erfaringer med Remote Viewing,
som de vil dele med oss andre?i
Eller om det er noen som vet om kurs/foredrag?
8) [/b]
Yup, fikk disse evnene etter en hjerneblødning, koma og påfølgende epilepsi -under et anfall flyter jeg ut av kroppen og ser meg selv ligge der i kramper og har igjennom meditasjon lært meg hvordan jeg kan gjøre dette når som helst, men klarer fortsatt ikke å fokusere(zoome) inn på ting -kan fly rundt hele planeten og videre ut i solsystemet, men har ikke lært meg å "lande" på andre måter enn å trekke meg tilbake inn i meg selv -kan imidlertid se om det er gode eller dårlige energier på et bestemt sted, ser det i form av en slags "værmelding" -blå himmel og sol indikerer gode energier -mørkt, stormfullt vær dårlige... i antikken ble epilepsi kalt "den hellige sykdommen" og de som hadde den ble antatt å ha profetiske evner... forferdelig med anfall og angsten som følger med, men allikevel, ganske fett! ;D


Aner ikke om det finnes kurs e.l. -vurderer å starte et selv, må bare finne ut av om jeg KAN lære andre det jeg kan... -vet at det finnes noen gode bøker skrevet av en eks-CIA-agent, men husker ikke navnet... Robert et-eller-annet, mener jeg å huske...
Antall ord: 241
mrhyde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
GJest

Innlegg av GJest »

OBE, ut av kroppen - kan også brukes for å remote viewe. Selv om remote viwing er mye lettere enn en OBE.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
GJest

Innlegg av GJest »

Hmm vet ikke hvem Robert du mener. Men det finnes en annen X CSI agent som heter Ed Dames
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Robert Monroe..? Eller?
Monroe Institute...
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
GJest

Innlegg av GJest »

Rakel skrev:Ja, jeg har vært med på dette. Jeg deltok i et forsøk med Dale Graff gjennom nettet. Han har ledet prosjekt STARGATE med å oppspore ettersøkte personer osv. med bruk av Remote Viewing på oppdrag fra CIA. Vi skulle forsøke å motta informasjon og meddele hva vi fikk opp. Vi visste ingenting, om det var bilde eller annet. Han ville se om vi kunne motta informasjon tvers over landegrenser, og hvordan avstand hadde noe å si for nøyaktigheten av informasjonen.

Vi fikk beskjed om å konsentrere oss om Destination 301, (kodeord DT301 tror jeg det var) Jeg bestemte meg for å gjøre et forsøk med drømmer, da det er slik jeg har mottatt mest informasjon tidligere.
Vi fikk også dato og tidspunkt når vi skulle gjøre dette.
Da jeg gikk og la meg, konsentrerte jeg meg om DT301, og ba om å fokusere på det og å motta informasjon.
Da jeg våknet hadde jeg hatt en veldig rar drøm, og trodde egentlig at det bare var tull. Følte meg dum da jeg postet inn "svaret" mitt, men bestemte meg for å la det trå til.
Jeg drømte at jeg svømte under vann og plukket fisker som hang i en tråd. Det var et vann, en skog bak, og et slags "slott" med restaurant osv.
Så gikk jeg blandt noen hekker med masse fugler. De var rare, levde ikke, men sto på hekkene bare til pynt liksom. Så kom en stor bjørn/tiger? og jeg hørte en stemme som sa: "-Det blir ekstreme værforandringer den neste tiden. Store regnskyll"

Skjønner dere at jeg følte meg lur da jeg postet drømmen...... :oops:

Jeg ble rystet da jeg fikk lese resultatene på nettet.
Der hadde de rangert hvem som traff nærmest, og jeg sto som nr. 2 blandt de 10 beste. Det viste seg at han hadde vært på en kjent attraksjon i Amerika. Temaet der var "Regnskog"!!!
Det sto at han hadde stått ved en statue av en tiger, og gått mye rundt denne. Han hadde sittet på restaurant og betraktet fisker som hang i tråder, og sett på utstoppede fugler som hang i tak og langs veggene.

Dette var min erfaring med Remote Viewing. Utrolig spennende!!
Jeg vet at han har gitt ut flere bøker om dette temaet, men tror de foreløpig kun fås i engelsk utgave. Bøkene heter "River Dreams", og "Tracks in the psychic wilderness" som handler om ESP, Remote Viewing osv.

Dere kan kanskje delta selv. Jeg kom i kontakt med disse gjennom foreningen ASD http://www.asdreams.org/ Dette var ca. 8 år siden. Traff dem på diskusjonsforumet. (Bulletin Board)
Høres spennende ut. Men pass deg for CIA. Enkelte kan ha hensikter som går ut på å systematisere mind controll våpen. Slik at drømmer som en gir tilbakemelding på kan gjøre våpen mer presise. Men når det er sagt. Hvordan opplevde du dette? Jeg er nysjgerrig siden jeg selv har fått presentert bilder til meg. - Og sett objekter fly over omårdet rett etterpå. Altså at det var objektet som sansynnligvis skapte disse bildene....

Jeg tror på Remote Viewing. Men tror også på at elektromagnetisk stråling kan påvirke indre bilder til folk. Pga uavhengige kilder av folk som har jobbet på plasser hvor det utvikles slike våpen.
Antall ord: 574

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
GJest

Innlegg av GJest »

Rakel skrev:Ja, jeg har vært med på dette. Jeg deltok i et forsøk med Dale Graff gjennom nettet. Han har ledet prosjekt STARGATE med å oppspore ettersøkte personer osv. med bruk av Remote Viewing på oppdrag fra CIA. Vi skulle forsøke å motta informasjon og meddele hva vi fikk opp. Vi visste ingenting, om det var bilde eller annet. Han ville se om vi kunne motta informasjon tvers over landegrenser, og hvordan avstand hadde noe å si for nøyaktigheten av informasjonen.

Vi fikk beskjed om å konsentrere oss om Destination 301, (kodeord DT301 tror jeg det var) Jeg bestemte meg for å gjøre et forsøk med drømmer, da det er slik jeg har mottatt mest informasjon tidligere.
Vi fikk også dato og tidspunkt når vi skulle gjøre dette.
Da jeg gikk og la meg, konsentrerte jeg meg om DT301, og ba om å fokusere på det og å motta informasjon.
Da jeg våknet hadde jeg hatt en veldig rar drøm, og trodde egentlig at det bare var tull. Følte meg dum da jeg postet inn "svaret" mitt, men bestemte meg for å la det trå til.
Jeg drømte at jeg svømte under vann og plukket fisker som hang i en tråd. Det var et vann, en skog bak, og et slags "slott" med restaurant osv.
Så gikk jeg blandt noen hekker med masse fugler. De var rare, levde ikke, men sto på hekkene bare til pynt liksom. Så kom en stor bjørn/tiger? og jeg hørte en stemme som sa: "-Det blir ekstreme værforandringer den neste tiden. Store regnskyll"

Skjønner dere at jeg følte meg lur da jeg postet drømmen...... :oops:

Jeg ble rystet da jeg fikk lese resultatene på nettet.
Der hadde de rangert hvem som traff nærmest, og jeg sto som nr. 2 blandt de 10 beste. Det viste seg at han hadde vært på en kjent attraksjon i Amerika. Temaet der var "Regnskog"!!!
Det sto at han hadde stått ved en statue av en tiger, og gått mye rundt denne. Han hadde sittet på restaurant og betraktet fisker som hang i tråder, og sett på utstoppede fugler som hang i tak og langs veggene.

Dette var min erfaring med Remote Viewing. Utrolig spennende!!
Jeg vet at han har gitt ut flere bøker om dette temaet, men tror de foreløpig kun fås i engelsk utgave. Bøkene heter "River Dreams", og "Tracks in the psychic wilderness" som handler om ESP, Remote Viewing osv.

Dere kan kanskje delta selv. Jeg kom i kontakt med disse gjennom foreningen ASD http://www.asdreams.org/ Dette var ca. 8 år siden. Traff dem på diskusjonsforumet. (Bulletin Board)

Høres spennende ut. Men pass deg for CIA. Enkelte kan ha hensikter som går ut på å systematisere mind controll våpen. Slik at drømmer som en gir tilbakemelding på kan gjøre våpen mer presise. Men når det er sagt. Hvordan opplevde du dette? Jeg er nysjgerrig siden jeg selv har fått presentert bilder til meg. - Og sett objekter fly over omårdet rett etterpå. Altså at det var objektet som sansynnligvis skapte disse bildene....

Jeg tror på Remote Viewing. Men tror også på at elektromagnetisk stråling kan påvirke indre bilder til folk. Pga uavhengige kilder av folk som har jobbet på plasser hvor det utvikles slike våpen, i tillegg til egne opplevelser.
Antall ord: 579

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
GJest

Innlegg av GJest »

Det er gjort noe forksning innenfor slike emner som handler om bevissthet.
f. eks så har vi: www.princeton.edu/~pear/
Som er seriøs forskning på bevissthet, og hvordan den kan påvirke sensitiv teknologi.
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
skessa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 21 Aug 2008 13:07
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tønsberg

Innlegg av skessa »

jeg kan gå ut av kroppen min / flytte bevistheten min, kall det hva du vil.
jeg kann ihvertfall se bak meg, se hva som kommer rundt nesste svinng, eller se ting fra fugle perspektiv, 1m oppe 10m 100m 1000m 10000m you name it.
kan også se vonter sykdommer++ inni folk
jeg ser det på en fjern offte litt uklar måte.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
GJest

Re:

Innlegg av GJest »

skessa skrev:jeg kan gå ut av kroppen min / flytte bevistheten min, kall det hva du vil.
jeg kann ihvertfall se bak meg, se hva som kommer rundt nesste svinng, eller se ting fra fugle perspektiv, 1m oppe 10m 100m 1000m 10000m you name it.
kan også se vonter sykdommer++ inni folk
jeg ser det på en fjern offte litt uklar måte.
Hvordan gjør du dette?

- Høres veldig spennende ut
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Dagros

Re: Re:

Innlegg av Dagros »

KB skrev:
skessa skrev:jeg kan gå ut av kroppen min / flytte bevistheten min, kall det hva du vil.
jeg kann ihvertfall se bak meg, se hva som kommer rundt nesste svinng, eller se ting fra fugle perspektiv, 1m oppe 10m 100m 1000m 10000m you name it.
kan også se vonter sykdommer++ inni folk
jeg ser det på en fjern offte litt uklar måte.
Hvordan gjør du dette?

- Høres veldig spennende ut
Ja, det virker veldig artig å kunne noe slikt
:mozilla_cool:
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !