Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppentidligere liv

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

nekter-å-dø
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 23 Feb 2010 00:16
14
Kjønn (valgfri): helvete

tidligere liv

Innlegg av nekter-å-dø »

jeg tror jeg kan så vidt huske mitt tidligere liv, det jeg husker er at det har gått til helvete hver gang , og jeg har de samme fysiske defektene som mitt tidligere liv.

jeg lurer på om det er noen her som kan huske noe fra sitt tidligere liv?
prøv å tenk veldig hardt og kommuniser med sjelen.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: tidligere liv

Innlegg av ludoburgero »

Jeg har en sterk følelse noen ganger av at jeg var i østligere strøk.
Kanskje Polen eller Russland. Jeg får ofte en følelse av Russland.
Antall ord: 29
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: tidligere liv

Innlegg av Bearchild »

Jeg liker å tro at jeg har minner fra tidligere liv. Om det er mine egne minner fra mine tidligere liv vet jeg sannelig ikke, men det er egentlig det enkleste for meg å forholde meg til..

Fra så langt tilbake jeg kan huske har jeg hatt detaljerte drømmer om steder, mennesker og språk som jeg før ikke forstod en tøddel av, men som jeg etterhvert har tenkt må være en form for minner. Og jeg husker faktisk langt tilbake.. helt tilbake til jeg lå i min mors mage!

Jeg har minner fra England i forbindelse med en krig. Og jeg er bombesikker på at jeg har en tilknytning til en plass kalt Sascatchewan.. jeg kan ikke begripe hvordan man skal kunne ha så mye viten om et sted med et så merkelig navn uten å noen gang ha vært der. ;)
Antall ord: 144
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: tidligere liv

Innlegg av zind »

For meg er det Tibet :) Har vært så heldig å fått "bekreftet" det hos ei som begynte å snakke til meg om livet jeg visstnok skal ha hatt der, det var en utrolig spesiell opplevelse. Veldig sterkt også, satt med frysninger mens tårene rant

Det som er litt spesielt er at om vi ikke har noen tidligere liv her, eller egentlig uansett om vi har det eller ikke, så kan vi oppleve andre sine tidligere liv også. Jeg var med på en reggresjon en gang hvor jeg ble ført tilbake til et liv. Det er noe av det vondeste og verste jeg har kjent på kroppen, men jeg visste liksom hele tiden at det ikke var mitt liv og en tidligere inkarnasjon av meg. Har lest og hørt om dette i ettertid da jeg ble litt nysgjerrig, og det viser seg at det er flere som deler den teorien med meg. Noen ganger "låner" vi tidligere liv til biblioteket vårt. Men det er kanskje ikke så rart, jeg mener nå i allefall at all informasjonen om alt som er og har vært ligger rett forran nesa på oss og at det er fryktelig interessant med The Akashic records :)
Antall ord: 204
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: tidligere liv

Innlegg av Isan »

Denne tråden er flere år gammel, jeg vet det. Men det er vel intet hinder for å følge opp :)
Bearchild skrev:Jeg liker å tro at jeg har minner fra tidligere liv. Om det er mine egne minner fra mine tidligere liv vet jeg sannelig ikke, men det er egentlig det enkleste for meg å forholde meg til..

Fra så langt tilbake jeg kan huske har jeg hatt detaljerte drømmer om steder, mennesker og språk som jeg før ikke forstod en tøddel av, men som jeg etterhvert har tenkt må være en form for minner. Og jeg husker faktisk langt tilbake.. helt tilbake til jeg lå i min mors mage!

Jeg har minner fra England i forbindelse med en krig. Og jeg er bombesikker på at jeg har en tilknytning til en plass kalt Sascatchewan.. jeg kan ikke begripe hvordan man skal kunne ha så mye viten om et sted med et så merkelig navn uten å noen gang ha vært der. ;)
Blir såpass nysgjerrig at jeg må spørre deg, Bearchild: Har du sett etter dette stedet på kartet? Navnet høres nærmest armensk ut for meg.
Antall ord: 194
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: tidligere liv

Innlegg av Bearchild »

Isan skrev: Blir såpass nysgjerrig at jeg må spørre deg, Bearchild: Har du sett etter dette stedet på kartet? Navnet høres nærmest armensk ut for meg.
Saskatchewan? Hverken gresk eller armansk men amerikansk. ;) Eller mer eksakt en canadisk provins. Litt enklere å få treff på søk om det staves riktig (jeg ser jeg skrev feil sist).
https://en.wikipedia.org/wiki/Saskatchewan
Antall ord: 66
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: tidligere liv

Innlegg av Asbjørn »

Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: tidligere liv

Innlegg av Isan »

Bearchild skrev:
Isan skrev: Blir såpass nysgjerrig at jeg må spørre deg, Bearchild: Har du sett etter dette stedet på kartet? Navnet høres nærmest armensk ut for meg.
Saskatchewan? Hverken gresk eller armansk men amerikansk. ;) Eller mer eksakt en canadisk provins. Litt enklere å få treff på søk om det staves riktig (jeg ser jeg skrev feil sist).
https://en.wikipedia.org/wiki/Saskatchewan
Gøy at du fant det i hvert fall :)
Antall ord: 77
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: tidligere liv

Innlegg av UFO »

Saskatchewan, har en kanadisk gammel venn som bor der. Kona hans er derfra. :-)

Vel, skal ikke se bort fra at du har levet der i et annet liv "BC".
Jeg som drømmer hver bidige natt, og husker det, har lenge lurt på om det man opplever i drømme kan
være minner fra andre liv man har hatt ? Ikke alle drømmer kanskje, men i noen.

Alltid noe å spekulere på.
Antall ord: 72
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: tidligere liv

Innlegg av g.r.y »

Hadde en 'mind-blowing' opplevelse for noen år siden hvor jeg, for å lage en lang historie kort, fikk kastet innpå med minner fra vikingtiden/bronsjealderen en gang, hvor jeg ledet en gruppe av hva som best kan beskrives som utbrytere/rebeller.
Dette stemmer oxo overens med en 'past life reading' jeg tok i etterkant, hvor den klarsynte (eller hva jeg skal kalle det) kun fikk oppgitt 'kalde fakta' om fødsels-tidspunkt & sted. :)
Antall ord: 73
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links