Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenbegynnelse på ut av kroppen opplevelse? trodde jeg skulle dø

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

miiinaaaaa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 12 Jan 2014 22:15
10
Har takket: 1 gang

begynnelse på ut av kroppen opplevelse? trodde jeg skulle dø

Innlegg av miiinaaaaa »

Rundt i desember leste jeg for første gang om diverse ting, blant annet astral projection, lucid dreaming og søvnparalyse. Det var en periode jeg prøvde masse på astral projection, var skikkelig gira på å klare det- men fikk det ikke til. Jeg bestemte meg for å ta en pause fra det, ville på en måte at det skulle skje av seg selv og ikke stresse med det. Det skjer når det skjer, sa jeg til meg selv.
_____________________________________________________________________
Det har ikke helt godt opp for meg at det skjedde, det føles så uvirkelig.
30.mai (i går klokken rundt 1200)
Trodde først det var noe galt med kroppen min. Hadde ikke tenkt til å prøve astral projection, men hadde veldig lyst til å havne i søvnparalyse, fordi det skjedde for første gang på fredag (prøvde ikke engang på det).
Jeg bestemte meg for å meditere, hørte på en meditasjonsmusikk mens jeg lå avlsappet i sengen. Etter å ha meditert i ca 40 minutter, fjernet jeg musikken og bestemte meg for å sove. Jeg våknet helt plutselig, kroppen var så innmari tung. Trodde først jeg skulle dø, fordi det var akkurat som jeg ikke var i kroppen, i tillegg var jeg innmari svimmel, fikk panikk. Hjertet hamret helt sykt og jeg kjente tydelig at jeg ble skikkelig varm. Svimmelheten forsvant etter en liten stund og jeg klarte plutselig å bevege meg. Jeg satte meg opp i sengen, bestemte meg for å prøve på nytt.

La meg ned igjen, denne gangen lå jeg helt stille og rørte meg ikke. Etter en stund sovnet jeg halvveis, men våknet plutselig av at kroppen var tung igjen, klarte ikke å bevege meg. Det kom en skikkelig sprenge lyd i ørene. Det føltes ikke som jeg var i kroppen, men samtidig kunne jeg kjenne alt. Blodet strømte, det føltes som hjertet lå inntil ørene mine, så tydelig kunne jeg høre det, vært eneste slag - dunk - dunk. Jeg bare lå der, det føltes som jeg skulle dø, flere ganger. Trodde det var noe alvorlig galt med meg, alt spant rundt. Det var akkurat som kroppen snurret. Etter noen sekunder fant jeg ut at nå er det på tide å prøve astral projection. Jeg lå i sengen, alt var så tungt. Jeg så for meg selv fly, kroppen ble tyngre, desto dypere jeg kom inn, jo svimlere ble jeg. Alt spant rundt. Ettert hvert fikk jeg en følelse av at jeg kom høyere og høyere i luften, det føltes ut som jeg lå i luften over kroppen.
Etter bare noen sekunder fikk jeg en følelse av at jeg plutselig ble slukt tilbake til kroppen, vanskelig å forklare.
Da kroppen min våknet, så var jeg ikke noe svimmel. Alt var normalt. Jeg forstod ingen ting da jeg kviknet til, alt føltes så uvirkelig.

Tror du dette var begynnelsen på ut av kroppen oppvelse? har enda ikke godt helt opp for meg at det skjedde.
Antall ord: 504

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: begynnelse på ut av kroppen opplevelse? trodde jeg skull

Innlegg av Nattstjerne »

Var sånn for meg di første gangene jeg skulle ut.Senere gikk det lettere.En må bare fortsette å prøve og ikke bry seg om at det er ubehagelig.Bare husk på at når du går inn igjen i kroppen at du kommer inn rett vei..ellers kan du bli veldig svimmel og føle deg rar i etterkant.
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
miiinaaaaa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 12 Jan 2014 22:15
10
Har takket: 1 gang

Re: begynnelse på ut av kroppen opplevelse? trodde jeg skull

Innlegg av miiinaaaaa »

Nå skjedde det igjen!

Jeg prøver ikke på Astral Projection engang, det bare skjer automatisk. Jeg sluttet tidlig fra skolen i dag, og bestemte meg for å legge meg.. var skikkelig sliten og trøtt, hadde omtrent ikke sovet i natt. La meg ned 10.30 i sengen for å sove helt vanlig, våknet etter en liten stund helt normalt. Deretter la jeg meg igjen. Jeg sovnet ikke helt, var halvveis borte. Merket etter hvert at kroppen bare ble tyngre og tyngre, prøvde flere ganger og bevege meg, det klarte jeg fint. Men alt var skikkelig tungt, da jeg endret stilling. Ble også skikkelig uvel og følte meg rett og slett dårlig- kvalm og lignende.
Jeg visste at noe kom til å skje, så la meg på ryggen og lå bare helt stille. Det tok ikke lang tid før kroppen var ekstremt tung. Trodde et øyeblikk noen satt oppå meg, jeg hørte latter, en ondskapsfull latter. Jeg sa til meg selv flere ganger - "det går bra, dette er ikke virkelig, ingen kan skade deg."

Deretter prøvde jeg å sveve opp. Det føltes ut som jeg flyttet beinet oppover, men gjorde ikke det. Det tok ikke lang tid før jeg kjente at jeg var over kroppen min, jeg svevde. Men jeg så ingen ting? noen som vet hvorfor, alt var mørkt. Men er fortsatt litt usikker på om jeg så et lys.
Jeg hørte i tillegg flere stemmer som sa "Gå den andre veien... Gå den andre veien... Gå den andre veien" - skikkelig merkelig :dontknow
Det var ikke lenge jeg svevde, følte meg ikke helt klar, så tok ikke lang tid før jeg "våknet" opp.

Denne gangen spant ikke alt rundt, som sist. Haha, forrige gang var mye verre. Da var jeg helt sikker på at jeg skulle dø. Alt føles så uvirkelig når jeg våkner ordentlig opp og er "meg selv" igjen.
Jeg forventer egentlig ikke at noen skal tro meg, har kun fortalt "opplevelsene" til en venn her hjemme. Gidder ikke å fortelle det til noen flere her hjemme, ettersom de ikke kommer til å tro meg. Har alltid vært opptatt av overnaturlige ting, som ånder og filosoferer veldig mye. Har fortalt mange ting til moren min (hun og broren min tror nok at jeg er gal, de bare jatter med, så er ikke vits i å fortelle noe mere).

Er også trent opp til å se aura (klarer ikke å se på andre, men litt på meg selv). Fikk etter vært problemer med øynene og mye vondt i hodet. Sluttet altså med dette.
Er ei jente på 17 år, så er ikke veldig gammel akkurat
Antall ord: 448

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links