Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenFly-Angrep ved Akershus festning og på Rådhusplassen

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
MarieKristine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 28 Aug 2015 15:38
8
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Fly-Angrep ved Akershus festning og på Rådhusplassen

Innlegg av MarieKristine »

For to netter siden drømte jeg at jeg var på en Pub på akerbrygge.
Puben var så godt som tom. Kun tre kvinner befant seg der, hvorav en av dem var bartenderen.
Jeg kjente ikke disse kvinnene men de var et hyggelig lag.

Med et drønn ble latteren vår revet bort.
Utenfor døra var hele sitteområdet med bord, stoler, levegger og markiser og gjærder revet brutalt bort som om et gedigent monster hadde revet det bort med en enorm kraft og kastet det langt bort. Ikke ett eneste bord var å se noe sted.

Jeg kommanderte kvinnene til å følge etter meg ut.
I samme øyeblikk som vi kom ut så jeg fem krigsfly sirkulere over oslofjorden i lav høyde...og like etter skiftet det ene retning mot rådhuset.

Jeg dyttet med meg kvinnene og skjøv dem inn i et smug i bygget der bygningen hadde sterkest mulig materiale og bad dem stå der helt stille til jeg kom tilbake. Jeg løp igjen mot brygga og tittet rundt. Ikke ett eneste menneske var å se. Ikke SIBO, og ikke en lyd bortsett fra drønn fra flyene...og så ble det skutt ur raketter ...to fra hver side av flyene...og det drønnet hvert to minutter. Jeg kikket mot Rådhuset...og ikke ett eneste menneske fantes på rådhusplassen...så jeg forstod det slik at alle var evakuerte. Så kom et smell fra rådhusplassen etterfulgt at en gedigen soppformet sky som vokste opp av bakken. Jeg følte fremdeles ingen frykt....bare observerte. Og der sluttet drømmen.

Aner ikke hva dette skal bety...da drømmen var enormt detaljert som virkeligheten og med alle farger og alt. (la meg understreke at jeg er tidligere kongens garde og er mindre skvetten enn de fleste, så mulig derfor jeg hadde sånn ro i drømmen) . Som vi alle vet så er det politiske knuter der ute nu om dagen og jeg vet ikke helt om jeg skal regne en slik drøm som en varsel eller som en rar drøm. Men det vil tiden vise. Ville bare dele det.
Antall ord: 361

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links