Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenMine nær-døden-opplevelser som døende

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Mine nær-døden-opplevelser som døende

Innlegg av Mariel »

Jeg begynte å bli søvnig, jeg følte en himmelsk fred eller kanskje som en Nirvana i tilstand av fred og jeg gjespet og følte trang til å legge meg. Dette har skjedd flere ganger. Jeg har lagt meg mange ganger og jeg bare var i en himmelsk tilstand, rett og slett lykkelig og jeg såg første gang helt svart, men så såg jeg en runding i mørket med lys. Jeg har også opplevd i en nær-døden-opplevelse at jeg svevde i universet og kunne se på avstand jorden. Og noe merkelig, jeg kom hjem fra en spillejobb og hadde senga nær vinduet som jeg likte for å se på månen og stjernene, og jeg såg ut vinduet og himmelen var "åpen" og jeg såg andre planeter. Og så såg jeg en gang en planet bak månen. Og jeg har også opplevd å se på dagen på himmelen en runding med lys. Men en nær-døden-opplevelse var grusom forferdelig. Jeg gikk igjennom tunnelen og såg alt helvete jeg har opplevd på en film i veggene rundt tunnelen, jeg ble livredd etter at jeg våknet fra å sove i den mørke tunnelen og jeg er enda livredd. Av og til vil jeg gjerne tro på ufoer som henter meg fra jorden til en annen planet og da vil jeg være på Mars. Før ville jeg være på Pluto å leke. Og jeg var på et rom og der satt det et romvesen og fridde til meg :natta

Mvh. Mariel
Antall ord: 265

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Mine nær-døden-opplevelser som døende

Innlegg av Terra »

Mariel skrev:Men en nær-døden-opplevelse var grusom forferdelig. Jeg gikk igjennom tunnelen og såg alt helvete jeg har opplevd på en film i veggene rundt tunnelen, jeg ble livredd etter at jeg våknet fra å sove i den mørke tunnelen og jeg er enda livredd. Mvh. Mariel
Det er flere enn deg som forteller om en nær døden opplevelse der de har opplevd akkurat dette som du forteller her. Og man blir jo litt flau når man ser alt det en ikke burde gjort eller sagt. :iiik
Men det gjelder vel å lære seg å tilgi seg selv også for man visste jo ikke bedre der og da tenker jeg.
Antall ord: 117
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Mine nær-døden-opplevelser som døende

Innlegg av Mariel »

Terra skrev:
Mariel skrev:Men en nær-døden-opplevelse var grusom forferdelig. Jeg gikk igjennom tunnelen og såg alt helvete jeg har opplevd på en film i veggene rundt tunnelen, jeg ble livredd etter at jeg våknet fra å sove i den mørke tunnelen og jeg er enda livredd. Mvh. Mariel
Det er flere enn deg som forteller om en nær døden opplevelse der de har opplevd akkurat dette som du forteller her. Og man blir jo litt flau når man ser alt det en ikke burde gjort eller sagt. :iiik
Men det gjelder vel å lære seg å tilgi seg selv også for man visste jo ikke bedre der og da tenker jeg.
Ja, tro meg.
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Mine nær-døden-opplevelser som døende

Innlegg av Terra »

Mariel skrev:Ja, tro meg.
:sunny
Antall ord: 5
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links