Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppensleep paralysis eller astral pcjt eller ute av kroppen?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

sleep paralysis eller astral pcjt eller ute av kroppen?

Innlegg av Poku »

Fikk meg en tanke til å komme tilbake hit og fortelle om noe :)

Det som skjedde var at jeg la med døra mi lukket og lyset var og jeg lå rett ved vinduet. Jeg lå lisszm sånn til siden at jeg kunne se vinduet fra siden også la jeg aldri merke til at jeg sovnet.

Men det var sånn at jeg plutselig la merke til at jeg var bevisst også ser jeg en hvit farge komme nedover mot vinduet og mot meg, jeg fikk jo helt panikk og beveger kroppen min mot den og prøver og vifte den vekk, også er det ikke sånn at jeg våken.

Men jeg tror jeg dro med meg kroppen opp samtidig jeg var bevisst og var våken. Etter det så gikk jeg ut av senga og gikk på do, også gikk jeg ned igjen også sovnet jeg igjen.

Har hatt samme greie der e våknet at det var en skorpion i senga mi også slår jeg den vekk og løper ut og jeg merket at jeg var våken og bevisst. Til slutt så var den ikke der så gikk jeg og la meg.

Samme greie var at jeg også klarte og drømme at jeg ble angrepet av gjenferder og sånt.

Føles ut som dette kan være ute av kroppen? eller astral projection?

Noen som vet? :D
Antall ord: 235
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: sleep paralysis eller astral pcjt eller ute av kroppen?

Innlegg av Terra »

Poku skrev:Fikk meg en tanke til å komme tilbake hit og fortelle om noe :)

Det som skjedde var at jeg la med døra mi lukket og lyset var og jeg lå rett ved vinduet. Jeg lå lisszm sånn til siden at jeg kunne se vinduet fra siden også la jeg aldri merke til at jeg sovnet.

Men det var sånn at jeg plutselig la merke til at jeg var bevisst også ser jeg en hvit farge komme nedover mot vinduet og mot meg, jeg fikk jo helt panikk og beveger kroppen min mot den og prøver og vifte den vekk, også er det ikke sånn at jeg våken.

Men jeg tror jeg dro med meg kroppen opp samtidig jeg var bevisst og var våken. Etter det så gikk jeg ut av senga og gikk på do, også gikk jeg ned igjen også sovnet jeg igjen.

Har hatt samme greie der e våknet at det var en skorpion i senga mi også slår jeg den vekk og løper ut og jeg merket at jeg var våken og bevisst. Til slutt så var den ikke der så gikk jeg og la meg.

Samme greie var at jeg også klarte og drømme at jeg ble angrepet av gjenferder og sånt.

Føles ut som dette kan være ute av kroppen? eller astral projection?

Noen som vet? :D
Jeg vet jo ikke men tenker at det kanskje kan være søvnparalyse?
Har hatt noen liknende opplevelser selv. Med edderkopp og møll av alle ting. Men da jeg våknet skikkelig og liksom skrikende løp ut av sengen (og vekket min stakkars sovende mann... ), ja, da var det selvsagt ikke noen stor edderkopp der. Før, når jeg var liten drømte jeg om en gedigen veps. Jeg var fryktelig redd for veps for hadde blitt stukket noen ganger av hissig veps. Så var jo et mareritt og der og da visste jeg jo det. Men det var livat ja, fryktelig virkelig i drømmen! :iiik
Antall ord: 347
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links