Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenDying to be me! Saken om Anita Moorjani som kom tilbake...

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Dying to be me! Saken om Anita Moorjani som kom tilbake...

Innlegg av Asbjørn »

{Google oversettelse med litt korrigering - orginalteksten under her, og mer på Youtube...}

Legene hadde gitt Anita Moorjani bare timer til å leve da hun ankom sykehuset i koma på morgenen den 2. februar 2006.
Hun var ikke i stand til å bevege seg som følge av kreft som hadde herjet kroppen hennes i nesten fire år, og så kom Anita over i en annen dimensjon , hvor hun opplevde stor klarhet og forståelse for hennes liv og hensikt her på jorden.

Hun fikk et valg om å gå tilbake til livet eller ikke, og valgte å gå tilbake til livet da hun skjønte at "himmelen" er en tilstand og ikke et sted.
Dette resulterte i en bemerkelsesverdig og fullstendig gjenoppretting av hennes helse.

Anitas medrivende tale vil inspirere deg til å forandre livet ditt ved å leve mer autentisk, oppdage dine største lidenskaper , overvinne din dypeste frykt, og leve et sted av ren glede.

Hennes sanne historie vil radikalt endre din nåværende tro om deg selv, ditt formål på jorden, din helse, dine relasjoner, og livet ditt!



rhcJNJbRJ6U
Direkte link til Youtube-sida :
https://www.youtube.com/watch?v=rhcJNJbRJ6U

Orginaltekst :
Doctors had given Anita Moorjani just hours to live when she arrived at the hospital in a coma on the morning of February 2nd, 2006. Unable to move as a result of the cancer that had ravaged her body for almost four years, Anita entered another dimension, where she experienced great clarity and understanding of her life and purpose here on earth. She was given a choice of whether to return to life or not, and chose to return to life when she realized that "heaven" is a state and not a place. This subsequently resulted in a remarkable and complete recovery of her health. Anita's riveting talk will inspire you to transform your life by living more authentically, discovering your greatest passions, transcending your deepest fears, and living from a place of pure joy. Her true story will radically alter your current beliefs about yourself, your purpose on earth, your health, your relationships, and your life!
Antall ord: 349

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Dying to be me! Saken om Anita Moorjani som kom tilbake.

Innlegg av UFO »

"heaven" is a state and not a place"

Hm.. "en tilstand", mon tro hva det innebærer over tid ? Blir man da på en måte satt i "st. by" - mao pauset før noe annet, eller er man i denne tilstanden (hva nå det er) for evig tid ?

Egentlig så er jeg litt skeptisk rundt dette med at "Jeg har vært død, men kom/valgte å komme tilbake".
Mener at OM man er død, ja da er man død for evig og alltid i jordisk form - ihvertfall slik vi kjenner og skjønner det.

NDO ja, det vil jeg kalle dette her. Da skjer det nok masse i kroppen/hjernen.
Antall ord: 114
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Dying to be me! Saken om Anita Moorjani som kom tilbake.

Innlegg av g.r.y »

ufo skrev:"heaven" is a state and not a place"
Hm.. "en tilstand", mon tro hva det innebærer over tid ? Blir man da på en måte satt i "st. by" - mao pauset før noe annet, eller er man i denne tilstanden (hva nå det er) for evig tid ?
Egentlig så er jeg litt skeptisk rundt dette med at "Jeg har vært død, men kom/valgte å komme tilbake".
Mener at OM man er død, ja da er man død for evig og alltid i jordisk form - ihvertfall slik vi kjenner og skjønner det.
NDO ja, det vil jeg kalle dette her. Da skjer det nok masse i kroppen/hjernen.

Jeg ser det nok på samme måten. Hjernen klarer seg kun hit men ikke lenger uten surstoff, og når denne grensen er oversteget, da er vårt jordiske legeme beyond repair, å si det sånn..
Ved nær døden opplevelser, har de vært nettopp d NÆR døden. Dette innebærer imidlertid at dødsprosessen er i full gang, og jeg ser ingen grunn til å betvile at en i en slik tilstand kan få en 'peek' inn i 'dødsriket'. Jeg tror vel oxo at sannsynligheten for dette øker proposjonalt med hvor langt i denne prosessen en rekker å komme. Dessuten er det jo oxo slik at noen er forunt å huske mer av dette enn andre..
At denne damen har opplevd dette i en grad som langt overstiger normalen, er det dermed ingen tvil om, og dermed er det oxo særdeles interessant å høre hva hun har å fortelle. :)
Antall ord: 269
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links