Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenDratt ut av egen kropp!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
DeidaraAnderson
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 06 Aug 2016 22:31
7

Dratt ut av egen kropp!

Innlegg av DeidaraAnderson »

Hei! Den merkeligste ¨nær døden¨ opplevelser var når jeg ble ¨dratt ut av kroppen¨imens jeg holdt på å sove. Jeg prøvde å kjempe imot - da jeg ikke kunne føle sjelen min, eller kroppen min i det hele tatt, og til slutt - imens jeg febrilsk prøvde å kjempe mot uten å kunne bevege kroppen - lot jeg meg selv gå inn i armene til ¨hvor enn jeg hører hjemme¨.
Jeg så en tunell av lys som varte i et helt sekund (virket lenge) , og befant meg heelt plutselig i den vakreste verden - alvarheim eller noe - for det bodde bare alvebarn der - hvor alle trærne var ett stort ett vevd sammen.
Jeg satt i en ensom kano, og padlet nedover den vakrest himmel som tenkes kan.
Historien som følger er veldig vakker, og jeg endte opp i hesperidenes hage.

VET noen hva som kan ha foregått?
Livet etter døden er vakkert - for det er såå mange diverse mennesker, og ånder i verden som menneskelige vesner at man slettes ikke kan sette absolutte grenser lik den gamle kirken når det gjelder Himmel og Helvetet. For slik tankegang ender opp med det blir slik - så onde som kirken er.
Forstår dere meg?
Jeg bare lurer på det her..
Antall ord: 213

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Dratt ut av egen kropp!

Innlegg av Terra »

At det er mye mer mellom himmel og jord enn det som er lett å forstå i vår vanlige dagsbevissthet er i alle fall ikke jeg i tvil om :)
Antall ord: 29
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: Dratt ut av egen kropp!

Innlegg av Nattstjerne »

Jeg har opplevd noe av det samme .Tunell med lys osv men jeg fikk ikke gå inn i den.Ble stoppet av en engel som ga meg en klem og dyttet meg tilbake.Det var en fantastisk opplevelse jeg håper å få oppleve igjen.<3
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links