Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenHar denne pingvindrømmen tegn som beskriver min fremtid?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

blomsterfluen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 18 Des 2016 18:40
7
Kjønn (valgfri): Autist

Har denne pingvindrømmen tegn som beskriver min fremtid?

Innlegg av blomsterfluen »

jeg og ernst gikk i tog mot dragavika med norgesflagg. jeg forberedte meg på barnemas og skrål. jeg hadde to norgesflagg som jeg pekte mot bakken med. så var ernst og jeg på vei inn til festivalen på kaien. men først måtte vi trå oppi et 2delt oppblåstbart akvariumdam. den første delen av det gule akvariedammen, var det skjønne små pingviner som svømte. vi måtte trå i disse dammene fordi pingvinene skulle snuse under vann med nebbene sine etter dop oppi skoene våre. det var det politiet svarte strengt, da jeg spurte ham. det var 3 politimenn der med sorte politiklær. så måtte jeg gå oppi den andre delen av akvariet, og der var det en kjempestor pingvin som snuste oppi mine brune sko etter dop. jeg hadde vansker med å komme meg ut av bassenget men fikk det til. ernst kom etterhvert og da hadde jeg ventet på ham i vannet på kaien å kost med en pingvin, for ikke å virke kriminell for politiet. vi gikk på kaien og jeg satt meg på en hvit hylle og såg på falske dyr som barn trodde var ekte og klappet på i en innhegning. det var tigerunge og pandaer og sånt som gikk rundt. jeg spurte om salgsdama der hadde puppets. nei sa hun. vi gikk videre for å se etter marionetter. jeg sa hamburger, istedenfor marionetter til en annen salgsdame. da lo jeg og rettet på det. hun hadde ikke 4 beins marionetter. vi var også i en butikk med misstenksomme selgere som solgte brune ringer. jeg ville ikke være tyv, men plutselig fikk jeg en ring med embalasje på på hver ringfinger på hånd, som gjorde vondt å ha på. vi tok dem av og gikk ut uten at alarmen gikk fordi jeg hadde tatt ringene av.
Antall ord: 309

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Har denne pingvindrømmen tegn som beskriver min fremtid?

Innlegg av Terra »

Jammen tror jeg ikke du driver å sorterer ut følelsene dine og ting som skjer deg i livet :wink:
Antall ord: 18
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links