Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenKontakt fra forrtiden? 2. verdenskrig

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Annhelen91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 03 Feb 2017 23:11
7

Kontakt fra forrtiden? 2. verdenskrig

Innlegg av Annhelen91 »

Hei! Jeg lurer på noe om en drøm jeg hadde i natt, som føltes ut som alt annet enn en drøm.

Tidligere har jeg sanndrømt flere ganger om fremtiden. Når jeg drømmer slike drømmer er de ikke nøyaktig slik som det vil skje i fremtiden, men drømmene er annerledes en "vanlige" drømmer. For eksempel for noen år siden, da det var to fly som styrtet i havet, to måneder før det skjedde, drømte jeg att jeg var på tur på fjellet med mange mennesker. Plutselig begynte det å dale ned flydeler fra 2 fly fra himmelen. Jeg måtte samle opp å gi disse delene til havet. Den morgenen jeg våknet, skjønte jeg att to fly snart ville styrte i havet, forde den drømmen føltes helt annerledes og mer levende enn eller. Jeg har i flere tilfeller hatt slike drømmer med følge av hendelser litt senere, og hendelser som enda ventes.

Noe jeg også har bynt å fundert på, er energier fra avdøde mennesker som ønsker å vise sin historie eller sitt liv gjennom mine drømmer. En meget sterk opplevelse jeg hadde i natt, var att jeg rett å slett trodde jeg opplevde 2. verdenskrig. Den redselen og den følelsen, det sviket og den forferdelsen å sinnet jeg følte, err no jeg aldrig i det "våkne eller virkelige liv" har kjent på før, spesielt den redselen. Den var så ekte att jeg uten ønske om å tråkke på noen som har opplevd dette personlig, nesten føler jeg kan si jeg fikk et intrykk av hva de følte da de så byen og landet sitt ble bombet. Jeg planlegger å lage en radiodokumentar om 2. verdenskrig med fokus på trøndelags-området, å har derfor lest en del om det de siste psr dagene, og tenkte først att dette var en påvirkning etter lesingen. Men det er jeg ganske sikker på at det ikke var. Dette føltes enda sterkere og mer levende en de drømmene som har vært sanndrømmer. Der var akkurat som en ung soldat ville vise meg sin frykt den dagen alt brøt ut. Igjen, den følelsen kan ikke beskrives. Selv om det var en drøm jeg våknet av, var frykten så ekte som mitt eget kjøtt å blod.

Er det noen som har opplevd lignende ting? Eller som har hørt om dette før å vet hva som skjer eller hva det er?


- Ann Helen
Antall ord: 427

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 27 Apr 2007 14:53
16
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Re: Kontakt fra forrtiden? 2. verdenskrig

Innlegg av Liana »

For meg virker det som at du kan ha besøkt et tidligere liv. Har du en generelt stor interesse for 2.verdenskrig?
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links