Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenStemmen sa: Gå ut!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Novisen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 20 Mai 2017 23:38
6
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 4 ganger

Stemmen sa: Gå ut!

Innlegg av Novisen »

Søndag natt til mandag 2. pinsedag 4. juni kl 23.10
Stemmen sa tydelig i mitt venstre øre: Gå ut, Berit!
Så jeg stod opp.
Hadde sovnet, og drømte at jeg spilte et pinnespill. Noe kjent, men vet ikke hvordan spillet utføres.
Pinnene var mørkbrune, avlange og runde i endene. Like lange som underarmene mine. Et merke var brent inn, som delte pinnen i ca to tredje deler. Førte pinnenene sammen inn på hakkene, dannet de ikke et kors, men nesnen. Kan sammenlignes når to pekefingre legges oppå hverandres siste fingerledd. Ligner da på tohåndsalfabetets bokstav E.
I drmmen bredte usikkerheten seg raskt, og min datter og jeg avsluttet leken umiddelbart. Jeg la pinnene på siden av spillets ramme, et område markert med et tykk strek. På vei ut, tok med noe annet ... tror jeg. Rommet var mørkt og utydelig, og jeg så tydelig ett barn (min sønn eller min datter) skyndte seg. Hun tok hånden min, og vi gikk ut av rommet gjennom en dør. Vi så oss ikke tilbake.

Var det det rommet jeg skulle gå ut av?
Eller skulle jeg gå ut av dette huset jeg bor i?

Jeg stod opp, noe lysvåken, og kledde på meg. Tok med mobilen min med tilhørendehjelpemidler, vannflasken, lukket vinduet og åpnet soveromsdøren ut til stua. All lys var slått av, og jeg innbilte meg at det stod en mann utenfor soveromme, men jeg var for redd til å spørre hvem det var, eller hva han ville. Jeg slo på alle lys. Sjekket alle ytterdørene om de var låst. Sitter nå her å skriver.

Hva var dette?

I går, og de to siste dagene har jeg lest boken Våres skjulte evner. Telepati, klarsyn og fremsyn, av Terje G. Simonsen. Lydboka ble ferdig lest i sengen.
Hadde sovet litt mens lydboka gikk, men da den var omtrent ferdig, avsluttet jeg den og ryddet av alt det tekniske. Så ba jeg en bønn for en jeg bryr meg om. At han tok vare på seg selv, og at vi møttes i morgen (mandag).
Jeg hadde sovet ca en times tid før stemmen sa tydelig sitt budskap i mitt øre.

så...?? Hva nå?

Jeg prøver slappe av, blir rolig igjen. Lyset i venstre synsfelt er synlig, blir i farge gul, orange rødt – vet ikke helt. Endrer form og farge , og jeg er trøtt. Hva skal jeg gjøre? Meditere. Ny lyssirkel dukker opp. Jeg venter.
Antall ord: 426

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Stemmen sa: Gå ut!

Innlegg av Asbjørn »

Her har du en erfaring ikke mange klarer å forstå....
Spennende å se hvor denne veien går !

A
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Stemmen sa: Gå ut!

Innlegg av Terra »

Kan det være en slags hjelper tro?
Antall ord: 8
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Novisen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 20 Mai 2017 23:38
6
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 4 ganger

Re: Stemmen sa: Gå ut!

Innlegg av Novisen »

Takk for kommentarene. Ikke vet jeg, og "jobber" med kontakten med mine Hjelpere. Det er mye å lære. I begynnelsen av mai drømte jeg om en gul boblejakke for barn. Inni den bodde bittesmå flaggermus. De var livredde for hva jeg ville gjøre med dem. I følge en bok om drømmetydling, betyr det død og ulykke om flaggermus. Men for meg er tema "død" det samme som stor endring, noe gammelt forlates og noe nytt oppstår. Og det har det jammen gjort! -) Så denne stemmen i natt... I sammenheng med drømmen jeg hadde da?? Tiden får vise.
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Stemmen sa: Gå ut!

Innlegg av Terra »

Novisen skrev:Takk for kommentarene. Ikke vet jeg, og "jobber" med kontakten med mine Hjelpere. Det er mye å lære. I begynnelsen av mai drømte jeg om en gul boblejakke for barn. Inni den bodde bittesmå flaggermus. De var livredde for hva jeg ville gjøre med dem. I følge en bok om drømmetydling, betyr det død og ulykke om flaggermus. Men for meg er tema "død" det samme som stor endring, noe gammelt forlates og noe nytt oppstår. Og det har det jammen gjort! -) Så denne stemmen i natt... I sammenheng med drømmen jeg hadde da?? Tiden får vise.
Føler du gjør rett i den tolkningen du har der med flaggermusene, flotte dyr er de og ikke noe galt rundt å drømme om dem. Tenkte litt at de er som sommerfugler, de flyr og er frie! Vakre er de! Og fargen gul står for opplysning og det mentale, det å studere og lære seg ting. Klokskap og lærdom. Så veldig bra, du ser deg selv du! :klapper

Velkommen til Paranormal forumet forresten. Hyggelig å ha deg med! :goddag
Antall ord: 188
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links