Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenBesøk av mamma?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Besøk av mamma?

Innlegg av kristiane »

Hei på dere!
Jeg er et medlem her inne som ikke har vært aktiv her på svært lenge. Men jeg har lyst til å dele en opplevelse jeg har hatt tre ganger nå?
For to år siden mistet jeg min kjære mamma. Hennes bortgang skjedde egentlig brått og uventet,og følgelig har jeg slitt med sorg og savn.
Kort tid etter hennes bortgang,drømte jeg ei natt at det ringte på døren. Jeg husker fra drømmen at jeg blir helt satt ut når jeg åpner døra,og føler jeg nærmest ramler sammen,for der står nemlig mamma. Hun har klærne jeg kledde henne i etter hennes død,hun står der så blid og spør om hun kan få komme inn.
Hun ser så frisk og fin ut,og alt virker så virkelig.Jeg spør henne om hun har det bra,og dette bekrefter hun på en måte som trygger meg på at hun har det fint der hun er. Denne drømmen har som sagt gjentatt seg,og den opptar tankene mine de følgende dagene,fordi den er så virkelig.
Jeg tror hun kommer til meg i søvne for å trøste og hilse på.
Antall ord: 214

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Besøk av mamma?

Innlegg av Asbjørn »

Du har nok hatt besøk, ja !
Har hatt en tilsvarende drøm etter at min far døde for noen år siden.
Etter begravelsen hans måtte vi gå igjennom leiligheten, for å se om vi fant testamente, samt at vi måtte gå igjennom det som var av papirer.
Middagsbordet ble satt midt på gulvet, og fungerte som oppsamlingssted for papirer som kunne ha viktighet.
Så drømte jeg at jeg stod i ene enden av stua, med spisebordet fullt av papirer foran meg, alle skuffer og skap stod åpne, og - ja, var et forferdelig rot :)
Da plutselig - kommer pappa ut av soverommet, og stopper innenfor døra.
Og jeg tenkte med meg selv; "å herregud, nå blir det bråk" - for det så ikke ut på stua.
Men pappa smilte og plutselig var han borte.

Så for meg var det en hilsen.

A
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: Besøk av mamma?

Innlegg av kristiane »

Er veldig sikker på at hun kom,jeg iallefall,ettersom drømmen er så virkelig hver gang.Går nesten ikke an å beskrive den følelsen jeg får!
Hun gjør seg dessuten til kjenne med at en sang som ble spilt under begravelsesseremonien,hadde en tendens til å spilles i radioen ei tid etterpå.Og hun elsket å lage mat.Kanskje hun som noen ganger står bak meg og følger med på hva jeg lager også da...
Jeg tror hun kommer på besøk,kjære mamma min.
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Besøk av mamma?

Innlegg av Terra »

Er ikke i tvil om at dere begge har hatt fint besøk av deres kjære.

Har opplevd det liknende som dere forteller.

Rørende og godt å lese historiene deres. :mozilla_smile:
Antall ord: 33
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links