Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenHypnotisert på avstand

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Holli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 21 Feb 2020 23:23
4
Kjønn:

Hypnotisert på avstand

Innlegg av Holli »

I fjor var jeg forelsket i en lærer jeg hadde. Han var 2 år eldre enn meg. Mellom oss var det telepatisk kontakt. Kjentes litt ut som et bånd mellom oss. Kunne kjenne følelsene hans, og Han mine. Denne læreren var gift. Problemet oppsto når jeg begynte å tenke ekstremt mye på han.

Det som skjedde da var at Jeg kjente en finger berøre klitoris når jeg lå i sofaen. Ble helt satt ut. Og under det hele tenkte jeg at dette er overhode ikke mulig. Men det skjedde, og det var så ekte. Kjente virkelig en finger. Jeg fikk litt sjokk av det hele. En dag etter dette ble jeg hypnotisert. Det jeg da så i vinduet var kreftceller som sakte men sikkert ble drept. Det var jeg som styrte en greie slik at de ble drept en etter en. Alt annet rundt i rommet ble uklart. Etter dette begynte noe å jobbe med magen min. Når jeg pustet inn kom det klumper i magen, prøvde å tenke at dette ikke er farlig selv om jeg var livredd. Disse klumpene med energi gikk ut av kroppen når jeg pustet ut. Så kjente jeg en hånd som gikk inn i rompa mi og til magen. Ble da stukket på innsiden av magen. Det stakk som en nål i en sirkel opp mot magen fra innsiden.

Jeg kunne faktisk «hoppe ut» av det hele når jeg ville. Da var alt i rommet normalt igjen. Men jeg fortsatte til det sluttet.
Noen dager etterpå hadde jeg time hos en osteopat. Da løftet hendene mine seg uten at det var jeg som gjorde det. Hendene ble da løftet slik som når man ber en bønn.
Etter denne opplevelsen har jeg opplevd å bli tatt borti på avstand. Kan få et lite dunk/stikk. Og det virker som denne personen tar meg inn med en gang jeg tenker på han. Og svarer meg, kjenner av og til at han stryker meg under foten. Av og til føler jeg at jeg blir strøket på nedentil.

Jeg synes egentlig det er litt slitsomt. Noen som har opplevd noe lignende?
Antall ord: 368

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Hypnotisert på avstand

Innlegg av Bearchild »

Tenker at personen som hypnotiserte deg (for du gikk vel til en profesjonell/ autorisert behandler?) er den rette til å svare på eventuelle spørsmål vedrørende følelser under og i etterkant av sesjonen.
Antall ord: 35
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Holli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 21 Feb 2020 23:23
4
Kjønn:

Re: Hypnotisert på avstand

Innlegg av Holli »

Jeg har aldri gått til en hynotisør.
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Hypnotisert på avstand

Innlegg av Bearchild »

Holli skrev: 24 Feb 2020 20:22 En dag etter dette ble jeg hypnotisert.
Åkej. Forstod det som at det var nettopp det du hadde blitt utifra overskrift og tekst. Uansett ikke helt.. standard? opplevelser du beskriver. Èn ting er drømmer eller rusrelaterte opplevelser, da kan man gjerne leke seg litt med tolking og synsing. Men enkelte ting er greit å drøfte privat med profesjonelle.
Virker forøvrig som 2 separate hendelser og jeg klarer ikke helt å se sammenhengen? De to første linjene kan jeg forsåvidt relatere til men resten blir litt rotete. Alternativt for konkret.
Har du forresten gjort deg opp noen tanker selv?

Hendelsen hos osteopaten og det du har opplevd i ettertid kan kanskje osteopaten ha noen innspill på?
Antall ord: 125
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links