Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømte om babyen

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Lizzay
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 24 Jan 2010 19:03
14
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 2 ganger

Drømte om babyen

Innlegg av Lizzay »

Hei. Det er mange år siden nå, men jeg husker drømmen min veldig klart.
Jeg drømte om babyen, som jeg aborterte. Noe jeg angrer på inderlig den dag i dag. Jeg ba babyen vise meg hvilket kjønn den var. Den ville ikke vise seg for meg.

Da jeg våknet, ble jeg trist og fortvilt. Selv om jeg aldri fysisk fikk hilst på barnet, så lurer jeg på om barnet ser meg i dag? Våker seg over meg eller noe?

Jeg kom i kontakt med ei, hvor hun fortalte at barnet mitt på den andre siden er 3-4 år. Det er flere år siden nå, så jeg antar at barnet er tenåring eller voksen? Det finnes ikke tid og rom der, så vidt jeg vet.

Jeg håper barnet er sammen med faren min, han er også der. Jeg har drømt om pappa flere ganger, men aldri barnet mitt. Det lurer jeg på hvorfor.
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Drømte om babyen

Innlegg av Asbjørn »

Barn som ikke er født, går tilbake til å være en tidløs sjel, og "vokser" ikke slik vi gjør.
Men du kan kansje oppleve at den samme sjelen kommer igjen i et annet barn, senere, enten ditt, eller familiemedlem sitt.
Sjelen tar ikke egentlig bolig i barnet før fødselen, men kan besøke deg/ barnet underveis.
Din far har vært her i levende live- og den delen av sjelen hans ( det livet) vil være med deg videre,
mens barnet som ikke ble født ikke har minner fra dette livet, og dermed...

A
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lizzay
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 24 Jan 2010 19:03
14
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 2 ganger

Re: Drømte om babyen

Innlegg av Lizzay »

Nå forstår jeg bedre. Har aldri tenkt over det før nå. Takk for svar:)
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links