Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenSøvnparalyse og det Astrale

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

HanMedHatten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 01 Nov 2010 16:19
13
Blitt takket: 1 gang

Søvnparalyse og det Astrale

Innlegg av HanMedHatten »

Hei

Begynner bli en stund si jeg var på dette forumet!

Har for tiden begynnt å lese meg opp på chakra meditering, astral projecting osv. Litt av vert mellom meditasjon og bevissthet kan du si.

Jeg lurer på om noen av dere kan komme med noen synspunkter basert på deres erfaringer når det gjelder noen av søvnparalysene jeg har hatt.

Jeg har hatt flere søvnparalyser, spesielt for noen år siden. Det kunne skje flere ganger i måneden at jeg våkna og ikke kunne bevege meg. Når dette har skjedd med meg har jeg typisk sett ett eller annet skummelt vesen inne på rommet jeg ligger. En gang så jeg ei jente med hvit kjole og langt mørkt hår komme fra hjørnet i taket og rekker etter meg før jeg gjennopptar motorikk og spretter opp av senga med høøøøy puls... En annen gang så jeg en mørk gass komme inn rommet gjennom nøkkelhullet. En annen gang et ansikt bare cm fra meg skrike febrilsk.

Edit: Jeg er klar over det forklarlige fysiske som skjer i en søvnparalyse. At motorikk stoppes når en drømmer og at man kan "våkne" uten motorikk og da hallisunere. Men per nå ønsker jeg helt hypotetisk å drøfte muligheten i det paranormale.

Det som undrer meg nå når jeg har lest om det astrale plan. Jeg har hørt at flere bruker søvnparalyse til å nå det astrale plan.

Kan disse tingene jeg har sett ha vært astrale negative energier som prøver absorbere frykt?
Kan søvnparalyse og det astrale plan være linket?

Høres sikkert sykt ut men jeg aner ikke hva jeg har opplevd.

Mvh HanMedHatten
Antall ord: 291

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links