Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenBilly Meier saken

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Jeg går ikke god 100% for noen eller noe.
Men, att slike ting er svindel, er det "selfølgelige".

Det er innfallsporten som allt sånt blir møtt med.
Det innteressante må da være og prøve og se om det kan være noe i sånne påstander, heller det en og bare hyle med de andre sauene og avfeie det allerede ved inngangsdøra.
Når det gjelder Nostradamus har jeg det i hode. Han sa att tårnene i den nye byen ville rammes. (Nye byen= York betyr by på gamelt Engelsk) Han fortsatte videre med att de asiatiske horder ville strømme inn over Europa.
Ja det er kliss likt Hanoc skriftene. Hanoch sier at Islams folk vil strømme inn over Europa og særlig England vil bli helt dominert av de. Hanoch er mye mere detaljert en gamle Nostra Damus.
De bibelrelaterte skriftene som ble funnet i 1963 var det vel, av Billy og en prest forandret lyset som bibelen er skrevet i.
I følge Billy var det ikke tilfeldig i det hele tatt. Kompisene fra Pleiadene ordnet det.
Det var dem som sa hvor det var.
Om det er Markus eller Mateus som omtaler Jesus som Jmmanuel husker jeg ikke på stående fot, men det bekreftes av Av Billy. Jesus er en sticker av ett navn som betyr frelser eller noe i den rettningen. Det ble limt til Jmmanuel allerede mens han levde.

Jmmanuel (Jesus) legger nytt lys på spesielt det gamle testamentets merkelige historier, og bekrefter b.la. reinkarnasjonstanken som også våre venner fra Pleiadene repeterer på i det uendelige.Plutselig gikk gamle testamentet an å forstå seg på.

Nå hadde jeg en plan her som dere prøver og stikke kjepper i hjulene på.
Jeg skal prøve å sjarmere, og bli bortført av hotte Semjase i hennes Ufo, så skal jeg leve herrens glade dager på Pleiadene.
Der kan ingen kreditorer finne meg.
Nå må dere ikke sabotere det og da.
Antall ord: 337

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 284
Startet: 25 Mai 2006 08:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

Antall ord: 9
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Ja, det minner oss på att ting ofte blir forandret og dreid på.
Det er helt sant att man bør være ekstra obs på dette.
Er du BA Treo ?
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Metodisten skrev:Jeg går ikke god 100% for noen eller noe.
Men, att slike ting er svindel, er det "selfølgelige".

Det er innfallsporten som allt sånt blir møtt med.
Det innteressante må da være og prøve og se om det kan være noe i sånne påstander, heller det en og bare hyle med de andre sauene og avfeie det allerede ved inngangsdøra.
Når det gjelder Nostradamus har jeg det i hode. Han sa att tårnene i den nye byen ville rammes. (Nye byen= York betyr by på gamelt Engelsk) Han fortsatte videre med att de asiatiske horder ville strømme inn over Europa.
Ja det er kliss likt Hanoc skriftene. Hanoch sier at Islams folk vil strømme inn over Europa og særlig England vil bli helt dominert av de. Hanoch er mye mere detaljert en gamle Nostra Damus.
De bibelrelaterte skriftene som ble funnet i 1963 var det vel, av Billy og en prest forandret lyset som bibelen er skrevet i.
I følge Billy var det ikke tilfeldig i det hele tatt. Kompisene fra Pleiadene ordnet det.
Det var dem som sa hvor det var.
Om det er Markus eller Mateus som omtaler Jesus som Jmmanuel husker jeg ikke på stående fot, men det bekreftes av Av Billy. Jesus er en sticker av ett navn som betyr frelser eller noe i den rettningen. Det ble limt til Jmmanuel allerede mens han levde.

Jmmanuel (Jesus) legger nytt lys på spesielt det gamle testamentets merkelige historier, og bekrefter b.la. reinkarnasjonstanken som også våre venner fra Pleiadene repeterer på i det uendelige.Plutselig gikk gamle testamentet an å forstå seg på.

Nå hadde jeg en plan her som dere prøver og stikke kjepper i hjulene på.
Jeg skal prøve å sjarmere, og bli bortført av hotte Semjase i hennes Ufo, så skal jeg leve herrens glade dager på Pleiadene.
Der kan ingen kreditorer finne meg.
Nå må dere ikke sabotere det og da.
Selvfølgelig blir slike ting møtt med skepsis...Jeg er nok like interessert i utenomjordisk liv som die-hard UFO-tilhengere, men jeg svelger ikke alt jeg får servert av historier og bilder.
Meier er en av de bedre falsknere på dette området, og jeg var en stakket stund tilbøyelig til å tro på noe av det, men hvis man tenker etter litt logisk, og går etter i sømmene, så sprekker løgnen.

Noe av det som fascinerer meg mest er at alle UFO-bilder og historier har dukket opp og fått en skikkelig boost etter Rooswelt-episoden, og diverse b-filmer på 40-, 50-, og 60-tallet. De fleste bortføringer finner sted om natten, når vedkommende ligger og sover (drømmer og søvnparalyse er tydeligvis fremmede begrep for disse menneskene).
Og viktige beviser i form av f.eks. metallprøver "forsvinner" plutselig i løse lufta så ingen får undersøkt dem noe videre.

Når en ting er "bevist", så er det sjelden skikkelig bevist, og inntil den dagen vi virkelig får en ting skikkelig bevist vil folk forholde seg skeptiske.

Om skeptikere er en flokk sauer blir vel øyet som ser. Personlig syns jeg scientologer og UFO-tilhengere er en flokk sauer.
Antall ord: 555
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 284
Startet: 25 Mai 2006 08:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

Nei, så ble jeg avslørt likevel. :( Jeg trodde jeg skulle kunne holde det gående en stund til med å hele tiden skrive ting som motsier meg selv. Så feil kan man ta. Jeg burde visst bedre og unngått å komme med sannheter. Det var vel det som ble min bane til slutt. Jeg får vel registrere en ny bruker og fortsette med å motsi meg selv...
Antall ord: 67
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Kimbara skrev:
Metodisten skrev:Jeg går ikke god 100% for noen eller noe.
Men, att slike ting er svindel, er det "selfølgelige".

Det er innfallsporten som allt sånt blir møtt med.
Det innteressante må da være og prøve og se om det kan være noe i sånne påstander, heller det en og bare hyle med de andre sauene og avfeie det allerede ved inngangsdøra.
Når det gjelder Nostradamus har jeg det i hode. Han sa att tårnene i den nye byen ville rammes. (Nye byen= York betyr by på gamelt Engelsk) Han fortsatte videre med att de asiatiske horder ville strømme inn over Europa.
Ja det er kliss likt Hanoc skriftene. Hanoch sier at Islams folk vil strømme inn over Europa og særlig England vil bli helt dominert av de. Hanoch er mye mere detaljert en gamle Nostra Damus.
De bibelrelaterte skriftene som ble funnet i 1963 var det vel, av Billy og en prest forandret lyset som bibelen er skrevet i.
I følge Billy var det ikke tilfeldig i det hele tatt. Kompisene fra Pleiadene ordnet det.
Det var dem som sa hvor det var.
Om det er Markus eller Mateus som omtaler Jesus som Jmmanuel husker jeg ikke på stående fot, men det bekreftes av Av Billy. Jesus er en sticker av ett navn som betyr frelser eller noe i den rettningen. Det ble limt til Jmmanuel allerede mens han levde.

Jmmanuel (Jesus) legger nytt lys på spesielt det gamle testamentets merkelige historier, og bekrefter b.la. reinkarnasjonstanken som også våre venner fra Pleiadene repeterer på i det uendelige.Plutselig gikk gamle testamentet an å forstå seg på.

Nå hadde jeg en plan her som dere prøver og stikke kjepper i hjulene på.
Jeg skal prøve å sjarmere, og bli bortført av hotte Semjase i hennes Ufo, så skal jeg leve herrens glade dager på Pleiadene.
Der kan ingen kreditorer finne meg.
Nå må dere ikke sabotere det og da.
Selvfølgelig blir slike ting møtt med skepsis...Jeg er nok like interessert i utenomjordisk liv som die-hard UFO-tilhengere, men jeg svelger ikke alt jeg får servert av historier og bilder.
Meier er en av de bedre falsknere på dette området, og jeg var en stakket stund tilbøyelig til å tro på noe av det, men hvis man tenker etter litt logisk, og går etter i sømmene, så sprekker løgnen.

Noe av det som fascinerer meg mest er at alle UFO-bilder og historier har dukket opp og fått en skikkelig boost etter Rooswelt-episoden, og diverse b-filmer på 40-, 50-, og 60-tallet. De fleste bortføringer finner sted om natten, når vedkommende ligger og sover (drømmer og søvnparalyse er tydeligvis fremmede begrep for disse menneskene).
Og viktige beviser i form av f.eks. metallprøver "forsvinner" plutselig i løse lufta så ingen får undersøkt dem noe videre.

Når en ting er "bevist", så er det sjelden skikkelig bevist, og inntil den dagen vi virkelig får en ting skikkelig bevist vil folk forholde seg skeptiske.

Om skeptikere er en flokk sauer blir vel øyet som ser. Personlig syns jeg scientologer og UFO-tilhengere er en flokk sauer.
Det eneste du er flink til er og dra kjappe sluttsatser.

Disse historiene verserer ikke på 40-50-60 tallet som du sier.

Hovedtyngden fåregår på 1970 og tidligt 80 tall.
Det finner heller ikke sted på natten hos Meier. Der er det ofte om morgenen.
Det er ingen motsetning med å være skeptisk og samtidigt gi det en rettferdig undersøkelse. Jeg er alltid skeptisk jeg, men jeg vil gjerne se på det først før jeg arrogant avfeier det.

Når det gjelder søvnparalyse så er visst dette noe som forekommer veldig ofte hos veldig mange skulle man få inntrykk av. Det gjør det ikke. Det er ganske sjeldent hos friske mennesker.
Ett kriterie som må være tilstede for å stille diagnosen søvparalyse, er (som navnet sier), en paralyse. Alltså en lammelse.
Er ikke lett å løpe etter Ufoer når man er lammet.
Men da kansje man blir Zappet opp i luften fra sengen istedet.
Antall ord: 721

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Metodisten skrev:
skeptikeren skrev:Hvor er bildene av pleiadefolket da tro.
Tenk og ha så mye kontakt og ingen dokumentasjon..hehe
Også er det jo merkelig at dette ikke er på nyhetene, med all denne kontakten som folk ellers har også
Godeste Meier er tatt for og fuske med bilder før han..så ett program om dette for noen år siden
Nei,nei herregud.
Man kan ikke overlate noe til dere.

Aliensa svartepus snakker om har ingenting med Meier å gjøre. Det der med area 51 og allt det andre må ikke blandes inn i dette.

Skeptikeren har ikke fått med seg bildeene..???Over 2000 bilder og stillfim ?
Hundre kommentetorer på nettet debatterer og måler reultatene ?
Metall som metalurgene sier ikke kan lages på jorden...??????

Jeg tror bare jeg lar være jeg.
Herregud.....
Det er visst bortkastet tid om man legger noe frem så dere må gjøre resten sjøl.
Hvordan går det egentlig om dere må tørke dere i rumpa sjøl ??? Vil ikke tenke på det engang.
Tror tiden min snart er inne til å finne ett forum av ett litt annet kaliber.
Legg ved linker til disse saken du prater om da, så man får sett hva du snakker om.
Antall ord: 210
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Det eneste du er flink til er og dra kjappe sluttsatser.
Tøys. Du er da like bestemt som meg.


Disse historiene verserer ikke på 40-50-60 tallet som du sier.
Jeg sa ikke noe om at historiene foregikk på 40-, 50,- og 60-tallet, jeg sa at de har oppstått etter filmer fra denne tiden.
Det finner heller ikke sted på natten hos Meier. Der er det ofte om morgenen.
Det er ingen motsetning med å være skeptisk og samtidigt gi det en rettferdig undersøkelse. Jeg er alltid skeptisk jeg, men jeg vil gjerne se på det først før jeg arrogant avfeier det.
Jeg snakket ikke om Meier i det tilfellet, men om UFO-historier generelt. Meier er jo litt av en original innen dette feltet. Hva er det som er så urettferdig med at man har funnet ut at bildene til Meier er falske? Det er vel like "rettferdig" som å si de er ekte? Eller går det mer på at du blir såret når noen mener noe du tror på er falskt, og at du derfor føler deg urettferdig behanldet?
Ganske rikgit avfeier du ikke arrogant disse Meier-bildene som løgn, men du avfeier arrogant de som sier det er løgn. Det er vel minst like ille det vel?
Når det gjelder søvnparalyse så er visst dette noe som forekommer veldig ofte hos veldig mange skulle man få inntrykk av. Det gjør det ikke. Det er ganske sjeldent hos friske mennesker.
Feil, feil, feil. Søvnparalyse er et relativt vanlig fenomen og kan ramme alle.
Ett kriterie som må være tilstede for å stille diagnosen søvparalyse, er (som navnet sier), en paralyse. Alltså en lammelse.
Er ikke lett å løpe etter Ufoer når man er lammet.
Men da kansje man blir Zappet opp i luften fra sengen istedet.
Ganske så mange av disse bortførelses-historiene foregår når "offeret" ligger i sengen, og blir ført opp i UFOen derifra. Så våkner de neste morgen med kun vage minner om hendelse, og ofte merker på kroppen som de påstår kommer fra tester og undersøkelser. Om det er søvnparalyse eller vanlig drømming eller drømming i våken tilstand vites ikke, men én eller flere av disse er det helt klart.
Antall ord: 396
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »


Ganske så mange av disse bortførelses-historiene foregår når "offeret" ligger i sengen, og blir ført opp i UFOen derifra. Så våkner de neste morgen med kun vage minner om hendelse, og ofte merker på kroppen som de påstår kommer fra tester og undersøkelser. Om det er søvnparalyse eller vanlig drømming eller drømming i våken tilstand vites ikke, men én eller flere av disse er det helt klart.
Åja, du snakker generelt.
Vi snakker om Meiersakene.

Du snakker om bildene hans som om de er forfalsket. Det hadde vert en sak ut av verden da. Men, meier har forklart att diss trådmodellene var brukt i filmen "Contact". En ganske kjent film som jeg husker gikk, selv om jeg ikke husker innholdet.
Så til det der er klart, er ikke filmene hans forfalsket.

Det kan godt hende det bevises en dag att allt han gjorde var lureri, men inntil da vil jeg grave i det. Vi er ikke der enda.

Når det gjelder søvnparalyse trekker du sluttninger igjen. Doktor du ?
Søvnparalyse forekommer hos folk, men det finnes ikke belegg for å si att det er "vanlig".
Hva er i så fall vanlig?
Søvnparalyse er i utgangspunktet en sykelig tilstand som det må settes en diagnose på. Det kobles vanligvis opp mot søvnsykdommen narkleplsi.
Narklepsi forekommer ca. hos 0.02 til 0.05% av befolkningen.
Også ADHD og en del andre psykiske forstyrrelser mistenkes og ha med det fenomenet å gjøre. Og bruke det som forklaring på allt mulig som det gjøres her inne er på viddene tullete.
Når du belærer meg om fenomenet over sier du att det er ofte folk i disse beretningene våkner med sår og merker som de sier er fra tester mens de har sovet eller vert bevisst borte. Om det er en del av din versjon av søvnparalyse, hvordan forklarer man da merkene ?
Men, det var vel heller ikke det du mente.

Om linker vil jeg si att jeg kan ikke legge dem ut. Vet ikke hvordan.
Wendel Stevens har skrevet ett par bøker over materialet til Billy.
Marcel Vogal som har patenter på nye materialtyper og er en forsker, forklarer hvordan Canadiske metallurger fastlo att metallprøvene til Billy Meier ikke kunne vert laget på jorden. Disse er lette å finne linker til på youtube å sånne steder.
FIGU er en organisasjon som forsøker og sette all infoen inn i begripelig forståelse sånn at vi skjønner noe av dette i det daglige.
Disse folkene jobber bare med Billy Meiers ting. De finnes i USA, Tyskland ,Canada, Holland, japan m.m.
Til Kimbara vil jeg si att jeg før har sagt att diskusjoner med deg er ufruktbare, så du kunne kansje gjøre meg den lille tjenesten og kaste bort tiden til andre og holde deg borte fra meg ? Om ikke det er for mye å be om.
Antall ord: 499

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 25 Apr 2005 17:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vestfold

Innlegg av lost »

Her er en ganske interessant link, kanskje ikke tidenes mest seriøse, men artig lesing er det i alle fall..
http://www.rolfkenneth.no/Billy-Meier.html
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

lost skrev:Her er en ganske interessant link, kanskje ikke tidenes mest seriøse, men artig lesing er det i alle fall..
http://www.rolfkenneth.no/Billy-Meier.html
Syns linken var innteressant jeg lost.

Jeg må i besinnelsens navn ta dette litt ned på bakken.
Jeg har også kommet over kilder som gjør att man kan trekke Meier i tvil.
Det er en enkel og grei sak og lete frem.

Det jeg ville se var om det kom noen gode og begrunnede motsagn mot Meier her.Slik jeg først oppfordret til.
Det gjorde det ikke. I stedet kommer de samme overfladiske hurtige avslag med det samme. Som vanlig.

Det finnes gode argumenter trykket mot Meier, men dere får finne dem selv.
Meier ble skillt, men sønnen står last og brast med faren om att allt var ekte.
Noen sier romskipene var modeller, andre sier fotoene har tålt all granskning.
Utenom de som ble brukt til filmen Contact.
Metallurgenes utalelser er ekte...De ble publisert i ett magasin med navnene til de som sto for undersøkelsene.

Det var vel Kal K. Korff som sa att bildene av rom piken Semjase var tatt ut av ett magasin.
Problemet til Kal er att han ble merkelig stum etter han fikk kritikk tilbake.
Dessuten tok Billy mange bilder av henne i ulike typer situasjoner.
Hvorfor har ikke hun dukket opp igjen, om dette er Ufo historiens største bedrageri som vi har levd med og diskutert over i flere tiår nå ? Hvorfor sier ingen i det minste att de vet hvem hun er ?
Det ville satt kroken på døra for debatten som har bølget frem og tilbake i hele verden i så utrolig lenge. Jeg bare spør.

Jeg har ikke funnet mere om akkurat det, men leter fortsatt...
Antall ord: 306

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

"Contact". En ganske kjent film som jeg husker gikk, selv om jeg ikke husker innholdet.
Et søk på IMDB sa meg ganske kjapt at dette ikke er noen kjent film. Mulig IMDB tar feil, men jeg velger å stole mer på dem enn på deg;)
Når det gjelder søvnparalyse trekker du sluttninger igjen. Doktor du ?
Søvnparalyse forekommer hos folk, men det finnes ikke belegg for å si att det er "vanlig".
Hva er i så fall vanlig?
Søvnparalyse er i utgangspunktet en sykelig tilstand som det må settes en diagnose på. Det kobles vanligvis opp mot søvnsykdommen narkleplsi.
Narklepsi forekommer ca. hos 0.02 til 0.05% av befolkningen.
Også ADHD og en del andre psykiske forstyrrelser mistenkes og ha med det fenomenet å gjøre.
Ja, du har rett i at søvnparalyse forekommer hyppigere hos mennesker med narkolepsi f.eks., men det kan lett forekomme hos helt friske mennesker p.g.a. perioder med lite søvn, stress, eller ingen åpenbar grunn i det hele tatt. Søk på søvnparalyse på Lommelegen f.eks., så kan du lese mer.
Og bruke det som forklaring på allt mulig som det gjøres her inne er på viddene tullete.
Det brukes heller ikke som forklaring på alt mulig her inne, men en del paranormale opplevelser kan komme av søvnparalyse. Folk flest vet ikke hva dette er, og derfor kan de, eller vil de, ikke linke opplevelsen til subjektive drømmer.
Om linker vil jeg si att jeg kan ikke legge dem ut. Vet ikke hvordan.
Kopier fra addressevinduet, trykk "URL", lim inn adressa, trykk "URL" igjen.
FIGU er en organisasjon som forsøker og sette all infoen inn i begripelig forståelse sånn at vi skjønner noe av dette i det daglige.
Mitt inntrykk er at FIGU er en useriøs organisasjon som bruker mest tid på å sverte kritikere. Det hele virker ganske billig.
Til Kimbara vil jeg si att jeg før har sagt att diskusjoner med deg er ufruktbare, så du kunne kansje gjøre meg den lille tjenesten og kaste bort tiden til andre og holde deg borte fra meg ? Om ikke det er for mye å be om.
Hvis du bare blir sur hver gang du møter det fnugg motstand, hvorfor skriver du på et diskusjonsforum da? Er jeg uenig i noe du skriver, vil jeg gå inn i en diskusjon med deg, sånn er det bare;)

Diskusjonen er ufruktbar for deg, fordi jeg ikke er enig med deg. Du er tydeligvis ute etter å få klapp på skuldra og "kjempebra, Metodisten...du har klart å grave fram bevis for at UFO'er finnes!".
Antall ord: 444
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Jeg har ikke hatt annet en motstand her inne og jeg trives i dette miljøet.
Det er folk som ikke gidder å lese det jeg skriver før de kommer hovne utalelser jeg reagerer på.
Sånn som akkurat nå. Jeg har ikke bevist att Ufoer finnes, men drar i tvil saken jeg selv har postet om rett over her.
Jeg er åpen for alle typer diskusjoner. Alle typer har jeg også stadig.
Saken med deg er att jeg ikke har hatt diskusjoner med deg.

Måten du gjør det på er sånn att du ikke bidrar med å kaste nytt lys over noe, det er om å gjøre å forsegle en sak før den er åpen.
Mye Bæh og lite ull. For ikke å si, ingen ull.
Da er det ikke diskusjon for meg.
Det er ikke noe galt med att du inntar de holdninger du gjør og skriver det du gjør på forumet. Det er kun overfor meg det er ett problem.
Jeg liker deg bare ikke.




http://www.contact-themovie.warnerbros. ... hotos/html



.
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Så hva mener du er en god diskusjon? Sånn som du holder på; legge fram påstander, klage på de som er veldig uenige med deg eller spør etter linker, for så å spore av med personangrep og syting, gjerne krydret med en barnslig PM eller to?

Du har en enorm tendens til å reagere på det du mener er "hovne uttalelser" med noe som kan minne om digital grining og sutring.

Kom igjen a! Det blir litt for dumt dette her. Vennligst forklar hvordan mine innlegg er så fryktelig innholdsløse, så kanskje jeg kan glede egoet ditt med en bedre diskusjon i fremtiden?
Antall ord: 105
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Mine Pleiade-kanaler har ført meg til informasjon om disse bildene til Meier, som påstås å være forfalsket. Det stemmer, men det er ikke Billy selv som har gjort - men folk som prøver å sverte de autentiske bildene.......Billy er ifølge mine Pleiade-kanaler en troverdig kanal. Han har en unik balanse i bevisstheten sin(våken bevissthet-underbevisstheten-ubevisste er bedre synkronisert enn de fleste mennesker),som gjør at han har hatt "fysisk" kontakt og husker dem. En må ha en spesiell balanse i sin bevissthet om man skal "huske" en slik kontakt og "se" dem der og da. Sidene frekvensene Pleiade-vesener o.l. operer med krever endel av vår bevissthet med tanke på fysisk kontakt. Og vår bevissthet er fragmentert i 3 deler som jeg har nevnt som gjør det vanskelig å ha fysisk kontakt. Men Billy har som sagt en unik balanse som gjør at han har hatt fysisk kontakt.

En får stole på de kilder man tiltrekkes av angående Billy Meier, men det mange ikke vet er at han har vært et offer for mye ondsinnet rykter og ikke minst tukling med bildene som han tok. En får bedømme selv hva som er sant eller ikke.

http://www.semjase.net/billy.html
http://www.semjase.net

For en utvikling av en slik "fri energi" og et pengeløst samfunn frykter klodens maktmennesker (både politikere og finanstopper) - som i skulte nettverk gjør alt de kan for å stoppe eller latterliggjøre de relativt få seriøse og "tunge" ufo-kontaktsaker. En av disse som har kommet med masse informasjon og således er "farlig" for disse maktmennesker, er Eduard Meier i Sveits. Mye av hans informasjoner "avkler" også de kirkelige og jødiske trosretninger - dvs. setter dem i et helt nytt lys. (om dette i Talmud Jmmanuel)

Av den grunn har de forskjellige overvåknings- og hemmelige tjenester i mange land drevet et omfattende samarbeide for å overvåke, ødelegge og forfalske mest mulig av Meiers bilder. Dette er ikke bare tomme påstander for - dette beskrives inngående av hovedetterforskeren i Meiersaken - Wendelle Stevens - som etter flere års etterforskning i saken fikk merke dette selv - og dette er beskrevet i hans bok UFO-CONTACT FROM THE PLEIADES.(Denne er omfattende referert på denne samme nettside).

Disse "motkrefter" har blant annet publisert falske intervjuer og laget falske fotografier - delvis med utgangspunkt i Meiers orginale bilder. Meier tok ca. 1100 diasbilder av pleidefartøyene, men av disse er ca 500 regelrett stjålet. Journalisten Gary Kinder beskrev i sin bok "Ligtyears" hvor lett det var å "låne" Meiers bilder. Meier hadde lovet Semjase å ikke å nekte noen som ønsket info eller ville se/kopiere bilder - han lånte bort originalene og resultatet ble at mange aldri kom tilbake. Andre ganger kom kopier tilbake - dette viste seg ved at det til og med var laget speilvendte kopier som man kunne se av returfilmen!

Andre av ordinalene kom frem via kritikerne senere - men disse var det fikset på - det var f.eks. lagt inn linjer for å kunne "bevise" at hans bilder var tatt av opphengte modeller. En delårsak var også at fotografen som fremkalte filmene - har det i ettertid vist seg - leverte bildene til etterretningsfolk som hadde truet ham til dette, slik at disse kunne "godkjenne" det som Meier skulle få tilbake. Ved siden av at de kunne legge inn "bevis på falskneri" på noen bilder. Dette er ikke kun påstander - mange seriøse ufo-forskere som virkelig har forsket i saken har bekreftet dette - Wendelle Stevens og Michael Heseman m.fl.
Antall ord: 607
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links