Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenVille du godtatt og få en Microchip innplantat

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Asbjørn skrev:Jepp, det har du, men du kan ikke avvise at for en som ikke kjenner den fysiske oppbygningen av streker, og mellomrom, ikke vil kunne se likheten på 6 tallet her, og "guard-bars".

Jeg regner ikke med at vedkommende som så og deretter skrev åpenbaringen hadde slike tekniske detaljer . .?

Legg merke til likheten / hvor "identisk" dette ser ut - her har jeg klippet og flyttet litt av sekstallets streker, over, og lagt oppå strekene på ene enden....

Bilde
Hvis du tenker på Johannes hallusinasjoner, så snakker han neppe om strekkoden. Strekkoden er en adskillig nyere oppfinnelse, og handler heller ikke om et merke på hver enkelts hånd, men et merke på handelsvaren.

J er ganske spesifikk på akkurat dette. "Det tvinger alle – små og store, rike og fattige, frie og slaver – til å ha et merke på sin høyre hånd eller på pannen. Og ingen kan kjøpe eller selge noe uten å ha dette merket: dyrets navn eller det tall som svarer til navnet."

Som du ser, så er det ikke snakk om å ha PIN-koden lagret bak pannen, men merket skal sitte pannen eller høyre hånd, ikke på handelsvaren, som man holder i høyre eller venstre hånd.

PIN-koden består i tillegg av fire siffer, så 666 passer ikke til den beskrivelsen, kredittkort har ikke strekkode, og heller ikke noe som minner om disse sekstallene, det er kun varene som har strekkoden, og de holdes like ofte i venstre som høyre hånd.

Hvis J skulle ha "sett" dette, hadde han beskrevet det på en helt annen måte, f.eks. so
Antall ord: 275

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Penger, strekkoder, og bankkort. Utvikklingen går sin gang. Det hele vil ende med dyrets merke, og det vil bli innført når antikrist fremstår i egen person og da under hans styre som vil ha stor innflytelse over hele verden.

Antikrist vil bli tatt imot og tiljublet av store masser, som en som vil bringe fred, og ha løsning på problemene. Ja, han vil være klok, og tale smigrende ord. Men i hans hjerte skjuler det seg et maktbegjær som verden ikke vil se eller forstå.

Syv år skal han regjere, og midt i sin periode, etter tre og et halvt år, da vil han vise sitt sanne ansikt, og kreve full tilbedelse.

Kristne vil forstå, av Guds nåde, hvem antikrist er når han kommer med sin smiger og løgn. Men også mange som alt idag er skeptiske og vet om dette betalingssystemet som vil komme, og da ikke er kristne, vil da vende seg til Gud, for de skjønner hvor det vil bære hen.

Dess bedre en kjenner Gud, dess sterkere vil en stå under denne epoken, tidsrommet på syv år. Det er viktig, og det vil komme til å bli mega viktig å kjenne Gud personlig, særlig i sluttfasen, hvor Jesus vil komme til å gripe inn før antikristen rekker å utslette alt liv på jorden.

Matt 24: for da skal det være så stor en trengsel som ikke har vært fra verdens begynnelse inntil nu, og heller ikke skal bli.

Og ble ikke de dager forkortet, da ble intet kjød (mennesker og dyr) frelst; men for de utvalgtes skyld skal de dager bli forkortet.

Nå er vi kommet til et punkt i tidslinjen hvor dette ikke er i en fjern fremtid. Vi ser alt konturene av dette. Teknologien og alt er snart på plass for sluttstriden.
Antall ord: 311
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Interessante observasjoner som er gjort i forbindelse med strekkoden og dette dyriske tallet. På lik linje som å brette dollarsedler for å se brennende tvillingtårn.

Uansett... tilbake til dette med microchipimplantater og slikt:

Merkingen av mennesket med microchip er jo allerede i gang.
For noen få år tilbake lanserte de i USA nyheten om et
tracking-device for å holde bedre kontroll på barna dine,
slik at de ikke ble utsatt for kidnapping, etc.
Dyr får også chips plantet inn i nakken.
Hunden til min mor fikk en sporingsbrikke injisert under huden i nakken.
Vi kunne fått den sporet til enhver tid om den forsvant.
Dette var pålagt.

Igjen, se hvordan vi allerede kan bli overvåket eksternt, og tenk over svakhetene ved det. Vi har våre VISA-kort, vi har mobiltelefoner, laptoper med internettforbindelse, PDA og GPS, samt langt flere duppeditter. Til enhver tid kan vi bli sporet opp. Noen vet hvor vi er, hele tiden. Men disse duppedittene kan mistes, de kan overtas fra andre, bli stjålet og kan tukles med. Hvor vanskelig ville det ikke være å tukle med en mikroskopisk liten dings vi kan få plantet inn i oss - inn i vår kropp, der den blir en del av den biologiske "infrastrukturen" vår?

Jeg kan ikke si jeg driter i bibelske spådommer angående dette tema, men for meg betyr det lite om noen har forutsett det med mindre vi som kan gjøre noe med det gjør det.
Mennesker er ute etter å utnytte andre mennesker.
Slik har det alltid vært.
Kall det gjerne ondskap, noen tjener på det (RIKE HVITE MENN) og for disse blir det ikke sett på samme måte, kanskje det for dem er direkte godt.

La oss holde ondt og godt utenfor dette.
Det vi burde fokusere på er hva som er rett og galt,
og så lenge vi tenker på medmenneskene våre i første omgang,
oss selv deretter og minst mulig på det økonomiske,
så tror jeg vi har fått den rette kursen... :)
Antall ord: 344

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Misty gutt:

Hva tenker du den dagen jesus blir visst på et holografisk bilde i skyene, skapt av menneskelig teknologi fra "kabalen" ?

Hvis denne teknologien også kan få en til å høre stemmer i hodet....

Er kabalen da "god" eller "ond" ?
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

KB skrev:Misty gutt:

Hva tenker du den dagen jesus blir visst på et holografisk bilde i skyene, skapt av menneskelig teknologi fra "kabalen" ?

Hvis denne teknologien også kan få en til å høre stemmer i hodet....

Er kabalen da "god" eller "ond" ?
Det med holografiske bilder oppe i luften hørte jeg første gang om tidlig på åttitallet.

Men hva man tenker da..tja..et stikkord er- menneskeverk- Og dyrets bilde, hvordan nå det kommer til å fortone seg, kan jo tale, slik det står skrevet i bibelen, så det er ikke snakk om å høre stemmer bare inne i hodet. Talen(e) vil gå inn gjenom ørene til folk å fe.

Jeg tar en dag av gangen, det som skjer i morgen, skjer i morgen osv. Men jeg vet at jeg ikke kommer til å ta dyrets merke under huden, ei heller tilbe dets bilde. For den gleden vil bli kortvarig. Da velger jeg heller å bli utstøtt sammens med alle andre som vil bli utstøtt, som ikke bøyer seg for den siste antikrist og hans velde.

Noen ord fra åpenbaringsboken:Åp 16:2.. og det kom en ond og farlig byld på de mennesker som hadde dyrets merke, og som tilbad dets billede.
Antall ord: 207
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Se for deg følgende eksempel:

Man tar ikke dyrets merke, og man får ikke kjøpt eller handlet.
En familie som sliter med å overleve på smuler måtte finne seg i å ta dyrets merke for å få solgt sitt levebrød. Dette får de ikke solgt fordi alle rundt dem tilfeldigvis valgte å bli utstøtt fordi de ikke tok dyrets merke.

Er dette godt eller ondt?
Må man underkaste seg til dyret, slik mange har underkastet seg til Gud tidligere?

Jeg vil velge å si at jeg står tryggest som selvstendig,
verken ved å la meg styre av Satan eller Gud.
Jeg er i de fleste tilfeller ganske sikker på hva som er riktig og hva som er galt.
Først og fremst tenker jeg hva menneskene rundt meg vil synes, og handler utifra det. Så kommer mine behov. Enkelte ganger må mine behov komme foran, slik jeg vet jeg tillater andres å komme foran min. Jeg forsøker å balansere det selv, men vet at jeg ikke kan balansere det slik at det noensinne vil bli perfekt; verken for meg selv eller for andre.

For all del, så er ikke dette et forsøk på å rakke ned på kristne eller satanister, uavhengig av hvilken religion man har, og det er ikke å glorifisere ateisme heller.
Strengt tatt mener jeg at vi må få tro på nøyaktig det vi vil.
Må uansett huske at det kan bli farlig dersom vi hengir oss helt til et og annet syn, enten det er religion eller hva enn det måtte være. Vi må aldri slutte å tenke selv. :)
Antall ord: 265

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

:mozilla_yell: :mozilla_yell: Nei jeg ville ikke hatt det!!!!!!! Og jeg er aktiv motstander av alle og enhver som mener de skal prøve å prakke det på meg! :mozilla_yell:
Antall ord: 25
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Fines da grenser på hva man skal stappe i folk å :mozilla_tongue:
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Hva med de menneskene som for "dyrets merke" på seg? skal de miste all menneskeverd.
Vi må aldri glemme menneskeverdet. Vi må alltid huske på at alle har rettgiheter. Uansett hvem de er og eventuellt forbrytelse. Alle har rett til å bli tatt seriøst igjennom et rettsystem f.eks. Og slakte folk fordi de har "dyrets merke" kan jo bli misbrukt totalt.. Folk med dyrets merke kan jo bli utsatt for "mobben".

Kanskje noen kan ha interesse av å "merke" folk?

Jeg mener f.eks at å blande stat og relgion blir totallt feil. Å Styre et land med relgiøse lover er ekstremt farlig.
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

ludoburgero skrev: Vi må aldri slutte å tenke selv. :)
Kunne ikke vært mer enig. :)

Kan ta et eksempel. Fordi jeg tenker selv, så tror jeg ikke på myndighetene og mainstream medias versjon av 11 sep. hendelsen. Ser jo lett bristene i forklaringen eller mangel på sådan. Ta bygning 7 foreksempel, den falt, og mange mener at det er "godt" å ha en Osama å skylde på.

Ja, alle har rett til å fremme sin mening, men det er også lov å være uenig i hva en vil være uenig om. Og dette er vel også det mest vanlige her på vår jord oss mennesker imellom. Men noe kan man alltids enes om også da.

Når det gjelder min tro på Gud, så er den ugjenomtrengelig. Jeg tror altså ikke på en Gud som bare befinner seg i det fjerne, men en Gud som er med en i hverdagen, alle dager.
Målet for troen er jo engang å nå frem til det perfekte sted, den himmelske by, det nye Jerusalem, og en ny himmel og en ny jord. Legemeets død er bare starten på en ny begynnelse.

På veien frem har jeg alltid disse ord med meg, jeg siterer:
Hvem vil anklage Guds utvalgte? Gud er den som rettferdiggjør;

hvem er den som fordømmer? Kristus er den som er død, ja, hva mere er, som også er oppstanden, som også er ved Guds høire hånd, som også går i forbønn for oss;

hvem vil skille oss fra Kristi kjærlighet? Trengsel eller angst eller forfølgelse eller hunger eller nakenhet eller fare eller sverd?

som skrevet er: For din skyld drepes vi hele dagen; vi er regnet som slaktefår.

Men i alt dette vinner vi mere enn seier ved ham som elsker oss.

For jeg er viss på at hverken død eller liv, hverken engler eller krefter, hverken det som nå er eller det som komme skal, eller noen makt,

hverken høide eller dybde eller noen annen skapning skal kunne skille oss fra Guds kjærlighet i Kristus Jesus, vår Herre.
Komme det som komme må. Og antikrist og hans verdensomspennende system er det ingen mennesker som kan forhindre. Den saken skal Jesus selv ta seg av når han kommer i kraft og herlighet, med himmelens engler og med alt sitt folk fra alle nasjoner og stammer.

Den som ikke vil, la vær. Den som vil, bli med! :)
Antall ord: 412
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

KB skrev:Hva med de menneskene som for "dyrets merke" på seg? skal de miste all menneskeverd.
Vi må aldri glemme menneskeverdet. Vi må alltid huske på at alle har rettgiheter. Uansett hvem de er og eventuellt forbrytelse. Alle har rett til å bli tatt seriøst igjennom et rettsystem f.eks. Og slakte folk fordi de har "dyrets merke" kan jo bli misbrukt totalt.. Folk med dyrets merke kan jo bli utsatt for "mobben".

Kanskje noen kan ha interesse av å "merke" folk?

Jeg mener f.eks at å blande stat og relgion blir totallt feil. Å Styre et land med relgiøse lover er ekstremt farlig.
Ja, dette er jeg helt enig i.
Men alle får sin overbevisning fra et sted.
Om det er en religiøs en, så er kanskje ikke det så mye verre enn ofte rent politiske heller. Mye uenighet, alle strides om hva som er riktig og galt.
Fint er da bare det, hvis alle eller ingen skulle godtatt de styresett, regler og medfølgende lover som finnes, så hadde det enten vært anarki eller et totalitærsamfunn der menneskeverden var så kraftig krenket at vi alle likegreit kunne opphevd å eksistere.

Jeg tror mange kan ha denne interessen av å merke folk.
Det er det som er litt skremmende.
Se bare hvordan egoet har tatt overhånd i trafikken, for ikke å snakke om karrierejag og det at singellivet er like vanlig nå som det er å være gift.
Ikke at det er noe videre galt i at folk får være mere frie, men det viser også tegn til at vi er mer selvsentrerte enn noensinne. Se også mot verdens urett, der ser vi også at vi ikke ofrer mange kronene av vår egen formue, uansett hvor mye vi får det inn med teskje at en krone kan redde et menneskeliv.
Kristopher Schau og co. gjorde et bra eksempel på å vise dette i boka
"Et Norge i krig". En bok jeg anbefaler.
Der sto det eksempler ala typen:

"50 kroner er nok til å mette en liten landsby i Afrika.
En halvliter koster cirka 50 kroner på byen.
Jeg kjøpte 6 stk. De smakte nydelig!"

Ikke nøyaktig slik. Men det gikk i den sjangeren.
Beklager den ukorrekte siteringen :)

2008: Ego-alderen.

2015: Kanskje vi kan lokkes med personlig velvære og suksess til å godta enhver urett mot ikke bare alle andre, men også oss selv? En dag vil sikkert denne drømmen bli virkelighet. Det er jeg ganske sikker på, slik situasjonen er nå ihvertfall.
Antall ord: 422

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ambassadør.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 21 Jun 2008 22:19
15

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av Ambassadør. »

misty-gutt skrev:
Messenger skrev:Etter den store terror atom bombe hendelsen der millioner av mennesker døde. Vil myndighetene i alle land innføre biometrisk merking av befolkningen slik at en lignende hendelse ikke kan hende igjen. i følge nyhets kanalen CNN og CIA er det bevis på at terroristene har flere bomber og er villige og bruke dem. for og hindre mere terror og finansiering av terror vill alle som har biometrisk merke. kunne reise "fritt" og foreta økonomiske transaksjoner Nasjonalt og internasjonalt. De som ikke har dette merke vil bli ansett som en nasjonal og internasjonal sikkerhets risiko. For en trygg hverdag i en ny verdensorden. Biometrisk merking har bitt vedtatt av FN sikkerhetsråd. Biometrisk merking er en liten Microchip som plasseres under huden din og er i konstant forbindelse den en stor sentral datamaskin.


Hva gjør du da?
Ser at du har lagd en tenkt historie her, greit det.

Når jeg leser dette, tenker jeg da på det som bibelen kaller - Dyrets Merke - Og det vil komme, om ikke så alt for mange år fra nå av. Mange vil komme til å ta dette merket, for ellers så blir man automatisk, kan en vel si, utstøtt fra "det gode selskap" uten mulighet for kjøp og salg.

Det får gå som det går. Vi har stående ordre fra høyeste hold om ikke å ta det kommende merket hverken i den høyre hånden eller i pannen. Ingen microchip altså.

Jeg hørte et sted på nettet at denne chipen under huden også skal være effektiv ved å holde folk i sjakk, om de ikke underordner seg myndighetenes bestemmelser, og vil gjøre opprør, demonstrere. For en av egenskapene ved chipen gjør det slik at tempraturen i menneskene kan skrus opp, og folk blir da maktesløse mot dyrets system. Det er iallefall hva jeg har hørt.

Åpenbaringsboken er en gammel bok, men den forteller om hendelser av viktighet for menneskene i vår tid og tiden som ligger like foran oss. Så den vil jeg anbefale.

Noen sitater fra Boken:
Og det gjør at der blir gitt alle, små og store, rike og fattige, frie og træler, et merke i deres høire hånd eller på deres panne,

og at ingen kan kjøpe eller selge uten den som har merket, dyrets navn eller tallet for dets navn.
Men hvor lenge var Adam (mennesket) i paradiset?
Og atter en tredje engel fulgte efter dem og sa med høi røst: Dersom nogen tilber dyret og dets billede og tar merket på sin panne eller i sin hånd,

da skal også han drikke av Guds vredes-vin, som er skjenket ublandet i hans harmes beger, og han skal pines med ild og svovel for de hellige englers og for Lammets øine,

og røken av deres pine stiger op i all evighet, og de har ikke hvile dag eller natt de som tilbeder dyret og dets billede, og hver den som tar dets navns merke.
Jeg velger iallefall å holde blikket på Jesus, uansett hva som skjer. Vi blir nok stemplet som terorister og hva det nå måtte være alle som nekter å bøye seg for det som kommer til å skje. Og vi må regne med at vi vil bli tatt av dage etterhvert ja.
Men vi kommer tilbake med Jesus, ved hans åpenbaring og annet komme til vår jord. Så det er ingen grunn til å miste motet, men istedet rette seg til, for vår forløsning nærmer seg.

Søk tilflugt i Jesus, uansett hva som kommer på er mitt råd.
Fantastisk råd. Nydelig skrevet :)
Antall ord: 621
Whoever has the Son has eternal life; he who does not have the Son of God does not have the life but God`s wrath remains on him."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Takker for det, Ambassadør. Og velkommen til forumet. :)
Antall ord: 9
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 380
Startet: 21 Apr 2008 12:59
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av jente 27 »

dyrets tall som er 666 er djevelens tall. guds tall er 777.

men dette med strekkode og visakort og kredittkort er bare begynnnelsen.... detter ikke den ekte 666.

den ekte vil komme med en microchip under huden på høyre håndog en under huden på pannen. fra da av vil alle som nekter å ta dette ikke få handle mat o.l .


når det er snakk om tro på jesus så vil han sørge for mat og sånn for dem som ikke tar på seg 666. derfor bekymrere jeg meg ikke .

jeg tror de kristne troende vil ståp sammen på disse dagene. kristne oppretter sine egne private gårder der dem selger egg og melk +++...siden dem har kuer og høns og ulike salater ++ man trenger ikke brød for å overleve. man kan fint leve på salat og kjøtt, egg og melk og vann :D

så kan man plante bærtrær og salater i hagen. fryse dette ned og VOILA` man har mat :D

men noe jeg har tenkt på det er om dem som har lån på hus elelr biler vil miste dem ? elelr har dem det siden dem allerede har kjøpt det FØR merket kom? hmmm ikke lett å vite.
Antall ord: 209

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

At dere ikke skjønner at det er deres gjentagelse av "sannheten" som gjør at den faktisk blir en selvoppfylt sannhet... jeg fatter det bare ikke.

All denne kristne innblandingen og perspektivet på alt som har med utvikling å gjøre. Det er ikke rart at det ender opp noen "satanister" som bedriver disse skumle agendaene og planene, når det er kristne som stempler dem som satanister.

Forenklingen av problemstillingen vi står foran når det gjelder et overvåkningssamfunn, et totalitærsamfunn, ødelegger konstruktive idéer for løsninger på problemet når dere holder på sånt. Har ikke tanken streifet dere i det hele tatt selv?!
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links