Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenVille du godtatt og få en Microchip innplantat

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av ludoburgero »

Nei, jeg mener å huske det skjedde en feil med browseren (evt. maskinen min), og så hadde jeg kopiert all teksten i tilfelle (føre var) - trodde jeg - men hadde nok ikke det likevel. Så, min egen feil.
Antall ord: 37
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av Asbjørn »

Ok, begynte å lure på om vi hadde noe nytt tull på serveren....

Men da var det ikke det denne gang....

Synd du mista....

A
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WillyH
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 20 Des 2014 12:07
9
Kjønn (valgfri): mann
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 4 ganger

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av WillyH »

Hm, nå har jeg ingen tro på at en microchip vil kunne hindre terrorister i å leke med nye bomber. Og hvis alle i verden skulle ha en sånn chip under huden, hadde det neppe nyttet å protestere. I alle sammenhenger hvor microchipene blir lest ville de jo se hvem som hadde lurt seg unna.

Det jeg ville vært mest skeptisk til var vel manglende kontroll på hva sånne chiper kunne brukes til, av uvedkommende. Kanskje ville til og med terroristene kunne nyttiggjort seg opplegget på en eller annen måte.

Ekstrem problemstilling det her, da! Mye enklere å forholde seg til valg av lørdagsgodtene :)
Antall ord: 106
Vi vet litt om noe, men ingenting om alt.

http://www.hinsides.no - hinsides filer m.m.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av Terra »

Det er mye å velge i både av strekkodemerking og implantat tydeligvis ;-)
(Anbefaler å hoppe over innledningen og alle reklameinnslagene... og rett inn på det interessante).

EHP0GXoQ2xk
Antall ord: 26
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av Paradise_Lost »

Messenger skrev:Etter den store terror atom bombe hendelsen der millioner av mennesker døde. Vil myndighetene i alle land innføre biometrisk merking av befolkningen slik at en lignende hendelse ikke kan hende igjen. i følge nyhets kanalen CNN og CIA er det bevis på at terroristene har flere bomber og er villige og bruke dem. for og hindre mere terror og finansiering av terror vill alle som har biometrisk merke. kunne reise "fritt" og foreta økonomiske transaksjoner Nasjonalt og internasjonalt. De som ikke har dette merke vil bli ansett som en nasjonal og internasjonal sikkerhets risiko. For en trygg hverdag i en ny verdensorden. Biometrisk merking har bitt vedtatt av FN sikkerhetsråd. Biometrisk merking er en liten Microchip som plasseres under huden din og er i konstant forbindelse den en stor sentral datamaskin.


Hva gjør du da?

MARK OF THE BEAST!
Jeg begår selvmord! Livet suger uansett!

Dessuten bærer vi det allerede.
Det kalles mobiltelefon og 5G og det kontantløse samfunnet som vil komme innen 3-15 år vil gjøre at de ikke trenger chippe saueflokken.
Vi vil være våre egne gjeterhunder som de idiotene vi er.
Antall ord: 198
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av Magos »

Ville du godtatt og få en Microchip innplantat? Nei.
Antall ord: 9
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av g.r.y »

Nei, no og atter njet!
Herregud, jeg får noia bare av det som lar seg gjøre i dag!.. Det gjelder både elektronisk overvåkning & muligheten til å 'bryte' seg inn i hjernen for ved hjelp av hvilke deler av hjernen som trigges m.m finne ut av hva du føler ang ting & tang.
I mine øyne finnes ikke den kriminelle handling hvis oppklaring veier opp for at denne teknologien tas i bruk. Enkelte ting er bare nødt til å forbli 'hellig', og førsteplassen i så henseende innehas av prinsippet om at ens tanker kun er ens egne.

Tendensen til stadig å basere seg mer & mer på elektroniske spor når det kommer til bevisførsel ang oppholdssted i kriminalsaker såvel som generell overvåkning er imidlertid nødt til å innebære en opptur av dimensjoner for de dette gjelder som har en viss intelligens. Jeg VET at en tar et kjempesteg mot frifinnelse bare ved å la mobilen bli igjen hjemme når forbrytelsen utføres! - Og får en i tillegg får sendt noen i vei med kort & tlf for derav å bruke det passe langt unna, og i tillegg sørger for aldri å bruke egen PC eller en som kan føres tilbake til deg for søk relatert til saken, har en virkelig lagt listen høyt for aktoratets bevisførsel..
Antall ord: 227
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links