Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenDyatlov Pass Hendelsen

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

Re: Dyatlov Pass Hendelsen

Innlegg av Mystical »

Så en dokumentar på internett vedrørende denne saken. Det var en fyr som reiste dit for å finne ut mer om hendelsen og området.
Noe av det første de gjorde var å snakke med lokalbefolkningen i området der studentene begynte sin tur opp i fjellområdet. Det kom fram at de hadde blitt advart mot å gå opp dit av lokalbefolkningen for det var der "Menk'en" holdt til som er Yeti eller russlands Bigfoot.
Dokumentaren ble så bygget rundt teorien om at det kunne være slike skapninger som stod bak udåden.
Det kom fram at det fantes minst ett bilde på ungdommenes kamera av nettopp en Yeti; så det kunne tyde på at de var observert.
En skapning som kan drepe selv en hest med ett slag har lett kapasitet til å ta livet av en gjeng mennesker i en sårbar posisjon.
Og det å kutte/ rive av tungen til et offer er ikke helt ukjent ut fra de mere dystre rapporter om bigfootskapninger. En bonde i USA et sted var plaget med nettopp å finne sine husdyr døde med fjernet tunge der det herjet en slik skapning i området rundt gården.
Nå skal jeg ikke være bastant og "arrestere" Bigfoot for forholdet - men det er i alle fall ikke utenkelig at det er det som er skjedd. Der er jeg enig med dokumentaren jeg så.
Antall ord: 232

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links