Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenRendlesham forest-hendelsen, ny bok

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av jeditrond »

...Or, this being a strategic base for American front-line fighter planes, was there an accident involving some clandestine Cold War super-weapon, ruthlessly covered up by the military? Or was that strange glow just a trick of light and atmospherics from the beam of a lighthouse on the East Coast a few miles away? Or a case of mass hysteria, perhaps? Or just a Christmas hoax by bored American servicemen a long way from home?
Flights of fancy run wild in any direction you want when it comes to what history has dubbed the Rendlesham Forest Incident — and has done since 1983 when the News Of The World revealed the mysterious happenings in a front-page story headlined ‘UFO lands in Suffolk — and it’s official’ and quoted a top-secret report from one of the base commanders as its source.
Official denials and obfuscation followed. ‘Fabrication,’ screamed the Ministry of Defence. ‘Nothing of defence interest in the alleged sightings. No question of any contact with “alien beings”.’
A local forester put forward the lighthouse theory, which was latched onto by other newspapers eager to rubbish a rival’s scoop.
And so the whole affair descended into a chaos of claim and counter-claim — Close Encounter fanatics on one side, sceptics on the other, and the twain never likely to meet.


Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z2zc8gLftd
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
To av de involverte i Rendlesham forest-hendelsen på 80-tallet har sammen med Nick Pope gitt ut ny bok, et utdrag kan leses på nett: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... dence.html

Interessant nok hevder en av de involverte at han under hypnose husker en "telepatisk" beskjed han fikk når han tok på en av farkostene. Dingsen kom fra vår fremtid, var beskjeden, som jo forklarer hvorfor beskjeden var i binærkode. I fremtiden vet man at dette er en kode man kan løse i nåtid/fortid :)

Mer om Rendlesham forest/Bentwaters her: http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicrend.html

Unsolved Mysteries dekket også denne affæren for en del år tilbake, men mine spede forsøk på å finne akkurat den på youtube har ikke lykkes :)
Antall ord: 374
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

- Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av Tyrell »

Takker for den jeditrond! :salute: , Rendlesham Forest er en av de mest intressante ufo tilfellene gjennom tidene, så det er mulig det blir et bokkjøp her.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av jeditrond »

Tyrell skrev:Takker for den jeditrond! :salute: , Rendlesham Forest er en av de mest intressante ufo tilfellene gjennom tidene, så det er mulig det blir et bokkjøp her.
Ja, den er en særdeles spennende sak, selv over 30 år etter den skjedde :)
Antall ord: 43
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av UFO »

Så enig så enig. Denne saken har alltid fascinert meg også. Denne topper lista! 8)
Antall ord: 14
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av Bearchild »

jeditrond skrev: Interessant nok hevder en av de involverte at han under hypnose husker en "telepatisk" beskjed han fikk når han tok på en av farkostene. Dingsen kom fra vår fremtid, var beskjeden, som jo forklarer hvorfor beskjeden var i binærkode. I fremtiden vet man at dette er en kode man kan løse i nåtid/fortid :)

Det er en amerikaner(?) som har hevdet dette i mange år, at ufoer er tidsreisende. Vet du hvem dette er? Leste en del av det han hadde skrevet og det var ganske overbevisende materiale.. den gang. :p
Tror han har vært omtalt på forumet og skal bla litt i arkivene senere i dag og se om jeg kan finne han igjen. Kunne vært gøy å googlet han på nytt og se om han har kommet med noe mer, eventuelt blitt debunket de senere år.
Antall ord: 146
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av jeditrond »

Bearchild skrev:
jeditrond skrev: Interessant nok hevder en av de involverte at han under hypnose husker en "telepatisk" beskjed han fikk når han tok på en av farkostene. Dingsen kom fra vår fremtid, var beskjeden, som jo forklarer hvorfor beskjeden var i binærkode. I fremtiden vet man at dette er en kode man kan løse i nåtid/fortid :)

Det er en amerikaner(?) som har hevdet dette i mange år, at ufoer er tidsreisende. Vet du hvem dette er? Leste en del av det han hadde skrevet og det var ganske overbevisende materiale.. den gang. :p
Tror han har vært omtalt på forumet og skal bla litt i arkivene senere i dag og se om jeg kan finne han igjen. Kunne vært gøy å googlet han på nytt og se om han har kommet med noe mer, eventuelt blitt debunket de senere år.
Teorien om ufoer som tidsmaskiner er ikke helt ny, nei :) Kommer bare på et navn i farta, vet ikke om han er amerikaner, men han skal ha jobbet med dr Hynek i sin tid. Jacques Vallée, opprinnelig fra Frankrike. Han har vel i flere bøker forsøkt å "selge" teorien om ufoer som tidsmaskiner og/eller dimensjonshoppende farkoster. Wiki om hr Vallée: http://en.wikipedia.org/wiki/Jacques_Vall%C3%A9e
Antall ord: 221
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - - Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av Bearchild »

jeditrond skrev: Teorien om ufoer som tidsmaskiner er ikke helt ny, nei :) Kommer bare på et navn i farta, vet ikke om han er amerikaner, men han skal ha jobbet med dr Hynek i sin tid. Jacques Vallée, opprinnelig fra Frankrike. Han har vel i flere bøker forsøkt å "selge" teorien om ufoer som tidsmaskiner og/eller dimensjonshoppende farkoster. Wiki om hr Vallée: http://en.wikipedia.org/wiki/Jacques_Vall%C3%A9e
Jeg tror ikke det er han. Har bladd litt bakover men finner ikke igjen tråden jeg mente det ble diskutert i. Enten har den forsvunnet i en opprydding eller så ligger det kanskje som off topic i en tråd med annet tema.. orker ikke lese alt. 8)
Mener å huske at han hadde vært ansatt i forsvaret og at han beskriver en episode der det lander et fartøy når han er på jobb. Fartøyet forsvinner "i løse luften" når han forsøker å ta på det. Mener også at det er snakk om en bok han har fått tak i(?) med mye hemmelig informasjon (selvsagt! :mrgreen: ) og diverse teorier om at svært mye av dagens teknologi har blitt overlevert oss fra fremtiden.

Som du sier er det jo flere som støtter seg på disse teoriene men det var ett eller annet med hele historien til denne mannen som fenget ekstra. Irriterende at jeg skal glemme alt mulig.. :(

Skal heller rope ut hvis jeg mot formodning klarer å finne han igjen. :oops:
Antall ord: 251
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av jeditrond »

Bearchild skrev:
jeditrond skrev: Teorien om ufoer som tidsmaskiner er ikke helt ny, nei :) Kommer bare på et navn i farta, vet ikke om han er amerikaner, men han skal ha jobbet med dr Hynek i sin tid. Jacques Vallée, opprinnelig fra Frankrike. Han har vel i flere bøker forsøkt å "selge" teorien om ufoer som tidsmaskiner og/eller dimensjonshoppende farkoster. Wiki om hr Vallée: http://en.wikipedia.org/wiki/Jacques_Vall%C3%A9e
Jeg tror ikke det er han. Har bladd litt bakover men finner ikke igjen tråden jeg mente det ble diskutert i. Enten har den forsvunnet i en opprydding eller så ligger det kanskje som off topic i en tråd med annet tema.. orker ikke lese alt. 8)
Mener å huske at han hadde vært ansatt i forsvaret og at han beskriver en episode der det lander et fartøy når han er på jobb. Fartøyet forsvinner "i løse luften" når han forsøker å ta på det. Mener også at det er snakk om en bok han har fått tak i(?) med mye hemmelig informasjon (selvsagt! :mrgreen: ) og diverse teorier om at svært mye av dagens teknologi har blitt overlevert oss fra fremtiden.

Som du sier er det jo flere som støtter seg på disse teoriene men det var ett eller annet med hele historien til denne mannen som fenget ekstra. Irriterende at jeg skal glemme alt mulig.. :(

Skal heller rope ut hvis jeg mot formodning klarer å finne han igjen. :oops:
Rop ut, ja. Eneste ansatte i forsvaret jeg kommer på i farta er Bob Lazar, men han var sivilt ansatt. Snakker vi om en med militær bakgrunn? Lazar har fortalt at han så flere slike farkoster parkert i en hangar i fjellet i nærheten av Area 51 og at han jobbet med å finne ut av hvordan man kunne lage tilsvarende motorer på egenhånd. Iflg. Lazar brukes det en eller annen form for elektromagnetisme som gjør at man kan manipulere gravitasjon og krumme rommet rundt seg for reiser i rommet. Han nevner ikke tidsreiser når jeg tenker meg om, så da er det neppe han heller.

Det med at farkosten forsvant i løse lufta kan jo forklares med tidsreiser, ja, og kan også forklare noen av tilfelle hvor en farkost peiles inn på radar og så forsvinner og dukker opp noen kilometer unna på mikrosekunder nærmest og ingen har sett den aksellerere :)
Antall ord: 411
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av UFO »

jeditrond skrev:Interessant nok hevder en av de involverte at han under hypnose husker en "telepatisk" beskjed han fikk når han tok på en av farkostene. Dingsen kom fra vår fremtid, var beskjeden, som jo forklarer hvorfor beskjeden var i binærkode. I fremtiden vet man at dette er en kode man kan løse i nåtid/fortid :)
Det med at UFO's kommer fra fremtiden er jo som du sier ikke noen ny teori "Jeditron". Jeg har sansen for den teorien. Det er da jeg tenker at man/vi befinner oss på et punkt på tidsaksen, og at fremtiden allerede er der. Fremover til evig tid ? (Hva om vi forsto evig).

Rendlesham episoden - Ja det ble mye PANIKK blant myndighetene den gangen, og de slet hardt for å dempe og avskrive det hele. As usual. Panikk-angst måten myndighetene legger lokk på fakta er jo et forræderi mot menneskeheten :( I de mest groteske tilfellene blir jo mennesker tatt av dage for at de til evig skal holde kjeft. Har aldri tvilt på at det har skjedd / skjer. Igjen, Hva må til for at alt av slik info - REAL FACTS legges 100% ut ??

Jeg har sett endel dokumentarer om denne hendelsen, men klarer ikke å memorere hvem "Bearchild" tenker på med denne event. amerikaneren jeg heller dessverre.
Antall ord: 220
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av jeditrond »

Det er faktisk de som hevder at de tidsreisende ikke kommer fra fremtiden, men fra fortiden, hvordan de nå får til det. Mulig den tidsaksegreia må tas opp til revurdering, at det er som Doktoren sier i Doctor Who at tiden er som en stor ball med wibbly, wobbly, timey, wimey, stuff istedenfor en rett linje. På den annen side er vi jo lært opp til å tenke at alle reaksjoner har en årsak, så om noe skjer, må noe ha startet det i fortiden? :)

Hva som må til for at alle fakta kommer for dagen? Tja, en fullstendig 180 graders snuoperasjon i de hemmelige tjenesters tankegang i første omgang kanskje? På den annen side kan kanskje boka og alle ufo-programmene osv. tolkes som tegn i tiden, at noe er på glid?

Image
Sist redigert av jeditrond på 24 Apr 2014 00:09, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 135
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av UFO »

jeditrond skrev:Det er faktisk de som hevder at de tidsreisende ikke kommer fra fremtiden, men fra fortiden, hvordan de nå får til det. Mulig den tidsaksegreia må tas opp til revurdering, at det er som Doktoren sier i Doctor Who at tiden er som en stor ball med wibbly, wobbly, timey, wimey, stuff istedenfor en rett linje. På den annen side er vi jo lært opp til å tenke at alle reaksjoner har en årsak, så om noe skjer, må noe ha startet det i fortiden? :)
Noe ala Mr. Kaku og teorien om multivers, "bobler". Tja, ikke godt å si. Alt rundt oss har jo kuleform så hvofor ikke tiden også. At de tidsreisene skulle komme fra fortiden rimer liksom ikke, om det ikke var fra en fortid som hadde en avansert teknologi da, og til slutt utryddet seg sjøl. Akkurat som vi mennesker er på stupet til å gjøre i dag.

Vi blir hele tiden foret med teorier, kanskje det bidrar til å ødelegge ens egne teorier/filosoferinger? :oops:
jeditrond skrev:Hva som må til for at alle fakta kommer for dagen? Tja, en fullstendig 180 graders snuoperasjon i de hemmelige tjenesters tankegang i første omgang kanskje? På den annen side kan kanskje boka og alle ufo-programmene osv. tolkes som tegn i tiden, at noe er på glid?
Kanskje Dr. Steven Greer er en av the MJ12, og skal nå lekke litt og litt slik at ikke hele verden får panikk 8)

BTW.. Er han egentlig jordisk ?? :D
Antall ord: 250
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av Bearchild »

Det ble angivelig tatt en del bilder av "farkosten" i Rendlesham. Egentlig ganske logisk mtp åstedet (militært område) og at de frammøtte hadde med seg geigertellere og lydopptagere. Jeg husker ikke om det har blitt frigjort lydopptak? Men når militært personell møter opp mannssterke med utstyr for undersøkelser og dokumentasjon har de selvfølgelig også med fotoutstyr! :vismann
Uansett, det blir så tydelig at ting fortsatt holdes skjult når det påstås at bildene må ha forsvunnet. Eventuelt aldri eksistert.
Antall ord: 88
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av jeditrond »

Bearchild skrev:Det ble angivelig tatt en del bilder av "farkosten" i Rendlesham. Egentlig ganske logisk mtp åstedet (militært område) og at de frammøtte hadde med seg geigertellere og lydopptagere. Jeg husker ikke om det har blitt frigjort lydopptak? Men når militært personell møter opp mannssterke med utstyr for undersøkelser og dokumentasjon har de selvfølgelig også med fotoutstyr! :vismann
Uansett, det blir så tydelig at ting fortsatt holdes skjult når det påstås at bildene må ha forsvunnet. Eventuelt aldri eksistert.
Lydopptaket som ble gjort av basekommandøren ble vel brukt ifm. Unsolved Mysteries sin spesialepisode om hendelsen. Men mine spede forsøk på å finne den på youtube har feilet, det finnes selvsagt andre måter å få tak i episoden på, som å kjøpe UM på DVD osv. Husker dog ikke om de har samlet ufo-episodene under ett, eller om man må grave frem riktig sesong/episode og kjøpe kun den sesonboksen f.eks.

På den annen side kan det være andre som har bedre hell enn meg med å finne en offentlig tilgjengelig video av nevnte UM-episode som kan deles her :)

Noe har jo skjedd her, det kan jo ikke bare være fyrtårnet ymse km unna som man så lyse opp basen ovenfra f.eks. :D
ufo skrev:..Noe ala Mr. Kaku og teorien om multivers, "bobler". Tja, ikke godt å si. Alt rundt oss har jo kuleform så hvofor ikke tiden også. At de tidsreisene skulle komme fra fortiden rimer liksom ikke, om det ikke var fra en fortid som hadde en avansert teknologi da, og til slutt utryddet seg sjøl. Akkurat som vi mennesker er på stupet til å gjøre i dag.

Vi blir hele tiden foret med teorier, kanskje det bidrar til å ødelegge ens egne teorier/filosoferinger? :oops:

Kanskje Dr. Steven Greer er en av the MJ12, og skal nå lekke litt og litt slik at ikke hele verden får panikk 8)

BTW.. Er han egentlig jordisk ?? :D
Vel, jeg er jo av den oppfatning av at det har eksistert en teknisk avansert sivilisasjon i fortiden som gjorde nettopp det, de presterte å tilnærmet utrydde seg selv som en påfølgende årsak av diverse holdninger som man finner igjen i dag. Så som grådighet, stort fokus på materialisme osv. Hvis kongen da i tillegg mener seg å være tilnærmet en gud og at alle andre nasjoner burde underlegges sin egen, har man problemer for å si det mildt. Men om denne sivilisasjonen hadde tidsreiseteknologi er jeg derimot usikker på :)

Det at man hele tiden fores med teorier, kan selvsagt ødelegge ens egne teorier/filosoferinger. Men som filosof og grubler må man jo høre på andre, bare veie de nye opplysningene opp mot det man selv sitter inne med og ta det til seg, eller forkaste det om det stemmer dårlig med egne ting. Vitenskapelige bevis veier jo etter min mening tyngre i en slik sammenheng, men det er ikke så mye av sånt i ufo-sammenheng, utenom i de tilfeller der ting skal "debunkes".

He, he, dr Greer er nok høyst jordisk selv om han kan se litt alien ut med den høye pannen og det store gliset :mrgreen: Om han jobber for de s.k. MJ12 aner jeg ikke, jeg vet ikke helt om jeg kjøper den skyggeregjeringsgreia. De hemmelige tjenestene er jo ikke akkurat kjent for å jobbe godt sammen, så det at man skal ha fått dem til å underlegge seg et eget styre i ufo-spørsmål stiller jeg meg noe tvilende til :)
Antall ord: 599
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Empathica
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 410
Startet: 14 Feb 2013 14:38
11
Kjønn (valgfri): (Y)
Lokalisering: Havgapet
Har takket: 277 ganger
Blitt takket: 148 ganger

- Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av Empathica »

Er det denne du tenkte på Jedi'n?

Her er iallefall lydopptaket og fyrtårnet med.

8dY5OlljKvw
Antall ord: 17

Forvillet meg inn på en buddhiststrand en gang.
Sliter fortsatt med zenvirkninger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Rendlesham forest-hendelsen, ny bok

Innlegg av jeditrond »

Empathica skrev:Er det denne du tenkte på Jedi'n?

Her er iallefall lydopptaket og fyrtårnet med.

8dY5OlljKvw
Ikke fra samme tv-serie, men opptakene fra basekommandøren er de samme såvidt jeg kunne høre, så han ble intervjuet der også. Har bare skummet igjennom episoden, virker som hovedpersonene blir intervjuet her også og at hendelsene gjenfortelles likt, men med et par ekstra detaljer som at den ufo'en fløy over basen og lyste på den flere steder :)
Antall ord: 82
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links