Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenC.I.A åpner UFO-arkivet

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: C.I.A åpner UFO-arkivet

Innlegg av lightwave »

Det begynner å gå lang tid nå, allerede på 50-tallet snakket man om UFO disclosure.
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: C.I.A åpner UFO-arkivet

Innlegg av UFO »

Er vel bare å ](*,) dessverre.
Antall ord: 4
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: C.I.A åpner UFO-arkivet

Innlegg av g.r.y »

Ja, de har lykkes utrolig godt med å holde på hemmelighetene sine, det er sikkert og visst! Mye av æren for det, har desverre alle tullingene der ute som ikke bare har fremstilt seg selv som 'nut jobs', men har dratt med seg de seriøse aktørene i dragsuget.

Jeg lurer faktisk like mye på GRUNNEN til hemmeligholdelsen som på de konkrete oppdagelsene som hemmeligholdes.. Hva i himmelens navn kan ligge til grunn for å legge all verdens ressurser i at befolkningen skal få vite at vi har/har hatt besøk fra fremmede livsformer?.. -Kan det vare at eksistensen av langt høyere intelligens enn hva vi selv innehar vil forpurre religionenes greie med vår ledende posisjon blandt skaperverket? Jeg mener.. Dette er jo en slags grunnpilar i alle religioner jeg kjenner til iallefall, -og blir denne 'kjennsgjerningen' gjort til skamme, skal en vel ikke se bort fra at disses dager er talte..(?) -Og uten religioner, hvordan skal en da få massene til blindt å følge lederskapet?..
Antall ord: 168
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: C.I.A åpner UFO-arkivet

Innlegg av Vortex »

g.r.y skrev:Jeg lurer faktisk like mye på GRUNNEN til hemmeligholdelsen som på de konkrete oppdagelsene som hemmeligholdes..
Politiske, Religiøse og vitenskapelige grunner. Grunnpillarene i all hemmeligholdesle.
Antall ord: 30
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: C.I.A åpner UFO-arkivet

Innlegg av lightwave »

g.r.y skrev:Jeg lurer faktisk like mye på GRUNNEN til hemmeligholdelsen som på de konkrete oppdagelsene som hemmeligholdes.. Hva i himmelens navn kan ligge til grunn for å legge all verdens ressurser i at befolkningen skal få vite at vi har/har hatt besøk fra fremmede livsformer?.. -Kan det vare at eksistensen av langt høyere intelligens enn hva vi selv innehar vil forpurre religionenes greie med vår ledende posisjon blandt skaperverket? Jeg mener.. Dette er jo en slags grunnpilar i alle religioner jeg kjenner til iallefall, -og blir denne 'kjennsgjerningen' gjort til skamme, skal en vel ikke se bort fra at disses dager er talte..(?) -Og uten religioner, hvordan skal en da få massene til blindt å følge lederskapet?..
Hvordan religiøse ville reagert på utenomjordisk eksistens er variert og kommer ann på hvilken religion de tilhører, f.eks tror ikke jøder forholdet til Gud ville blitt påvirket av en slik oppdagelse, det samme med mormonere som tror alt liv i universet ble skapt av Gud, de fleste evangeliske og fundamentalistiske kristne som er av den oppfatning at Guds eneste hensikt var å skape mennesker her på jorden ville hatt vanskeligheter med å akseptere oppdagelsen av utenomjordisk liv.

Asiatiske religioner som buddhisme og hinduisme derimot ville hatt minst vanskeligheter med å akseptere oppdagelsen av utenomjordisk liv.
Antall ord: 220

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: C.I.A åpner UFO-arkivet

Innlegg av UFO »

Kan vi anse "GUD" som ordet/betegnelsen på det/de som engang i tiden klonet oss til det vi er i dag. Menneske ? Når vi snakker om "GUD" er dette vårt opphav ?
Antall ord: 34
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: C.I.A åpner UFO-arkivet

Innlegg av g.r.y »

ufo skrev:Kan vi anse "GUD" som ordet/betegnelsen på det/de som engang i tiden klonet oss til det vi er i dag. Menneske ? Når vi snakker om "GUD" er dette vårt opphav ?

Jeg har tanke-eksprimentert en del i noe av den samme retningen. I og med de religiøse skrifter er fra en svunnen tid, hadde jo ikke folk som opplevde unaturlige ting de kunnskaper vi i dag kan bruke til hjelp for iallefall til en viss grad forklare disse. -Og det skulle jo bare mangle om skildringene dermed gjenspeiler det stadiet menneskeheten befant seg på da de ble gjenfortalt.
- I tillegg til syre-sopp synene som klart kommer til uttrykk i GT, er oxo en betydelig del av de fenomen som beskrives praktisk talt spot on dagens skildringer av møter med utenomjordiske besøkende. Deres evne til å ta seg hit, gjør det jo oxo åpenbart at deres intellekt & teknologi befinner seg hinsides vår egen, -selv i dag, så jeg lurer dermed på hvordan, på hvilke måter & hvor mye av ting & tang som vedrører livet her disse vesnene kan/vil påvirke og ev. har påvirket, 'if that makes any sense'..(?)
Antall ord: 202
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links