Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenUFO-jegerne

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

https://tv.nrk.no/program/KOID28003214/ufo-jegerne

"Svensk dokumentar. Organisasjonen UFO-Sverige holder til i en kjeller i Norrköping. Siden starten i 1970 har medlemmene bygget opp verdens største arkiv innen sitt felt. Hovedmannen Clas Svahn har de siste 20 årene arbeidet for å endre allmennhetens oppfatning av UFO-undersøkelser. Nå legger han ut på en ekspedisjon for å forsøke å løse et av Europas største mysterier, spøkelsesrakettene. (Ghost Rockets)"


Noen som har sett denne ? - Så den igår. Jo har hørt om ghost rockets. Denne dokumentaren var jo bra synes jeg. Ikke laget som en hysterisk amerikans dokumentar med mystisk musikk og skrålende voiceover.

Tviler ikke på vitnene, de har nok sett det de har sett, men hva det var ? ikke godt å si.
Antall ord: 131
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

Så denne på SVT2 og synes den var intressant, men for de fleste som ikke er spesielt opptatt av UFO fenomenet så var den sikkert bare kjedlig.
Sist redigert av lightwave på 13 Mar 2016 13:24, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: UFO-jegerne

Innlegg av Asbjørn »

Interresann film, - som forteller flere viktige ting om "ufo-fenomenet".

De hadde et par viktige poeng i denne, - dels det at etter at PC gjorde sitt inntog,
har antall rapporter falt, - fordi folk er mindre ute enn hva man var før PC sin tid.
( jeg antar at også et større antall tv-kanaler også medvirker til det).

Det andre er at mesteparten av observasjonene som gjøres,
er og blir naturlige fenomen eller menneskeskapte fenomen.

Likevel er det stadig en 2-3 % andel av innrapporterte saker hvor man IKKE kan klare å finne logiske forklaringer, eller kan anta at dette har naturlige / tekniske forklaringer.

Idag har vi også så gode dataprogrammer og redigeringsprogrammer at
å lage falske "observasjoner" som ser helt ekte ut, ikke lenger er vanskelig.

Derfor er det idag enda værre å avgjøre om et bilde eller en video er ekte eller ikke.

Programmet viste og at antall rapporter har gått ned, - noe som da vil indikere en underrapportering av saker som observeres.

Dermed sitter vi enda mer igjen med at de saker som blir observert lettere kan unntas offentlighet, da det er myndigheter / militære som faktisk oppdager slike saker som ikke lett kan forklares.
Og disse vil ikke offentliggjøre slikt uten videre, iallfall om det ikke lekkes ....

Jeg har likevel merket meg en svak økning i fokus på ufo osv i det siste, noe som kansje kan indikere at det er en økende aktivitet ?
Kansje det er ting på gang som vi enda ikke har fått rapporter om ?

A
Antall ord: 257

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

Asbjørn skrev:Interresann film, - som forteller flere viktige ting om "ufo-fenomenet".
De hadde et par viktige poeng i denne, - dels det at etter at PC gjorde sitt inntog,
har antall rapporter falt, - fordi folk er mindre ute enn hva man var før PC sin tid.
( jeg antar at også et større antall tv-kanaler også medvirker til det).
Ja PC på godt og vondt. Samtidig så har jo "alle" i dag med seg en "mobil-pc" dvs. en mobiltelefon med både foto og video mulighet. Det øker sterkt muligheten for at de kan få noen opptak, uansett om det nå skulle være noe forklarelig, eller noe vi ikke kan forklare.
Asbjørn skrev:Det andre er at mesteparten av observasjonene som gjøres,
er og blir naturlige fenomen eller menneskeskapte fenomen.
Det er jeg helt enig i
Asbjørn skrev:Likevel er det stadig en 2-3 % andel av innrapporterte saker hvor man IKKE kan klare å finne logiske forklaringer, eller kan anta at dette har naturlige / tekniske forklaringer.
Sant nok. 2-3 % er ikke mye, men de er der.
Asbjørn skrev:Idag har vi også så gode dataprogrammer og redigeringsprogrammer at
å lage falske "observasjoner" som ser helt ekte ut, ikke lenger er vanskelig.
Derfor er det idag enda værre å avgjøre om et bilde eller en video er ekte eller ikke.
Ja, det er trist at det alltid skal være noen som skal fake dette. Mange av disse svindlerne er også dyktige til å få det til å se ekte ut. :-( Men ikke noe vi får gjort noe med. Det blir nok bare verre med tiden. Om noe skulle vise seg å være ekte, gode opptak, ja så er det vel ingen som tror på det. De fleste ville vel le av det og si "Ja dette var godt faket". Det til glede for de som skjuler sannheten.
Asbjørn skrev:Programmet viste og at antall rapporter har gått ned, - noe som da vil indikere en underrapportering av saker som observeres.

Dermed sitter vi enda mer igjen med at de saker som blir observert lettere kan unntas offentlighet, da det er myndigheter / militære som faktisk oppdager slike saker som ikke lett kan forklares.
Og disse vil ikke offentliggjøre slikt uten videre, iallfall om det ikke lekkes ....
Ja det er slik det er. Men det har jo samtidig vist seg gang på gang at det lekkes, lekkes av personer med stor troverdighet - så hvorfor skjer det ikke noe mer ? - er folk så opptatt av sitt at de ikke gidder å engasjere seg i tidenes største mysterium ? Tror de fleste fortsatt at alt er en spøk og fantasi ? Det forundrer meg.
Asbjørn skrev:Jeg har likevel merket meg en svak økning i fokus på ufo osv i det siste, noe som kansje kan indikere at det er en økende aktivitet ?
Kansje det er ting på gang som vi enda ikke har fått rapporter om ?
Hadde det enda vært så vel. At noe var på gang, skikkelig på gang. Tror verden nå trenger en STOR oppvekker - en oppvekker av dimensjoner. Kan vi håpe på at verden da slutter å krige på alle fronter ?
Antall ord: 535
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:Så denne på SVT2 og synes den var intressant, men for de fleste som ikke er spesielt opptatt av UFO fenomenet så var den sikkert bare kjedlig.
Likte måten den var laget på. "Tar av meg hatten" for UFO Sverige som har holdt det gående i så mange ti-år, og som er så engasjert. De tar dette seriøst. Norge har jo UFO-Norge, men der tror jeg det er svært laber aktivitet ?

Synd slike ekspedisjoner skal koste så mye penger, men det er vel ikke til å unngå. Disse observasjonene ligger langt tilbake i tid, så jeg tenkte uten å "smugtitte" frem i tid at de neppe fant noe "breaking news" i denne innsjøen. (Dessverre).

UFO-fenomenet er vel det jeg er aller mest opptatt av. Og også dette med kornsirkler selvsagt. ;-)
Antall ord: 138
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

Ja jeg og er mest opptatt av UFO fenomenet og liker slike dokumentarer som presenterer fakta uten å overlesse med effekter for å imponere som mange amerikansk produserte "dokumentarer" har, derfor foretrekker jeg konferanser som tar for seg områder med mye UFO aktivitet som f.eks denne:

https://www.youtube.com/watch?v=gZB7RcmC-dc

Eller den godt produserte norske dokumentaren Portalen: https://www.youtube.com/watch?v=iHkXJJ0FQLw
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av Vortex »

Da skal jeg sette på "sci fi" hatten : Kanskje dette objektet fortsatt ligger der, gjemt flere meter under havbunnen? Kanskje finnes det tusenvis av slike gjemt rundt i alle verden hav. Som slags "sovende celler". Hvem vet?

"Hatten av".
Antall ord: 39
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: UFO-jegerne

Innlegg av Asbjørn »

At dykkere ikke fant noe - ved hjelp av øynene, er ikke overaskende, når en så hvordan bunnen på vannet var.

Det burde vært mulig å samarbeidet med "kvistgjengere", og metallsøker-folk, for å "Peile" inn litt bedre enn hva man får med visuelt søk.
Bra at de prøvde med dykkere, for all del, men med slik bunn som her ( løs gjørme ), kan man egentlig ikke forvente å finne noe, da alt vil være begravet.

En annen ting her, er at om det som ble observert var intelligent styrt, - så tviler jeg litt på at det vil lande og bli liggende i åresvis. ( om det da ikke er en form for "sleeping agents" . . )

A
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

ufo skrev:Norge har jo UFO-Norge, men der tror jeg det er svært laber aktivitet?
Ja, har vært innom der et par ganger men ikke mye som skjer der, ser ikke ut som om det er det helt store hva gjelder UFO observasjoner i Norge for tiden, noen har sett merkelige lys på himmelen og det er vel det hele tror jeg.

Så kom igjen vis dere UFOs, vi er klare nå!!! :beg
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:[Ja, har vært innom der et par ganger men ikke mye som skjer der, ser ikke ut som om det er det helt store hva gjelder UFO observasjoner i Norge for tiden, noen har sett merkelige lys på himmelen og det er vel det hele tror jeg.
Nei sant nok. Sverige skal ha kred for sitt engasjement. Nei det er stille - kanskje stille før stormen ? Jeg som nesten hele livet har gått og sett opp har faktisk pådratt meg nakkeskader, hvor tragikomisk det enn kan høres. Vel, ikke sikkert det er derfor, men det kan jo hende det har vært en medvirkende årsak.

Vi som er så engasjert i UFO fenomenet har jo satt oss inn i hva som lett kan forklares, men så er det dette man ikke kan fatte hva er. Det er som du skriver, lenge siden vi hadde noen store UFO observasjoner. Trist, men det er jo ikke noe å gjøre med det.
lightwave skrev:[Så kom igjen vis dere UFOs, vi er klare nå!!! :beg
Joda, den der har jeg skreket ut mange ganger, og har ofte benyttet samme "BEG" som deg :-)
Men det virker ikke. Det er som regel folk med NULL interesse for fenomenet som får de store aha opplevelsene.

Men, jeg kan også prøve igjen....

KJÆRE UFOs TA KONTAKT .. VIS DERE - PLEASE. JEG VIL IKKE VANDRE FRA DENNE KLODEN FØR JEG VET HVA DETTE FENOMENET ER !! :beg :beg

(Nå tenker jeg, nå skjer det sikkert noe.. troll i ord osv). :laughing
Antall ord: 257
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

Asbjørn skrev:Interresann film, - som forteller flere viktige ting om "ufo-fenomenet".
De hadde et par viktige poeng i denne, - dels det at etter at PC gjorde sitt inntog,
har antall rapporter falt, - fordi folk er mindre ute enn hva man var før PC sin tid.
( jeg antar at også et større antall tv-kanaler også medvirker til det).
ufo skrev:Ja PC på godt og vondt. Samtidig så har jo "alle" i dag med seg en "mobil-pc" dvs. en mobiltelefon med både foto og video mulighet. Det øker sterkt muligheten for at de kan få noen opptak, uansett om det nå skulle være noe forklarelig, eller noe vi ikke kan forklare.
Ja man skulle nok tro det blir flere UFO opptak, men problemet er bare at de som rusler rundt med mobilen fokuserer kun på mobilen og ikke får med seg hva som skjer i omgivelsene og aller minst hva som skjer på himmelen.
Har også hørt om tilfeller hvor folk blir nærmest paralysert av hva de ser og ikke klarer å bruke kamera, kanskje det er fenomenet som kontrollerer dette eller at man bare blir satt ut av å se noe man aldri har sett før og blir handlingslammet.
Antall ord: 209

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:Ja man skulle nok tro det blir flere UFO opptak, men problemet er bare at de som rusler rundt med mobilen fokuserer kun på mobilen og ikke får med seg hva som skjer i omgivelsene og aller minst hva som skjer på himmelen.
Ikke sant, satt og beskuet folkemengden på et stort senter idag, "alle" gikk å så ned på mobilen, og mange med plugger i ørene. Det må ha vært 7 av 10 som gikk slik i sin egen tåke. Så nei de ser ikke oppover, ikke ute heller for den sak skyld. Ikke vil de høre noe heller med disse proppene i ørene - det eneste måtte være at disse herlige UFO's hadde beamet ned en SAFTIG lysstråle, da hadde de kanskje sett opp :-)
lightwave skrev:Har også hørt om tilfeller hvor folk blir nærmest paralysert av hva de ser og ikke klarer å bruke kamera, kanskje det er fenomenet som kontrollerer dette eller at man bare blir satt ut av å se noe man aldri har sett før og blir handlingslammet.
Nettopp, det blir som med foto/video opptak - det er klin umulig å få skrape detaljerte bilder, og det er jo rapportert at mange blir paralysert og ikke har egen vilje under nærkontakt. Kan det derfor være slik at disse UFO's kan matrialisere seg slik at de blir diffuse uten detaljer ?
Antall ord: 236
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

ufo skrev:Ikke sant, satt og beskuet folkemengden på et stort senter idag, "alle" gikk å så ned på mobilen, og mange med plugger i ørene. Det må ha vært 7 av 10 som gikk slik i sin egen tåke. Så nei de ser ikke oppover, ikke ute heller for den sak skyld. Ikke vil de høre noe heller med disse proppene i ørene - det eneste måtte være at disse herlige UFO's hadde beamet ned en SAFTIG lysstråle, da hadde de kanskje sett opp :-)
Eller bare irritert fordi noen forstyrret Facebook meldingen :)
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

ufo skrev:Nettopp, det blir som med foto/video opptak - det er klin umulig å få skrape detaljerte bilder, og det er jo rapportert at mange blir paralysert og ikke har egen vilje under nærkontakt. Kan det derfor være slik at disse UFO's kan matrialisere seg slik at de blir diffuse uten detaljer ?
Ikke godt å si, kanskje det er fremdriftsystemet som gjør objektene diffuse eller at de ser ut til å gløde, det må ihvertfall en enorm mengde energi til for å drive disse farkostene i de hastighetene som har blitt rapportert og de ser ikke ut til å være påvirket av luftmotstand.
Vitner har fortalt om en fullstendig stillhet og som om det ikke eksisterte noen tid i nærkontakt tilfeller (betegnet som "The Oz Factor"), noe påvirket bevisstheten, kanskje UFOs befinner seg i en annen dimensjon som fra tid til annen dukker opp i vår virkelighet?
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:Ikke godt å si, kanskje det er fremdriftsystemet som gjør objektene diffuse eller at de ser ut til å gløde, det må ihvertfall en enorm mengde energi til for å drive disse farkostene i de hastighetene som har blitt rapportert og de ser ikke ut til å være påvirket av luftmotstand.
Vitner har fortalt om en fullstendig stillhet og som om det ikke eksisterte noen tid i nærkontakt tilfeller (betegnet som "The Oz Factor"), noe påvirket bevisstheten, kanskje UFOs befinner seg i en annen dimensjon som fra tid til annen dukker opp i vår virkelighet?
Ja det kan være fremdriftssystemet som forstyrrer, eller at de ønsker å forstyrre og gjøre det totalt håpløst å få skarpe bilder. Har enda tilgode å ha sett noen skarpe bilder. Om det har vært noen så er det mest sannsynlig faket.

Noen rapporterer totalt stillhet mens noen rapporterer en fresende hummende lyd osv. Tanken har streifet meg mange ganger - UFOs "interfererer" inn i vår dimensjon med viten og vilje selvsagt. De kan bevege seg mellom flere av disse. Mht tid, ja hva skal man tro - kanskje det er reisende fra fremtiden som besøker oss. Blir mye spekuleringer rundt dette. Er spennende da, men får vi noengang vite hva det er ? Ingen ting hjelper på disclosure siden mange ikker er villig til å ta sannhetsvitner på alvor.
Antall ord: 231
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !