Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenNASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av g.r.y »

Hackeren Gary McKinna er ansett å ha foretatt historiens største hack i USA gjennom å ha knekt på både forsvaret, luftstyrken & marinen i tillegg til NASA.
Han har nå valgt å offentliggjøre en oppdagelse han fant spesielt oppsiktsvekkende; Nemmelig at det finnes høyteknologiske romskip beregnet på krig i verdensrommet..

Artikkelen kan leses i sin helhet *HER*
Antall ord: 57
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av UFO »

Gary McKinna ja, har sett YouTube av ham. Lest om ham. Jeg så dette excel dokumentet som blir vist i dokumentaren.

Det er så mange vitnesbyrd av seriøse mennesker, folk som gjør/har gjort sitt beste for å avsløre den store løgnen vi alle har blitt utsatt for i flere tiår av myndighetene. Allikevel så virker det som de store massene ikke bryr seg ?? Ikke vet jeg, men mulig de fleste bare konsentrerer seg om sin egen lille verden og helst ikke vil vite ??

Uten å huske hvor, (dessverre), så leste jeg en artikkel hvor det sto at Obama ved sin fratreden skulle komme med en "breaking news" kunngjøring om at vi var i kontakt, samarbeidet med "aliens", og hadde gjort det siden "the roswell incident". vel, det har jeg dessverre svært liten tro på.

NÅR sprekker den verkefyllte bobla ???
Får jeg oppleve det ??
Jeg hadde håpet det, men det går tregt.
Antall ord: 161
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av lightwave »

Det holder nok ikke at man roper høyt for å få innsikt i sensitiv UFO informasjon, er det noen som vil holde noe slikt hemmelig så forblir det hemmelig, det er "Need to know" som gjelder og da hjelper det lite at UFO entusiaster er nysgjerrige og ønsker å få vite, det er nok ikke god nok grunn :)
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:Det holder nok ikke at man roper høyt for å få innsikt i sensitiv UFO informasjon, er det noen som vil holde noe slikt hemmelig så forblir det hemmelig, det er "Need to know" som gjelder og da hjelper det lite at UFO entusiaster er nysgjerrige og ønsker å få vite, det er nok ikke god nok grunn :)
Kanskje om hele verden ropte i kor ;-) Nei, nå er vi alt i 2016 og godt på vei til 2017. Det er en god stund siden Roswell, men vi er nesten ved stedet hvil. Det som slår meg er at det overhode kan være mulig å holde dette så til de grader hemmelig ? Mange seriøse har stått fram, men det finnes ingen konkrete skikkelige bevis, og det aller værste, ikke et eneste foto eller film/videoopptak av UFO's som man kan si WOW !! Se de detaljene, nei det finnes ikke. Ikke har jeg sett det ihvertfall. En teori er kanskje at dette er utenfor menneskelig kontroll? Stange hue i veggen er det rette ordtaket rundt dette ](*,)
Antall ord: 180
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av Isan »

Men jeg skjønner stadig ikke hvor dere har det ifra at det som sies offentlig, ikke kan være det riktige? At Rosswell-krasjet ikke dreide seg om en vanlig, uskyldig værballong, kan godt være. Men det er mer sannsynlig at det kan ha vært ballong med spionutstyr - kanskje til utprøving - som helst ikke skulle ut i offentligheten, enn at det har noe med utenomjordisk å gjøre.
Antall ord: 72
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av lightwave »

Vi vet ikke, det er det som er problemet, kommer hele sannheten ut eller blir noe holdt tilbake?

Roswell hendelsen skjedde i 1947 under den kalde krigen, så kanskje det var en sammenheng der, medieoppslag om en krasjet flyvende tallerken som spredde seg var kanskje en situasjon amerikanerne utnyttet overfor Sovjetunionen?
Jeg tviler på at Roswell virkelig var noe utenomjordisk og holder mer på teorien om menneskelig teknologi som måtte holdes skjult slik du nevner.
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:Vi vet ikke, det er det som er problemet, kommer hele sannheten ut eller blir noe holdt tilbake?
Min intuisjon /magefølelse sier at noe blir holdt tilbake.
Gordon Cooper, Edgar Mitchel med sine vitnesbyrd, de virker på meg troverdige. Og flere med dem. Også tidligere, (nå død) CIA sjef intervjuet av Richard M. Dolan virker troverdig.

Hele tiden så stiller jeg meg spørsmålet "Hvorfor skal disse seriøse menneskene servere en løgnhistorie om hva de har opplevet" ? Kan vi ikke innse at det er ting som blir holdt tilbake ? Hvorfor er så mange så redde for å få frem sannheten ? Hvorfor prøver så mange å forklare alt med en naturlig årsak?
Antall ord: 117
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av UFO »

lightwave skrev: Jeg tviler på at Roswell virkelig var noe utenomjordisk og holder mer på teorien om menneskelig teknologi som måtte holdes skjult slik du nevner.
Jeg for min del tror de militære var desperate den gangen. Dette var en havarert UFO, med både døde og levende aliens. Dette ble raskt "Cosmic top secret" gradert. Kanskje noe høyere også, noe vi "dødlige" ikke vet om eksisterer engang. Jeg tror vi kan takke "the roswell incident" for hva vi har av teknologi i dag. Det lekkes litt og litt så det ikke blir så påfallende ;-)
Antall ord: 101
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av Isan »

ufo skrev:Hele tiden så stiller jeg meg spørsmålet "Hvorfor skal disse seriøse menneskene servere en løgnhistorie om hva de har opplevet" ?
Jeg tror ikke de nevnte personene serverer løgnhistorier. Nå har jeg ikke satt meg inn i konteksten påstandene skal være sagt i (til tross for henvisninger til diverse youtubeklipp), så derfor vet jeg ikke om ting kan ha vært tatt ut av sin sammenheng. Det kan også være presentert på en skjev måte. Eller, sjøl de mest oppegående personer kan feiltolke saker de kommer borti.

Jeg aner ikke. Og selvfølgelig kan jeg ikke trekke noen konklusjoner om troverdigheten. Hvis det har vært sagt helt på slutten av livet, kan de jo også ha vært alderssvekket. Altså flere ulike muligheter.
Antall ord: 136
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av g.r.y »

ufo skrev: Uten å huske hvor, (dessverre), så leste jeg en artikkel hvor det sto at Obama ved sin fratreden skulle komme med en "breaking news" kunngjøring om at vi var i kontakt, samarbeidet med "aliens", og hadde gjort det siden "the roswell incident". vel, det har jeg dessverre svært liten tro på.
Det er i alle fall en del om det på Youtube.. Her er et par eks:

zlijKMjPCuc

KRjNeuusKSA
Sist redigert av g.r.y på 20 Jul 2016 13:25, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 72
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av UFO »

Ja du fant noe her "g.r.y". Da er det ikke lenge før vi får "breaking news" fra Obama da, når han snart fratreder sitt embete. Most likely NOT.

Om så var, AT han kom med noen slike innrømmelser så hadde vel ingen tatt det seriøst, og de fleste av journalistene hadde vel ledd av det, slik at Obama også til slutt også hadde trekt på smilebåndet og alt hadde blitt latter, skøy og moro. (Dessverre). Lurer på hva som må til, og det kommer jeg nok til å lure på til min siste dag er jeg redd.
Antall ord: 105
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av lightwave »

Politikerprat, tror ikke det kommer noe ut av det her, tidligere president Bill Clinton og Hillary har også kommet med uttalelser om at de skal finne ut av hva som blir holdt hemmelig og offentliggjøre det de vet.

XD_BI_xnI3g
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: NASA hacker fant bevis for rom-krigsskip m.m!

Innlegg av g.r.y »

lightwave skrev:Politikerprat, tror ikke det kommer noe ut av det her, tidligere president Bill Clinton og Hillary har også kommet med uttalelser om at de skal finne ut av hva som blir holdt hemmelig og offentliggjøre det de vet.

XD_BI_xnI3g
Jeg lot merke til disse jeg oxo. -Men det må jo være lov å håpe.. :P
Om det bare kommer en liten dose her & en liten dose der, i alle fall, så må jo bare dette luftslottet rakne til slutt, tenker jeg, da.. Det begynner jo å bli rimelig mange med alt for høy troverdighet til å kunne ignoreres her nå, hvorav min personlige favoritt er Buzz Aldrin's offentliggjørelse av Apollo teamets opplevelser/observasjoner på vei til månen. Videre har jeg oxo en (særs lite politisk korrekt (he,he)) forkjærlighet for hackerne, jeg, da, -sånn som denne typen her, for ikke snakke om Edward Snowdon :)
Antall ord: 154
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links