Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenHer er en merkelig sak

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Her er en merkelig sak

Innlegg av Asbjørn »

Hva i all verden er det vi ser her ?

Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av UFO »

Hm... ser ut som lyset, først til høyre for objektet samhandler med denne merkelige store "saken" - og at det også vises en skygge i havet under den. Det hele stiger opp i skyene. Vel, er dette et ekte opptak så kan man undre seg ja. Hvor og når er det filmet ?
Antall ord: 54
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av Terra »

Merkelige greier. Akkurat som det lyspunktet følger denne "skypumpe-aktige" saken, ja. Og drar det med seg opp i skyene.
Antall ord: 21
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av Asbjørn »

UFO skrev:Hm... ser ut som lyset, først til høyre for objektet samhandler med denne merkelige store "saken" - og at det også vises en skygge i havet under den. Det hele stiger opp i skyene. Vel, er dette et ekte opptak så kan man undre seg ja. Hvor og når er det filmet ?
Jeg vet faktisk ikke....

A
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av UFO »

Det var en ny vri ihvertfall, kan ikke huske å ha sett noe lignende i noe videoklipp. EN USO kanskje ? innhyllet i en slags tåke. Ligner som Terra skriver en "skypumpe". Jeg trodde først, på begynnelsen av videoklippet at det var en planet vi så til høyre i horisont, men da den beveget seg raskt, og rundt "skypumpe-saken" - akkurat i utzoomingen, nei så var det jo selvsagt ikke noe planet. At det hele skulle stige opp i skyene var jo også ganske så interessant. Jaja, da er vi vel på stedet hvil igjen. ;-)
Antall ord: 96
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av Asbjørn »

Jeg vil anta at dette ikke er ekte, - da ville det nok vært i nyhetene mange ganger....
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av Terra »

Asbjørn skrev:Jeg vil anta at dette ikke er ekte, - da ville det nok vært i nyhetene mange ganger....
Spørs det, ja ;)
Antall ord: 25
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av lightwave »

Dette er nok CGI, med andre ord fake, objektet som forsvinner opp i skyene er nok lagt til i etterkant.
Jeg fant de som har publisert videoen på YouTube, - SECTION 51 2.0, som har en mengde med andre like "utrolige" UFO opptak: https://www.youtube.com/channel/UC-VPSQ ... afN27L9Jgw

2bCZUSZzP5k



THE UFO BLACK LIST: http://ufotheater.com/ufo-channel-revie ... lack-list/
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av lightwave »

Kanskje noen fikk inspirasjon fra den nye science fiction filmen - Arrival, det er visse likheter fra denne scenen i filmen:

Image
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av UFO »

Det kommer til å bli mer og mer slik fremover med fake. Si at OM noen får ekte opptak, om det så var næropptak av UFO, kanskje med aliens utenfor, så blir det regnet som en fake. Ingen vil tro det. Der er det en utfordring. At det blir slik må jo være en gavepakke til de som skjuler en sannhet.
Antall ord: 63
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av Asbjørn »

NÅR vi får en ekte sak, vil det være hundrevis av mobiler som filmer....
Med andre ord, mange forskjellige kameravinkler....

Det betyr at vi får større muligheter til å fastslå om det ekte eller ikke, basert på vinkler, osv...
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av UFO »

Asbjørn skrev:NÅR vi får en ekte sak, vil det være hundrevis av mobiler som filmer....
Med andre ord, mange forskjellige kameravinkler....

Det betyr at vi får større muligheter til å fastslå om det ekte eller ikke, basert på vinkler, osv...
Men om det nå bare er ett menneske som observerer dette da - og det er sensasjonelle opptak, næropptak ikke minst, kan man da regne med å bli
abvblåst med at DETTE er en fake ? Vel, kan vel nesten svare på dette sjøl. Ja man blir nok ikke trodd. Så som du sier Asbjørn, mange som filmer observerer, da skal det mye til at man kan avfeie det som juks.

Får håpe jeg ALDRI kommer til å observere noe virkelig stort i ensom majestet. :beg
Antall ord: 133
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av Terra »

UFO skrev:
Asbjørn skrev:NÅR vi får en ekte sak, vil det være hundrevis av mobiler som filmer....
Med andre ord, mange forskjellige kameravinkler....

Det betyr at vi får større muligheter til å fastslå om det ekte eller ikke, basert på vinkler, osv...
Men om det nå bare er ett menneske som observerer dette da - og det er sensasjonelle opptak, næropptak ikke minst, kan man da regne med å bli
abvblåst med at DETTE er en fake ? Vel, kan vel nesten svare på dette sjøl. Ja man blir nok ikke trodd. Så som du sier Asbjørn, mange som filmer observerer, da skal det mye til at man kan avfeie det som juks.

Får håpe jeg ALDRI kommer til å observere noe virkelig stort i ensom majestet. :beg
Det er nok dessverre sånn, ja. Jeg har nære og pålitelige venner som mener de har sett/observert UFO's. Troverdige og ordentlige mennesker dette. Så jeg tror på det de sier at de har opplevd og sett. Selv er jeg ikke i tvil om at vi ikke er alene i universet. Det hadde i grunnen vært litt rart synes jeg da.
Antall ord: 201
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Her er en merkelig sak

Innlegg av UFO »

Terra skrev:Det er nok dessverre sånn, ja. Jeg har nære og pålitelige venner som mener de har sett/observert UFO's. Troverdige og ordentlige mennesker dette. Så jeg tror på det de sier at de har opplevd og sett. Selv er jeg ikke i tvil om at vi ikke er alene i universet. Det hadde i grunnen vært litt rart synes jeg da.
Det blir nok enklere når man har venner og familie som tror på en - når man forteller det man har opplevet og ikke blir ledd av. Har det jeg også. Det er verre med den store massen. Ikke lett å bli trodd.

Vel, jeg har alltid ment og trodd at universet er stappfullt av liv, også ekstremt intelligent liv. Innbiller meg også at vi mennesker er klonet av/fra noe der ute.
Tror også at sorte hull er inngang/utgang til andre univers, kanskje med livsformer som er totalt annerledes enn vi kan forestille oss.

Men det er jo mange som har teorier om det. Tror mulitivers finnes, og jeg tror de er uenderlige. For å visualisere det : "som å sette to speiler mot hverandre. Ingen start ingen ende". Ihvertfall ikke som vår menneskehjerne er ment å forstå. Kan godta "Big bang" teorien, bortsett fra HVA utløset det hele. Ble det utløst fra et annet univers ? Mye å spekulere i der.
Antall ord: 229
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links