Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenRomfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av lightwave »

Milliardær og privat eier av Bigelow Aerospace, - Robert Bigelow er en ukonvensjonell forretningsmann innenfor romfartsteknologi som er besatt av utenomjordisk liv og UFOs.

I et intervju med CBS 60 minutes forteller han om besteforeldrene sin nærkontaktopplevelse og at han er overbevist om at utenomjordiske er her på jorden og at myndighetene er i kontakt med dem og dekker over det.

http://www.express.co.uk/news/weird/810 ... -Aerospace

http://www.cbsnews.com/news/bigelow-aer ... -in-space/


Utdrag fra intervjuet:


Lara Logan: Do you believe in aliens?

Robert Bigelow: I'm absolutely convinced. That's all there is to it.

Lara Logan: Do you also believe that UFOs have come to Earth?

Robert Bigelow: There has been and is an existing presence, an ET presence. And I spent millions and millions and
millions -- I probably spent more as an individual than anybody else in the United States has ever spent on this subject.

Lara Logan: Is it risky for you to say in public that you believe in UFOs and aliens?

Robert Bigelow: I don't give a damn. I don't care.

Lara Logan: You don't worry that some people will say, "Did you hear that guy, he sounds like he's crazy"?

Robert Bigelow: I don't care.

Lara Logan: Why not?

Robert Bigelow: It's not gonna make a difference. It's not gonna change reality of what I know.

Lara Logan: Do you imagine that in our space travels we will encounter other forms of intelligent life?

Robert Bigelow: You don't have to go anywhere.

Lara Logan: You can find it here? Where exactly?

Robert Bigelow: It's just like right under people's noses. Oh my gosh. Wow.
Antall ord: 288

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av Terra »

At noe holdes skjult tviler jeg ikke på. Og i så henseende er det jeg lurer mest på, hva er det som holdes skjult for oss og ikke minst, hvorfor. Det skulle jeg veldig gjerne likt å vite ;-)
Antall ord: 37
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av lightwave »

Ikke godt å si Terra, kanskje det har noe med hvordan vi mennesker forholder oss til verden og hva vi ikke vet, at disse fremmede har kunnskap som kan virke ødeleggende på oss som samfunn og vårt virkelighetssyn hvis det kommer ut.

Kanskje er utenomjordiske delaktig i at vi er her og at sannheten vil skape for mye konflikter iforhold til f.eks religioner.

Teknologien de bruker er ikke avhenging av olje og noe som vil skape ubalanse i verdensøkonomien, kan jo være en av grunnene til at det bør holdes hemmelig.

Bare noen tanker rundt disse spørsmålene...
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av g.r.y »

Jeg holder oxo en knapp på at sterke krefter for enhver pris vil unngå oppkommet av noe som meget vel kan bety spikeren i kista for religionene slik vi kjenner de.

I mine øyne er det verdensbilde ettertrykkelig motbevist, hvorav det fremstår som ubegripelig at det fremdeles er en betydelig del av befolkningen i den opplyste delen av verden er hellig overbevist om ektheten i dette her.

Men samtidig er jeg klar over at å bli presentert for en lys levende skapning som er oss så himla overlegne vel kan tenkes å bli litt for mye å svelge over, selv for de mest hardbarkede i troen. Når det gjelder historiske funn, naturvitenskapelige oppdagelser, etc, ser jeg hvordan disse tingene kan fornektes, og tilnærmelsesvis fortrenges dersom de ikke passer inn i et verdensbildet en i vesentlig grad har basert livet sitt på. Det lar seg gjøre å fornekte evolusjonsteorien og derav vårt opphav under påskudd av at en aldri hverken har sett eller vil se et eksemplar tilhørende menneskehetens forfedre, etc. Men den dagen det dukker opp vesner av en fremmed livsform langt over vår intellekt & bevissthetsnivå, kan jeg ikke forstå annet enn at religionene må stå ovenfor pokker til et forklaringsproblem; For det første, kan ikke disse vesnene fornektes i og med at de befinner seg her 'as we speak', og disse vil bare gjennom sin blotte eksistens og tilstedeværelse på denne planeten et utall lysår unna moderplaneten herpe selve grunnforestillingen i den religiøse forestillingsverden om at vår art liksom skal være kronen på skaperverket. Dersom de (mot formodning) gidder å ta seg bryet med å kommunisere med oss, vil vi jo i tillegg få fremlagt en god dose snaks som neppe kan bortforklares eller på noen måte få vridd inn i en religiøs fortolkning og/eller sammenheng..
Uansett.. Den dagen det blir en håndfast presentasjon av et vesen i stand til å overgå de utfordringer som ligger i å tilbakelegge slike avstander vi her snakker om, kan jeg ikke forstå annet enn at dette må rive selv mest den hardbarkede illusjonist ut av fornektelsens grep og derav bli tvunget ut av sin religiøse fantasiverden.

For deg og meg, derimot, tror jeg så gjerne det kan innebære å få forelagt beviser på at vitenskapelig interessante fenomen & reelle opplevelser i så måte som ikke har kunnet la seg bevise på nåværende tidspunkt, og dermed har kunnet latterliggjøres av hensyn til bevaringen av krigshisseren religionene representerer.
M.a.o ser jeg over hodet ikke bort fra at der de religiøse får sitt verdensbilde revet vekk, kan de 'spirituelle' brått vise seg å få sitt beriket, og iallefall langt på vei bevist.

Jeg tror en vesentlig fryktet konsekvens er en brå og kraftig reduksjon av religionenes posisjon i verdenssamfunnet. Årsakene er sikkert langt fler & mer innfløkte enn hva jeg kommer på sånn i farta mens jeg skriver dette her, men bare tenk på hvilke følger en kraftig svekkelse av religionenes grep vil ha på grupperinger med sterke motsetninger! Syntes liksom jeg ser for meg den dagen denne nyhetsbomben slippes i midtøsten, hvor bla.a hatske jøder & muslimer skuler på hverandre i den skjøreste våpenhvile tilstanden som tenkes kan, -for så at det gjalles ut i eteren fra alle bauger & kanter "Sorry, folks! You're both equally wrong! I'm sorry to inform you that both beliefs have been proven wrong. All those religious sightings & arrogant claims about being right, the chosen ones, etc you've been fighting & killing each other over the past 2 milleniums(!), are in other words nothing but nonsense with no root in reality what so ever.." (ha, ha)
Ser liksom for meg dette scenaria her, hvorav alt av folk liksom parkerer i alle forvirrede tilstanders mor, jeg da.. :laughing
Antall ord: 642
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av Svartepus »

Sjansen er vel også stor for at aliens er dødelige og ikke nødvendigvis er sterkere eller mer immune mot våpen enn oss mennesker, så å røpe en stor hemmelighet om menneskets opprinnelse og samtidig begrave alle religioner, ville nok satt i gang en helt ny type krig. Noen mennesker vil bli sinte fordi religionen sitter dypt i dem og noen vil bli så redde at de reagerer irrasjonelt. Aliens er jo fremmede og i stor grad mer skumle enn mennesker fra en annen kultur. Vi vet liksom ikke noe om dem, hva de gjør her eller hvilken agenda de har. Kanskje er de vennligsinnede immigranter, kanskje er de utspekulerte vesener som planlegger å overta kloden. Eller noe midt i mellom. Hvem vet. Ikke alle er klare for informasjon om noe så stort.
Antall ord: 135
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av UFO »

Fine innlegg - veldig interessant det hele. Vel, dette er vel noe jeg har hatt klokketro på alltid, at aliens er her, og har vært her lenge. De er iblant oss. Jeg velger også å tro at det er aliens som bestemmer om de skal stå fram for verden eller ei. Tror ikke de kan "tuktes" av noen jordboere til å stå fram/eller ei. Til det er de alt for høytstående i forhold til oss. Det hadde egentlig vært en fryd om alt av religion hadde blitt avskaffet over natta, for det ville nok skjedd fort. Men som det sies her, det kunne jo blitt mye bråk ut av det også. Ikke mye vi kan gjøre annet enn å vente å se. :alim
Antall ord: 124
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av lightwave »

Enig i det, interessant dette her UFO :)

Det er fullstendig forståelig hvorfor noen vil holde noe slikt hemmelig, hvorfor skulle de avsløre noe så stort som dette offentlig, hva ville de tjene på det?
En avsløring ville bare ført til unødvendige problemer så derfor er det bedre å holde tett.
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av g.r.y »

Svartepus skrev:Sjansen er vel også stor for at aliens er dødelige og ikke nødvendigvis er sterkere eller mer immune mot våpen enn oss mennesker, så å røpe en stor hemmelighet om menneskets opprinnelse og samtidig begrave alle religioner, ville nok satt i gang en helt ny type krig. Noen mennesker vil bli sinte fordi religionen sitter dypt i dem og noen vil bli så redde at de reagerer irrasjonelt. Aliens er jo fremmede og i stor grad mer skumle enn mennesker fra en annen kultur. Vi vet liksom ikke noe om dem, hva de gjør her eller hvilken agenda de har. Kanskje er de vennligsinnede immigranter, kanskje er de utspekulerte vesener som planlegger å overta kloden. Eller noe midt i mellom. Hvem vet. Ikke alle er klare for informasjon om noe så stort.

Er de fientlige, og av en el. annen grunn ute etter å overta planeten, er vi nok desverre 'fucked'.
Slik jeg ser det, snakker vi om individer som etter alt å dømme enten har mestret kunsten å benytte seg av såkaldte 'loop holes' (snarveier i universet), eller å forkorte gitte avstand gjennom krumning av rom-tiden, hvilket jeg vil tro innebærer visse påkjenninger for ethvert legeme.. Dessuten får jeg det liksom ikke til å rime at noen som ikke bare klarer å hoste opp dette teknologiens mirakel av et underverk mht frakten i seg selv, men oxo et navigasjonssystem og søkemekanismer gode nok til å finne frem til kula vår, hvilket er som et sandkorn å regne i denne sammenhengen, ikke har tatt høyde for ulike ubehageligheter som kan oppstå. -Det være seg alt fra ublide møter med 'rom-søppel', 'små-stein' & asteroider til run-in's med balstyrige livsformer som vår, og de sykdomsfremkallende mikroorganismer de kan utsettes for..
Videre vil jeg oxo tro at uansett hvilken metode de har brukt for å skape den snarveien de etter alt å dømme har vært avhengig av å ha benyttet for å ta seg hit, innebærer visse fysiske utfordringer (for å si det mildt) som de har vært nødt til å ruste seg mot. Personlig har jeg lettere for å se for meg realiseringen av en slik 'short-cut' ved å krumme romtiden enn å få karet seg gjennom et 'loop-hole', det være seg gjennom 'utvidelse' av de ørsmå som er bevist å kunne frakte grunnpartikler/kvarker, eller enda mer far fetched; Å kunne utnytte det sorte hull eventuelt vil vise seg å kunne bidra med i så måte. -Ikke sånn å forstå at det er noen tvil om disse loop-holes' eksistens, og at disse utgjør snarveier gjennom rommet, men rett & slett om det er gjennomførbart fysisk sett. Kan ikke for mitt bare liv se for meg hvordan vi, med vår fysikk, hvor folk flest strengt tatt ikke engang kan sies å mestre jordiske forhold, hvorav de har ryggproblemer, migreneplager, allargier, etc skal kunne fikse nærkontakt med det som ligger i et sort hull (ha, ha).
Men det er ikke dermed sagt at det ikke vil by på enorme utfordringer å jumpe over en krumning fra A til B. -Det er bare at min forestillingsevne klarer å ta inn over seg det mulige i dette, mens det ved alternativet har noen sider ved seg som jeg pr. i dag ikke evner å se for meg at skal kunne mestres..
Uansett trenger man noe skikkelige greier for beskyttelse av kroppen gjennom noe sånt..

Dette koker ned til at vi etter mitt syn kan gå ut i fra at de vesner som har klart å komme seg hit, er såpass godt forberett at de kan hanskes med det meste av potensielle utfordringer, trussler & farer som ligger i en reise gjennom rommet, og til fremmede livsformer. Jeg anser det nærmest som sikkert at vi ikke har et skvadder å stille opp med mot disse. -Selv om vi skulle skyte en atombombe rett inn i fartøyet deres e.l, vil de jo bare jumpe over til neste 'høyde' i rom-teksturen, og med det være lysår unna før den soppen er ute av 'beholderen', for å si det sånn.
- Av dette scenarioet følger at det er ett fett hvordan folk reagerer, da vi vil være en saga blått innen et par minse . alikevel.
Det som dermed er av en reell interesse i så måte, er de fra verdensmaktens hovedaktørers uønskede følgene av et vennligsinnet besøk/tilstedeværelse..(?)

I dette ligger det jo at selv om vi er for primitive for at de skal se noe point i å få i gang en kommunikasjon, vil det jo ligge enormt mange svar på en del rimelig store spm. bare i observasjonen av et slikt unikum av en livsform, og hvordan de har kunnet komme seg hit.
Selvbildet vårt vil jo bla.a måtte null-stilles, da en vesentlig del av dette er bygget opp under forestillingen av egen fortreffelighet gitt gjennom en høy intelligens.. I dette ligger oxo det faktum at vi, i deres øyne kan anse oss som svært så høyt respektert dersom vi ender opp på hva for oss er hamster-nivå. Det kan nok medføre en del ubehageligheter psykisk sett å måtte innse dette, med tanke på hvordan vi selv har verdsatt de liv som tilhører denne kategorien..
Videre har vi jo selve rosinen i pølsa, hvor det å bli stilt ovenfor en slik overlegenhet pulveriserer selve kjernen i religionene og hva som har utgjort kjernen i disses bruksverdi når det kommer til alt av faenskap som er blitt gjort, og fremdeles gjøres med grunnlag i disse; Vår unikhet blandt skaperverket, hvorav vi skal være skaperens utvalgte, og fullkommenhet blandt skaperverket. -Bedervet av synden, men dog top of the pops i form av våre sinn hvis oppbygning visstnok skal være inspirert av skaperens eget, -og derav selvfølgelige overlegne herrer & ansvarlige over planeten og gud hvet hvor mye lenger..
Uten dette springende kjerne-elementet, er det jo ikke lenger noe der som kan brukes til undertrykking, krigshissing, etc, etc, i tillegg til at alle nå vil være helt på det rene med at all den død, lidelse & fordervelse gjennom menneskehetens historie, og i særdeleshet gjennom de siste 2000 år har vært fullstendig grunnløst.

De herskendes & hersesykes motiver er desverre de samme i dag som på Jusu' tid, Muhammed's tid og videre gjennom middelalderen til d.d; Ha en bås massen går frivillig inn i, og blir værende, i tillegg til å kunne benytte seg av en el flere av de 'triggerne' som får folket til å gjøre, ofre og risikere hva det måtte være.
Her har jo religionene helt klart en særstilling i så måte, så det er jo nærliggende å tro dette er en sterk motivator for ikke å risikere en masseoppvåkning fra religionenes illusjonistiske grep.. :alim
Antall ord: 1160
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av jeditrond »

Dette med kaoset en evt. masseavsløring ville føre med seg er nok grunnen til at de ikke har stått frem ennå. Vi som helhet er ikke klare ennå dessverre. Og de har antageligvis egne regler for å virkelig gripe inn i en planets utvikling, jfr. hva Føderasjonen i Star Trek har som hovedregel rundt første kontakt. Har ikke sivilisasjonen oppfunnet "raskere enn lyset" teknologi på egenhånd, skal de ikke kontaktes offisielt. Men de kan observeres, fortrinnsvis uten at observatørerer blir oppdaget. Star Trek er selvsagt underholdning, men det er jo en interessant tanke at en slik regel for førstekontakt er noe en høyere sivilisasjon "der ute" kan ha laget seg.

En helt annen tanke er jo at det er vi som er aliens, at menneskeheten er plantet her for x antall millioner år siden slik enkelte i det alternative milijøet hevder :) Da vil det jo være enklere for observatører å gli inn i mengden også :D
Antall ord: 165
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av UFO »

jeditrond skrev:Dette med kaoset en evt. masseavsløring ville føre med seg er nok grunnen til at de ikke har stått frem ennå. Vi som helhet er ikke klare ennå dessverre. Og de har antageligvis egne regler for å virkelig gripe inn i en planets utvikling, jfr. hva Føderasjonen i Star Trek har som hovedregel rundt første kontakt. Har ikke sivilisasjonen oppfunnet "raskere enn lyset" teknologi på egenhånd, skal de ikke kontaktes offisielt. Men de kan observeres, fortrinnsvis uten at observatørerer blir oppdaget. Star Trek er selvsagt underholdning, men det er jo en interessant tanke at en slik regel for førstekontakt er noe en høyere sivilisasjon "der ute" kan ha laget seg.
Kanskje Star Trek er bygget på noe produsentene visste, ble informert om slik at de kunne ha det med i serien. At det er slik det fungerer ?
jeditrond skrev:En helt annen tanke er jo at det er vi som er aliens, at menneskeheten er plantet her for x antall millioner år siden slik enkelte i det alternative milijøet hevder :) Da vil det jo være enklere for observatører å gli inn i mengden også :D
Er med på den der JT. Det er mange tanker man kan gjøre seg om mennesket. Jeg tror ikke på Darwin, kloning, det har skjedd noe som skapte det "intelleigente" menneske. Ikke det at vi er SÅ intelligente da men, det er langt dit - om vi noen gang kommer dit før vi gjør kort prosess på oss sjøl.

Er lei av å vente og vente på et gjennombrudd, når er menneske modent nok ? Det blir i alle fall ikke i min generasjon, kanskje ikke i noens generasjon av oss som skriver her inne ?
Antall ord: 293
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av jeditrond »

Det er godt mulig at Star Trek bygger på noe produsenten(e) visste, eller fikk "inspirasjon" til, har sett det blitt hevdet at Gene Roddenberry, Star Treks "far", skal ha vært på noen sånne ufo-kanaliseringer. Men vet ikke hvor mye sannhet det er i det, vet han leste alt mulig rart i det minste :)

Jeg tror menneskeheten er i ferd med å gjøres klar, den åndelige oppvåkningen som skjer rundt om i verden hinter til noe slikt. Dessverre er det jo også mange som velger motsatt vei, grådighet og materialisme foran alt. Med andre ord er vi der Atlantis var før de gjorde kål på seg selv for 14-15 000 år siden. Om vi blir ferdig "oppsteget" i denne generasjon eller neste er jeg som deg usikker på, mulig dette vil være en pågående prosess. Men at det verste ryddes unna nå :D
Antall ord: 153
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av UFO »

jeditrond skrev:Jeg tror menneskeheten er i ferd med å gjøres klar, den åndelige oppvåkningen som skjer rundt om i verden hinter til noe slikt. Dessverre er det jo også mange som velger motsatt vei, grådighet og materialisme foran alt. Med andre ord er vi der Atlantis var før de gjorde kål på seg selv for 14-15 000 år siden. Om vi blir ferdig "oppsteget" i denne generasjon eller neste er jeg som deg usikker på, mulig dette vil være en pågående prosess. Men at det verste ryddes unna nå :D
Bare vi rekker det før grådigheten, og materialismen tar oss med i dragsuget a la Atlantis. Det er jo utopi at verden gir materalismen på båten. Grådigheten tar vel heller ikke slutt, ikke før vi blir "omprogrammert" av noe/noen. Tror mennesket bare higer etter mer og mer, tror det er lang vei fram.

Mht. aliens tilstedeværelse her på kloden. Om vi skulle være klonet, er det ikke da litt rart at vi er så mange raser her på planeten.
Hva kan det være årsaken til. Er det mulig at det har skjedd flere kloninger fra aliens, med forskjellig opphav ?
Antall ord: 206
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av Terra »

Husker at jeg en gang leste i en bok at det var plantet 5 rotraser på jorden. Derfor forskjellige folkeraser. Fra 5 forskjellige planeter ute i solsystemet.
Antall ord: 27
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av lightwave »

Det kan jo også være som Bigelow nevner i artikkelen at utenomjordiske lever på jorden i hemmelighet, f.eks i baser rundtomkring på jorden, det har vært observert UFOs som kommer opp og forsvinner ned i havdyp og det ville vel vært et perfekt sted å gå i skjul, så kanskje UFOs ikke kommer fra fjerntliggende planeter men er her hele tiden.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av Terra »

Ja det er nok noen her hele tiden, på baser osv. Tror det kan være sånn. Selv har jeg opplevd at noe kom opp fra et lite vann... det var mørkt og vi hørte lyden fra noe som startet opp. Ikke noe lys fra fly eller noe. Hørtes ut som det kom fra vannet som vi var like ved. Vi var flere så ikke bare jeg som opplevde dette. Vi tenkt at det var en Ufo som kom opp fra vannet for det hørtes sånn ut selv om vi ikke så noe. Like før det var det noen som krysset vår vei, vi mer følte enn så det. Noen gikk rett foran oss, men vi så dem ikke, vi bare hørte dem og like etter hørte vi at det smalt liksom og det var som om noe startet opp veldig fort og det kom en ubeskrivelig lyd og så ble det helt stille.
Antall ord: 165
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links