Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenbigfoot

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

mr.crowly
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 28 Nov 2005 18:57
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

bigfoot

Innlegg av mr.crowly »

Antall ord: 8
rock on:p

Link:
BBcode: bigfoot[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: bigfoot" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links
Tachiko

Innlegg av Tachiko »

Jeg har lenge trodd at Bigfoot fantes, men stedet han er på er stort, og derfor ser di ham skjelden, men han burde få være i fred, det har lenge vært vurdert om di skal fange en å sette ham inn i en dyrehage. Det mener jeg ikke er rett!
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Det der tror jeg nok er en fyr som har kledd seg ut,
tror ikke på at de finnes..
Det er da merkverdig at de ikke har funnet et eneste lik,eller noe bevis på at de eksisterer..
Antall ord: 38
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 426
Startet: 23 Nov 2005 03:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Tachiko skrev:Jeg har lenge trodd at Bigfoot fantes, men stedet han er på er stort, og derfor ser di ham skjelden, men han burde få være i fred, det har lenge vært vurdert om di skal fange en å sette ham inn i en dyrehage. Det mener jeg ikke er rett!
Dersom noen hadde visst hvordan man skulle fange en bigfoot, så hadde det blitt gjort for lenge siden.
Antall ord: 71
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 426
Startet: 23 Nov 2005 03:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Mystica skrev:Det der tror jeg nok er en fyr som har kledd seg ut,
tror ikke på at de finnes..
Det er da merkverdig at de ikke har funnet et eneste lik,eller noe bevis på at de eksisterer..
Ja merkelig at det aldri har dukket opp noen benrester, kanskje de begraver hverandre;)

Det er jo også litt rart at han skal ha penger for filmen også...
Antall ord: 68
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

BMFLEX skrev:
Mystica skrev:Det der tror jeg nok er en fyr som har kledd seg ut,
tror ikke på at de finnes..
Det er da merkverdig at de ikke har funnet et eneste lik,eller noe bevis på at de eksisterer..
Ja merkelig at det aldri har dukket opp noen benrester, kanskje de begraver hverandre;)

Det er jo også litt rart at han skal ha penger for filmen også...
*sniff,sniff*
Her lukter det blakk canadier :D
Antall ord: 77
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 239
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av RaggSokken »

Evt kanskje dem går og dør et bortgjemt sted, dypt nedi en hule.
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alchemist
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 11 Okt 2005 16:32
18

Innlegg av alchemist »

minnet meg om"The Creature From The Black Lagoon."
Sist redigert av alchemist på 08 Mai 2006 21:17, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eileen

Innlegg av Eileen »

er en mann som har fortalt at han er big foot fra det kjente filmopptaket...

han har en snodig gange og mener selv at det var derfor han ble kontaktet og spurt om han ville stille opp på filmen

dette har blitt vist på discovery og jeg er rimelig sikker på at det han sier er sant... documentaren var så troverdig at jeg ikke tviler en bit :mozilla_smile:
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

Eileen skrev:er en mann som har fortalt at han er big foot fra det kjente filmopptaket...

han har en snodig gange og mener selv at det var derfor han ble kontaktet og spurt om han ville stille opp på filmen

dette har blitt vist på discovery og jeg er rimelig sikker på at det han sier er sant... documentaren var så troverdig at jeg ikke tviler en bit :mozilla_smile:
høres i grunn ut som en grei forklaring det der. men så har jeg aldri trodd på noen big foot'er heller da... :)
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jokum
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 20 Mar 2006 11:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes, akershus

Innlegg av jokum »

kanskje de bor i huler/grotter som neandetalerene gjorde... og huleboerene. og hvis du ikke vil bli funnet, så blir de ikke det. er som om man bor på en hytte i skogen, kjenner man ettehvert skogen inn og ut, og da kan ingen egentlig finne deg, uansett hvor mye de prøver.
så, trur den finnes jeg, og det den er koslig... når jeg blir stor, skal jeg dra og finne den, ta den med på enga kamp og lære den om Norge =)
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 201
Startet: 12 Apr 2006 13:30
17
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Innlegg av smokken »

Signerer med de spør hvorfor det ikke har blitt funnet benrester av big footer jeg..

Man har til dags dato klart å finne dinosaur,ben.

Flere tusen år gamle fossiler men ikke en eneste benrest av en bigfoot?

Dette blir for tynt synes jeg...
Antall ord: 44
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Motornegro
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Mai 2006 21:53
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skummelt nær sverige

Innlegg av Motornegro »

jeg posta en ny post o temaet da jeg søkte og ikke fant noe om det på forumet... bra søkefunksjon.. lol

here goes:
Det mest kjente bigfootmateriale er Patty(fra 67 mener jeg). Det er hevdet utallige ganger å være falsk og utallige menn har hevdet være inne i "drakta". MEN. rundt årtusenskiftet prøvde BBC eller en annen stor kanal å bekrefte bløffen ved å gjøre nøyaktig det samme.

Saken er at hvis man studerer den gamle filmen nøye så ser man anatomiske ting som absolutt ikke minner om et menneske og man har alltid strevd med å lage ei lignende drakt. Here comes da BBC eller hvem det var(husker ikke nøyaktig nå). De brukte DAGENS teknologi og muligheter for å lage drakter, men allikevel ca. 30 år etter med 30 år nyere teknologi så klarte man ikke å få det til å i det hele tatt være i nærheten av anatomien til "Patty". Mye går på armlengde og muskler. altså når man har bigfoot på film, er det da meningen at man ytterligere skal bevise eksistensen? eller er det meningen at man skal motbevise det..=? jeg heller mot det siste!


Hva gjelder Norway House er det av kjente bigfooteksperter og andre avslørt som en bløff.

Hvorfor er ikke BF oppdaget? Man går utifra at en bigfoot er et smart hominid. Legger man da til at det blir oppdaget utallige nye dyr i året, så har man svaret. men å si at BF ikke er sett blir vel litt drøyt? å tro det er en ting, å si at slik ER DET blir helt feil.

Angående beinrester: Hvorfr skal en BF dø midt på motorveien? Det er også mulig at de har ritualer, slik som neandertalerne hadde(jeg tror ikke det prsonlig). Samt når man går i skogen og finner et stort skjellett eller deler av det så vil man automatisk tro at det er en bjørn eller ett annet stort dyr. Men seff er det eksempler på at man har funnet bigfootskjelett, men det er aldri bevist. Men det som er bevist er at man har sendt inn prøver fra et sted man mente BF hadde vært, og forskere bekreftet at dna var fra et ukjent vesen. Det er en ganske stor indikasjon.

Dessuten har du jo the minnesota iceman, som var på utstilling for mange år sia

Ingenting av det jeg sier bekrefter at BF finnes, MEN det kan gi en liten pekepinn på at det er mulig. Det er tross alt ikke lenger enn i fjor sia at man oppdaget en ny gorillatype. Gorillaer er ikke akkurat små.

Hvis noen er interessert kan de pm'e meg så kan de få noen linker til spennende historier og evt. diskusjoner om diverse ting
Antall ord: 470

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Han var da veldig rakrygget for å være så gammel. Eller? :)
Sikkert en som har kledd seg ut.
Antall ord: 18
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

En eller annen beinrest av et eller annet slag bør man vel ha funnet til nå.
Man snubler over viking graver så hvorfor ikke bigfoot graver.
Jeg tror hele bigfoot greiene er oppspinn fra ende til annen. Bilde
Antall ord: 38
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links